Thursday, September 3, 2009

loppe funn

endelig kan jeg vise mine loppe funn,men først disse skjønne mus som passer på corn flakes krukka,de kan holse en flaske vin..
denne kjelen ble med hjem etter en auksjon på loppemarked,skjønn syntes jeg,den er ganske stor,fått plass på en hylle i kjøkken

alle disse skjønne bøker ble også mine,ønsket meg en haug med bøker på mitt gulv.å nå har jeg det


å denne sjenk fant jeg,har malt den hvit,å nå står den å pryder min ekstra gang.den lille osteklokke i sølv fang jeg også,måtte pusses,men da ble den flott.
ha en fin dag vidre.
fra sylvia



7 comments:

Romantiska Hem said...

Oj och du fortsätter att fynda, grattis! visst är det väl härligt när man hittar en massa fint och så är det dessutom billigt! Ha en fin fortsatt kväll vännen! Kram Petra

My home is my Castle - by Kari said...

Så flotte ting du fant :))
Moro å gå på loppemarked :)

Klem,Kari

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

hallojsan i Höstrusket!!!
tack för din hälsning!

så fina saker gillar emaljkannan.
~~Höstkramar ♥ Millan~~

pysseltanten said...

Finfina saker...=))
Ha en myysig kväll...
Kraamizar Git

Camilla :) said...

Så mye flott du fant! Den skjenken var jo kjempefin!!
God helg :)

Romantiska Hem said...

Hejsan! ville bara kika in lite o önska en trevlig helg! Kram Petra

Balke gård said...

Oi, så mye fint!! NYDELIGE bøker!! Skikkelig gamle, fine var de! Og så fint du har malt!! Da fortjener du en ekstra god helg, klem fra Marianne