Thursday, August 27, 2009

en uke uten nett

ja så ble det en hel uke uten nett på oss her hjemme.tordenvær for en uke siden slo ut vår black boks,,en får jo abstinens av å ikke kunne følge med på alle de vakre blogger,men i kveld kom mannen hjem med en ny black boks,å han koblet å fikk det til,ja han er litt uteknisk må vite,men har veldig mange andre fine kvaliteter min mann,men han fikk oss på nett.
deilig å kunne kikke innom blogger igjen,nå går det fort mot høst å loppis er det mange av,var på et lørdag og fant skrivebord og sjenk i furu,skal males hvitt å inn på et hobbyrom jeg har planer om å lage,må bare ryddes ut først der,men høsten er mørk å jeg liker å ha noe på gang inne.

liker høsten å jeg,sitte inne å tenne lys,be venner til middag og prate å bare hygge oss,trives å alene i stille stunder,med tent lys og ikke minst den nye interiør boka fra sverige,den er helt herlig,mye blir flyttet rundt på når en leser i den,blir urolig i heimen,kan absolutt anbefale den,er must om man liker den lyse stil.ønsker alle en god kveld,nå skal jeg innom til andre blogger å oppdatere meg,fra sylvia


7 comments:

Besta said...

Hei og takk for koselig hilsen. Jeg ble også slått ut av lynet og var borte nesten 2 uke så du har min medlidenhet. Godt du er på nettet igjen.
Nydelig bilder du viser i dag, gleder meg til å se skjenken og skrivebordet ferdig malt.
Klem fra Marilyn

Joy said...

Hej, och tack så hjärtligt för hälsningen på min blogg!
Ditt hus är helt fantastiskt! Och vad jag förstått så är du en stamkunde hos Frk. Olsen! Älskar den butiken och i helgen var jag ute på Krøgenes Plantemarked som också har blivit en favorit!

Ha en riktigt fin helg! Kramar Joy

frøken olsens drømmer said...

Så fint å ha deg på nett igjen min venn ;)))
I dag fikk jeg fem paller med varer fra IB lAURSEN..ikke så mange ny heter men litt var det så nå står butikken på halv tolv.
Nei nå må jeg få lagt meg så jeg kommer meg på jobb i morgen ;)
SÅ fine bilder du har tatt Sylvia og takk for alle flotte ord om butikken ,))
klem

My home is my Castle - by Kari said...

hei :)
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
Så moro med enda en sørlending :)))
Bloggen din er flott og her kommer jeg snart tilbake. Legger deg til på listen min jeg ...

Nyydelige bilder du viser :)

Ha en fin helg
Klem,Kari

pysseltanten said...

Hallojsan...=)))
Tack för besöket inne hos mej...=)
Vilken myysig blogg DU har...o fiiina bilder...=))
Lägger genast till dej i min länklista!...=)))
Ha en fin helg...
Nu ska jag fortsätta kika runt här...
Kraaamizar Git

Berit T said...

Velkommen tilbake. En blir lettere frustrert nå en ikke kommer på nettet.

Nydelige bilder hos deg.

Jeg liker også høsten godt med sine mørke kvelder. Men så er jeg jo glad for at vi er så heldige å fire årstider, og jeg nyte de alle.

Og hobbyromet er det viktigste rommet i huset.
Jeg har flere:o) Holder på med så mye forskjellig så da er det godt å gå fra det ene til det andre.

Ha en fin dag videre.
Klem.

Solstrimmor & Stjärnstrålar said...

Hej och tack för din fina hälsning hos mig! Har tittat runt på din jättefina blogg, vad fint du bor!
Ha en trevlig helg!
kram vännen!
nina