Wednesday, September 9, 2009

høst

ja nå er det høst i vår hage,jeg er inne å rydder om dagen,vil gjerne få orden på ting som jeg tenker i mitt hode,men en tur i hagen må man unne seg når sola steker,å det gjor den nå.
høst blomster er kommet i full flor nå,er vakre de å.bare se den gule fargen

å denne lilla høst asters her,alle årstider har sin sjarm,så nyt ute livet litt til om været holder


i mine veranda kasser blomstrer det ennu,petuia og henge pelargonia.



å her har noen planter pyntet mitt gamle tørkestativ,av og til får vi hjelp av naturen.
ha en fantastisk høst dag,nå må jeg inn å rydde..
klemmer fra sylvia




15 comments:

Sjabbig men chic said...

Vilket vackert hus ni har! Och vilka bilder jag är helt betagen. Jag hoppas att du får en riktigt, riktigt bra dag.

Klem (jag har alltid längtat efter att få skriva klem istället för kram)
Lisa

frøken olsens drømmer said...

Dette var jo bare lekkert !
Hadde jo igrunn fri i går...men det kom 3 paller med varer så da ble jeg jobbene til kl21 isteden..men har fri i dag,skal gjøre rent men kommer ikke helt i hakk
Altså det fatet med urnen og madonnaen var kjempe fint..
klem igjen fra me

My home is my Castle - by Kari said...

Så flott hus du har...
Og det fatet med urnen over var bare LEKKERT !!!
Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den pyntet du har på huset ditt ?? vet ikke hva det heter hehe.. De utskjæringene ;)

Klem,Kari

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Gulliga Sylvia!!!
Tack för dina alltid goa kommentarer!! dom värmer!! men så fint du har det överallt din veranda ser ju underbar ut!! va fin bild m Madonnan... ja länkar till dig så ja kan komma tillbaks... 1000 kramar till dig sussie

Inspiration i vitt said...

Hej, vilken veranda du har och vilket hus sen då, ojoj så vackert . Vet inte vad det heter men den metallsaken med kranen på är så vacker att jag nästan skulle kunna göra vad som helst för att hitta en sån hihi.
Kram på dig/Ingela.

pysseltanten said...

Hallojsan, vännen....
Såå himla fint du har det!
Häärlig veranda...=)))
Ha en underbar kväll...=)))
Kraaamizar Git

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

såååå vaaackert!!! kram millan

Besta said...

Så fint det var i hagen din, min har desverre gjort sitt for i år-
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

C ♥ said...

Hei Sylvia.

Så flott det er i hagen din! Tror jeg dropper å legge noen bilder fra min hage i år.. Hehe. Tuuusen takk for den kjempe fine gaven jeg fikk! Ble kjempe glad og gleder meg til å dra hjem fra jobb å finne ut hvor jeg skal ha de forskjellige tingene :)

stoor klem C

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så fint du har det i hagen :-) Var det en gammel vask som hang på veggen? nydelig! Og elsker de lilla blomstene dine :-) fint du har pyntet med fatet og madonnan osv :-) Ja de små vokser så altfor fort..men hver alder har sin sjarm da :-) men kjenner jeg holder litt igjen med gabriel...han skal være baby en stund til :-) Vet jo ikke om dette er siste babyen vi skal ha... så nyyyter stundene med han nå :-)

Ha en fortsatt fin dag :-)

Klem

Malin said...

Hei Sylvia:)

Så koselig med besøk av nye bloggere!

Så nydelig du har det ute!
Å den vasken var bare helt rå!

Legger deg til hos meg om det er ok:)

Klemmer Malin

moni said...

Takk for koselig kommentar inne hos meg:) jeg kan love deg at ektorpen er helt fantastisk eilig og sitte i og den er også veldig god å sove i:) har sovnet på den flere ganger jeg hihi:) den er så myk og herlig og jeg bare elsker den allerede:) Du har det helt fantastisk ute og jeg elsket det første bildet du viser:) Var også skjønt med planten som vokser oppover det gamle tørkestativet:) Klem monica

Joy said...

Kära Sylvia, tusen tack för de underbara presenterna, de passade ju helt perfekt i vårt hus! Och på tal om hus... Ditt hus var ju helt sagolikt! Om det inte vore för att jag hade hittat mitt drömhus så hade jag gott kunnat tänka mig ditt, hihi... HELT UNDERBART var det!

Snart är det helg och du vet väl vad som händer då... LOPPIS i byen! Vi kanske ses då? ;)
Stor kram till dig!

Inka said...

Hej, Sylvia!

Åh, vilken underbar trädgård (hage) du har. Helt enkelt underbar. Och hela ditt hem är så vackert också. Du är såååå duktig.


Kram Inka

Hespe said...

Hei, og takk for koselig besøk!

Så flotte bilder fra hagen din. Som deg, har jeg fortsatt full blomstring i verandakassene - det blomstrer så frodigt som det aldri før har gjort... Så nydelig madonna på det første bildet, og et vakkert stilleben!

Ønsker deg en flott kommende helg!

Klem fra Hildegunn