Monday, October 5, 2009

gammelt sprosse vindu og rosa sløyfe dager

ja nå er rosa sløyfe aksjon igjen,var på en blogg som utfordret til å lage rosa innlegg,jeg har så utrolig lite rosa i mitt hus,men denne lille tulla er jo rosa,så stina og gyngehesten er mitt rosa bidrag,stina er mommo sin jente,en glad tulle på 2 år,rosa sløyfe aksjon er veldig viktig,anefaler alle å støtte den.
jeg har hatt et gammelt sprosse vindu som jeg lenge har tenkt å lage ramme av,å endelig har jeg gjort det,satt inn gamle familie bilder av arna sine tipp og oldeforeldre og besteforeldre,han kjeke til venstre er min pappa

har dillet litt med gamle blad og heklet duker som bakgrunn,og kort med engler,liker å pynte.se de flotte klærne de har på.


de har nok pyntet seg for fotografen,så sånn ble mitt gamle sprossevindu til en ramme.
klem fra sylvia



12 comments:

Bolettes hus said...

Knall stilig vindus-ramme, eller hva vi skal kalle den.... Du er jo skikkelig kreativ!! Så gøy når du har fått fatt på gamle bilder til noen i familien!

Ha ei fin uke:-)
Klem fra Bolettehuset

Sjabbig men chic said...

Vilken härlig liten tjej!
och vad fint du har gjort i det gamla fönstret.

Kram lisa

Balke gård said...

Hei, Sylvia! er så hyggelig med dine hilsner inne hos meg, jeg har det ikke så ledig som før, men skal bli flinkere:-) Så flink du er til å style, knallfint!!! Er jo bare å hvile øyet sitt her lenge! Klem, Marianne

pysseltanten said...

Vilken liten sötnos...=))
O duu...va fint de blev med fönstret!
Bra tips på vad man kan använda det till...
Ha en myysig kväll....
Kraaamizar git

Lenemora said...

Kjempelekkert og veldig stemningsfullt!

Nå sitter jeg å ser på 71 grader nord og blogger samtidig...

Klem fra Lenemora

silje-sin said...

Så nydelig rosa snuppe:) Det er veldig viktig å støtte aksjonen ja! Kjempefin ramme du hadde laget også! Vet ikke om jeg misforsto det du skrev, men julemagasinet jeg viste er kjøpt i dag, altså rykende ferskt! Og det ser veldig fint ut! Ønsker deg en koselig kveld:) klem

My home is my Castle - by Kari said...

For ei herlig lite rosa jente :))Nydelig :)
Vindusramma di ble flott med bilder inni..

Klem,Kari

Joy said...

Awww... Så söt hon var - och speciellt söt i rosa (min favorit-färg ju, hihi)!

Det fönstret var ju bara underbart - du är SÅ duktig med att få till det!
Du borde skriva en bok om alla dina skatter!

Stor kram till dig Sylvia - hoppas du får en fin vecka!

Kreoline said...

Så nydelig, skjønt med bloder, gamle blondeduker og gamle bilder. Gjør seg godt på veggen i det koselige hjemmet ditt. Klem fra Mona.

Sari said...

Hej!
Vilket fint fönster du gjort iordning! Kul med alla gamla fotografier.
Hemma har jag inte så mycket rosa, inget alls egentligen. Desto mer på min blogg!
Ha det så bra! /Sari

Rita said...

Hello Sylvia,
just found your blog. It's so lovely and your pics are deligthful. I'm glad I've found it and will be visiting often to check out what is new. I love shabby chic and vintage home decore and I'm crazy about roses, linens,lace, and soap bars
Come and visit me at http://ritashabbychicrose.blogspot.com/
love visits and love even more reading comments
rita

Cathrines Kreative Hjørne said...

Så kjempefint det ble - en god idé det der! Og så får man mulighet til å ta frem flere bilder, og de før oss kommer til heder og verdighet igjen! Nydelig tulle i rosa da! Klem Cathrine :-)