Thursday, October 1, 2009

vindu og skjønn gave i posten

nydelige epler naboen har,så fristende nærme.nok en morgen vi våknet til full sol,det er så herlig,men brrr kaldt om natta,skal nok rydde litt ute i dag å
hengte opp dette hjerte å kappen i vår dobble veranda dør,blir ike så mye ut og inn den døra fremover,ja en sommer er over,jeg har også dekorert mitt vindu med sjablonger,det skaper følelse av gamle vindu...liker godt utsikten,er som om stua ender ut i vannet,det er bare noen få meter ned til vannet.liker å veldig godt å sitte å se på de skjønne hus på andre siden av vannet,de er vel noen å 20år gamle,men vi bor i et hus fra 1800 tallet,som er blitt påbygd over tid,vi har bodd her i 8 år..

de to neste bildene om i feil rekkefølge,jeg fikk en stor pakke i posten i går,for en tid tilbake var jeg med på pay it forway på den skjønne bloggen til BESTA.de som ikke har vært innom der burde så absolutt ta et besøk,SE hva jeg fikk,ble så glad å overrasket over gaven,den var bare helt vidundelig marilyn,en skjønn mugge,syntes å se en M på den,så jeg vil alltid huske hvem jeg fikk den av.litt vanskelig å se ,det ligger et nydelig hjerte foran,det er så vidundelig.å en herlig stor duft pose var mwd,den skjønneste roseduft lirket seg ut den posen og hele gaven lukter helt vidundelig.TUSEN tusen takk marilyn jeg satt så pris på dette.og alt falt i min smak


he he ..å her kommer pakka.sånn kan det gå når bilder blir satt inn feil.
ønser alle en fin høst dag.stor klem fra sylvia



3 comments:

My home is my Castle - by Kari said...

For en nydelig gave du fikk :))
Jeg var og med og du ser min gave på bloggen min.
Hun traff meg og :)))
Superflink til å finne gaver er hun ;)

Klem,Kari

Romantisk Vintage said...

Hei:)
Så kjempekoselig blogg du har og et utrolig flott hjem, så masse lekre bilder...her var mye for min smak:)) Og så utrolig flott beliggenhet, rett ved vannet...det må være en drøm:)
For en kjempeflott gave du hadde fått av marilyn:)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
Ha en fortsatt superfin dag!
Klem

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Gokväll, Men va fin gåva du fått.. fina dina gardiner är... kramen sussie