Friday, November 27, 2009

god advents helg til alle

hei igjen,må først vise frem denne terin med hyacinter i full blomst,syntes de er så skjønne

men det var mer fra kjøken jeg ville vise,jeg har hengt kjøkken håndkle over stolene her,syntes det var litt koselig
her er kjøkken fra en annen kant


hehehe..a ja vi fikk visst 2 bilder av samme...men her koser vi oss



glassene har fått på jule hattene sine




bordet pyntet med disse herlige ord





vårt kjøkkenvindu,ikke så lett å ta bilde,men men ..her er igjen et kjøkken håndkle rukt,denne gang til gardin kappe






å igår dimpet dette ned i postkassen,proppfull av herlige bilder og tekst,gled dere.







denne nissen oser av jul,min eldste datter laget den for 20 år siden,den er fyllt med nellik spiker,så hvert år når den kommer ut av sin plastikk pose,ja kan dere tenke den herligste lukt.det oser av jul.ønsker dere alle en kjempe flott advent helg,
og takk for alle skjønne besøk hos meg,det julegleder meg.hihihi.








27 comments:

GroLinda said...

Så nydelig den terrinen din er! Kjenner det lukter jul helt hit!
Nå er det bare et par dager, så får du krukkene og norgesglassene jeg fikk kjøpt for deg ;o) Har du begynt å male på kjøkkeninnredningen ennå?? Gleder meg til å se det ferdig. Så heldig du var som klarte å overtale ham til å få male det :o) Hihi...du er smart :o)
Ha en flott helg, så sees vi på søndag!
Hils alle. Glad i dere alle sammen!
Klem fra Gro

HVIT PERLE said...

Nydelige bilder:)
Kjempekoselig med kjøkkenhåndkle på stolane:)

Ønsker deg ei fin adventshelg
Klem Nina

Besta said...

Så nydelig terinen var med blomster oppu. Gode ideer til kjøkkenhåndklær, må visst få kjøpt meg flere.
Ha en koselig advents helg.
klem fra marilyn

Rachel said...

Hei käre Silvia (fint namn foresten)
Så fint det ble med kökken håndklärne du er virkelig full av ideer :-)
Hyasinter er toppen,men jeg er litt alergisk så jeg får ta det litt forsiktig med de desvärre. Men i dag köpte jeg faktisk en vit (de lukter ikke så stärkt har jeg for meg)det er ikke jul uten hyasinter.
Ha en super koselig kveld käre du, klem fra meg.

Tyri-jenta said...

Så koselig det ble med håndklær på stolene:)

aaah, du er heldig som har fått bladet...hadde håper mitt kom idag og, men neida...:( Kanskje i morgen:)

Ha en fin kveld!

Hulda said...

Så mye fint! Her er det jo jul, nå! :)Jeg falt for bildet nummer 2. Så flott med stolen i forgrunnen. Kos deg i adventshelga.

Britaiskogen said...

Hei, jeg kjenner juleduften av hyasintene dine.. Takk for titten i det julekoslige kjøkkenet, og god helg til deg

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Halloj Sylvia!

Vilket underbart eller nydeligt kök du har! Sååå fint! Jag har gått och väntat och väntat på Vakre hjem! Får springa till affären i morgon... Tusen tack för din kommentar hos mig.

Hoppas att du får en skön adventshelg!
Kramar Anna-Lena♥

MajorogMeg said...

Nok en serie som det oser kos av:) Du vet å ha det flott rundt deg.
Jeg tjuvstartet adventspyntinga i dag jeg også..er veldig fornøyd.
Nyt helga Sylvia og kos deg masse:)
Klem til deg fra meg:)

Vita små hjärtan said...

Så fint du har det!!!! Vacker vit soffa!!!!
Ha en fin helg!
Kram Agnetha

hemma hos lilla mej said...

Vad fint du har det .Hur mysigt och gulligt som helst.Ha en skön och mysig advent kramizar Rita.

