Sunday, September 6, 2009

varm søndag i september

våknet tidlig av at sola tittet inn vindu på soverom,en herlig dag å våknet til
litt blomster er det fortsatt ute i hagen å krukker,men høsten har inntatt blomster.

jeg tok inn oliven tre,det liker ikke så masse regn som høsten kan komme med


var på loppe marked i går,te kjelen på stativ fant jeg på loppemarked i fjor.men fatet på bilde under fant jeg i går.er veldig glad i sølv.pusset det i dag å det ble så blankt,moro med loppe funn.fatet ble kjøpt på auksjonen for en billig penge.



fent å en gynge hest til barnebarn ,en stol som skal bli hvit og en sjenk i eik som å skal males hvit å inn på hobbyrom etterhvert.
ha en flott søndag.
fra sylvia




8 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelige skatter du fant på loppemarked :)
Jeg hadde og planer om et her i nærheten, men orket ikke å stå opp tidlig for å rekke det ;)

Ha en fin kveld
Klem,Kari

frøken olsens drømmer said...

så fint det var å sette et bilde i kransen ;))
ja i dag har jeg nytt denne flotte sol dagen-håper det blir flere denne uka !!!!
Har fått ryddet bittelitt på utsiden,men jeg har noen katter rundt her som ja det virker som de kun går hos meg på do og det er i det samme blomster bedet hele tiden har du et råd er det noe jeg kan plante så de ikke går der ?
så hva sier eksperten ? ;))
klem

Inspiration i vitt said...

Hej Silvia, tack för att du lagt ut boken på din sida, jag blev så glad när jag såg det.
Vilka fina fynd du har gjort, dina silversaker är underbara. Vilket stort olivträd du har. Jag brukar ställa in mina i källaren men inte föränn i nov-dec.
Kram på dig/Ingela.

Sjabbig men chic said...

Men vilken vacker tekanna du har hittat. Underbar! Jag skulle också vilja ha ett olivträd men jag blir lite snål när jag ska till och köpa. För tänk om jag tar död på det på en gång.

Kram Lisa

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Takk for koselig hilsen inne hos meg :-)
Likte så godt rammen og bilde inni som du viser øverst :-) Og fine skatter har du fått deg fra loppis :-) Viser fram før og etterbilder av stol og sjenk eller? :-)

Ha en ny fin uke :-)

pysseltanten said...

Godkväll, vännen...=))
Vilka fynd du gjort!...
Här blev det ju som sagt ingen loppis denna helgen...=(
Ibland kommer helt enkelt LIVET emellan...
Ha en fin vecka...
Kraamizar Git

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hallojsis!
vad kul du ville va med i min lilla tävling!

så vackra ting du viasar...söt krans så!!

Ha en fin vecka!
~~~Kramelikramis ♥ Mammamillis~~

Romantiska Hem said...

Hejsan! Men återigen finner inte blommar så vackert i dina Sommarblommor, helt blåst här är allt sönder eller sönder regnat för Lange sedan så sorgligt. Men vilka fina loppis Fynd du gjort, grattis till dem. ha en fin start på nya veckan. Kram petra