Sunday, October 11, 2009

herlige bloggverden,en hyllest

ja så sitter jeg her da som så mane ganger før med en utrolig vond nakke og rygg,våknet med det tidlig så da er det bare å stå opp,godis skålen tom fra igår,he he,men lys kan man tenne å kse seg,jeg begynte å blogge i juli,å det har åpnet seg en ny verden ,det er så utrolig å kunne besøke alle skjønne blogger å ta del i livet på en måte til så mange hyggelige mennesker,det er bedre enn å se i interiør blader,å alle har det så utrolig koselig,

vi får mat oppskrifter,strikkeoppskrifter og ikke minst inspirasjon ang hva en kan gjøre i ens eget hjem,det er en veldig hyggelig å ha dere alle sammen.
å særlig på sånne dager som en ikke klarer noe ,bare sitte,da er det ekstra flott å besøke kjente blogger og oppdage nye.å kan dere tenke dere noe mer koselig enn å få hilsner fra folk,like stas hver gang,så vit dere betyr noe alle og enhver.er veldig glad dere åpner hjemmene deres å gir tips,gleden er stor når nye innlegg kommer ut,jeg koser meg med bildene og teksten.

så denne herlige bloggverden rett og slett elsker jeg,hmm er nok litt litt avhengig.he he,nå skal jeg lage meg en himlagott te og innom dere alle.denne te fikk jeg av helene etter en sverige tur.
ha en nydelig .
sylvia


23 comments:

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jag började blogga i februari iår, och jag håller med dig, det är så himla kul. Man får så mycket inspiration från alla håll. Trist och ha ont i rygg och nacke, hoppas det blir bättre fort. Nu ska jag också snart göra thé, är lite frusen idag.
Ha en fin söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

C ♥ said...

God bedring Sylvia. Håper du får en fin søndag. klem C

Besta said...

Jeg er helt enig med deg, jeg begynte å blogge i januar og er helt hektet. Masse flotte folk og inspirerende blogger.
Vond nakke og rygg er ikke bra. Håper du føler deg bedre etterhvert.
Ha en fin søndag.
Klem fra Marilyn

Shabbycharm said...

hei.. huff leit med smertene dine, detta vet jeg alt om, hos med er det slitasjegikt etter mange år innen blomsterfaget,jeg må bare ta en dag om gangen, en morgen kommer jeg nesten ikke ut av sengen, en annen dag har jeg det mye bedre, og slik må jeg leve resten av min tid.men man må pröve å tenke positivt så godt man kan.kos deg hjemme blandt dine vackre ting.
klem bella

elegance said...

Hei!..våknet også litt slakk og medtatt i dag..vond hals og kropp...men tar livet med ro i dag, og pleier meg selv litt..skal lage meg en god kopp te jeg også...;D hjelper alltid. god bedring til deg ..klem Vivian

Sjabbig men chic said...

Men vad gulligt skrivet du gulliga människa! Och titta Sylvia, du och jag har likadana hjärtan!

Kram Lisa

BEA said...

huff.. vondt i hue og nakken.. da blir jeg en "smule" irritert.. kan ha vondt alle andre steder.. bare ikke i hodet.. for det skal jeg bruke til andre ting!!!

God bedring og god klem til deg!

Vita små hjärtan said...

Vad fint du visar! Kul att du är med på min utlottning!!!
Kramar Agnetha

Malin said...

tusen takk for herlig innlegg hos meg.
For et herlig innlegg hos deg!
Er SÅÅ enig.
Utrolig hvordan man føler man har fått venner som er oppriktige her inne.
Spes når helsa ikke er på topp, bare sette på dataen og bare få inspirasjon, gode ord, ros og herlige kommentarer,

God bedring kjøre venn!

Klemmer Malin

Nostalgia said...

Ja Blogglandia er et herlig sted! Begynte å blogge i februar og følte meg godt tatt imot umiddelbart.

så trasig når kroppen slår seg vrang ..Ønsker deg riktig god bedring !

Herlige og inspirerende bilder her hos deg også :-)

Har kjøpt en slik skål til jenta mi på 13 i rosa, men det vet hun ikke enda :-) Har hvite CHIPS og POPCORN skåler i samme serien, og hun har etterlyst GODIS flere ganger :-)

God bedring, kjære du
Klem, Nostalgia

Nanni said...

