Monday, October 26, 2009

ny uke

hei alle goinger,tusen takk for alle kommentaer dere legger igjen hos meg,jeg blir så kjempe glad,skal innom alle nå,har vært satt ut litt i helga pga værte,bare ligget og verket,men i dag kommer det seg,herlig å kjenne kroppen vil fungere litt igjen,så alle gode kommentarer betyr mye for meg.
viser i dag gangen som gør inn til vårt soverom

dette servant skap fant jeg hos en brukthandel,hadde halv pris på alt da jeg dumpet innom,puta på gulvet har jeg selv sydd,limt og stryket på motiv.se sola flommer å lyser opp vårt soverom på innsiden av dørene,elsker vårt nordiske lys.

dette er andre siden av døra i gang til soverom,har satt innen dobbel glassdør der,elsker å se inn i neste rom,kommoden er gammel arvegods fra min mann side.malt hvit og byttet håndtak.


mys stasj her,2 gamle bibler i klokken med kors å blonde,eskene har jeg laget selv.
må si at oken romantiske hem og inspirasjon i hvitt har gjort at jeg tør blogge om dette,den har liksom gitt min maksimallisme lov,he he,dere skjønner hva jeg mener,er redd det skal bli jalla.
nå må jeg innom dere alle .elsker bloggland



47 comments:

Lykkeliten said...

Må si det er kjempekoselig med mye stasj!

Det eneste det er mye av på mine kommoder er rot og papirer, men jeg jobber med saken ;-)

pysseltanten said...

Halloj goa vännen...
Ääääälskar maximalism...hihi...
Du har det så fint...romantiken FLÖDAR...=)))
Ha en härlig vecka....=))
Kraamizar Git

Altes Haus mit Seele said...

så fint og koselig!
klem,
barbara

Lenemora said...

Du har et aldeles nydelig hjem, Sylvia! Det kan du være stolt av - fylt med din overstrømmende personlighet!

Klem Lenemora

Tovepia said...

Det så så koselig ut hos deg;) Lyst og fagert med mye spennende å se;)
Ha en god kveld og klem fra meg;)

Huset vid ån said...

Det är såå fint hos dig....Så man kan tro att man kikar in i en liten butik! Toppenmysigt! Kram Therese

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så utrolig mye fint du har i ditt vakre hjem :-) Puten du hadde sydd deg så kjempefin ut :-) Herlig servantskap :-)

Ha en fin mandagskveld :-)


klem

Frøydis said...

Heisann :-)) Tusen takk for hyggelig hilsen!! Nå er alt klart for innrykk av gjengen :-))

Klem, Frøydis

Malin said...

Åhhh så herlige inspirerende bilder Sylvia!
Servanten var vakker!

ja det er annerledes i Egypt... 4 gangen vi drar dit nå, samme hotell alle gangene..
Gleder meg.
Spennende med historie;)

Gleder meg til å se mer av ditt vakre hjem!

Klems Malin

HVIT PERLE said...

Nydelige bilder:)

Ha en fin kveld

Klem Nina

MajorogMeg said...

Det oser av sjarm hos deg:) Skikkelig stemning på alle bildene. Å dille rundt oss er vel noe vi damer liker. Det er jo bare så herlig...har noen runder jeg også...med Major i hælene..
Nyt kvelden og klem fra meg:)

Louise said...

Fina bilder igen Sylvia! Dockan som skymtar fram är så söt :O)Du har det så romantiskt, vitt och fint!

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Hei Sylvia
Så nydelig soverom i den koselige romantiske stilen...vakkert.
Klem...Ellen

Snövita drömmar said...

Vilket fint hem du har! Jag är tagen. Så sött och så romantiskt.
Jätte fint verkligen!

Romantiska Hem said...

Hejsan Vännen!
Det är lika fantastiskt i ditt sovrum som i hela ditt hem, alltså så mycket vackra detaljer att titta på. Skönt att höra att du känner dig lite bättre i kroppen. Hihi kul att läsa att boken hjälpt dig, ler. Nej, nu måste jag ta min tunga räkningshög och börja betala mina räkningar...kul kvällsnöje va? Ler. Nej ett ont måste. Ha en fin kväll min vän. Kram Petra

lisje astrid's husblogg said...

Hei du flotte kvinne:)
Du er berre såå flink!Synest det er helt nydelig her hos deg!!!
Ti poeng til deg og maximallismen!!
;) ;)
Igjen...Du har drømmehjemmet!!
Nattaklem;)

lisje astrid's husblogg said...

PS! Glad for at du er på bedringens!!!

Shabbycharm said...

hei vennen... du trenger ikke väre redd for noe ang ditt interiör. du har det jo så fint og koselig.
og de putene ...ja de var bare så herlige.tror jeg stjeler litt ideer fra deg;=) hehe.
jeg har enda ikke klart å summe meg til å bestill boken, den blir vel utsolgt denne gangen også för jag får rä.. i gir
.klem bella

frøken olsens drømmer said...

Blir bare mer og mer imponert av deg sylvia du er så flink med hjemmet ditt og bloggen,god ny dag til deg
klem

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hallojs!!!
Vilka fina bilder!! Vilket otroligt vacket hem du har!!!!

Kram Millan ♥

Bossa said...

Takk for gratulsjonen fra deg. Ja, det er så fint med barnebarn. Har alltid ønsket meg mange, og det må man vel si jeg har nå. ---og en til i forma, fikk jeg vite i går.
Nydelig hjem du har......
Klem

Størhuset said...

Nydelig, elsker den stilen, så mange små detaljer som er så vakre. Ha en fin dag!

Anita said...

