Thursday, October 22, 2009

travle dager

hei igjen, jeg har hatt travle dager i det siste,var på konsert med 12 irske tenorer på tirsdag,det var en fantastisk opplevelse,12 flotte menn med nydelige stemmer å et fantastisk humør som smittet alle i publikum,å så har jeg vært så utrolig heldig å ha hatt besøk av lene med bloggen lenemoras verden,ei fantastisk dame,hjerte her fikk jeg i gave,det er hennes mor som har laget det
det er ubeskrivelig skjønt,satt i går å kikket på det leeenge.å lene lærte med litt mer om blogging,noe festet seg å masse gikk rett ut igjen he he..hun er en nydelig person å det speiler seg i bloggen hennes.tusen takk for all hjelp å gleder meg alt til neste "kurs"..

jeg var innom Frk.Olsen i arendal i dag,rundt og på en benk hadde hun satt frem dette,en smak av jul,det var så nydelig arrangert å en ble så glad...


så må jeg få takke for alle kjempe koselige kommentarer jeg har fått,jeg blir overveldet, å en stund ble jeg satt ut,men nå er jeg her igjen.alle kommentarer betyr masse.love it...
nå skal jeg titte inn til alle dere å se hva som er der,å da koser jeg meg mest..ha det godt



18 comments:

Tina said...

Så fin bloggen din var blitt nå da mammsen :)
Jeg får ta å komme på kurs til deg jeg da.. For jeg skjønner ikke stort alltid :P hehehe..
Er jo så utrolig mye rart man kan gjøre, hvis man bare vet hvordan :)

Glad i deg :)

Klem

Joy said...

MEN så fint du har fått det på bloggen (du hade det ju väldigt fint innan också såklart)! Bara man vet vad man vill göra och hur man ska göra det så är det jättekul att fixa med bloggen. Kul som omväxling mellan att pynta huset - pyntar bloggen istället, hihi...
Det hjärtat var ju helt bedårande vackert. Har sett en del andra hennes mor lagat - och de är ju sååå fina! Vilken lyckost du var som fick ett!

Då var det snart helg igen - oj, tiden går så fort... Då får du ha en fin torsdagskväll.

Kramar Joy

Lenemora said...

Gratulere men ny teller! Den klarte du bra!
Takk for gode ord!

Klem Lenemora

My home is my Castle - by Kari said...

Ja det hjertet var nydelig :))
Så heldig du er..
greit med besøk av noen som kan lære bort litt :))
Så flott bloggen din er blitt :))

Nydelige bilder som alltid her inne.

Ha en fin kveld
Klem,Kari

Tovepia said...

Ja, hjertet var nydelig, trivelig gave å få. Ellers hadde du så mange flotte bilder, likte godt ditt siste;)
ha en fin kveld og klem fra meg;)

Frøydis said...

Heisann :-))

Du har jo en kjempefin blogg!! Jeg har SÅ mye å lære...tenker min søster får kurse meg litt imorgen :-))

Koser meg i heimen med stearinlys..deilig med høst :-)

Klem fra Frøydis

Shabbycharm said...

hei sylvia...så nyderligt det hjärtet var, kom til rett person da jeg tror du har ett hjärte av gull.
ha en fin kveld vennen.
kem bella

Monica said...

Oioi, så mye jule pynt hun har fått inn, jeg liker den grisen spesielt godt jeg, var der oppe å kikket inn vinduet lørdag, men da var den ikke satt på plass.. hehe

Fin signatur har du også fått :)

Klem fra meg

HVIT PERLE said...

Nydelig hjerte:)Bloggen din er kjempeflott:)Lekkre bilder du viser:)
Takk for koselig kommentar

Ha en fin kveld

Klem Nina

Sjabbig men chic said...

Här har det renoverats ser jag.;) Jättefint och allt du har gjort låter jättekul. Hjärtat är gulligt!

Kram Lisa

lisje astrid's husblogg said...

tusen takk for kos kommentar fra deg:)Eg sett stoor pris på det:)
Her er sååå utrulig kos her inne hos deg:)
Kjempe fine bilder du viser!Du er kjempe flink:)
Stor klem frå Astrid:)

Louise said...

Vilket VACKERT hjärta!! till en bloggare med vackert hjärta!
Ha det gott!

Berit T said...

Hei Sylvia.
Det var et nydelig hjerte du hadde fått, lekkert stoff og helt sikkert mye arbeid nedlagt.

Og så koslig du har stelt i stand med de gamle bøkene og lys, lunt og godt.

Bloggen din er flott, elsker den!

Ha en fin helg.
Klem.

Lykkeliten said...

Tusen takk for kommentar inne hos meg. Det satt jeg stor pris på.

Skal vise datteren min bloggen til jenta di, så får vi se om hun tar kontakt.

Klem

frøken olsens drømmer said...

Takk for du er den du er,kjære sylvia
en god natt til deg
og klem fra meg ;)

Inka said...

Hej, Sylvia!

Åh, vilket jättevackert hjärta du fick av Lene. Förstår om ögonen fastnade.

Och vad fint Frk. Olsen har arrangerat upp alla fina "dockor". Hon är så trevlig tycker jag. Ja, då bor inte du långt ifrån henne då förstår jag.

Vad snyggt stilleben du gjort med böckerna och ljushållarna. Så fint.

Vill passa på att önska dig en trevlig helg

Jättekram Inka

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Hej Goa Sylvia önskar dig en trevlig helg.. kram kram sussie

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Superfin blogg!!Nydelig hjerte, du er heldig. Så hærlig bilde fra frøken olsen også, må prøve å få tatt meg en tur dit.Ha en deilig fredagskveld:)