Monday, September 14, 2009

ting jeg liker

denne herlige symaskin har jeg fått kjøpt i en brukt butikk,den pryder en gammel kommode på vei inn til soverom.vi fant den på nette å det viser seg at det er den andre symaskintypen som ble laget ,den er fra tidlig 1800,utrolig
å i disse fårikål tider må jeg vise dere denne koselige emalje gryta ,den er nyprodusert i gammel stil ,selvsagt er det hos arendals beste interiør butikk man får kjøpt den,FRK OLSEN,hun har andre emalje ting å.øser å mugger,de er så herlige.jeg bruker denne gryta daglig,å den holder seg like fin.
ha en kjempe fin valg dag,bruk stemmeretten,
klem fra sylvia

8 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

Åhh så nydelig symaskin :))
har aldri sett en sånn før...

Klem,Kari

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Og god kveld :-) Så fin og herlig gammel symaskin :-)Kjempefin kjele :-) og jeg gleder meg til fårikål :-) Nam nam :-)

Min mor kommer hit på onsdag så da er det en fin anledning å lage det :-)

Klem

Inspiration i vitt said...

Men vilka otroligt mysiga saker du har Sylvia, har aldrig sett nåt liknande i symaskinsväg, så annorlunda och vacker.
Kram på dig/Ingela.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Underbar symaskin!!! Ogillar hjärtana som hänger däribak bakom grytan!!!!

~~KRAM ♥ MILLAN~~
ha en ny fin vecka!!

Inka said...

Hej, vännen!

Men herre jistanes vilken bedårande liten symaskin. Har aldrig sett något liknande. Skicka den genast till mig, hahahaha. Var den dyr??? Och vilken söt emaljkarott. Jag tycker inte det gör något om saker är nyproducerade ut, bara de är fina och passar in.

Kan man sätta in värmepump om man hyr (leier) huset? Och hur gör man det?

Ha en fortsatt trevlig vecka


Kram Inka

Daniel said...

Diggar fine soppskåle!

Inka said...

Hej igen Sylvia!

Jodå, men nu har ju husägaren redan valt Direktel, dvs element (ovner) som går på ström. Hm!
Jag tycker priset på symaskinen var billigt. Åh, sååååå fiiiin.

Kram Inka

Mari said...

heisann! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :) Nå måtte jeg jo bare inn og se på din blogg også! Her var det mye fint å hvile øynene på :) Jeg likte kjempegodt den gryta du viste i dette innlegget, så fin!

Ønsker deg en riktig god dag, og kikk gjerne innom meg igjen :)