Tuesday, November 24, 2009

1 MND TIL JULAFTEN

tenk 1mnd til SELVESTE JULEKVELDEN,gleder meg nå,fant disse søte bokstaver å satte dem foran advent staken,
velkommen til rommet ak kjøkken,her har julen kommet inn,

dette franske glass på 2l fant jeg hos en bruktbutikk,tror det er gammelt,se den rustne lukke mekanisme,står franske bokstaver på glasset


noen julekaker har funnet sin plass,mye etter ide fra hulda sin blogg ,



koselig med hjerter i alle matrialer.å disse lir nok spidt før jul,å det er asolutt meningen.




å nissen passer på,koselig her om kvelden når lyktene er tent,men le så refleks når jeg prøvde å ta bilde av det,så jeg blåste dem ut.





denne madonna er å ny,syntes den passet inn nå i advent tider,da vil jeg ønske alle en herlig uke med pynting til advent og jul,
å igjen må jeg få takke for alle hyggelige kommentarer,det gleder mitt hjerte å gjør at blogging er en stor glede.
ådere som ikke har meldt dere på min give away,ikke forsent ennå,finnes laangt ned på siden.hehe,nærmer seg nå til trekning.







35 comments:

Lene Christins verden said...

Kjempe fine bilder.. Blir så inspirert..
Klem fra Lene Christin

hemma hos lilla mej said...

Vad fint du har gjort.Så gulligt och juligt fint.Kul att pyssla och fixa.Ha en skön tisdag kramizar Rita.

GroLinda said...

Så fint det ble på rommet bak kjøkkenet! Ja tenk.....1 mnd til julaften! Nå går det fort!! Det irriterer meg at jeg må reise bort en uke. Det blir jo HELT galt for meg i år :o) Men jeg tar det igjen når jeg kommer hjem. Idag våknet jeg til minusgrader, hvitrimet gress og is på bilen....OG SOL! Det var så nydelig å se sola! Nå har det vært forferdelige dager med masse regn. Det er jo vinter, så det er på tide at snøen kommer og blir liggende!!! Da får vi julestemning vettu søs ;o)
Ha en flott vinterdag.
Klem fra meg :o)

MajorogMeg said...

Det oser kos og stemning til deg Sylvia. Nydelig å se:)) Jeg venter til søndag med å pynte...men først må vi finne pappesken med pynt, litt kaos på slike esker etter flytting. Men Gubben hadde visst oversikt:)

Major er fortsatt daff og jeg har ikke sovet noe særlig i natt. Men det får jeg ta igjen:)
Ha en flott tirsdag og klem fra meg:)

Sjabbig men chic said...

Vilka härligt juliga bilder. Gillar verkligen dina bokstäver!
Ha en fin tisdag Sylvia!

kramis Lisa

atinybitofheaven said...

ååååå- for noen herlige julebilder... slik julestemning vil jeg også ha hjemme!! Dessverre ikke helt forenelig med små, nysgjerrige fingre!!

Ha en vakker dag :-)

Klem

Besta said...

Så nydelig du har pyntet, koselig julestemning. Endelig skinner sola litt i dag, herlig.
ha en fin dag.
klem fra marilyn

Magny said...

å¨åååhh så saftige bilder!! mye vakkert!!

ja snart er det julaften... så etter noen dagerer alt over,- ta vare på tiden fremover...

skal bort i helgen, så eg har også fikset litt på forhånd..
klem, magny

Shabbycharm said...

skikkelig fin julestemning du har laget da sylvia.og ideen fra huldra så jeg også.ingen dum ide,fint vi kan "stjele" litt ifra hverandres blogger. det er jo så utrolige flinke bloggere over alt.
deriblandt du uten tvil.
ps:lurer på om det er riktig att du bare vil ha to lodd?tenkte bare jeg skulle spörre da jeg så du ikke hadde lenket.ikke sikkert du vil.tenkte bare jeg skulle spörre i tilfelle du hadde glemt det.;O)

klem bella

Tovepia said...

Her var det skikkelig julestemning og masse koselig;)
Så trivelig med pepperkakene og båndene på glasset;)
Ha ei god uke fortsatt og klem fra meg;)

Frøydis said...

Heisann :-)) Skal si noen av dere er kjappe til å pynte til jul :-)) Venter noen dager til, så setter jeg igang!!

Klem, Frøydis

Lenemora said...

Så koselige bilder av et veldig koselig rom, drømmer meg bort når jeg ser på det....
Ha en herlig dag, kjære deg!

Klem fra Lenemora

Siddis-in-houston said...

Så nydelig julestemning! Ha en fin adventstid!

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så utrolig koselige bilder fra hjemme hos deg :-) Du har virkelig god smak :-)Ja nå er det ikke lenge igjen til julaften :-) glasset du nevner har jeg 5 stk av :-) le meilleur,ikke sant? Fine de :-)

Ha en flott tirsdags kveld :-)

klem

HVIT PERLE said...

Koselige bilder:)

Ha en fin kveld
Klem Nina

Bestemor Drillo said...

