Sunday, August 9, 2009

varm august

en nydelig dag,vi sitter på veranda å koser oss,her er så stille om
om morran,helt skjønt å bare sitte å nyte stillheten med en kopp kaffe,
se naboene våkne å fuglene synge ,da er livet herlig.men jeg har ikke tid å
sitte lenge i dag..får besøk av 2 barndoms venninner fra skien,hun ene har jeg
ikke sett på 30år så det blir så stas..må bake litt i dag å tørke støv i krokene
hvor kommer alt det støvet fra?
skjønner det ikke,syntes en kan gå med filla om og om igjen,men idag skal
jeg vinne.

så slapper jeg av her mellom baking og støvtørring.å håper på fint
vær i morra sånn at vi an sitte ute.
ikke noe er som å nyte mat å gode venner ute på brygga


så ønsker alle som titter innom meg en riktig god dag
fra sylvia


2 comments:

Heidi-anitha said...

Tusen takk for at du titter innom meg - Vakker blogg du har! Her var det mye nydelig - og ikke minst de vakre kattene.. da jeg er en katteelsker:0)

Min mann er i bedre form - dette går bra:0)

Klem heidi-anitha

Anonymous said...

TIL MIN KJÆRE GODE VENN.
KJEMPE TRIVELIG BLOGG.
KOSELIGE BILDER FRA DITT SKJØNNE HJEM.
KJENNER DEN GODE OG VARME ATMOSFÆREN STRÅLE MOT MEG. TAKK FOR BLOGG TIPS. MYE TRIVELIG Å HVILE ØYNENE PÅ.
TAKK I LIGE MÅTE ANG MADONNA SAMMENLIGNING.
DU ER SKJØNN.
KLEMMER FRA HELENE