Tuesday, October 13, 2009

bedre og nydelig vær

først må jeg få takke foe alle hyggelige meldinger om god bedring,tusen takk,det varmer,nakken er på rett vei,men det har satt seg litt nå,men jeg er så vant med det,at det går bra nå,har noe som heter TENS,et apparat med strøm som jeg setter på smerte punkter,da blir nervebanene forstyrret så hjernen ikke mottar smerte signal,effektivt og uten bivirkninger.mye flott man kan bruke,fått av lege,fysio og sykehus.men det var jo ikke det jeg skulle skrive om he he..jeg har malt noen engler hvite selvsagt,de var spøkelse grå før,men skjønne nå,masse detaljer på dem.
å så har jeg tatt inn ute benken for vinteren,den havnet i stua nå,vedsiden av veranda dør.syntes det ble koselig,å den lykta er jeg så glad i,å nå har min favoritt bok havnet her,skryter mye av den,men se i den å dere skjønner...helt min stil alt sammen.å tenk bildene i den er fra bloggere.

så jeg får da gjort litt om dagen,men mest kos å pynting og masse kopper med kaffe,å det koseligste av alt ,besøk hos dere,da hopper tida frem,ops..så har det gått noen timer,men utrolig koselig.nydelig dag her med masse sol og klar luft i dag,men kaldt,
grip dagen å kos dere.


17 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

Den krakken var bare herlig, og lykten og :))
Nydelige bilder som alltid hos deg...
ja timene flyr når man sitter foran pc `n ;)
Men nå MÅ jeg få gjort litt snart hehe..
Ha en fin dag i kulden
Klem,Kari

Shabbycharm said...

hei sylvia...takk for koselige ord på min blogg, du er go du.mailer deg når ting roer seg litt her hjemme,tror kansje vi har en del å snakke om,;=).nyderlig benk og nyderligt hjem har du, bra nakken er bedre, kos deg og nyt livet..klem bella

Besta said...

Godt at formen er bedre. Jeg har prøvs tens apparat men syntes ikke det fungerte :( godt å høre at det fungerer for deg.
Her var det også iskaldt i dag morges men for et herlig solskinn det er nå.
ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

elegance said...

Kjempe fine engler...helt bedårende...håper du blir helt bra.. klem i høstsola...helt herlig!

elegance said...

Hei!..det går sakte men sikkert fremover med Nathalie...fremdeles vondt for å spise..så det går i smertestillende og youghurt..;D
Fin dag til deg!

HVIT PERLE said...

Hei,takk for koselig kommentar:)Kjøkkeninnredninga var i utgangspuntet eik her også.Første gang spraylakkerte mannen min den,men denne gangen mala eg den for hand;)Brukte oljemaling,men ikkje heftgrunn..Tok like godt benkplatene også,der brukte eg heftgrunn først... Var ikkje vanskelig,gjekk heilt fint:)

Ha en fin dag videre du også
Klem Nina

frøken olsens drømmer said...

for noen små skjønninger;))

Lenemora said...

Virkelig vakre engler!
Frk. Olsen var litt for opptatt for tiden, så vi må legge planene litt på is inntil videre...

Ha en fin kveld!

Klem fra Lenemora

Hulda said...

Så søtt dette var! Virkelig nydelig dekorert på benken. Så søte de englene var! De passet jo supert der. :) Herlig bok, ja, har den jeg ogå. :) Kos deg med det fine blikkfanget ditt.

frøken olsens drømmer said...

Hei igjen Sylvia..du et spørsmål Mannen din er jo i båtbransjen så det jeg lurte på om dere vet om et skikkelig godt middel for jordslag på puter og de er nesten helt hvite . har selv hørt om et middel som heter ship shaper eller noe sånt..

Louise said...

Vilken stämning du skapat på din vita bänk...små detaljer och allt passar så bra in i helheten. Jättefint Sylvia!

torleif ann karin said...

Hei Sylvia. Godt å høre at det går bedre med nakken din.
Nydelig den rekka med engler. rart hva litt farge gjør, men sånn er det med mye.
Og den flotte benken gjorde seg bra i stua di. Lekkert. Hele huset ditt er lekkert.
Du spør om vintips, det spørs jo hva du liker.
Selv er jeg ikke så kresen, men J P Chenet er jo god og den finnes på papp. Akkurar nå har jeg Melot, og det er en grei kosevin, men ikke den beste. Liker godt de spanske.
Ha en flott kveld.
Klem Ann<3

pysseltanten said...

Godkväll, vännen...=))
Skönt att nacken är bättre...=)))
Fint blev det med bänken inne...o den lyktan är SUPERFIN!
Ha en härlig kväll...(natt...hihi)
Kraamizar Git

Frøydis said...

God morgen :-)) Jeg har ikke fått med meg at du er dårlig i nakken :-( men fortsatt god bedring! Jeg ble operert i nakken i fjor, og nå er jeg myyye bedre!! Kurset igår var veldig bra, "rapport" ligger klar, hehe..

Klem, Frøydis

A-mora said...

Så bra at det går bedre med deg.

For en nydelig benk med nydelig engler. Kjempefin pute også.
Og så stor orkide du har.

God bedring.
Klem

Sjabbig men chic said...

TENS apparat har jag med. Det är bra skit det.;) men jag kan tycka att den varma goa vetekudden är ännu bättre.
Krya på dig nu gumman!

Kramis Lisa

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Hej,
Men såå söta små änglar.. du har så fint hos dig..kramen sussie