Sunday, September 20, 2009

når huset sover...

dette er mine barnebarn å mommo sin stolthet,stina er veldig glad i mommo sin kanin som sitter i stolen ,hun lurer ofte på hvorfor den sitter der,å mommo forteller dette...
uansett hvor denne lille kanin er så lengter hun til plassen sin,du kan kose med henne å leke,men glemmer du henne på gulv så er det en stor jobb for lille kanin å komme seg opp.


da må hun klatre å strekke seg,stakkkar lille kanin som så gjerne vil på plass når lekestund er over.å lille stina har sett disse bilder som dere ser nå,såklart dette er sant,så hun er blitt obs på at hun må sette lille kanin i stolen etter lekestunden..for se på disse bilder,å lille kanin kan.


phu....nå er jeg sliten å må slappe av sier lille kanin.....skjønne små barnebarn gir en masse glede,koselig å fortelle små eventyr å..øønsker alle en god søndag.
fra sylvia....



8 comments:

Besta said...

Det var 2 skjønne barnebarn (og en skjønn kanin). Deilig å ha de på besøk. Mine var innom i går også.
Ha en fin søndag.
Klem fra Marilyn

Sjabbig men chic said...

Men herregud vilka underbart söta barnbarn du har. De ser ut som någonting ur en saga. Förstår om du aldrig kan se dig mätt på dem.
Ha en superdag nu. Min dag är finfin med lite treo och mycket välkryddad mat.

kram Lisa

My home is my Castle - by Kari said...

For noen nydelige barnebarn du har :))
Ser at du og har en is på lur når de kommer ;)Må jo skjemme dem bort litt, ikke sant ???

Klem,kari

frøken olsens drømmer said...

He he ,nå fikk jeg meg en god liten latter,for en skjønn liten historie med noen fine bilder til,hehe kunne igrunn se for meg øynene til barna når du forteller historien,hehe og jeg som kjenner deg hører jo stemmen din for meg
så koselig,sylvia
ps er bedre i dag

Romantiska Hem said...

Två små söta barn! Förstår om de är din skatt!! Och chocklad som alla barn gillar så mycket, de mår nog väldigt gott hos dig. Ja, älskar de maileg kaninerna, det finns juverkligen allt till dem. Men sen så kostar det ju där efter, jaja. Nu måste jag göra mig i ordning och åka till universitetet. Ha en go dag vännen min. Kram Petra

alvens kreative hjørne said...

Nydelige barnebarn og herlig "historie" om kaninen :-)

Ha en flott ny uke :-)

C ♥ said...

Å de er så søte ♥
Kan tenke med du koser deg med de på besøk!

klem C ♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hallojs!!!
men vilka gullpluttar både kaninen o d 2 sötnosarna!!!

Ha en fin vecka ☺
Kramisar ♥ Millis