Wednesday, October 14, 2009

det banket på min dør

se denne nydelige krans og den medaljongen ,ja det har seg slik at det banket på min dør i går,utenfor stod min gode venninne Åshild med denne skjønne kurven full av kongler på grener og bær og kransen over og en pakke.snakk om hyggelig gave,kunne ikke litt mer overrasket,men inn hadde hun ikke tid å komme,så Åshild kom snart igjen...
er ikke kurven med alt bare helt vidundelig.

bærene havnet her i gangen,de pynter skikkelig opp og sier.det er høst


å disse herlige kongler skal bli til dekorasjon når julen nærmer seg,hmmm..kan jo egentlig bruke dem nå å...har lenge ønsket meg sånne nydelige kongler,men ikke funnet,men Åshild fant hun..tusen takk for hyggelig gave..



til sist et bilde fra vår veranda i dag,det er så vakkert ute her i arendal om dagen,skulle ikke tro vinter lurer rundt hjørnet...så nyt disse solrike dagene ute..




13 comments:

Marie said...

Vilken härlig korg, och en nydelig krans av rosor. Nu gäller det att passa på att njuta av de sköna höstdagarna /Marie

Sari said...

Oj, vilken fin krans! Och korgen!!
Det ser riktigt trevligt ut på er veranda!
Ja, vi får passa på att njuta av dessa fina höstdagar som vi har nu!
Ha det bra! /Sari

Magny said...

SÅ HYGGELIG... SLIKT SETTE SÅNNE SOM OSS VIRKELIG PRIS PÅ... TA VARE PÅ DENNE VENINNEN DIN...
KLEM¨¨¨

BEA said...

Helt nydelig!!!! slike hyggelige besøk setter man vrikelig pris på:o))

Ha en fortsatt strålende dag..

Lenemora said...

Du er virkelig heldig, å ha slike gode venner som stikker innom bare for å oppmuntre med en liten gave er jo bare fantastisk!

Ha en virkelig god kveld, kjære du!

Klem fra Lenemora

Anonymous said...

Hei hei søstra mi ;o)
Nå tror jeg endelig at du får mld fra meg også ;o) Så flott en kurv du fikk! Det er moro å få slike ting. Hu er snill Åshild :o)Tenkte kanskje neste uke at jeg tok en tur? Det er så nydelig nede hos deg. Skulle ønske alle kunne sett hvor flott du har det ;o) Ha en flott helg da søs!! Vi snakkes! Klem fra Gro

Monica said...

Oi, så heldig du var og ha en sånn snill vennine :)
Fine høst dekorasjoner..

Lurer på hvor utsikten er hen , hmm.. Veldig fint sted dere har, spesielt om sommeren kan jeg tenke meg.

Klem

pysseltanten said...

Meeen Guuud...hur UNDERBART bor du????...=))))
Du praktiskt taget, bor I VATTNET...=))
Lovely...
Vilken goo väninna du har...korgen var ju SUPER!
Älskar oxå KOTTAR...o mossa...mmmm...
Ha en superhärlig torsdag, du goaste...
Kraamizar Git

Shabbycharm said...

hei sylvia,og takk for titten innom bloggen, ja jeg har värt heldig der du, har ikke mistet helt troen på alle mennesker riktig enda;=)
vi har samme alder på döttrene våre, min blir 27 nå i november, begynner så smått å vente på att noen ska rope"mommo".men de unge har vist god tid,det var vell värre med oss? eller..he he
nyderlig kurv du fikk, ta godt vare på slike gode venniner,de overflatiske fins det nok av
.vi snakkes min venn.
klem bella

elegance said...

Hei! Det finnes vel ikke noe som er mer hyggelig en sånt. Og så hyggelig av deg å fortelle dette videre. Skjønner godt at hun prissetter deg og ditt vennskap. Rose hverandre er mangelvare...kurven var bedårende..;D)ha en deilig høstdag videre..

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så fin krans og nydelig medaljong :-)
Hyggelig når noe sånt banker på din dør :-)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Men vilken utsikt du har!! En sån fin veranda, där kan du sitta med en tjock filt och glögg och titta ut senare iår. Så himla mysigt. Och så fina gåvor du fick, du har en kreativ vän.
Ha det gott
Goa kramen till dig
AnnaMaria

HVIT PERLE said...

Takk for koselig kommentar:)Nydelig gave du har fått:))

Ønsker deg en fin dag
Klem Nina