Friday, September 25, 2009

god fredag

art litt stille fra meg i noen dager,jeg maler forsiktig og rolig på badet om dagen,det har vært maritimt,men nå blir del nostalgisk.hadde meg en bysleng i dag.å stettfat over ble det plass til i posen,glassklokka hadde jeg fra før..å ja ikke noen bombe ....men kjøpt hos...FRK Olsen i arendal.er så glad vi har fått den butikken i arendal.mariann er så flink til å ta inn saker.mye fristelse der.
denne blomsterpotta ble det å plass til i posen,de stod å pakket dem ut på kid da jeg gikk forbi.satte oliventre i den,syntes det passet..fin hva?

sånn som på bilde over så servanthylla ut før malekosten hadde vært der,står på badet


å sånn ble det når den er hvit,liker det sååå mye bedre,koselig vaskesett ble nå.maler sakte møblene på badet,dere skal få se mer siden når det blir mer ferdig



dette bilde er fra peisen på kjøkken.deler av huset vårt er fra 1800tallet,å denne grua er gammel.fyrer lys inne i nå om dagen,men når kulda setter inn er det bjørkeved som knitrer der.ønsker dere alle en god helg. fra sylvia




13 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

For en nydelig klokke og fat :)
ja du er fast kunde hos Marianne ser jeg og jeg bare MÅÅ ha meg en tur bortover en gang for å besøke denne butikken ;)
For en forskjell på servanthylla.. Skikkelig flott ble den :))
Og du er heldig som har grue på kjøkkenet.. Ingenting er mere koselig enn når det knitrer fra peisen :)

ha en fin helg :)
Klem,Kari

Sjabbig men chic said...

Vad fint det lilla bordet blev när det blev vitt! Och blomkrukan gillar jag jättemycket.

kram Lisa

BEA said...

Her var det mye flott!!! fant deg hos Berit T og legger deg på lista mi.. her vil jeg gjerne komme flere ganger..

Ha ei god helg..

Hilsen Bea i Danmark

Louise said...

Bordet var fint som brunt men ännu vackrare som vitt! Fina bilder på din blogg!
Skön helg!

Mira said...

Du maler, og maler.Fint blir det!
Lett å se at du trives hos Frk. Olsen,ja.
Ha ei fin helg.
Klem fra Mira.

silje-sin said...

Så mange fine ting! Tror jeg må ta meg en tur til Arendal og frk.olsen snart:) Ønsker deg en flott helg! klem fra silje.

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så nydelig servanthylla ble :-)Stilig stettfat med klokke på og kjempefin potte :-) Kan tenke meg det blir koselig hos deg når du fyrer opp grua :-)Vondt å høre om jenta deres...stakkar..men godt å ha noen å dele dette med som forstår hva man er igjennom..skulle gjerne byttet plass med de ja... lykke til med jenta di og takk for at du delte dette med meg :-)

Ha en fin helg :-)

God klem ifra meg

Joy said...

MEN så fin den servanthyllan blev - tänk vad ett par omgångar med målarpenseln kan göra! Och för några fina saker du köpt.

Halsbandet och glashjärtat kommer från Lifestone. Ett svenskt företag som gör de vackra av det vackraste...

Ha en riktigt god helg kära bloggvän.
Kram

Prinsesse Elin said...

Hei
Synes resultatet ser vakkert ut jeg. Maritimt med nostalgi er helt fantastisk for en sørlandsjente som meg så dette vil jeg virkelig følge med på. Ønsker jeg den en herlig lørdag og tusen takk for hilsen på bloggen min. Masse klemmer fra Elin:)

alvens kreative hjørne said...

Hei igjen :-)

Glemte å spørre i går om når dere oppdaget skoliosen? var det så tidlig som vi gjorde med gabriel? Hva sier legene om prognosene fremover? Operasjon?

Syr gjerne en slik pose til deg jeg :-) Bare send inn bestilling på mail du :-)


Ha en strålende fin dag :-)
Her skinner solen og er skikkelig høst :-) herlig!

SNOWWHITE-SUSSIE said...

hej,
Men åhh va fint du har överallt... massa kramar sussie trevlig helg

Malin said...

Nydelige bilder du viser Sylvia!
Takk for at du titter innom meg:)

God natt klem fra Malin

Lenemora said...

Skal si du har fått dreisen på malekosten!
Den ble veldig fin!

Idag skal jeg gå en tur skoen, kanskje jeg finner litt sopp?

Ha en fin søndag du også!

Klem fra Lenemora