Friday, October 16, 2009

helgekos

ja så er det helg igjen,glasset over ble kjøpt i går ,med lys og sandkakeform i ble det så koselig,alt fra Frk.Olsen i arendal.som vanlig sier vel de som har fulgt med meg litt he he..jeg har ikke så mange planer denne helg,men kjøpt noen blader og tatt frem en julebok.
så alt ligger ann til å bli en trivelig helg med gode ideer,vakre hjem var ekstra tykt denne gang,gleder meg..fyr på peisen å de grå sokkene på føttene,

samboer til min pappa strikket disse til oss,deilige nydelige ullsokker.


å siden mannen er på reise.. ja da får jeg krype inn i denne armkroken,så jo lun ut den å.
ønsker dere alle gode en riktig god helg og tusen takk for kommentarer ang mobbing på forrige nnlegg,deres engasjement varmer meg..
klemmer til dere alle
sylvia



25 comments:

torleif ann karin said...

Hei. Så koselig det var hos deg ikveld. Lys, varme sokker, gode blader og en bamse! Ja da må kvelden være reddet.
Her er det også varmt & lunt med masse lys.
Kost meg med TV.
Fri i morgen, og det skal bli deilig.

Nyt kvelden.Klem Ann<3

A-mora said...

Så koselig du har det.
Fin lyslykt.
Nydellige sokker.
Er det ikke deilig med peisen som det knittrei og masse levende lys og mye bra lesestoff?
Jeg så etter vakre hjem i dag,men det var ikke kommet på narvesen her:(
Så søt bamse du har:)
ha en fortsatt koselig kveld:)
Klem

Besta said...

Så koselig det så ut hos deg i kveld. Sokkene var lekre og det ser ut som du har lesestoff klar for helga.
Tror reisefeberen har slått inn for alvor. Får ikke sove i natt så jeg tar en runde rundt for å ønske deg en god helg.
vi snakkes om ei uke.
Klem fra Marilyn

liven said...

Koselig stemning hos deg!!
Med så kjekt lesestoff ligger det jo an til å bli en fin helg!!
Herlige strikkesokker:o)

ha en fin helg:o)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ja, nå er høsten her, og det gjelder å gjøre det koselig og varmt inne, med lys i hver en krok! Varme sokker til bena var ikke dumt, og disse så tykke og gode ut! Ønsker deg en kjempefin helg - kos deg med bamsen din du!!! klem Cathrine :-)

Frøydis said...

Det er så koselig når vi kan tenne lys på kveldene, lunt og deilig :-) Bamser er alltid godt å ha, jeg har 2, Mummitrollet og Fredrik :-)) Nå er det mest forbeholdt små barn som kommer på besøk, men de er mine!

Din datter er ei tøff jente, og kjempeflink til å ordlegge seg. Heldigvis! mobbing er en forferdelig ting, og her har vi alle mye å lære!
Ønsker deg og dine en flott helg :-))

Klem, Frøydis

Lenemora said...

Kos deg i helgen! Bamsen så riktig så myk og god ut og sokkene varme og deilige!

Klem fra Lenemora

HVIT PERLE said...

Koselige bilder:)
Ha ei fin helg
Nina

Beas barnslikheter said...

Vilka underbara ullsockor! Jag skulle verkligen, verkligen vilja ha sådana jag med.

Måste lära mig sticka ännu mer snart.

Sjabbig men chic said...

Vilken söt lykta och vilka helt, helt underbara sockar. Jag går ständigt omkring i raggsockar och såna där skulle jag då inte tacka nej till.
Ha en jätteskön lördag nu Sylvia!

Klem
Lisa

My home is my Castle - by Kari said...

Ser ikke ut som om du skal kjede deg i helga :))
Kos deg og ha en fiin helg..

Klem,Kari

Hespe said...

Ser ut som vi har litt av samme planene for helgen - finne inspirasjon i juleblad og -bøker...: o) Flott lykt du har kjøpt hos Frk Olsen - heldig du, som har den butikken nær.

