Thursday, November 5, 2009

GIVE AWAY trekning 1 desember

på tide med en give away fra meg,trekning blir 1 desember,så dette blir en julegave å pynte med.en liten kurv med rød,hvit stoff,en heklet brikke,et julekort,5 fattigmanns kuler,hjerter i sølv og 3 i rød.et god jul skilt,et hjerte i stripet stoff,å 4 nydelige skilt å pynte advent lys med,de advent skilta fikk jeg av Frk Olsen da hun hørte om give away hos meg,dere skulle se den julepyntet butikken nå,et eventyr,ja jule-eventyr..
å dette er en trøste gevinst,et stort fattigmannsølv hjerte å en skjønn bunt med små lys.
håper mange vil være med.gjør som vanlig..
1 lodd kommentar under dette innlegg.
2 lodd kommentar pluss link med bilde til konkurransen
3 lodd kommentar pluss link pluss bli følger av bloggen min.
har du ikke blogg send en mail til meg.
lykke til

her er kjellerstua ferdig,bare en tv som skal på plass i morra,men alt tatt i bruk,et lite fristed.
ønsker alle en god kveld


241 comments:

1 – 200 of 241   Newer›   Newest»
Lilla kullan said...

Så mysigt du har det.:-)

lisje astrid's husblogg said...

Hei du herlige kvinne:)
Dette vil eg sjølvsagt vere med på:)Så gøy da:)
Kjellerstua di blei veeeldig fin:)
Ønsker deg ein herleg kveld:)
Lodd 2:)
Klem frå Astrid:)

Lantliv said...

3 lotter här....vilken fin vinst...självklart är jag me!!!

Var lite problem att komma in...men om jag skyndar mig och scrollar upp och ner så hinner inte den lilla ruta poppa upp...lurar den!!

Nu skall jag ta och länka till mig!
kram Anne-Lee

Lantliv said...
This comment has been removed by the author.
torleif ann karin said...

Hei. Du store min så mye fint du skal lodde ut.
Bare fine ting, sånn som vi bloggdamer liker.
Dette vil jeg være med på, og tar så mange lodd jeg kan selvfølgelig 3 stk.
Så fint det ble i peisestuekroken din.
Klem Ann<3

Magny said...

nyyydelige saker,- kan ikke la dette gå fra meg...
klem, klem...

Monica said...

Heihei,
du fikk handlet litt du også kanskje idag :-)
Jeg ble litt paff av å møte en blogger sånn plutselig, vet ikke helt hva man skal si når man møter folk fra nettet live ... , hehe.

Jeg er følger hos deg, og legger konkurransen til på min blogg, jeg tar da 3. lodd.

Mvh.
Monica

HVIT PERLE said...

Hei:)Kor kjekt,eg blir med!2 lodd:)Kjempekoselig kjellerstue:)Tusen takk for alle dei koselige kommentarane frå deg:)

Ønsker deg en fin kveld videre

Klem Nina

Lenemora said...

Åhhh, så fine gaver, dette vil jeg gjerne vinne!
3 lodd til meg!

Så flott kjellerstuen ble!!! Skal si du er rask i vendinga!

Vi må treffes snart igjen....

Klem fra Lenemora

irene said...

Vilken koselig utlottning! Det vill jeg väre med på !3 lodd till mej!
Har lenket med ett bilde fra min blogg! Veldig fint i kjellerstuen!
Ha en fortsatt fin kväll!

Kram

Sari said...

Hejsan!

Oj, oj, vilka fina vinster du lottar ut!! Det var generöst!!
Självklart vill jag vara med i din tävling! Jag länkar från min blogg!
Vad fint ni har fått det i källaren!
Mysigt!!
Ha det bra
Sari

Tina said...

Så fint det var blitt der nede nå da , gleder meg til å komme å se :)
Jeg har faktisk klart å linke til din blogg, så det blir jaggu 2 lodd på meg, hvis ikke det blir 3 siden jeg følger deg også :)

God klem:)

sologbolig said...

det var jammen meg en flott premie. så fint det ble i kjellerstua di også. Ha ein fin kveld og ei god helg.

Miss Mette said...

Hei på deg, vil selvsagt være med på trekningen din, så mye fint du skal gi bort!! Jeg tar 2 lodd, en for kommentar og for en link på siden min...
Nydelig kjellestue du har, artig med båtbordet, veldig gjennomført :-)
Ha en riktig fin kveld. Klem fra Mette

Lykkeliten said...

Heisan!
Så hyggelig at du også har en trekning på gang, og hvilken premie?
Jeg driver og plukker sammen litt diverse til min trekning også- det er halve moroa!
Tar 3 lodd i din trekning, men får ikke laget link før i morgen.OK?

Stor klem fra lykkeliten

My home is my Castle - by Kari said...

For noen flotte gaver !!!
Dette blir jeg gjerne med på og tar 3 lodd hos deg :))
Følger deg fra før ..

Kjellerstuen ble kjempeflott :))

Klem,Kari

Maja said...

