Tuesday, October 6, 2009

høsten raser ute og gave i posten

ja her ligger simba å nyter varmen fra peisen,han er blanding norsk skogkatt og main coon,ute er det fullt liv i trær,skikkelig høst storm ute idag.
er han ikke skjønn,vår sima,vi har bare vært inne,men utpå dagen måtte jeg i postkassa,å der lå en gave som luktet nydelig.for noen dager siden fant jeg en nydelig blogg som heter Magnys lille krinkelkrok,jeg satt meg som følger å vips fikk jeg en kommentar tilbake om at jeg var følger nr100,å da ville hun gi meg såper fra hennes såpeverksted,jeg kunne velge fra hennes nettbutik www,savona,no Å oj for noen .lekre såper hun har,flotte gaver å nydelig å ha selv,anbefaler alle å ta en titt,å jeg kan bare fortelle at de er så vakre her de ligger på mitt ord nå,jeg har ikke lært å aktivere link,men du finner bloggen hennes i min blogg liste litt lenger ned på høyre side.

at det går an å være så utrolig heldig som jeg var,se bare på disse,helt etter mitt hjerte.nydelig


skikkeøig forseggjort



må nok inn der å kjøpe julegaver i år.så tusen takk Magny for de skjønne såper,jeg er så takknemlig.ha en fin fin høst kveld




19 comments:

Besta said...

Så heldig du var. Kan tenke meg de lukter nydelig. Og så flott innepakket.
Nei her er det ikke mye utevær, har ikke vært i postkassen engang i dag :)
Ha en nydelig innekveld.
Klem fra Marilyn

Hilde Heimdal said...

Åååå for en koooselig plass ved peisen da:))))

Ja hun lager kjempefine såper :)))

frøken olsens drømmer said...

Å så fine sånn kunne jeg tenkt meg kanskje til jul,hint hint..hihi.
Ellers så har jeg vært på jobben stille dag så det var deilig å komme hjem ,for det er som du sier ganske høst ute,men koselig da)) så ikveld når minsten har lagt seg skal jeg virkelig titte i boka romantiske hjemfor nå er den kommet inn igjen ;))
God kveld til deg sylvia

Lenemora said...

SÅ koselig med de fine såpene, heldig er du! Det fortjener du forresten, du er ei herlig dame!

Klem fra Lenemora

liven said...

Hei!!
Første gang jeg er innom hos deg og måtte bare skrive en kommentar!En utrolig fin blogg og så mye skjønt du viser!!
Du har det så koselig hos deg!!! Har kikket og kikket jeg nå.....
Så heldig du var med gave fra Magny.....hun lager så gode seper!!
Ha en fin kveld....og takk for titten!!

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så heldig du er som fikk så mange fine såper :-) de er super skjønne :-) Heldiggris :-)

Vinduet ble en kjempefin ramme :-) laget en vindues ramme i fjor og største tuppa her i huset har den på rommet sitt :-) er jo en kjempefin måte å bruke opp igjen noe som mange kaster :-)

Ha en fin onsdag :-)

Klem

My home is my Castle - by Kari said...

Så heldig du har vært :))
jeg har kjøpt såper fra magny, ligger til pynt på badet for jeg har ikke samvittighet til å brule dem hehe.. Nydelige er de !!!

Katten din er nydelig, men jeg er dessverre allergisk mot katter, så jeg må holde meg langt borte fra dem ...

Ha en fin kveld vennen og takk for kommentarer :)

Klem,Kari

Sjabbig men chic said...

Jättevackra! Och vad mysigt det ser ut vid kaminen. Katten myser ordentligt.
Vet du vad! Här snöar det nu. Lite väl tidigt tycker jag även om det såklart kommer att försvinna.

Kram Lisa

Romantisk Vintage said...

Hei:)
Åh, så heldig du har vært, de såpene var bare helt skjønne...akkurat i min stil også, tror jeg også må kjøpe noen såper derfra:))

Koselig plass ved peisen, så flott:)) og en kjempenydelig katt du har,jeg elsker katter:))
Ha en fin kveld!
Klem

Shabbycharm said...

Wow så koselig du har det,legger deg til lista,for deg må jeg jo fölge.
klems bella

Inspiration i vitt said...

Hej sylvia, vilken tur du hade att du var nr 100. Så generöst av henne att ge dig sådana fina gåvor. Jag har sett hennes tvålar förut och de är såååå fina.
Kram på dig/Ingela.

Frøydis said...

God kveld i stua :-))

Akkurat kommet hjem fra kurs..kjempemoro, og fikk masse fine gaver :-)))Sminke og krem...jeg har så lite fra før, så det var jo greit, hehe

Klem fra meg

Annas skattkammare said...

Hej! tack för din kommentar hos mig! Så mysig blogg du har! Kommer gärna tillbaka.
Kram /Anna

C ♥ said...

Så heldig du var da :)
Kos deg inne i dette høstværet. Nelly nekter å gå ut, og det er egentlig like greit. Hyggeligere være inne og fyre i peisen.

klem C ♥

Nanni said...

Åååå så koselig at du vant, da!
Det er så mange slike overraskelser her inne i Bloglandia og jeg har blitt så beriket etter at jeg joinet her... ;o)
Vant knotter i går, innlegg om det i kveld :o)
Ellers synes jeg du er et inspirerende nytt bekjentskap her inne, moro å snakke med deg og se innleggene dine!
Nanniklem

Loppe Leah said...

Å, de var jo kjempesøte de såpene.. kjempefin og inspirerende blogg du har.. Hit kommer jeg tilbake :o)
God natt!

elegance said...

Å...aldeles nydelige bilder fra bloggen din.. og huset ditt ser utrolig vakkert ut.
Jeg har mye å lære skjønner jeg!
PS! jeg tok deg på ordet...nå er det kommet priser på tingene i bloggen!;D))

elegance said...

Hei igjen!
Om den venninne heter Karin eller Karen i Walterborgsgate...så fikk hun den!;D) hun bor hjemme her hoss oss nå en uke eller 2. hun tok mandlene i går, så hun er rimelig slått ut.Da er det godt å være hjemme hos mor! klem Vivian

Monica said...

Oi, de var veldig forseggjort pakket inn :)
den bloggen har jeg ikke vært innom, men det må jeg jo nå...
Ja, håper det ordner seg nå, er jo noen småting med sånne renrasede hunder , sånn er det ..

Ha en fin høst ettermiddag videre.

Klem Monica