Kaja :) said...

Så herlig kjøkken, virkelig noe jeg kan tenke meg når vi skal pusse opp vårt snart:)

Tyri-jenta said...

Nå er epleskivene i ovnen, men jeg aaaaner ikke hva jeg driver med, hehe:)
eit jeg har lest om det et sted for ikke så lenge siden, men kan ikke huske hvor...så jeg prøver meg på 75 grader i en time eller to, så får vi se hva det blir av det:)

Lykkeliten said...

Så koselig du har det på kjøkkenet ditt.
Føler stemningen kryper gjennom skjermen og inn til meg;-)

Ønsker deg en god helg!

Ulla-Kristiina said...

Hej Sylvia!
You have so beautiful home and your kitchen is very nice. Your photos are fine and there are a little bit Christmas in your home.
Kram Ulla-Kristiina:)

Birgitta said...

Så fint du har pyntat och grejat och har redan julfint hos dej.
Önskar dej en mysig fredagskväll.
Kramis Birgitta

Ingunn said...

Heisann! Så utrolig skjønt julekjøkken..Liker dine kjøkkenhåndklær.. kan jeg spørre hvor du har kjøpt de? Kid? Vil så gjerne ha maken.. *skjønne*
Ser så koselig ut på kjøkkenet ditt, lukter jul på lang vei..Inspirerende.
Vakker terrinen med "julefyll":)
Ha ei fin fin helg.
Klem Ingunn

Nostalgia said...

Så skjønn terrinn med svibler, det er favorittblomsten min :-)Herlig kjøkken du har ! Skal nok ut å kjøpe dette bladet jeg også :-)

Ønsker deg en fiiin helg :-)
Klem, Nostalgia

Ingunn said...

Tusen takk for kommentar fra deg,det varmer!:) og så raskt;) Jeg skal ringe i morgen jeg, gleder meg til å få de på kjøkkenet, vil passe kjempegodt:) så utrolig snilt av deg å bringe, det legges til minnet.. Jeg legger meg til som følger, så snakkes vi vel snart igjen:)
Klem Ingunn

yesheimen said...

Hei. Du har det så stemningsfullt, vakkert og allerede masse jul. Et utrolig koselig kjøkken du har. Mmmm, så skjønn den julejenta med lukt av jul var.
Ha en herlig adventshelg.

Klem Ann<3

Uttan said...

Vilka vackra Adventsbilder Du visar.
Så vackert hyacinterna blommar.

Önskar Dig en Trevlig Helg!
Kram!

frøken olsens drømmer said...

Blir jo virkelig i jule stemning av å titte inn til deg ;))
Det var kjempe fint med den kappen i vinduet også på stolene og peace , ja alt sammen min venn,du er blitt en 1 på interiør og blogg,flink som bare det og en enda snillere menneske
god ny dag til deg,min venn
klem

A-mora said...

For et nydelig pyntet kjøkken til jul.
Kjempefine kopphånduker. Ønsker meg sånne jeg også.

Har jul i sink jeg også.

Ha ei fin helg

Bestemor Drillo said...

Så fint du har pyntet ! Kjøkkenet ditt ser så trivelig ut ! Ha en fin 1. advent !

sologbolig said...

Så koselig det var hos deg. Kjøkkenet var fullt av stemning, eg likte det godt. Kos deg masse i helga.

Snövita drömmar said...

Men så juligt och fint du har det!

Är det en öppen spis jag ser i ditt kök, vad underbart!!!

Alltid lika inspirerande att titta in hos dig.

Hoppas du får en fin första advent.

Kram på dig!

lisje astrid's husblogg said...

Ååååh!Tuuusen takk for nydelig stund inne hos deg:)Kosa meg stort:)Å slik ei stemning det gav meg:)
LEKKERT!LEKKERT!Å SÅ KOSELIG hos deg:)
Ønsker deg ei flotte helg:)
Klem frå Astrid