Dette vil jeg være med på!
Tar 3 lodd jeg;)
Natta

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Jeg blir veldig gjerne med i den flotte trekningen din :-) Er følger av bloggen din og skal linke deg til på siden min :-) Det blir tre lodd :-) hihi :-) Smart å ha lenger periode på trekningen...hadde bare fire-fem dager jeg...men da har jeg lært til neste gang :-)

Ha en super fin helg :-)

Shabbycharm said...

hehe tre lodd på meg snart, må bare se om pc vil samarbeide med å linke. kjempefine vinster.
klembella

C ♥ said...

Så hyggelig med jule-giveaway! Klart jeg er med :) 3 lodd her!

Ha en kjempe fin helg. klem C

På landet said...

Hei, jeg tar 3 lodd.

Jeg har en give away inne hos meg vist du vil bli med.

Ha en fin dag

A-mora said...

Så morsomt. Da blir det 3 lodd på meg.

Og så mye fint som du gir bort.

ha ei fin helg

Klem

Husmorspira said...

Så mye flott du skal gi bort, da;) Tar gjerne ett lodd her...
Bordet i kjelleren var stilig!

Vitaboet said...

Hej hej. Så fint du får det, verkligen koselig. Förstår att du stormtrivs. Önskar dej en underbar helg. Kram Camilla

MajorogMeg said...

Jeg ble helt stum når jeg så bordet/båten...noe så stilig. Tøffeste jeg har sett på lenge..
Flotte ting du lodder ut..jeg er følger, legger deg på blogglista mi...blir det 2 lodd?
Ha en flott dag. Her skinner sola, skal ut med kamera og hund nå:)
Klem:)

Elin Osa Søreng said...

Så koselig fristed dere har fått dere:o)
Jeg blir gjerne med i trekninga her, såå flott premie!
Det blir 3 lodd på meg, jeg følger deg, kommenterer og linker med bilde ;o)
Ha en riktig god helg, og takk for titten!! Hilsen Elin

Besta said...

Takk foor koselige hilsener, du er å snill.
Ikea blir vel ikke utsolgt for stolene men det er så kjedelig når en har ventet så lenge :)) Jeg får vel øve meg i tålmodighet.
For noen flotte gevinster, jeg blir selvfølgelig med og tar 3 lodd.
Ha en fin fredags kveld.
Klem fra Marilyn

C ♥ said...

Hei Sylvia.
Jeg ville virkelig ikke bare malt kjøkkenet om jeg var deg. Var som sagt det vi gjorde sist, og allerede etter 2 år må vi gjøre noe mer med det. Og vi leverte de faktisk inn til et sprøyteverksted, så det ble gjort ordentlig også. Er utrolig kjedelig at vi brukte masse penger på det for 2 år siden og nå må gjøre noe igjen.. Derfor vi vil gjøre det ordentlig denne gangen :)

Ha en fin fredag du og! klem C

Maren K said...

Hei hei !! Så nydelig ting du lodder ut !! klar jeg vil være med i "lotteriet".. 1 lodd på meg..
Ha en fin kveld!!
Hilsen fra nord !!

Huset vid ån said...

Åh, Det ser så mysigt ut...Härliga juliga saker som man längtar att få ta fram! önskar dig en riktigt trevlig o skön helg! Kram Therese

Frøydis said...

Sååå flott det ble! :-))
Ja, er glad jeg er ferdig hos tannlegen for denne gang, glad alt var nærmest ok!

Ha en flott helg :-))
Klem, Frøydis

Lenes lille verden said...

Hei. For en flott blogg du har...
Jeg vil gjerne være med på giveaway, så 3 lodd på meg..

Spurven said...

Hei, jeg vil gjerne være med selvom jeg ikke har interiørblogg men bare en strikkeblogg; Det er mye pent å se, som jeg ønsker meg - det du lodder ut, for eksempel:-).

Derfor, 2 lodd til meg -

God helg!

Stubbetufsa said...

Hei!
jeg blir gjerne med på din konkurranse! Du har veldig flotte gevinster!
Jeg setter inn bilde og linker til deg!
Klem fra nord!

Sylvia said...

Hei, bare en liten hilsen fra en navnesøster, som bor i Porsgrunn!!! Jeg MÅTTE jo innom deg og hilse på!!
Ønsker deg god helg!

Ina said...

For en flott blogg! Jeg blir helt klart en fast leser:-)
Innlegget du hadde med det båt-bordet likte jeg kjempe godt! Flott stue.

Ina

Kreoline said...

Hei Sylvia, så koselig i kjellerstuen, lyst og lekkert. Ha en kjempefin helg, kos deg, klem fra Mona.

Anne H. said...

Hei! Så koselig kjellerstuen er! Flott Give-Away også - jeg blir gjerne med på trekning.
Du har en hyggelig blogg med mange flotte bilder.
Jeg har linket til deg i min blogg - 2 lodd.
Anne -:)

tusentanker said...

