Tuesday, September 1, 2009

høst

ja nå er det høst,tenl alt 1 september,føler ikke at denne sommer har vært noe grei i det hele tatt når en tenker sånn værmessig,men men det kommer snart en ny,å til da kan vi jo kikke på bilder fra de dager det var fint,sånn som på bilde over,skikkelig sommerdag hos meg der,lengter alt.høsten er flott den å,men litt mer sol kunne vi fått.

noe er riv ruskenes galt nå om dagen,bilder kommer i dobbel porsjon å andre bilder kommer ikke med,bare se nedefor.2 stk av samme,mens det jeg egentlig lastet opp er blitt borte.noen som har hatt såne problem??men kransen er flott den,fått den av åshild,en god veninne som har laget den,så vi kan mimre om blomster flor og gode lukter.ha en god første høst dag.
fra
sylvia




2 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

FOR en plass dere har !!!!!
Er bare noe en kan drømme om .......
Jeg skulle gjort mye for å bo sånn like ved sjøen.. heldige deg :)))
Kransen er vakker den :)

Kan ikke si at jeg har vært borte i de problemene du har, så jeg vet ikke hva som er feil...

Ha en fin dag videre :)

Klem,Kari

Inspiration i vitt said...

Hej Silvis, hoppas att du får ordning på dina bilder, jag vet inte vad det beror på att det krånglar så ibland.
Tack för alla rara ord om våran bok, blir alltid glad för det.
Kram på dig/Ingela.