Saturday, August 29, 2009

lørdag med litt av hvert

hei,har vært litt rundt på blogger nå,å det er litt av hvert som folk bruker lørdag til,baking,shopping,lesing og rydding,ja lista er lang,min lørdag begynte med loppis,trodde jeg hadde stor sjans å finne en kommode med 2 loppis i nærmiljøet,men nei da ikke noen kommode så langt jeg kunne se,men litt små skatter ble det,bildet over ble kjøpt på loppis i fjor,jeg bare malte rammen ,er blitt veldig glad i det,etter loppis dro vi på obs og handlet mat.
så tok jeg meg en tur til frk olsen,bestandig så hyggelig å komme inn den døra,hun er blid og stråler bestandig.idag kjøpte jeg en sjablong,den med de smukkeste ting osv..skal prøve å få den opp i kveld,har en på kjøkken å men lenge siden jeg satt den opp,noen små lykter ble det også denne gangen,så ønsket jeg frk olsen god helg og hjem jeg syklet,vel hjemme satt jeg igang med å lage desset,enkelt å veldig godt

brukte en pose med sjokolade mousse,veldig god denne her,å liker veldig godt disse små dessert former i lyse blå,de er ildfaste å kan brukes til mangt.kjøpt hos christiania glassmagasin.
så etter wok mat blir det dessert på alle,bestandig populært det,det var min lørdag så langt,hva har du gjort?ønsker alle en riktig god helg.klem fra sylvia


8 comments:

Katta said...

Så vackert du har det och vilken fin butik du varit i. Läste längre ner det du skrev om din katt, vad sorgligt.Den ser så lurvig och go ut på den bilden och liknar en katt jag ade. Kram Katta

Joy said...

Vi har också varit på loppis idag. Men jag blev inte särskilt imponerad av den på Hisøya... Den på Myra kom vi 5 minuter efter att den börjat, och det var nog tur - för där försvann möblerna fortare än fortast!
Och så var det ju så himla mycket folk där...

Ha en mysig kväll!

Sjabbig men chic said...

Hej, Sylvia!
Tack för dina kommentarer hos mig. Jätteglad blir jag såklart. Vad fint ni bor!! Jag är imponerad. Mycket trevlig blogg också. Jag och Fabbe är själva och ligger i varsinn soffa och tittar på TV. Just nu är det reklampaus. Jag blir tokig på reklampauser. Du jag länkar gärna till dig också.

Kramis Lisa

Silje said...

Hei hei!
fin blogg du har da. :)

frøken olsens drømmer said...

Hei igjen på deg,så snill du bestandig er-sier så mye fint om meg takk igjen min venn..
For et flott bilde,ja her har kvelden bare godt til å slappe av men et nytt innlegg er det blitt ;)))
sees snart igjen,en riktig god søndag til deg od dine
klem fra meg ;))

Silje said...

Nei disse genserne fant jeg bare på google. :)

Thorins Trädgård said...

Vilka fina formar!

Marit

Inka said...

Hej!

Åh vad tråkigt att du inte hittade en kommod, men bättre lycka nästa gång. Tids nog kommer du hitta en.
Hoppas chokladmoussen blev god, och vilka fina formar du har. Ja, jag älskar också att titta in till Fröken Olsens drömmer. Hon har ju så fint och hon är så trevlig.

Tack för att du hjälpte mig med namnet på blomman. Syrenhortensia, kul och vilket fint namn. Som en blandning av hortensia och syren. Ska kolla om det heter samma i Severige, Det gör det säkert.

Ha en trevlig söndag



Kram Inka