Så trivelig du har det ! Julestemning over hele fjøla !
Ha en fin kveld ;) Klem!

Lantliv said...

Sylvia här var det pyntat minsann...se vad du hunnit gjort fint redan. Tog bort rönnbären inne i helgen...hösten är kvar hos mig till helgen....en slowstarter är jag!
Kramis Anne-Lee

pysseltanten said...

Åååh så julfint du gjort...=))
Härligt med julkakorna...;)
Kan tänka mej att det är fint när ljusen är tända...
Så härligt det är, att gå o plocka o pynta o dona...=)))
Vi är nog likamycke MORE IS MORE du o jag...hihi...=)))
En härlig fortsättning på veckan önskar jag dej, vännen..
Kraaamizar Git

Uttan said...

Å så jul fint Du har gjort.
Jag ska börja så smått i morgon.
Ska sy färdigt gardinerna då.
Så fin Madonna Du har jag har ingen än men önskar Mej en.

Sköt om Dej!
Kram!

Violetta said...

Koselige stemningsbilder Sylvia! Vet du, tror du og jeg har kjøpt samme madonna med barnet. Jeg synes også den passer så godt nå i den kommende adventstida :)

(betyr det at vi har god smak eller...? ;-)

Torilpia said...

Ser ut som om julen er på full fart inn i hjemmet ditt ja :o) Tenkte å stupe ned i kjelleren i morgen for å plukke frem alle eskene mine med julestæsj. Så får vi se om noe er ødelagt eller gått ut på dato - før evt nyanskaffelser.

Ha ei fortsatt fin uke!

yesheimen said...

Tusen takk for at du vil følge meg videre. Det varmer..

Så koselig det er på kjøkkenet ditt, og fint med julekaker i norgesglass og andre galss. Det er lov å herme, det har jeg gjort mange ganger. Inspirasjon vettu.

Jeg pynter vel litt til advent, men nisser må vente til nærmere jul her hos meg.

Nattaklem Ann<3

BEA said...

så herlig du har pyntet..

her står alt på hodet med malerprosjektene.. skulle gjerne malt både vegger, tak og golv også.. men det blir nok med drømmen:))

Ha en trivelig dag..

alvens kreative hjørne said...

Hei og god morgen :-)

Så bra at det går bra med dere tross alt :-) Blir litt bekymrt når du sier det blir verre etterhvert....siden de har satt den diagnosen på gabriel allerede... Nå kan ikke jeg så mye om den siden hoved diagnosene er noe annet...foreløpig...er jo ikke enig i den siste de satt da...men venter på innkalling fra riksen...synes de er trege...for er vel snart to mnd siden vi sendte henvendelse dit..Kjedelig å måtte ringe å purre..men

Ha en flott onsdag :-)


Mange klemmer ifra meg

Sjabbig men chic said...

Önskar dig en härlig onsdag Sylvia! Jobbar ikväll och Uffe är i Skottland så barnen blir själva. Jag vet att de inte är små men åh, vad jag hade velat vara hemma hos dem och mysa ikväll.

Kramis Lisa

Englagård said...

Tänkte bara lämna en liten hälsning, du har pyntat så fint. Jag får inte riktigt till stämningen trots att jag börjat plocka fram adventspyntet. Det kan ju bero på takdroppet förstås:) Här brukar vara mycket snö vid den här tiden.

Ha en fin dag
kram Karina

Kari said...

For et utrolig koselig rom! Det var mye inspirasjon å hente på de bildene :) Så hyggelig at du vil følge meg :)

Renates Kammers said...

Så utrolig flotte bilder! Gleder meg til å begynne å pynte til jul:) har lovd min kjære at jeg får vente til søndag;)

Klem Renate:)

moni said...

ååå gu hvor du har det vakkert, blir virkelig inspirert av deg! Helskjønt:) Ønsker deg en videre fin onsdagskveld:) klem fra Monica

HVIT PERLE said...

Takk for koselig kommentar:)

Ønsker deg en fin kveld
Klem Nina

Ruths datter said...

Så koselig du har laget det til. Riktig trivelig. greit å komme igang med bakinga og.
God kveld til deg

Hespe said...

Så masse herlige bilder!! Gleder meg masse til helgen, da skal det julepyntes her hos meg - blir sååå kos :o)

Ønsker deg en strålende flott ukeslutt og herlig 1.advents helg!

Klemmer fra Hildegunn

mimmuli said...

<3 I love u pictures, its so cosy. have a nice day=)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så jättefint du har pyntat på skänken, du har sån riktigt go adventskänsla. Såna bruna God jul skyltar har jag också, dom ska jag ta fram. Och din madonna passar fint till advent. Nu ska jag dyka ner i några kartonger, och trassla lite med sladdar..fniss
Ha en fin adventshelg
Goa kramen
AnnaMaria

Romantiske Stinemor said...

Så utrolig flott blogg og vakre bilder, såå flink du er til å sette alt sammen så det harmonerer..Ønsker deg en fin helg..klem Stine