Så koselig kjellerstue!:-) jeg tar gjerne 2 lodd-skulle tatt ett til hvis jeg hadde funnet ut hvordan jeg linker til deg.. Litt fersk i bloggverden, men jeg skal se hva jeg får til;-)

GroLinda said...

Heisan søs
Så koselig du har fått det i kjellerstua nå!! Herreli ;o) Gleder meg til å komme tilbake på besøk. Da blir jeg med på 3 lodd :o) Dette var jo moro!
Takk for praten og innføringen av linker ;o)
Klem fra søstra di :o)

camilla said...

hei:)
så koselig blogg,og så utrolig vakre ting du skulle gi ut da!! :) så generøst av deg!! :)

jeg tar to lodd,for jeg får ikke til denne linkinga;)

ha en kjempe fin kveld og helg:)

Shabby Charm said...

En kjempeflott premie!!
Ser du har fått stpr respons.

MORO!

Klem fra Maia

Englagård said...

Jag kan inte motstå att prova lyckan, ska in på min blogg och lägga ut en bild också.
Kram Karina

DUNNISMoR said...

Oj, så fine premiar!
Vil gjerne vere med...har lagt link på bloggen min, så det vert to lodd på meg :)
Ha ei god helg!

Sjabbig men chic said...

Men vilka priser! Fantastiskt, jag är självklart med och sen håller jag både tummar och tår. Jag länkar med bild från min blogg.
Vad mysigt det är i din källarstuga!

Kramis Lisa

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose said...

Flotte premier, så jeg håper jeg vinner! Har laget en link på siden min. Klem Jorunn

märta said...

Jag tar tre lotter. Kommentar+länkar+följer din blogg.
Jätte fina vinster så nu hoppas jag på tur.
Märta

helene said...

GOD LØRDAG.
DETTE VAR EN FLOTT GIVE AWAY. MÅ JO BLI MED PÅ DET. BLE SKIKKELIG FIN OG LUN KJELLERSTUE. DU ER SÅ FLINK TIL Å FÅ DEN VARME OG LUNE ATMOSFÆREN I ALLE ROM. TAKK FOR IGÅR. ØNSKER DEG OG DINE EN TRIVELIG HELG. SES VEL SNART IGJEN.
FÆR KOMME MEG I HAKK NÅ SOM GULLET SOVER.
MANGE KLEMMER TIL DEG
HILSEN HELENE

atinybitofheaven said...

Så flotte premier- jeg tar selvfølgelig 3 lodd :-)

Kjellerstua ble nydelig- du er dyktig!

Ha en vakker helg :-)

nennes said...

så fin blogg du har:-D
Her kan man jo drømme seg bort!!!

Jeg tar 1 lodd!

snøklem

Britaiskogen said...

Hei, dette vil jeg gjerne være med på. Jeg er din følger, kommentar skal du få, og link skal bli. Ha en fin helg fortsatt..

Louise said...

Vilka fina saker du lottar ut och yess jag vill givetvis vara med! jag har länkat och jag är följare alltså borde det bli tre lotter!
Hoppas du har en jättefin helg, här är vädret så trist och influensat har smugit på hela familjen så det är litet trist.
goa kramen

lavendel mio said...

Hei!
Så flotte premier!
Klart jeg blir med på dette:)
Da blir det 2 lodd på meg:)
Kjellerstuen ser sikkelig koselig ut!
Ha en fin kveld,klem Hanne

pysseltanten said...

Halloj govännen...=))
Wow...vilken utlottning!
Klaaart jag vill vara med..=))
Följer dej, länkar o heeeela kitet...hihi...
Vill såklart ha ALLA lotter som går att få...=))
Nu ska jag återgå till soffan....har åkt på maginfluensa...visserligen bättre idag...men inte helt ok..
Så lite trött är man allt...
Vi hörs vännen...
Kraamizar Git

Benedicte said...

wow! for en flott give-away.
har linket til deg på bloggen min, og blitt følger :-)

klem fra Benedicte

Myrsnipa said...

Så fin kjellerstua ble :D
Vil gjerne være med i trekningen. Komenterer, linker og følger, altså tre lodd.
Ha en fortsatt fin lørdagskveld

Viveka i Bläckhornet said...

Vilka fina vinster du har1 Så gulligt av dig. Självklart vill jag vara med och tävla.

Länkar från min blogg.

Kram Viveka

sigrid said...

så kjekt at du kom innom meg...
inspirerande blogg, kjem nok igjen ;-)

Cathrine said...

SÅ koselig blogg du har - og for en hyggelig julepremie! Tre lodd på meg :D

Klem

HildeM said...

Elsker jul og syntes du har en flott blogg, så denne trekningen MÅ jeg bare være med på :)

Birgitta said...

Hej! Det är klart att jag vill vara med i din tävling och jag länkar med bild på min blogg. Följare av din blogg är jag redan. = 3 lotter.
Önskar dej en skön helg.
Kramisar Birgitta

Neet said...

