Thursday, October 8, 2009

besøk av tanter og kusiner.....

ja i dag har vært en hyggelig dag med tanter og kusiner på besøk,det er blitt tradisjon at de kommer alle 4 noen ganger i året,eldste tante er 85år og veldig sprek og kvikk dame,såå utrolig koselig å se dem...på hyllen her gjorde lyset å skyggen her vi satt sånn at det ble et stort hjerte bak på veggen,det passet då godt her vi satt,er jo så glad i dem,så det ble et symol på det,min kjærlighet til dem..
men før de kom hit så møtte jeg dem i byen hos frk olsen,der ble hver en krok undersøkt å gransket,å mariann har igjen fått inn denne skjønne bok,romantiske hem og inspirasjon i hvitt,de fikk å se den når vi kom hit til meg og da ble den gransket nøye av allle lenge og vel,så nå blir det kjøp av den..fantastisk bok for oss som liker den lyse stilen..

og her er det hyllene so sjekkes av eldste tante


de er så begeistret for den butikken,å kommer igjen før jul å da skal gaver kjøpes..



så ble det hjem å spise middag,silje min yngste datter og robert koser seg,å gro ved siden av,
ble så stille i huset når de dro hjem i kveld,,,godt det ikke er lenge til vi sees igjen..
å pass på hverandre alle sammen,ta vare på tiden.
klem fra sylvia




12 comments:

torleif ann karin said...

Å så vakkert da. Koselig at du tar vare på dine gamle tanter. En vet ikke at en savner dem, før de er borte. Så husk å spør de om alt fra "gamledager" du lurer på. Sånn var det iallefall med meg, når bestemor og bestefar var borte. jeg hadde så mye mere jeg skulle spurt om.
Du har nok hatt en koz dag, så da er det vel godt å slappe litt av.
Nyt kvelden.
Klem fra meg<3

Nostalgia said...

Hørtes ut som en kjempetrivelig dag. tenker tantene var kjempefornøyde de også :-)
Er siste bildet fra kjøkkenet ditt ? så veldig koselig ut !

er tidlig ute og ønsker deg en god helg !
Her blir det 40 timers arbeidshelg...

Klem, Nostalgia

Besta said...

Så koselig med besøk. Og den butikken så nydelig ut. Skulle gjerne vært innom der en tur.
Ha en fortsatt fin kveld.
klem fra Marilyn

Balke gård said...

Hei og takk så hjertelig for så koselige hilsner du legger igjen på bloggen, detv armer mye!!! Lo godt av det du skrev:-) Nydelige blomster, hjem og butikk!!! Klem, MArianne

A-mora said...

Så koselig dere har hadd det.

Jeg er her for første gang, men linker deg. Synes bloggen din er kjempebra

Synnøve

My home is my Castle - by Kari said...

Så koselig med familiebesøk :)
Og så herlig at de gamle er så interesserte i interiør :))Er sikker på at de gir bort vakre gaver til jul ;)

Klem,Kari

Inspiration i vitt said...

Hej Sylvia, ja vad härligt att träffa sina kusiner och ha trevligt tillsammans med, det blir alltför sällan det blir av. Då är det bra att bestämma sig riktigt ordentligt att man snart ska ses igen.
Så bra att du visar boken våran för de som är intresserade , det gör mig glad och jag hoppas att många önskar sig den i julklapp ;)
Kram på dig/Ingela.

Bolettes hus said...

Så virkelig ut som en koselig dag dere hadde i går!! Kan du tenke deg noe så utrolig gøy som å gå å granske grundig i interiørbutikker?
Tusen takk for kjempekoselig hilsen på bloggen min. Men må bare spørre deg, Frk. olsen, er det i Arendal eller Grimstad? Har nemlig vært på en veldig koselig budtikk i Grimstad også. Men kan ikke huske navnet på den....

Ha en fantastisk god helg!!

Hemmalycka said...

Hej, det är alltid trevligt att besöka.
Jag Önskar dig och de dina en underbar helg.
Kram Åsa

Cosmos said...

Veldig koselige bilder på bloggen din.

Joy said...

Nämen så stiligt det var att lyktan gav hjärte-skugga! Och så fint, det du skrev om hur glad du var i de... Ren poesi.

Nu ska jag njuta av marsipan-kake och en god kopp te...
Njut resten av helgen!
Stor kram Joy

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Takk for at du skrev så pent om meg i forrige innlegg :-) Setter så stor pris på det og at du er en fornøyd kunde :-) Smykkene har gått unna...og jeg må bestille meg mer utstyr,men det er gøy da :-)

Så koselig med besøk av gamle tanter :-) Godt med slike dager :-)

Håper du får en fin helg :-)

Klemmer ifra meg