Tuesday, September 29, 2009

herlig høst dag

skulle ie tro bilde over er fra dage i dag,men det er et kaldt drag i lufta i dag,men herlig,jeg har vært ute i hagen å ryddet vissent blomster ut av potter,gjort det klart til hst stormene kommer,båtene må opp å på land en av dagene,
å på den andre siden av huset ,ved vår inngang er det ingen tvil om at det er høst,pyntet litt i dag,håper det kan stå lenge,vil ikke tenke på at vinter er like rundt hjørnet

her står jeg i inngang døra,det er det jeg ser hver gang jeg går ut.prøvd å lage gammeldags hage.


en frosk koser seg,liker veldig godt frosker i hagen



dette er å ved inngangen vår.ikke tvil om høst,vindus rammen du så vidt kan se bak i bildet,er en gammel vindu ramme i jern som har rustet..ha en fin dag å kveld,jeg må rydde litt til ute





11 comments:

Louise said...

Väldigt fina bilder igen! Solstolarna - vill ha, zinkbaljan - vill ha, den vita trälådan med handtag - vill ha... ;O) Ja du ser...du har mycket i min smak!

Magny said...

heia...

takk for hilsen...
og du er faktisk følger nr 100 hos meg,- da vil eg overgi deg en gave fra såpeverkstedet mitt, www.savona.no
på 5 såpestykker,- du velger fritt--
takk for koz hilsen ,- og nyyydelige bilder å titte på hos deg...
klem magny


send meg din adresse på mdlivden@online.no

Sjabbig men chic said...

Halloj, Sylviagumman!
Ni bor ju så fint så det är inte sant. Vilken trädgård. Att du inte bara blir sittande i flera timmar.
Ha en fin onsdag.

Kram och klem
Lisa

Nanni said...

Så vakkert du har det!!
Og takk for koselig kommentar, du..., jeg skal nok dryppe litt bryllupsinfo innimellom, hodet mitt er litt fullt av tanker rundt det og det øker nok etterhvert... ;o)
Klem fra nanni

Inspiration i vitt said...

Åååå så fint du har det Silvia, din trädgård måste vara som en vit dröm. Gamla fönster är så fint att dekorera med och jag skulle vilja ha det överallt.
Nu känns det som att kylan kommer med full kraft, i morse var det vitt på gräsmattan.
Kram på dig/Ingela.

Balke gård said...

Hei og hjertelig takk for så koselige kommentarer!!!! du er så god!!! Så fint hos deg, dagene flyr og jeg rekker ikke så mye blogging...Men nyter en stille stund nå:-) Klem, M

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei, fra en annen blogger på samme alder! Du bor nydelig, og jeg skulle gjerne hatt samme brygge og utsikt! Likte veldig godt badet ditt! Høsten er en fin tid, og Ericaer er et must, ikke sant! Ha en fin dag! Klem Cathrine :-)

Viola said...

Tack för dina rara rader, ocj nu har jag tittat omkring länge på din vackra blogg...fanns verkligen mycket som jag tyckte var så fint ..hoppas att vi håller kontakten i fortsättningen och önskar dig en fin dag, klemmer VIOLA

C ♥ said...

Ja nå begynner det virkelig å bli kaldere her. Synes det er deilig jeg da :) Kjempe flott du har det i hagen din.
klem C

Sari said...

Hejsan!
Vad kul att du hittade till min lilla blogg!!
Oj, tänkte jag först! Nu ska jag läsa norska också... Men det gick jättebra!
Vilken fin blogg du har! Härliga bilder!
Jo, visst är hösten här nu.... Men vi har fina soliga dagar, så vi får passa på att njuta!
Ha det så bra! /Sari

frøken olsens drømmer said...

Ja du er jo så flink og blitt en sånn flink blogger også !!!!
Og en levende reklame for meg ;))
I dag har jeg fri,deilig skal ha fri i morgen også og kanskje fredag ;))
Har fått besøk av mitt ene tante barn som sakl være hos oss i to dager og så kommer det en gutt til i morgen som jeg også er tante til som sakl sove hos oss.
koselig det,han yngste hos meg synes jo alltid det er stas ;)
Er meningen at han elste skal ta de med en tur i lekeland så blir det vaffler til kvelden ;)
Ha en god dag, sylvia
klem