Friday, September 11, 2009

bare rot,men....

hei,vi har et herlig vær her sør om dagen,sol å varme,men kaldt om natta og morran.
bak denne dør skal bli hobby rom,å til nå har det vært husets lager å roterom,men nå skal det bli forandring,stua sett ut som loppis de siste dager,ut med alt som stod der,men masse jobb igjen

vi er så heldig at vi har en hemmelig avdeling bak kjøkken,til venstre i dette lille rom blir hobby rom,til høyre har vi kjølerom,et stort et,deilig å sette ferdig mat der.men bare vært rot her å,men nå har jeg ordnet gangen til hobbyrom,hehe..blir bare rot dette å,har bare en pause ..phu.


men rygger jeg ut det rommet,gangen så ser det sånn ut..hehe..en hemmelig avdeling bak kjøkken med tre rom......skal vise hobyrom når det blir ferdig,,kanskje loppis i stua å om jeg tør..
jaja vi er bare mennesker...ha en nydelig fredag
klem fra sylvia



11 comments:

Romantiska Hem said...

Men så mkt fint!! Jag tror att jag skulle kunna gå i flera dagar hemma hos dig och bara titta på alla fina detajer!! Ha en fin helg! Kram Petra

My home is my Castle - by Kari said...

Kjenner meg igjen med å skulle pusse opp og det blir kaos hehe.. Men en plass må jo sakene stå ;)
Gleder meg til å se rommet ditt :))

Klem,Kari

pysseltanten said...

Blir säkert jättefint med rummet...=)))
Men visst blir det RÖRIGT överallt när man håller på...
Du har så hiimla fint, vännen...
Ha nu en häärlig weekend...
Kraamizar Git

Inka said...

Hej, Sylvia!

Ja, jag hoppas verkligen att vi får huset. Bara drömmer om det nu och hur jag ska inreda och så.
Åh vilket fint hem du har. Jag har sagt det förut men du är verkligen duktig.

Ha en trevlig helg


Kram Inka

Besta said...

Du har det så fint :)Gleder meg til å se hobbyrommet, tenker det blir flott. Deilige dager vi har hatt, håper det varer hele helga.
Klem fra Marilyn

frøken olsens drømmer said...

Jeg gleder meg jeg også til å se hobby rommet ditt!!
Du har så mye fine ting Sylvia,så koselig med en som virkelig brenner for denne stilen og du gjør det på din egen måte,slik at du får ditt eget personlige preg på det hele ;))
i kveld er jeg helt tett i ørene av å nyse,men men i morgen er det en ny dag og selv om jeg er litt syk så kjenner jeg faktisk at innspirasjonen er på vei tilbake,og det er jo bra
god natt til deg
klem

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)


Åhh så fint du har det! blir grønn av misunnelse :-) elsker antiminimalismen din :-) Virkelig!


Ha en fin helg!


klem

Sjabbig men chic said...

Det ser så himla mysigt ut tycker jag. Roterom... vilket jättebra ord.
Ha en superfin lördag vännen.

Kram Lisa

Solstrimmor & Stjärnstrålar said...

Hej!
Mmm mycket ögongodis hos dig! Vackert!
Trevlig helg!
kram
nina

Mira said...

Så utroligt fint du har det,nydelig blogg!
Deg vil eg følge!
Ønsker deg ein fin dag.
Klem fra Mira.

Balke gård said...

Å, du har SÅ mye fint hos deg! Må jo ta en evighet å være på besøk hos deg, så nydelige ting å hvile øyet sitt på!! Takk for god kommentar, jeg skal bringe det videre, merker lillejenta tar det fint! Hardt for oss andre, spesielt når tanta døde av diabetes da hun var liten...Huff, noen er hardt rammet, så ta vare på hverandre...Klem, Marianne