Wednesday, September 2, 2009

gardiner til gjenbruk

god morgenreget noe veldig her nå må morran,men nå ser jeg sola vil frem,planla å få vasket tøy å tørke det ute,kjenner høst lukta i tøy som tørkes ute nå,deilig å friskt,fikk lyst å litt av mine gardiner,jeg har fått tak i gammle overlaken,bilde over viser kjøkken vindu,laget kappe av overlaken,ble ganske fint syntes jeg,i stua har jeg hengt opp laken til side gardiner,fant to stk i bruktbutikk,fæle og gule var de,men bakepulver i vaske gjorde nok engang susen,det er brodert s på dem,jeg har sydd på blonde som jeg knytter rundt gardinstang,ble så koselig
her ser dere s..flott hva?mitt kamera er på rep ennu så jeg må vente med å vise bilder av hele vindu ferdig,dette er et gammelt bilde.så gamle overlaken kan brukes til mangt.under er min spise stue

på stolene har jeg hengt opp kjøkken håndkle med blonde på ryggen å festet et skjønt hjerte,trekk på setene som som bare er knyttet på,å vips så er mine blå stoler hvite,er blått trekk på sete å rygg.håper dette kan gi litt ideer til andre ,bare fantasien som stopper en,jeg anbefaler veldig boken til ingela broling og petra eriksson,romantiska hem og inspirasjon i vitt,er utrolig masse ideer der.løp å kjøp hos skjønne frk olsen sin butikk om du bor i arendal..
klem fra sylvia


No comments: