Monday, September 7, 2009

en ny dag med

hei til dere alle,spnn ble sølvfat når jeg fikk pyntet det med lysestaker å den herlige karaffeldenne tavlen henger i vårt kjøkken,å de ordene er så sanne,men det er veldig godt å være den som mottar gave å,særlig når gaven blir gitt med hjerte,det på bilde under fikk jeg av sambo til pappa nå i sommer

det er et gammelt mokka servis til ti,står egersund norge flint bak,det er så skjønt,kan tro jeg ble glad,dette er kanne,å fløte å sukker skål
,

å sånn ser mokka kopper skål og tallerken ut,herlig,sonja husker hun fikk en kopp hver jul å en til fødselsdag når hun var ung,snakk om kostbar gave,er så takknemlig.



slenger med et bilde av loppe funn fra lørdag,sjen som skal på hobby rom,malt 2strøk her,et til må på.skal nok vise ilde av hobby rom den dag det er ferdig,hehe når det måtte bli.
ha en god dag alle sammen å ta vare på dagen for livet det er nå.
klem til alle fra sylvia




9 comments:

pysseltanten said...

God förmiddag vännen...=)
Vilken fin moccaservis!...=)
O skåpet blir jäättefint...=))
O duuu....visst e de sååå....LIVET ÄR NU!
Kraaamizar Git

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelig sølvfat :)
Og det mokkasettet var og herlig :)

ha en fin dag
Klem,Kari

Besta said...

Fatet var kjempe flott og mokka serviset er bare nydelig. Sånn har jeg ønsket meg lenge.
Ha en fin uke.
Klem fra Marilyn

Lenemora said...

Så flink du er som har malt sjenken din allerede!
Fatet er blitt pusset og fint her også, har satt det på spiseetuebordet med glass og sølvkuler, lys og tørkede Hortensia.blomster i vaser på det - skal ta bilde og legge ut når jeg blir ferdig med å a blogge om den berømmelige Irlandsturen...

Tusen takk for fatet igjen, du er bare snill!

Klem fra Lenemora

frøken olsens drømmer said...

Ja det er så sant så,du er bare snill;))
god kveld min venn ;))

Sjabbig men chic said...

Men åh, vilket fint skåp! Och vad kul med er tavla exakt så var det jag menade med mitt inlägg i dag.

Kram Lisa

Romantiska Hem said...

Åh scoliose är inte skoj, kommer hon kunna få bort det, eller rättare sagt behöver hon ha ont utav det?
Ditt skåp är kämpe fint!! Tänk så vackert det är med Vitt!! Hoppas att du får en riktigt fin dag! Kram Petra

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

God Kväll!
tack för din rara hälsning!
Uuunderbart skåp!
Kramis Millis ♥

C ♥ said...

Hei :)

Ja Paris var fantastisk!
Nå er jeg vel tilbake og gleder meg til å gå innom Frk Olsen og hente gaven :)

Ønsker deg en fin slutt på uka.
klem C