Så fin blogg, følger deg gjerne! Og legger til ein link inne hos meg! God helg:)

Jatte said...

Jeg ønsker selvfølgelig å bli med på din giwe away :)
Tar tre lodder.

Første gang jeg er inne å besøker deg, jeg kommer gjærne igjen !

God Søndag,
Klem Jatte!

Bjørkely said...

hei hei
Tar to lodd jeg!

Kristin`s lille hjem said...

Hei,dette blir jeg gjerne med på.Tar 3 lodd hos deg.Er en give Away hos meg også om du har lyst å bli med. Hilsen Kristin

Lantliv said...

Opps ställer mig här nere i botten...men såg att jag finns på topp me....alltid på topp...nästan..
Här e de mulet och ruggigt...ska ta och fixa lite i köket nu...orkade inte igår!
kram Anne-Lee
Ha en skön söndag

Joy said...

Hej och god söndag! Har haft så fullt uppe den senaste tiden att jag inte haft någon tid över till blogging... Uff!

Här har det minsann hänt grejjer ser jag... Så fint du fått det i vardagsrummet nere i källaren, Ektorpen passade verkligen gott in där!

Jag vill gärna var med på din jule-utlottning. Så 3 lodd på mig, please. =)

Hoppas du har haft en mysig helg.
Här har det varit fullt upp med 1-års kalas och allt, så idag har vi en skön slappe-dag på soffan, hehe..

kram Joy

Guro said...

så fine ting! jeg tar tre lodd jeg:)

Ønsker deg en fortsatt fin helg.

Anonymous said...

Hei! For en forseggjort kjellerstue! Skikkelig flott! Kjempefine gaver, som hadde vært artige å vinne!

Hilsen
frk.johnsen@gmail.com

Linea said...

er gjerne med i konkuranse når det er så fin premiie å vinne:)
ett lodd til meg:)

ha en nydelig søndag videre.

Bestemor Drillo said...

Dette må jeg være med på! 3 lodd til meg takk ;) Forøvrig har du en nydelig blogg som jeg nå vil følge;) Ha en fin søndagskveld!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vi har utlottning samtidigt du och jag, och jag är jättegärna med hos dig. Så fina saker du lottar ut. Och så fint erat marina rum blev. Länkar gör jag, och följare är jag redan.
Ha det gott vännen
Stor kram
AnnaMaria

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Så nydelige ting du lodder ut...det er klart jeg vil delta!!
God uke til deg.
Klem...Ellen

LoveFoXx said...

Fin stue! :)

Jeg er med!

hjem hos linda said...

Dette var jo kjempe flotte gaver!!!
Klart jeg vi være med.Jeg er følger så det blir 2 lod på meg!!!
Klæm Linda

Anna-Lena said...

Hej!
Hoppas på turen att vinna dom fina sakerna.
Mvh/Anna-Lena

Julhuset said...

Vilken härlig blogg du har, länkar på min sida.

Kram
Annika

Romantiska Hem said...

Åh vilken mysig utlottning, det är klart att jag vill var med på dem också, jag länkar självklart! KRAM på dig min vän!

Anci said...

Hej !
Jag vill absolut vara med i din utlottning !
Du har ett vackert hem som jag blir inspirerad av :)

Kram
Anci

Linda said...

Jeg er selvsagt med. Tror ikke jeg har sett bloggen din før, men nå skal jeg jaggu meg følge med for her likte jeg meg =)

Tar 3 lodd jeg. Klem fra meg

Ingunn said...

Hei, hei så utrolig flott gave:) Dette må jeg være med på=) To lodd på meg..

Anonymous said...

Hei!
Spennede å følge med dine prosjekter - fin blogg:)
Håper å få være med i trekningen.

Mvh
Kathrine (kathgudd @frisurf.no)

Ingrid said...

Hei!
Jeg vil gjerne være med! :)

Ingrid said...

Jeg vil gjerne være med. Legger meg til som følger også.

Lotta said...

Hejsan!
Vilken underbar blogg du har. Är definitivt med i utlottningen och länkar givetvis.
Lotta

Cathrines Kreative Hjørne said...

Å, så mye fint, Sylva, og jeg vil veldig gjerne være med på trekningen! 3 lodd til meg da! Klem Cathrine :-)

mimmuli said...

hejssan, vilka fina vinster du lottar ut=) Vill vara me. länkar..=)

Vita små hjärtan said...

Ljuvligt vackert!!!!!!
Å vad fina detaljer!
Kram Agnetha

Huset vid ån said...

Tack för titten Sylvia! Hoppas att du haft en fin o bra helg! Kram Therese

Fibro-Mia said...

Så fint du har hemma !

Självklart vill jag vara med och tävla - 3 lotter för mig

Kika gärna in hos mig - tävling pågår

Ha det gott
Kraam Maria

Anonymous said...

Hei Sylvia. Nå endelig får jeg låne pceen og da måtte jeg innom deg. så fin sofa og kjellerstue du har fått. Klem fra Anne Grethe

Balke gård said...

