Monday, August 31, 2009

god morgen

god morgen til alle,å tusen takk for natta kommentarer i går kveld,det regner her i dag,men det gjør ikke noe,jeg får besøk av helene,men skjønne veninne,hun er like skjønne inne i seg som hun er å se på,en fantastisk jente jeg ble kjent med for 8 år siden,ja tiden går,det er alders forskjell på oss ja,men vi finner hverandre allikevel og har mange flotte minner sammen,blir koselig,hun er en sånn venninne du kan stole på i både motgang og medgang,så hun fortjener litt omtale her,bilde av henne ser du på høyre side litt lenger ned.
for en tid tilbake,ble jeg med på pay it forway hos besta,så nå tenkte jeg å gjøre det jeg lovet med å melde meg på.
pay it forway virker sånn,de tre første som kommenterer dette innlegg får en gave fra meg innen 365 dager,å da må de selv sende gave til 3 stk hver.en veldig koselig gest syntes nå jeg,så send kommentar,hyggelig med pakke i posten etterhvert...nå må jeg hoppe i dusjen,skal så snappt innom frk olsen,må ha knotter til sjenk jeg malte.å så gir jo den butikken meg energi som sagt så mange ganger før,min nummer 1 butikk i arendal...ha en flott dag alle sammen.
klem fra sylvia

5 comments:

Romantiska Hem said...

Åh så mycket mysigt du har! Kram Petra

Anonymous said...

hihi så velig jag är ibland! ler. Ja, det är mycket med det tekniska! Kram Petra
www.romantiskahem.blogspot.com

C ♥ said...

Hei Sylvia.

Så koselig med hilsen i min blogg :) Jeg måtte tenke meg litt om og studere bloggen din her, men jeg ser jo nå at du er mamman til Tina. Kjempe hyggelig blogg du har! Vet du om noen flere loppemarked i byen fremover eller?

stor klem Caroline (de Presno)

C ♥ said...

Hei igjen!

Så utrolig hyggelig med pay it forward! Leste det jo egentlig i innlegget, men glemte det helt for jeg var mer opptatt av at du var du :) Hihi. Men selvsagt er jeg med. Elsker den filmen og det konseptet :)

stor klem

Joy said...

Jepp, det stämmer att det var jag med man, barn o c h hund som du såg på loppisen, hihi...

Ha en riktigt fin-fin vecka! Så får vi ju hoppas solen vill kika fram här i Ændal imorgon...
Kramar Joy