Monday, September 21, 2009

balsam for kropp og sjel

dette er under vår veranda,elsker denne utsikt med litt av hagen og vannet å båtene som seiler forbi,å sitte her gir en balsam for sjelen,hatt mange gode stunder her.
dette massasje badet står alltid klart året rundt med 38 grader,gjett om det gir en balsam til kroppen,det står under veranda,,en a de beste innvesteringer vi har gjort for velvære og til oss selv..tenk dere å sitte her ute når det snør,når det regner å på nyttår når raketter flyr til værs.vi har alle stor glede av det,hopp oppi med meg...

dette henger over om noen er i tvil hvor det er..oppi her skal jeg i kveld.
ha en fin fin dag alle sammen..fra sylvia


5 comments:

Besta said...

For en herlig plass. Ei venninne har også et massasje bad og jeg elsker når jeg kan hoppe i den. Det gjør godt for kropp og sjel.
Kos deg i kveld.
Klem fra Marilyn

frøken olsens drømmer said...

så fine bilder igjen...
ja du får kose deg og plaske litt rundt ;))
fikk også de runde skjønne putene i dag,og jeg MÅTTE ha selv ;))

Joy said...

Ojojoj... det såg ju inte dumt ut! Hade mer än gärna önskat mig en sån till vår takterass!
Ha en riktigt god vecka nu! Kramar!

Inspiration i vitt said...

Jag hoppar gärna i där med dig, vad härligt att ta sig ett dopp när man har lust oavsett årstid.
Vilken otroligt vacker utsikt du har och du bor såå himla fint.
Kram på dig/Ingela.

My home is my Castle - by Kari said...

Åhh så herlig :))
Jeg har en søster som har ett sånt stående ute i hagen og de bruker det i all slags vær de og ;)

Klem,Kari