Hei kjære Sylvia, så utrolig fint det ble!! Du har virkelig sansen!!!! Sås tilig bord også!!!! Jeg vilv eldig gjerne delta, flott premie!!! Stor klem, Marianne

Hegge Berta said...

Flott blogg du har :) Tar ett lodd jeg ;)

Inka said...

Hej, vännen!

WOW! Vilka fina priser man kan vinna inne hos dig då. Nu har jag lagt in din tävling i mitt senaste inlägg. Lagt till dig som fölger och här kommer kommentaren. Då har jag tre lotter va? Hahahahaha, vad gör man inte för att vinna?
Och gillestugan blev så fin. Du gör så fint gumman. Nu får du se till att bjuda över mig på kaffe...hihi.

Ha en mysig kväll


Kram Inka

Inka said...

Hej Sylvia!

Verkade inte som min kommentar kom med. Då skriver jag igen.
Skrev om tävlingen i mitt senaste inlägg. Lade till mig som fölger av din sida...det hade jag tänkt göra ändå och här är kommentare...så jag antar att jag har 3 lodd nu, hihi. Vad gör man inte för att vinna?

Och gillestugan blev superfint. Men du gör ju allt så fint. Sätt på kaffet så kommer jag över, hihi.


Ha en trevlig och mysig kväll


Kram Inka

liven said...

Vil gjerne være med i trekning! To lodd :o)
fin kjellerstue med maritim stemning!!

Ha en fin uke:o)

Vitaboet said...

Hej hej. Tack för fin kommentar. Hoppas allt e bra hos dej denna mörka måndagskväll.

Tänk nu e det snart advent, underbart.

Kram Camilla

Jorunn E said...

3 lodd til meg. Virkelig koselig å lese her på din blogg.

ELIN´S SHABBY ROMANTIC said...

Hej Sylvia,

vilka fina give away saker, klart att jag ska länka dig i min blogg!
Tack för gullig kommentar hos mig!Men vad mysigt rum, gillar stämningen med dess saker du har, verkligen fint!

Jag hoppas du oxå har en go måndag!
Många kramar Elin

Inspiration i vitt said...

Hej sylvia, wow säger jag bara vilken utlottning det var hos dig . Alla saker var så fina och den person som får ett paket av dig kommer att hoppa ända upp i taket hihi. Jag länkar med bild förståss.
Kram på dig/Ingela.

Nina said...

Nydelig! dette vil jeg jo være med på! tar to lodd jeg!linker til siden min. ha en flot kveld videre!

Lenemora said...

Kjære Sylvia, håper det år fint med deg, koselig at du vil være med på trekningen hos meg!
Været er jo litt dårlig for tiden, så jeg tenker at det kan være vondt å være deg.
Jeg traff svigermoren din på julemessa, det var hyggelig å snakke med henne.
Ønsker deg en fin uke!

Klem fra Lenemora

ralfefarfars paradis said...

Så koselig med giveaway, og nydelige premier! Det blir en annerledes jul for oss i år-vi reiser bort til familie- så det blir lite juleforberedelser her. Tusen takk for gode ord og omtanke fra deg- det varmer! Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Anne B. said...

Tar en lott, tack.

abackman66 at hotmail.com

Prillig said...

Jag vill va med! Jag länkar från min blogg

Kram britt

Linnemy said...

Kjempekoselig premie! Jeg tar gjerne 3 lodd :) Hilsen Linn

Lantliv said...

Halloj...ställer mig längst ner...jisses här var det en del. Hoppas det är fint med dig i det ruggiga vädret. Här vill man inte gå ut nu!
Ha en fin tisdag,
kram Anne-Lee

Uttan said...

Hej!
Kul att komma till en Ny Blogg!
Här finns mycket fint att titta på.
Jag vill naturligtvis vara med och tävla om så fina priser.
Tar 3 lotter ;)
Har länkat till Dej på Min blogg på höger sida.Klart jag vill vara följare också av Din blogg.

Ha det gott!
Kram!

Frøydis said...

Heisann :-)) Da var jeg hjemme fra en fantastisk tur og opplevelse :-)) Referat kommer snart!

Klem, Frøydis

Lilith said...

Oj så fina saker du lottar ut! Vill också gärna vara med i din give away! Länkar från min sida och hoppas jag har turen på min sida nu...
Ha det så bra! :)

BEA said...

er ikke med på giweaway.. måtte bare kommentere kjellerstua..

NYDELIG!!!

Ha en herlig dag..

catharina Nyström said...

Underbart fina julsaker!!
Klart jag vill vara med i utlottningen!
Tack för en fin & välskriven blogg - som ger massos av inspiration.

Kirsebær said...

Så mye flott du lodder ut! Jeg blir mer enn gjerne med i trekningen, så jeg tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en riktig fin tirsdag!

HusmorDronninga said...

For en nydelig blogg du har! Her kommer jeg nok innom flere ganger :)

Jeg trekker 3 lodd til konkurransen din, og linker selvfølgelig til deg på bloggen min!

