Wednesday, October 7, 2009

dagene går så utrolig fort,ten onsdag alt,midt i uka.jag har ryddet å frandret i en hylle seksjon til i stua,men først må jeg vise den flotte posen over,kjøpt i nettutikken til alvens kreative hjørne,en veldig flink dame,ble såå fornøyd med den posen,skal ha mannens barbermaskin,eller min fønekam i den på badet,den nydelige fyrstikk esken fikk jeg på kjøpet,helt i min stil,vil anbefale dere å kikke innom alvens kreative hjørne,mye fint,hun lager smykker å.
å her er min nye ved kurv,fant endelig en stor sånn at den kan romme mye ved,å jeg har en stige i stua å,ikke bare seksjoner,stigen står ved min spise stue å hjørneskap,er veldig glad i den stigen,lager sånn stemning.

men tilbake til hyllene jeg har ryddet i,ting har fått ny plass,å sånn ble det


disse gamle bøkene er evangelier,en bok til hver,inne i lå et bilde av en prest,tror nok det har vært hans sine bøker,de er fra tidlig år 1800 å selvsagt med gotisk skrift,fant de en gang jeg var i bruktbutik.sånt er moro.



sånn ser hele seksjon ut der den står,gøy å ordne,i morgen kommer tanter og kusiner på besøk fra skien,det blir hyggelig,bestandig hyggelig det.å vi skal til FRØKEN OLSEN sin butikk,de er blitt faste kunder der noen ganger hvert år,..ha en fin dag vidre alle.
å igjen tusen takk for alle kjempe hyggelige kommentarer,setter så pris på alle ord fra alle sammen,




15 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

Så nydelig det skapet var !!!
Og flott pyntet.. Liker og gamle bøker, venter faktisk på en eller to ;)
Flott pose fra Alven :)
Ha en fin dag videre og kos deg når du får besøk :)

Klem,Kari

frøken olsens drømmer said...

hei på deg min venn,får en fin reklame du er for meg,og du sier så mange flotte ord;)
nå er stuen ferdig vasket ned gardiner puter ja allt sammen ,så deilig...
så nå holder jeg på med gangen,he he det går litt tregt med meg fordi en forandrer jo litt også mens en holder på.
Ellers så ha jeg malt en sjablong i dag , i gangen,Velkommen står det på den ,synes det ble fint ;))
Det er det iallefall hos deg,fint altså.
Skal se om jeg legger inn et innlegg senere for nå er det jo så ryddig i stuen;))
Skal på jobb i morgen så da treffer jeg jo familien din.
god fin kveld til deg,Sylvia :))

liven said...

Så fint skap og masse koselige saker der!!
Den vedkurven din var så flott den også!
Har nettopp funnet med en på loppis....koselig den også!!
Ha en fin kveld og kos deg med besøk i morgen!!

Kreoline said...

Hei på deg, nydelig pose, og en kjempefin idè. For en skjønn vedkurv, riktig lekker, det var stigen også. Koselig i hylleskapet ditt, kjekt å ordne og rydde slik, da koser jeg meg. Ha en fin kveld, kos deg med besøket ditt. Klem fra Mona.

Joy said...

Så fint du hade pyntat det i vardagsrummet - och jag gillade verkligen den lilla påsen då köpt. Vilket himla smart sätt att förvara mannens rakapparat på!

Nu har jag en liten skojjig blogg-utfordring till dig, hihi... Såklart ska du ta den när du får tid.

Ha en god fortsättning på veckan - och ha det så trevligt på shopping hos Frk Olsen, hihi!
Kram Joy

Romantiska Hem said...

hejsan du rara! Men så mycket vackert du har, massor av fina detaljer och möbler! Det är helt otroligt detta med bloggandet ändå, tänk så mkt inspiration, härliga människor och bra tips det finns här i bloggvärlden, det är ju som en enda stor super fin inredningstidning!Jag har ju redan bloggat i fyra år nu....oopppsss, detta är min tredje blogg och jag tycker fortfarande lika mkt om det. Kram Petra

Nanni said...

Hei igjen!
SÅ du er også tvilling... ja, kreative er vi ofte og med mange baller i lufta... haha..., men ja, mye alvor er det bak moroa... Så du har lest litt mellom linjene, litt fint å lese, det er endel opplevd liv her, ja..
Kos deg med besøk og besøk hos Frøken Olsen!
God nanniklem

Vita små hjärtan said...

Tack! Men ååå så vackert du har det!!!!! Inspirerande!
Kramar Agnetha

My home is my Castle - by Kari said...

Hei igjen :)
Jeg tror du har lagt inn en kommentar hos meg som skulle vært hos en annen ;)
Hvit Perle hvis ikke jeg tar feil..
Har ikke lagt den ut på bloggen min :)
Ville bare si fra..

Klem,Kari

torleif ann karin said...

Hei.
Så utrolig mye vakkert du viser idag. Du har en kjempekoselig stue. Masse vakre ting å la øynene hvile på. Godt & stemningsfullt.
Nattaklem fra meg<3

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Tack för hälsningen. Vilken vacker påse, så fiffigt och förvara rakapparaten i på badrummet. Och din vedkorg gillar jag, jättefin. Du har så många fina saker i dina hyllor.
Ha en bra dag
Goa kramen till dig
AnnaMaria

krinkelkroken said...

Så nydelig du har det, de gamle bøkene er vakre!Kjekt å titte innom deg:)

Sjabbig men chic said...

Hej min vän!
Vilken supersöt liten tygpåse du har köpt! Den gillar jag.

kramis Lisa

Lantliv said...

Titta så mycket vackert...massa fina saker. Mina ögon föll direkt på den jätte gamla symaskinen....det ser det ut att vara. Mycket speciell ...har aldrig sett något liknande.Den påsen var jättemysig som du köpt.....Ja nu gäller det att ta in ved...har redan brännt av en del....härligt.....
Ha en fin helg,
kram Anne-Lee

HVIT PERLE said...

Hei!Takk for koselig kommentar.Du har en kjempe flotte blogg.ja det er ikkje godt å ha slike plager.. Titter innom jenn:)

Ha en fin kveld
Nina