Kos deg i lørdagskvelden!!

Klem fra Hildegunn

Lantliv said...

Nä men det är väl skönt att ha en oplanerad helg..härliga magasin...sockor på fötterna...Ja det låter som en perfekt helg...en riktig koselig och nydlig helg...ja stavningen kanske är den bästa. Ha en fin lördags afton Sylvia....min man har köpt härlig ost med lite vin till mmmmm.....
Kramis Anne-Lee

Louise said...

Skönt med helg och en del nya tidningar... jag tog också fram en julbok idag ;) kan inte hjälpas men julkänslan börjar smyga sig på...
ha det gott!

Atelje Skärvan said...

Hej!
Vilka fina strumpor, hårdvara Agneta

pysseltanten said...

Halloj vännen...=))
guuud vilka mysiga sockar...=))
Själv använder jag IKEA:s morgonskor, för 19 kronor...hihi...
Häärligt med ljuslyktor..=)
Ha en härlig kväll, där hos Nallen...hihi...
Kraamizar Git

Inka said...

Hej Gulliga du!

VA??? Har du fått Vakre Hjem redan? Min har inte kommit ännu, men du bor ju i Norge så du får den före mig. Åh, då kanske den kommer på måndag. Vilka underbara raggsockor. Skönt att sätta på nu, när det blivit kallt igen.
Läste det förra inlägget om mobbning...jag började gråta av den vackra och träffande text din dotter skrivit. Dumma Anita!
Man får ALDRIG hålla tyst när man ser något sån´t. Aldrig! Men det är tyvärr vad de flesta gör.
Vilka fina människor ni är.

En stor kram till er

från

Inka

lisje astrid's husblogg said...

Her har ikkje vore før!Så utruleg flott blogg!Legg meg som følger!

Prinsesse Elin said...

Kjære sylvia.
Takk for den utrolig koselige kommentaren.Ja bildene taler for seg selv og jeg vedder på at du har hatt noen fine dager. Boka kjøpte jeg ifjor og i dag blir det ut å kjøpe blader. Har egentlig masse å gjøre så det spørs om det blir noen tid til lesing men det er greit å ha dem i hus. Ha en fin fin søndag. Klem fra Elin:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Alla behöver en go nalle, din är jättesöt. Ser mysigt ut med dina tidningar och julboken. Den har jag också, ska ta fram den idag ocg titta i. Och så fina sockor, härligt mönster och färg.
Ha en mysig söndag
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

Hilde Heimdal said...

Så koselige bilder, koselig lykt :))))

De sokkene så deilige ut da:)

Må du ha en strålende flott søndag

Klem:)

Violetta said...

Det enkle er ofte det beste vet du. Lykta di er et bevis på det ;-) Smart ide å ta med seg! Mobbing ja...huff, det er en forferdelig og komplisert sak. Vi tenker ofte barn når det snakkes mobbing, men vi skal passe oss vi voksne også. Blogger er typiske mobbesteder hvor det slenges med leppene uten å tenke konsekvenser...

Tøff, sterk datter du har! En dyrekjøpt erfaring i et ungt liv, men skal man snu det negative til noe positivt synes jeg ofte disse unge får en visdom og innsikt som mange andre mangler.

Magny said...

heia...
så flott lykt,- et must med slike fremover...
herlige sokker,- slike klarer ikke jeg lage heller,- heldig du som har fått dem...
ha en fin søndagvidere...

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei og tusen takk for hendvendelse om Egypt! Jeg bare lurte på en liten ting, hvordan var temperaturene der nede på den tida? =)

Anonymous said...

Nå ble jeg overrasket og glad da Lene kom med gave fra deg. Tusen, tusen takk for de kjempefine maritime bildene, gode snille Sylvia! Her hos oss vil de passe perfekt i sjøstua vår på brygga.

Ellers synes jeg at du har en veldig koselig blogg og et særdeles nydelig hjem der i sjøkanten. Gleder meg til å følge deg videre.

Hilsen Lise (mamma'n til Lene).