Tuesday, September 15, 2009

velkommen inn i skrivestua

ja det begynner å ta form dette tidlig høst prosjekt med skrivestua,hobbyrom.vi tar til venstre her,
lukker opp døra å går et trinn ned,det lille skrivebord er loppis funn i høst,malt hvitt

hyller med servietter og lys må man ha for stemningen


sjenken fra loppis har også fått litt pynt,.bilde ble uklart,men men.



å tallerken hylle over sjenk er nok et loppis kjøp,fatet til høyre har blitt mye brukt til lasagne i sommer til gjester,er lad jeg har kommet så langt med skrivestua,ar mye jobb,det ble brukt til lager,roterom,deilig å ha orden.
fra sylvia




11 comments:

Sjabbig men chic said...

Vilken söt liten skrivarstuga. Ser varmt och skönt och ombonat ut. Så mycket fina möbler...

Kram Lisa

pysseltanten said...

Så fint och romantiskt det ser ut...=))
Gillar din skrivestue...=)))
Ha en härlig kväll...
Kraamizar Git

Lenemora said...

Det finnes bare ett ord for dette - nydelig og gjennomført!!! Ja, det ble visst to ord....ha, ha

Du er ihvertfall veldig flink og har et utrolig koselig hjem!

Klem fra Lenemora

frøken olsens drømmer said...

SÅÅ fint,kjempefint !!!
dette var den fineste skrivestua jeg har sett !!!
sitter med min sønns pc da min er på jobb,he he klarte ikke å holde meg,hoster ennå og er ennå ikke i form så jeg har fri i morgen!men NÅ må jeg vel snart bli bedre....fikk øye betennelse også så har fått en hestekur av legen.
Håper det går greit med deg og dine ;))
natti natt

My home is my Castle - by Kari said...

Kjempenydelig skriverstue :))
Du har det såå nydelig...

Klem,kari

Besta said...

Så nydelig det ble,noe av det fineste jeg har sett. Du kan være godt fornøyd :))
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

Anonymous said...

SÅ FLOTT ROMMET BLE. GLEDER MEG TIL Å TA TUREN NED, OG VIRKELIG SE ALLE DETALJER. ET VAKKERT,VARMT OG SKJØNT HJEM.
DU HAR VIRKELIG VÆRT FLINK. HA EN FLOTT DAG I SOLA.
MÅ HOLDE MEG INNE PGA BORRING OG SPRENGINGEN SOM PÅGÅR.
KLEM FRA HELENE

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Halloj Sylvia,
Men guu va fin din lilla skrivarplats blev.. så himla gulligt... kram till dig sussie

Romantiska Hem said...

Men du söta och snälla Sylvia, inte hade du behövt sända mig så otroligt fina pressenter!! Jag blev så glad att jag inte viste vart jag skulle ta vägen, ler. Har pyntat med allt samman här hemma redan och ätit upp nästan hela chockladkakan, MUMS!! Tack, tack och tusen miljontals tack!! Om du viste vad det värmde och känndes behövligt just nu i min lite för stressade tillvaro!! En stor varm bamse kram till dig från mig!!! /Petra

Englagård said...

vilken fin skrivarstuga, där kommer du nog att bli riktigt kreativ

Glassveranda said...

Her var det veldig mye fint! Den tinn-terrinen var aldeles nydelig!! Madonnaen...veggkransen, nydelig!

Takk for hyggelig kommentar på Glassveranda forresten, og ha en riktig fin helg! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.