Sunday, October 4, 2009

en koselig søndag

ja,jeg har dristet meg til å prøve å tørke en sterk rosa hortensia,den er så skjønn,jeg har tent levende lys i hele dag,å tatt en rydde runde i min seksjon,tatt ut alt og vasket og satt inn nye ting,ja akkurat det jeg liker mest,pyssle å ordne,mannen har fått ved til huset å klargjort til båter skal opp,
at jeg elsker gamle bøker ,særlig bibler med gotisk skrift,kors og lys og nostalgiske bilder,a det kan alle se når de kommer inn til meg,jeg har masse av det,an ie få no,er er veldig stor lidenskap.

så det finnes det i mine hyller,å så klart blonder i lange baner,alt i duse lyse farger,ja bare hortensien som skal tørke som har farge,


å små tavler med skjønne ord er jeg veldig glad i,de sier det jeg tenker og lever etter,



ble ganske fornøyd med min pussle jobb i dag.det er så hyggelig,nå er det tore på sporet,mye følelser der..jeg kunne egentlig vært med,men har nøstet sakte og sikkert ettet min slekt...en helt annen historie.
ååå jeg er helt overveldet og veldig glad for alle som legger kommentar hos meg,tusen tusen takk alle goe i bloggland,det varmer.
lem fra sylvia




16 comments:

sylvia said...

må bare si at b og k på data her klikket masse i dag,så masse feil på dette innlegg,men dere skjønner nok helheten håper jeg....klem fra sylvia....

frøken olsens drømmer said...

Så flink du er da ;))
her hos meg er alt bare på halv tolv ..men men ny dag i morgen holder på med stor rengjøring i stua
god natt til deg ,tenkte å prøve å legge meg litt tidelig for en gang skyld ;))jobb igjen i morgen

Anonymous said...

det så skikkelig koselig ut.. og masse flotte ting du har der i reolen..

håper du har hatt en trivelig søndag.. hilsen Bea i Danmark

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Hej Goa Du.. Åhh va fint du har det.. ser såå mysigt ut... kramkram sussie

Sjabbig men chic said...

Vad mysigt att pyssla och dona så där. Det är så härligt med såna dagar och du lyckas förmedla känslan med dina bilder.
Nu blir ju jag nyfiken på det där med din släkt.

Kram Lisa

My home is my Castle - by Kari said...

Kjempekoselig hos deg :)

Klem,Kari

Nanni said...

Her skjønner vi alt, b´er eller d´ er... spiller ingen rolle :o)¨
Nok en gang, så koselig hos deg!
Nattaklem

pysseltanten said...

Godkväll, vännen...=)
Så myysigt du har det!
Vi älskar nog att tända ljus lika mycket, du o jag...=)))
De e ju så härligt när man hör hur det blåser...o så bara gå inne o pyssla o mysa...
Ha en härlig vecka, goa du..
Kraamizar Git

-Mia- said...

Så fint du har det!! :-) Den store reolen var utrolig flott, og så fint du hadde pyntet der! Ønsker deg en god ny uke! Klem-Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Halojs så fina glasklockor!!
Ha en härlig vecka!
~~Kram ♥ Millan~~

alvens kreative hjørne said...

Hei og god mandag :-)

Så fint det er hjemme hos deg :-) Utrolig fint du har pyntet i reolen :-) Masse ting som passer perfekt sammen og som jeg må si jeg skjønner godt at du har som favoritter :-)

Ha en flott ny uke :-)

Klem :-)

Besta said...

Så fint det var i dine hyller, mange koselige ting. Jeg liker også gamle bøker og bibler, syntes det gir litt sjel til stua og gang.
Ha en fin uke.
Klem fra Marilyn

Vita små hjärtan said...

Tack för titten o din kommentar hos mig!
Å så vackert du har det!
Kram Agnetha

Lenemora said...

Det er såå koselig å se hvor vakkert du har det hjemme hos deg, får en god stemning inni meg...

Klem fra Lenemora

Romantiska Hem said...

Men så otroligt mycket fint, en riktig inspirations vitrinsskåp! Jag är jätte sugen på ett vitt vitrinskåp, jag lämnade in ett egenmålat för ett kostnadsförslag hos en duktig möbelsnickare och fick tillbax ett jätte bra pris, men dock lite för mycket för mig nu när jag studerar. Men jösses så sugen jag är, den ser ut som en jätte gammal appotekardisk undertill och sedan med två skåpluckor upp till och i mitten öppna hyllplan, men 12000 svenska kronor... hm, ja hjälp jag vet inte. Kan inte riktigt besämma mig. KRAM Petra

Frøydis said...

Heisann :-)) Visste ikke det gikk ann å tørke hortensia'er i det hele tatt, hehe....men så vet jeg heller ingenting om blomster og trær heller ;-)) Endelig kommet hjem fra jobb, nå er det snart marinert laks til middag...nam!!

Klem fra meg :-)