Klem fra
Husmor Dronninga - Kjersti

heavenandearth said...

Hejsan!

Klart jag vill vara med o tävla om dessa vackra ting!
Roligt att hitta till din sida! Gillar din idé att göra ett soffbord av en båt!! Det kallar jag kreativitet!!

Jag länkar hos mig så det blir två lotter! Jag håller tummarna!!

Kram! Iréne

IwantaHelicopter said...

Vilka tjusiga julvinster!
Klart jag vill vinna dom. :) Så nu håller jag tummarna.
/Josefin

Lottas Himmelrom said...

Olala for en konkurranse! Skal jammen si du er snill!Jeg vil gjerne være med:) Tar 3 lodd:)

Klem fra Lotta

tinttarus said...

Vill vara med också<3<3<3

ANNIKA said...

Följer bloggen och får 2 chanser i tävlingen...
gustafsson.57@hotmail.com

Lena/isis said...

Så söta saker. Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Tovepia said...

Oi, her var det mange før meg;)
jeg tar 3 lodd, tusen takk, jeg linker til deg;)

Anonymous said...

Så koselig å komme inn på den fine bloggen din!!! Inspirerende må jeg si:-)

Knall koselig premie!!

Ha det fint!
Hilsen Ruth


rulek@online.no

Mona said...

Så mye fint! Vil gjerne være med!

Mona said...

Glemte å si at jeg vil ha tre lodd :0)

Nostalgia said...

Klart jeg blir med :-) tre lodd til meg.

Ønsker deg en fin kveld !
klem, Nostalgia

Sissel Olin said...

Hei:)
Ramlet nettopp over bloggen din, og jammen hadde du ikke give away og greier! Det må jeg jo selvfølgelig bli med på:)

Lager link til siden min (ta deg gjerne en tur innom) og følger deg gjerne, for dette er en blogg jeg kommer til å fortsette å lese! Det blir tre lodd på meg:)

Hadde jo passet helt perfekt om jeg hadde vunnet, for er det noe jeg ikke har så er det julepynt. Virkelig flott give away gave altså:)

Ønsker deg en kjempe fin dag!

Klem fra Sissel Olin

Berit T said...

Heisann.
Så flott du har laget det i kjellerstuen, nydelig!

Og så fine gaver du gir bort, og klart jeg vil være med på trekningen.
2 lodd på meg.
Ha en fin kveld.

Hilde Heimdal said...

Oi her var det mange kommentarer :)))

Har vel ikek sjangs men hiver meg på give awayen likevel da:)

Klem:)

lavendel mio said...

Hei!
Nå har jeg lært meg å linke:))
Da blir det 1 lodd til... (totalt 3 lodd)
Ha en fin kveld,klem:)

Den kommende fru said...

woow:D så mye fint:D vil veldig gjerne være med:D tar 3 lodd jeg;) klemmer

Den kommende fru said...

wow, så mye fint da:D jeg vil veldig gjerne være med:D tar 3 lodd jeg;) klemmer

Lynetmor said...

Å, så spennende! Tar 1 lodd jeg :-)

Bolettes hus said...

Hei Sylvia! Jeg er gjerne med på din give away. Skikkelig fine ting!!Følger deg og linker deg!!

Må si jeg er såååå takknemlig over alle gode og koselige kommentarer du legger igjen hos meg!! De varmer.Tusen tusen takk!!!

God klem fra Kari

Anonymous said...

Her var det koselig.Vil gjerne konkurrere om de flotte tingene! Hilsen Toril A (toril@aspaker.no)

Miriam Elisabeth said...

Hei. For en nydelig give away. Må være med. 3 lodd. Blitt følger, kommentert og har skrevet og laget link til deg i margen på bloggen min, men kommer nok og til å lage et innlegg om den flotte give away'n din!

Ha en fin uke!

Bossa said...

Blir med jeg, vettu. Med link, så da blir det vel 3 lodd.
Klemmer i massevis.

Ruths datter said...

hei!
Blir med på trekning jeg.Tar tre lodd. Er blitt følger og linker bildet til min blogg. Spennende.
Klem

mammalykkelig said...

Så fin blogg du har :)

Legger deg til på blogglisten min så jeg kan følge deg videre :)

:) Ann K

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Vil selfølgelig være med på dette :) Nydelig kjellerstuen ble :) Kan tenke meg at det er et deilig fristed ja :)

Ha en nydelig Onsdag :)

Klem fra Solveig!

Mira said...

Kjekt at du vill vere med i konkurransen min.Fine gaver du gir bort, ønsker meg 3 lodd.
Miraklem.

Villa nöystu said...

Vilka fina julsaker du lottar ut, jag vill vara med och länkar från min blogg.
Sådana vackra jularrangemang du gjort i andra inlägget.
HA det bra,
- Petra

Jeanette said...

Spennende ;o)

Du har en herlig blogg.
Blir gjerne med på give awayen din og tar med meg 3 lodd.