Hei sann:)

Første gang jeg er innom hos deg, du verden så koselig blogg du har:)
Og for ett fint hjem du har,kjempe koselig:)
Kommer nok snart innom igjen.
Ha en super fin dag:)

Klem Anita

Magny said...

hei igne.. du har så mye lekkert å titte på... godbiter-de-luxe..!
ha en fin dag!!

magny

Hespe said...

Så fine bilder - elsker stilen din!!!

Ha en herlig dag videre!

Klem fra meg

Anonymous said...

god kveld min venn.
alltid like koselig å titte innom bloggen din, og beundre ditt hjem og dine kreative ideer. ditt hjem er ett virkelig skjønt drømmehjem.
ha en flott kveld med besøk. klemmer fra helene

irene said...

Å viken fint hjem du har Sylvia!
Sååå lekkert!
Kan se på bildene leeenge!
Ha en bra kveld!

Klem

torleif ann karin said...

Å så koselig i gangen din, og med de franske åpne dørene inn til soverommet. Det var virkelig lekkert. Du har det så gjennomført fint over alt. Riktig shabby chic...nostalgisk, romantisk. ja rett & slett helt fantastisk.
Og så må jeg få takke for nok en koselig komentar. Setter umåtelig stor pris på alle vettu.
Nyt kvelden.
Klem Ann<3

Tina said...

Du er flink du mamma :)
Elsker hjemmet deres jeg også :)
Er alltid kos å komme på besøktil dere.
Vi får se om vi får tatt en tur på besøk til helga :)

Love ya :)

Tina said...

Ja du har jo besøk av Gro :)
Det letteste er nok å kjøre opp til E-18 ved harebakken, og kjøre mot Kr. sand der. E-18 er åpnet ved Nedenes igjen i dag, så da er det bare å ta av når det står skiltet til Fevik :)
Hils masse til ** Tante ** da.
Klem :)

Sjabbig men chic said...

Halloj min kära!
Bedårande bilder, bedårande skåp, bedårande kuddar och en bedårande Sylvia.

Kramis Lisa

Mor og datter said...

Hei hei..
så koselig at du vil være med på trekningen på siden min! :) Det setter jeg pris på! Titte litt på bloggen din jeg nå, nattinatt!
klem

Frøydis said...

Heisann :-))

Takk for koselig melding igår :-). Det ER tøft å stå på sidelinjen, men er det ikke det venner er til for da?!

Ha en flott dag!

Klem, Frøydis

Joy said...

Du är så duktig på att få till fina stilleben Sylvia - riktigt vackert! Den dörren in till sovrummet var ju bara råflott... Skulle bra gärna vilja ha det också. Men tyvärr är det oftare rot än ordning på det rummet hemma hos oss, hehe...

Var inom lingården och såg efter Senze of Joy, men de sa att de hade väldigt lite av det numera. Tyvärr... men tack för tipset. =)

Hoppas du får en mysig tisdag...♥

kramar Joy

helene said...

hei igjen. fått laget meg en konto.
ikke dårlig om jeg får si det selv. gleder meg til å følge deg videre. mange klemmer til deg. hilsen helene

Mira said...

Nydelige bilder! ikkje noe jalla her, nei.
Huff, så var det sånt vær igjen, får håpe det ikkje ødelegger dags formen din igjen.
Tusen takk, for dine koselige kommentarer inne hos meg.
Miraklemm

Besta said...

Ikke mye jalla her, det var bare nydelig. Du har så mange flotte ting og detaljer, det er en fryd å se på og studere.
Her er endelig formen litt stigende. Godt å være tilbake.
Ha en fin dag.
Klem fra Marilyn

Huset vid ån said...

Tack för titten vännen min....Hoppas att du haft en bra dag! Många Kramar Therese

Les Cotrions said...

What an enchanting bedroom you have! I like your furniture and the romontic way you decorated it! Lovely stuff and very nice pillow!!!
Thank for your visit!
Till next time!
Vale

Hanna said...

Så vackra bilder.
Hanna

Bolettes hus said...

Du er virkelig god på det maksimalistiske!!! Jeg er imponert jeg,- også over de flotte boksene du har laget selv....
Tror jeg må lære litt av dine bilder når jeg skal prøve å stashe litt til her og der hos meg!
Tusen takk for alle kjempekoselige kommentarer du legger inn hos meg!!! De varmer!!
Klem Kari

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Du har det såååå hyggelig, og jeg har veldig sans for glassdører, og det med å kunne se inn i neste rom! Vakre og inspirerende bilder!

Takk for kommentarer hos meg - det er sååå hyggelig å få! Og takk for tips om hvor du hadde kjøpt det alarm uret (Claes Olson er jo et sted jeg kan sende min bedre halvdel også!!!), og jeg skal forsøke å få tak i det! Er det lenge siden du kjøpte det?

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Synnøve Olava said...

Hei.
Tusen takk for den hyggeligekommentaren på bloggen min..., så koselig å bli "kjent" med deg! Du har jammen en inspirerende blogg, med masse fine interiørbilder... :O)

Jeg kikker gjerne innom igjen flere ganger jeg!

ha en fin dag!

Huset vid ån said...

Kikar in o Önskar dig en riktigt trevlig o skön helg! Många Kramar Therese

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så fina möbler och dörrar. Den dubbeldörren med fönster är så fin. Du har ett smakfullt hem.
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

Inspiration i vitt said...

Ojoj så fint du har Sylvia, dina dubbeldörrar skulle passa fint hos mig hihi, önskar jag hade sånna hos mig.
Ha en gooo helg.
Kram på dig/Ingela.

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Ha en fantastisk helg :-)


Klemmer ifra Alven