Sunday, November 1, 2009

1 november

endelig kom mannen hjem fra kina ,å med gaver til store å små,her er steffen og stina i silke tøy som ekte kinesere.fine?
fra Balke gård kom en pakke med kakepynt i posten,så silje og robert måtte jo lage kake å ha den på,se de små skjønne hjerter,passer til silje og robert.kjærester som de er.

sånn ble hele kaka,en side med sølv pynt og en med hjerter,kjempe god den ble.tusen takk for kakepynt marianne fra Balke gård.den falt i smak.


her sitter Timmi å venter på frokost,tror han iallefall selv



disse krukkene er fra KID interiør.de ble plassert bak komfyr.syntes de er så fine.




å her er frokosten Timmi trodde han skulle få,he he,dream on.men en liten smake bit fikk han.
tenker på å ha en liten give away hos meg..så følg med de nærmeste dagene,
høst stormen raser utenfor her nå.godt mannen er hjemme...





26 comments:

Besta said...

Tenker det er godt å ha mannen hjemme igjen.
Akkuratt de samme tingene har jeg kjøpt på Kid. De er så fine-kunne hatt enda mer i serien jeg.
Her også er det et ufyselig vær..håper på bedre tider i morge.
Klem fra Marilyn

Bossa said...

Takk for kommentar på bloggen min, Sylvia. Det er vel litt trist at det ikke kommer NOEN barn på døra til Halloween?
Jeg synes det er veldig artig når det kommer noen, men det er fryktelig bråkete. Vi har jo 3 hunder som bjeffer i vilden sky når det kommer noen. He he.
Og så har du vondt i armen etter 10 dager???? Jeg som trodde det snart ville gå over!!!! Forresten, armen er litt bedre i dag.
Nydelig Timmi da....
Kos deg med manden. Klem fra meg til deg.

Bossa said...

Ps. NYDELIGE UNGENE DA!!!!!! Glemte å kommentere dem.

HVIT PERLE said...

Herlige bilder og nydelige barn:)
Tusen takk for alle dei fine helsingane:)

Klem Nina

Berit T said...

Å helle dussen så herlige barna var!
Kaka såg kjempegod ut, flott pynt.
Og vofsen så søt at!

Du pynter like fint alle veier du, lekkert.

Kos deg i stormen nå når du har fått din kjære hjem.

Sjabbig men chic said...

De är helt underbara dina två små kineser. Vi har också en del kläder från Kina. Du vet pyjamasar, morgonrockar, sjalar, blusar och sånt eftersom Uffe har varit en hel del i Kina. Men ingen här blir lika bedårande som de där två sötnosarna!

Kramis Lisa

pysseltanten said...

Vilka söta små dräkter!...=))
Skönt o ha mannen hemma igen...=))
Ha en härlig vecka, du gooa...=))
Kraamizar Git

Britaiskogen said...

Spennede å få gaver fra Kina, da. Søte drakter på søte barn..Ha ei fin uke!

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Og gratulere som vinner av trekningen inne hos meg :-) Velfortjent :-) Og håper du synes gaven er noe som passer inn hos deg :-)

Så søte barnebarna dine var med kinadrakter på :-)
Og sjokoladekaken så nyyydelig ut :-) nam nam :-)


Ha en flott mandag :-)

Frøydis said...

Heisann :-))

Nyyydelig Timmy...skal jeg noengang finne på å få en hund, blir det en liten en, pomeranian helst...men små hunder bjeffer høyest, hehe..
Ha en flott dag videre :-))
Klem, Frøydis

Vita små hjärtan said...

Hej!
Vilka söta barn.....i fina kläder!
Å så god kakan såg ut....
Du visar så fina bilder!
Kram Agnetha

GroLinda said...

Hei søs :o)
Så nydelige Steffen og Stina er!
Så flotte de krukkene var også. Heldig du ;o) Jeg skal prøve å få fatt i de krukkene hos Søstrene Grene :o) Det er snø på Solvika idag!! Så nå er det nok ikke lenge før det kommer hit også! Tore hadde hatt tur til Rjukan igår, og der var det 5 cm nysnø. Her blåser det sidelengs og regner. Verke-vær! Ha en flott uke da søstra mi :o) Fine bilder du har lagt ut. Klem fra Gro

A-mora said...

Nydelige barn:))
Kjempekoselig kjøkken. Ser jeg må ta meg en tur på kid. Du hadde mye fine krukker.

Må være koselig og få mannen hjem igjen.
Her blåser det som bare det også i dag.
Ha en kjempefin dag.

Frøydis said...

Heisann :-))

Ja, vi hadde det SÅ moro, hehe..men glad det bare er en gang i året! Ikke helse eller lever til mer, hehe

Kos deg videre!!
Klem, Frøydis

Louise said...

Ibland är det skönt att vara ensam - men bara för en stund sedan är det nog mysigt att ha mannen hemma igen! Fina dräkter han hade hämtat hem och vackert porslin!
ha det bra i höstrusket!

Romantiska Hem said...

Åh så skönt för dig att ha gubben hemma igen! Kina det är ju inte direkt nästgårds, men vilket häftigt land att besöka, jag har faktiskt haft turen att få varit i Kina jag med. Vilka otroligt söta små barn du visar oss också!!! ha en super go dag du rara!! Kram petra

Huset vid ån said...

Åh, Så söta små barn...Och vad gott det såg ut på plåten! Kram Therese

Hanna said...

Så mycket fina bilder och söta kinesiska kläder.
Ha en bra kväll.'Kram
Hanna

Lyst på livet said...

Takk for hyggelig hilsen :-9 Legger deg til hos meg jeg osgå, så finner jeg tilbake.

Klem

Lenemora said...

Hei
Nå har jeg jo ikke sittet foran Pc'en siden torsdag i forrige uke, så nå måtte jeg lese de to siste innleggene dine, Mus på soverommet! Ja det var litt av en opplevelse tenker jeg, greit med katt......
Nydelig bilde av Timmi og barnebarna selvfølgelig!
Sikkert deilig å ha mannen hjemme igjen kan jeg tenke!

Jeg får besøk av ei venninne fra Sandnes, det gleder jeg meg til.

Klem fra Lenemora

lavendel mio said...

Hei!!
Nydelig blogg du har...kommer garantert tilbake.
Ønsker deg en fin uke, Hanne

Nostalgia said...

Ja her har det vært skikkelig høstvær også :-)

Sikkert godt å få mannen hjem igjen og så fine drakter han har kjøpt til barna ! Kjempesøte var de :-)

Ønsker deg en herlig tirsdag, kjære du !
klem, Nostalgia

frøken olsens drømmer said...

Ja nå tenker jeg virkelig det var godt å få han hjem ;))
Hos meg er det bare kaos,så i morgen blir jeg nok værende heeele natten ;))så fin kake he he fikk lyst på et stykke ,nam nam
og de kina dressene er jo kjempe søte,særlig på sånne små sjamører ;))
god natt min venn

Shabbycharm said...

Hei Sylvia, deiligt å få mannen hjem tenker jeg og med så fine gaver da gitt, de små ble jo så söte i drakterne de hadde på seg.
kjökkenet ditt ser jo så herlig koselig ut ,og voven er jo til å spise opp..... så söt.
klem bella

Tina said...

Ja mine to gull var jo så glade for draktene :)Jeg skal få tatt et bilde av kjloen jeg fikk og få lagt den ut på min blogg :)

Ha en fin kveld :)

Balke gård said...

Hehe, så fin kaka ble;-) Kjekt det kom til nytte;-) Herlige unger! Klem