Saturday, October 10, 2009

god helg

østier innom sånn i farta i dag,har litt av hvert å orden,men vil ønske alle å enhver en ritig god helg,kos dere å nyt dagen.
her er min tv krok,har satt opp en sjalong oppe ved taket på en bjelke,synted de ordene er så sanne...blir å hoppe fra det ene til det andre i dag,på bildet under er mommo sine skjønne små på tur.

en koselig dag dette var,steffen og stina.


å i en ledig stund skal jeg studere denne boken ennu med,krype opp i stolen med beina under seg å nyte,bildet er fra utikken frk olsen,ha en god helg alle sammen.
klem fra sylvia



13 comments:

Frøydis said...

Er jammen meg ikke lett å takle at vi blir eldre bestandig ;-)
Vi får nyte dagene så godt vi kan :-))

Klem, Frøydis

elegance said...

Takk for kommentar..skal nyte helge etter litt vasking..da blir det ekstra kos.;D)klem til deg!

C ♥ said...

God helg til deg og :)
klem C

Lantliv said...

Åh så fina små barnbarn...så underbart att få vara mormor...längtar till den dagen....
Tack för kommplimangen ang. mina foton...blev glad!
Den boken vill jag ha....nu ...snart...
Nu skall vi se filmen om "Coco Chanel"...ska bli kul...
Ha de gott,
klem Anne-Lee

pysseltanten said...

Halloj, vännen...=))
Tittar bara inom för att önska dej en fortsatt härlig helg...
Själv jobbar jag HELA helgen...så tiden räcker inte till så mycket annat...
Kraaamizar Git

liven said...

Koselige bilder!!
Ha en fin søndag:o)

frøken olsens drømmer said...

he på deg,du..jeg har altså ikke mob min..den har lagt på jobb siden sist vi pratet så jeg kom på at du kanskje skulle ringe meg ang det jeg kanskje skulle hjelpe deg med....
så bare så du vet det så har jeg bare ikke mob... god kveld min venn ;))

Nanni said...

Bloggetreffet var kjempemorsomt, koselig, nydelig på alle måter :o), har skrevet innlegg :o)
Nydelig barnebarn og koselig stue hos deg, da...:o)
Og brudepikekjolen... ja, den er så søt. Tror vi velger den, men det er mye lekkert der ute...
Nattaklem

torleif ann karin said...

Takk for nok en hyggelig hilsen fra deg Sylvia.
Så vakkert du har det i heimen din.
Og skjønne barnebarn da...helledussan.
Nattaklem fra meg:-)

BEA said...

For en nydelig stue du har.. masse flotte detaljer der...likte de knektene du har satt opp på bjelken!!!!

men fineste detaljen var nå bilde av barnabarna dine:o))

Ha en deilig søndag.. klem fra mæ

A-mora said...

Så fin stue du har.
Likte stickersen din, hvor har du fått i den?
Jeg synes boka ser så spennende ut. Har du kjøpt den på nettet?
Mange spørsmål fra meg i dag.

Barnebarna dine er bare så søte.
Ha en fin søndag

Magny said...

heia... takk fro hilsen


så fine bilder fra hjemmet og av søte små... heldig du er...!
boka er på vei til meg også, fra wallas verden.
klem og fin dag videre¨¨

Louise said...

Åh så söta barnbarn du har :O) tv-rummet är vackert. jag är också så förtjust i väggord - jag har bara inte ännu vågat ta steget fullt ut och sätta uppnågot hemma...eller kanske det beror på att mannen inte är lika förtjust i tanken som jag... - bör således bearbetas ;O)
Ha en skön ny vecka som kommer!