Ja, det er sant, det er så mye hyggelig her i Bloglandia, jeg har fått så mye... venner, påfyll av kreativitet, gode tilbakemeldinger, glede... Er ikke i form selv i dag, men koser meg i sofaen m blogg, skrive litt selv og besøke andre bloggere... nydelig!
God ny uke!
Klem fra nanni

Lenemora said...

Hmm, noe kjent med den koppen...ha, ha den er nydelig du har sikkert lagt merke til at jeg har maken:-)
Ønsker deg god bedring!

Jeg tenker på dette "lille" bloggetreffet jeg går med i hode - hva med fredag 16. oktober? Hvis både du og Frk Olsen har lyst, så passer det for meg....

Klem fra Lenemora

camilla said...

hei hei! for en koselig blogg du har:) ja,en blir veldig hekta på denne blogginga,det er bare så koselig og inspirerende:). God bedring,er virkelig tungt med hode og nakke verk. kos deg med te:)OG blogging:)

Hilsen Camilla

Inspiration i vitt said...

Hej Silvia, ja visst är det en härlig värld bloggvärlden. man får såå mycket glädje och det är så härligt att få så många nya vänner. Hoppas att din nacke och rygg blir bättre, det är så besvärligt att ha så ont.
Kram på dig/ingela.

torleif ann karin said...

Skjønne deg Sylvia.
Du skriver så bra og viser så fine bilder. Du byr virkelig på deg selv.Alltid koselig å titte innom deg. Og ja- ening...bloggverden er en rar verden, men dog så givende verden.
Vi får så mye med denne bloggingen. Har ikke tall på alle tips og ideer jeg har kopiert og blitt inspirert av.
Ønsker deg god bedring. Håper du får en god natts søvn.
Klem fra Ann<3

Romantiska Hem said...

Åh jag hoppas verkligen att din värk går över snart, det är inte skoj att ha ont!! Visst är bloggandet allt helt underbart, det är så mkt energi som man får av alla vackra inspirerande bilder, och det är en så underbart trevlig stämmning. Jag har ju inte bloggat i snart fyra år för intet...hihi jag tror jag börjar bli gammal här i bloggvärlden. Kram Petra

A-mora said...

Så fint innlegg. Jeg føler det samme jeg også. Det var som en helt ny verden som åpnet seg når jeg oppdaget interiørbloggene.

Håper nakken og ryggen er bedre.
Ha en fin mandag

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Kjempefint innlegg! og så enig med deg :-) Gleder meg til å lese kommentarer og besøke nye blogger og gamle blogger hver dag eller hver gang jeg har anlednig :-) Hente inspirasjon og kunne inspirere andre...gir mye synes jeg :-)

Ha en fantastisk fin uke :-)

klem

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

ja visst är det kul!! Man får ju sååå mycket inspiration..o så många härliga cyber vänner..just som DU!!!!

Kramelikram Millis ♥
Ha en fin vecka!!☺

Joy said...

God kväll Sylvia,
skönt att höra att det är andra än bara mig som är smått beroende av blogging, hihi. Men det är ju så skoj - eller hur!

Nu har jag suttit och bläddrat i boken (min bibel) och nu tror jag att jag måste sluta jobba... Så mycket fint och inspirerande och jag vill göra allt och på en gång, hihi ;)

Nu ska jag krypa till kojs...
Ha en riktigt fin vecka och hoppas att du blir bättre i kroppen.

Och så vill jag bara säga att din blogg och ditt hem är sååå vackert!
STORA KRAMAR Joy

pysseltanten said...

Gokväll, vännen...=))
Men visst e de så...
Att börja blogga är något av det bästa jag gjort!
Har fått en massa vänner i cyberrymden...du är ju en av dom...=))
Tjejer som man connectar till...o delar glädje o sorg med...
Just nu känns de som att jag inte riktigt hinner med...men snart så...=)))
Ha en härlig kväll...
Kraaaamizar du goa...
Git

Balke gård said...

God morgen og god bedring! Så koselige kommentarer inne hos meg, hjertelig takk! Som du vet er det litt stress om dagen, så jeg rekker ikke noe tilbake, men ta det til deg at du gleder meg:-) Nydelige bilder, ser vi har samme steinen Velkommen, den er så koselig! HA en ryggvondtfridag! Kos deg under pleddet, du! Klem, MArianne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Goood Mooorning Sylvia!!!

Det går alldeles utmärkt att dricka både te o kaffe, jag bara häver i mig!! Bra för förbränningen!!Glöm inte vatten, 2 liter m dagen...annats binder man fett..jag har nog vart lite dålig på att dricka ..mer denna veckan nu!!! Good Luck!! Millan ♥