Ha en nydelig ettermiddag.

Klem Jeanette

Torilpia said...

Tar en sjanse og henger meg på denne jeg også.

Har ikke vært her inne før - men nå skal jeg sette meg ned å lese litt. Legger meg til som følger jeg :o)

Ha en flott onsdag!

Romantisk Vintage said...

Hei:)
Takk for koselig hilsen hos meg:)) Så utrolig fint du har det, ett hjem helt etter min smak, elsker også det hvite og masse pynt...ser vi har veldig mange like ting,tror vi begge to er ganske hyppig innom Frk olsen butikken i Arendal...hihi...det er en lekker butikk, med masse fristelser og Mariann er jo bare så kjempekoselig og hyggelig...gleder meg alltid til en tur dit:))
Jeg vil veldig gjerne være med i din give away og tar 3 lodd og krysser fingrene:))
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem

Hulda said...

Så vakker gave! Helt skjønne julesaker du skal gi bort.

Hjärtat Mitt said...

Hej!
Med de fina vinsterna vill jag gärna ha två lotter!

Kram Mari

HVITE ENGLER said...

hei. så flott blogg du har. jeg vil gjerne være med på konkurransen din.tar da 2 lodd.
ha en flott kveld. mvh hege.

map79 said...

Wow, den kjellerstuen ønsker jeg meg, den var flott!

Jeg blir gjerne med på trekningen din, og tar 3 lodd - takk for det :)


klem

trønder said...

Heisann,her ramlet jeg innom en ny blogg helt etter mitt hjerte!
Legger meg til som følger,og tar 2 lodd!

FrauSchmitt said...

Hi from Germany. What a wonderful blog you have and what a great idea to have a give-away.
I definitely need to be in it. Great gifts which I'd love to have =)

I'll link you as well.

A hug from
FrauSchmitt

TEFROSSA said...

Mycket fina vinster - klart jag vill vara med!

Jag länkar i bloggen och tar två lotter!

Kram,
Lena

Anonymous said...

Er gjerne med på give awayen, 1lodd blir det.
Er ofte innom,men har ikke blogg selv.
Hilsen Mary
(mary.johannesen@hjemme.no)

Maria fra Idekroken said...

Så spennende :) Jeg blir gjerne med. Har lenge ønsket meg sånne tall :) er så dekorative :)

Klemmer fra meg

ANNIKA said...

Jag är redan följare och är med och tävlar med 2 lotter...
gustafsson.57@hotmail.com

Emmas utsikt said...

Selvsagt er jeg med. Er følger fra før så jeg tar tre lodd. :)

Janette said...

Heia!
jeg har kjempelyst til å bli med i konkurransen din! Så da blir det 3 lodd til meg!
Hilsem Janette

Tessa said...

så fin blog du ha her!!
har lagt meg inn som følger og linket i blogen min;-)

hemma hos lilla mej said...

Jag vill oxå vara med och tävla länkar till min blodd och börjar följa din....Ha det gott kramiz ~~~~RITA~~~~.

hemma hos lilla mej said...

Jag tar 3 stycken lotter.Vad fin blogg du har.Kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Catherine said...

i would like to participate to your giveaway, if you want i organize a giveaway the 1rst of Decmber on my blog! catherine

Karin / Livsluft said...

Himmel vilken härlig blogg!Så fint du har det!
Jag är gärna med i din Giweaway med de såå söta juletingen!Jag länkar förstås i min blogg med en av bilderna.
Ha en skön och trevlig helg i ditt mysiga hem!
/Kram Karin

Marthe said...

Hei, tar gjerne ett lodd hos deg om jeg får! :)

tuttsverden.wordpress.com said...

For en nydelig premie og for ikke å si herlig blogg!! Så glad jeg blir av å titte innom slike blogger som denne:) Jeg lånte et av bildene dine til linken min:) 3 lodd på meg;)

~Bomull~ said...

SÅÅÅÅ masse fint, fin blogg du har.
Jeg vil gjerne være med - 3 lodd.

Ha en fin kveld :)

Anonymous said...

Hei:) Jeg er gjerne med i trekningen:)Super blogg du har:)Klem Lene(atkav@hotmail.com)

Cecilia said...

Jag vill jättegärna vara med! Har självklart länkat hit i min blogg, www.metrobloggen.se/arnerzackrisson

Ha en trevlig helg!
Kramar, Cecilia

-Ultima-Thule- said...

Hei!
Jeg er med :0)
Flott blogg du har, skal kose meg og titte mer her hos deg!
3 lodd til meg ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Jeanette said...

Så flott.
Vil gjerne være med på konkurranse. Flotte premier.
tar 2 lodd, linker på siden min.
Ha en strålende helg.
Klem J.

Tyri-jenta said...

Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 3 lodd:)

Giveaway hos meg ogsp hvis du har lyst:)

Ha en fin fredag!

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

Jag vill självklart vara med i din fina utlottning. Vilka underbara saker du lottar ut. Länkar förstås och hoppas på megamega tur!

Önskar dig en härlig helg!

Kramar Anna-Lena♥

The Créme House said...

Heisan - nydelig give-away du har med herlige premier! Vil gjerne ha 2 lodd, jeg! Klem fra Gro!

Anonymous said...

Inspirerande sida du har. Självklart vill även jag ha en chans att vinna.
Karin
info@qibreeze.se

Anneli said...

Jeg vil selvfølgelig delta på give awayen din og tar med meg 3 lodd takk :) Nydelig premie <3
Ønsker deg en fin helg!
Klem fra Anneli <3

Snuffeldyret said...

Oj så flotte premier du har. Jeg vil gjerne være med!!
Har tittet litt i bloggen din, utrolig fin og så flink du er til å lage stilleben. Her er det mye inspirasjon å hente.

Frida said...

Hei!
Så flotte premier du har her!
Jeg vil gjerne være med i trekningen din og tar to lodd:)
Hilsen Fridajenta:)

marita said...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. 1 lodd til meg :)

Hanna said...

Oj, vilka fina vinster. Klart jag vill vara med också.
Det blir 3 st lotter för mej. Kram på dej

astrid said...

Hei!
Tar herved ett lodd som jeg satser på er vinnerloddet.

Ha en strålende helg.

Mvh
Astrid

Annelein Design said...

Love your giveaway and have to put my name in. Can't hardly wait till december.

Your blog is also great. Have fun with the give away and reading all those messages.

Hugs, willeke
The Netherlands

Love and Be Proud said...

Hej, jag är gärna med och tävlar!!! :-)

Länkar här:
http://taevlingsbloggen.blogspot.com/2009/11/giveaway-112_15.html

& följer!!!!

lovebeproud@gmail.com
www.lovebeproud.blogspot.com

Lindaskrypin said...

Hejsan!

Jag är med och tävlar!

Jag länkar från min blogg:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/november/nu-tavlar-vi-igen.html

Jag följer också din blogg med Google nätverk!

Marianne's Blogg. said...

koselig blogg.
jeg tar 2 lodd jeg :)
klem

DILARA said...

HEJ jag är med och tävlar ! har gett dig en länk! kolla in den ! hoppas jag vinner

Henriette said...

Hei. Dette vil jeg väre med på! Veldig koselig blogg du har også så her gleder jeg meg til å fölge med videre.
Tre lodd på meg. Stor klem fra Henriette

Anita said...

For en koselig blogg du har, og flott kjellerstue.

Jeg blir gjerne med i trekningen, 3 lodd.. Flotte gevinster!

Nina Kristin said...

Har lagt meg til som følger av bloggen din :)Virker som et trivelig nytt bekjentskap!

Moski said...

Jeg blir gjerne med jule giveaway! Linker også hos meg.

Vinglefrøken said...

Så flott blogg - og flotte julepremier! Jeg håper på vinnerlykke og melder meg på! Linker og legger meg til som følger også. God søndagskveld!

Minelis said...

Oji...for en flott give away du har lagt ut til jul:) Og herlig blogg du har også;) Takk for muligheten til å bli med på denne. Snill du:) Jeg er nå følger, legger link til denne fra min blogg og skriver her. Blir vel sånn ca 3 lodd det ja;) Ha en finfin kveld:)

Fama said...

Hvem vil ikke være med i denne konkurransen!? Nydelig premie og nydleig blogg.

-Har ikke egen blogg, men legger igjen epostadressen min.

-Følger bloggen din.

Hilsen Fama

anihaarb@online.no

2ne said...

Kjempeflott give away du har - 2 lodder på meg. Linker i bloggen min. Ønsker deg en fin kveld

Ulla-Kristiina said...

Jag tar 3 lotter. Kommentar + länker + följer din blogg.

Jag har Utlotningen också!

Kram Ulla-Kristiina

Ulla-Kristiina said...

Jar tar 3 lotter. Kommentar + länkar + följar din blogg.
Kram Ulla-Kristiina

ANNIKA said...

Jag följer bloggen och är med och tävlar med 2 lotter...spännande....
gustafsson.57@hotmail.com

Gurimalla! said...

Så fin blogg du har.

Seascape said...

Jeg følger deg, og legger konkurransen til på min Hobbyblogg.
Og JA-TAKK 3 lodd til meg.
Nydelig gevinst.

Kjellerstuen din ble riktig fin, du frister meg til å pusse opp i kjelleren vår :-))

Jorid ♥ Noe på Hjertet said...

jeg er med :-D

Elisabeth Mulelid Nordstrand said...

Kjempefin blogg du har! Tar to lodd takk!
Hilsen Elisabeth

Home By Virginia said...

Heisann :)

Jeg blir selvfølgelig med... Tar 3 lodd og krysser fingrene... :D

Klem fra Malin Virginia

Mitt Blogglandia said...

For en hærlig gave!
2 lodd til meg!

Kos deg i adventstida!

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 241   Newer› Newest»