Tuesday, November 10, 2009

jeg er overveldet

ja jeg er overveldet å glad for alle som vil være med på min give away med trekning 1 desember.
veldig glad for det,å for alle som velger å følge meg.det er bare å melde dere på fortsatt frem til 1 desember,å tvi tvi til alle.blir spennende..
jeg falt for fristelsen å kjøpte med svibler hjem i dag,å pyntet dette fat med mose julekuler å kongler,en engel er å der,jeg elsker jo julen å advent

å etter å ha kikket innom mange bloggere skjønner jeg at jeg ikke er den eneste som tyv starter litt.er så glad vi i mørketiden har denne høytiden å se frem til,jeg elsker veien til jul,advent,forventninger,hemmligheter å alt det travle,men har evnen til å roe ned med julemusikk å gode samtaler med den som banker på min dør.


i min postkasse i dag lå en herlig pakke fra ALVENS KREATIVE HJØRNE,jeg vant en give away hos henne,en nydelig pose med lavendel,min yndlings duft,et nydelig hjerte,en amulett så skjønn i en herlig pose,alt dette lager hun selv.utrolig flink dame,titt inn til henne,



å sånn var det hele pakket inn,jeg elsker forsegjorte innpakkninger,tusen takk....det varmet ekstra å få pakken i dag på en kald dag..
husk give away hos meg i innlegg under,ønsker alle en nydelig dag




39 comments:

Magny said...

du var heldig som vant!! gratulerer...
nydleige bilder,.. er visst den eneste e som ikke har funnet svibler i butikken ennå,- må visst til plnantasjen eller til ikea..
kos deg videre,- jeg har laget kremmerhus av hønsenetting...

magny

BEA said...

Så lekkert du har dekorert!!! Får jammen meg litt julefølelse:o))

Nydelig gave og!!

Ha en herlig kveld..

HVIT PERLE said...

Kor fint du har laget til..Lekkert:)
Kjempeflott gave du har fått:)
Tusen takk for koselig kommentar:)

Ønsker deg en fin kveld

Klem Nina

Tovepia said...

Å så flott og trivelig det så ut med svibler og litt mose og kongler...du er godt forberedt til advent. Jeg venter malere til stuetak i neste uke, så jeg avventer det hele;)
ha ei koselig uke videre og klem fra meg;)

Louise said...

Tack för din söta kommentar hos mig!! vad du har pyntat fint på brickan! Härligt med mossa och silver, passar så bra med varandra. jag känner nästan hyacintdoften hit... trots att jag e täppt i näsan hihi...
Ha det skönt! Hoppas ni har bättre väder än vi!

Frøydis said...

Heisann :-))

Tror jeg må få begynt på julegavene jeg også..aner ikke hva jeg skal gi til den enkelte...vi har det for godt!! Men jul er moro uansett!!

Klem, Frøydis

sologbolig said...

Nydelige dekorert. Må visst få kjøpt meg noen svibler eg også. Tok noen opp fra kjelleren her en dag, og de begynner så vidt å spire nå. Ellers så har eg det kjempetravelt og har ikkje fått tid til noe av det eg syns er kjekt. ha ei fin veke.

Besta said...

Så fint du hadde pyntet fatet, og så flott gevinst du har vunnet;)
Jeg har bare kost meg i dag og ja jeg tror kanskje ikke det er mange dager før jeg kommer til Ikea nå, syntes egentlig jeg har ventet lenge nok.
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem fra Marilyn

Hanna said...

Så vackra jul bilder.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Lenemora said...

Åhh svibler! Det fikk jammen jeg lyst å kjøpe også!!

Flotte bilder...gratulere med premie, så skjønne ting!

Klem Lenemora

Uttan said...

Så glad jag blev att Du tittade in till Mej.
Nej det är inte för tidigt att starta lite med Julen det är ju så roligt.
Jätte fint Du har gjort på Ditt vackra fat.
Hyacinter heter det Svibler hos Dej?
Grattis till Din vinst,fina saker Du fick.

Ha en bra kväll!
Kram!

My home is my Castle - by Kari said...

Så nydelige du har gjort det....
Tenk jeg har nesten ikke begynt å tenke jul enda....!!
Starter ikke før 1.søndag i advent hos meg, men da er det full fart ;)

Jeg har og fått pakke fra Alven idag :))) En nydelig duftepose...
Vi er jammen heldige vi :))

Klem,Kari

Nostalgia said...

Grattis med den fine premien !

Så nydelige dekorasjoner du lager, synes det er helt greit å tjuvstarte litt jeg, hi-hi :-)

Har ikke fått med meg Giveawayen din, men skal melde meg på. Sånn er det når man i perioder jobber døgnet rundt :-)

Ønsker deg en fin tirsdagskveld !
Klem, Nostalgia

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Så koselig innlegg :-) Og takk for det fine du skrev om meg :-) Nydelige du har dekorert med svibler på det fatet :-) Julestemningen vokser her nå :-)

Ha en fin tirsdag :-)

Klem

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hej tjolahopp;)
Åå såå mysigt du gjort..vad mycket vackert pyssel!!!Julstämning!!

Go kväll Millan♥

Birgitta said...

Vad fint du pyntat på det vackra fatet. Och så ett stort grattis till den fina vinsten. Det är alltid roligt att vinna något.
Kramar till dej Birgitta

Lantliv said...

Hejsan äntligen kom jag in på bloggen din...svårt idag...men jag vann scroll kampen:)
Se vilket fint jularrangemang....vackert...jag har inte tjuvstartat än...suger på kakan,
Ha det fint,
kramis Anne-Lee

torleif ann karin said...

Heldige deg, ser at du også har vunnet. Det er jo så koselig. Tenk å vinne fine pakker fra helt ukjente.
Og det mosebrettet ditt ble jo helt fantastisk, så fint tillaget.
Denne lune førjulstid er så herlig. men nissene sparer jeg en stund ennå da.
Klem Ann<3

Snövita drömmar said...

Hej!
Vilken underbar dekoration du gjort. Oj vad inspirerande.
Och härliga bilder att titta på.
Ha en jätte fin dag
Kram

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ja, dekorasjonen din var virkelig nydelig, og jeg tror jeg må finne på noe sånt selv også! :-)

Så heldig du var som vant så fine ting, ja, dette var nok midt i blinken for deg!

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

M said...

Så koselig!
Jeg begynner jo å forstå at jeg kommer til å la meg rive med i førjulstemningen en måned før jeg pleier.....pga bloggelivet!
Ha en fin dag!
Klem,M

MajorogMeg said...

Grattis med gave:) Vi vokser vel aldri fra å ha glede rundt det å få gave i posten:)
Så flott dekorasjon du har laget med svibler og mose, skikkelig lekkert.
Julen er så langt fram for meg enda...går vel hodestups inn i julefeiringa..? Kanskje fordi det har vært så travelt med flytting og slikt.
Nyt dagen og klem fra meg:)

A-mora said...

Gratulerer, så fin gevinst du vannt.
Har ikke sett svibler på butikken ennå her. men det kommer vel snart.
Får lyst til og begynne og pynte litt til jul.

Ha en fin ettermiddag

Englagård said...

Grattis till vinsten och vilket fint arrangemang du gjort. Jag blir riktigt inspirerad.
Skönt att höra att det är fler som är lika svartklädda som jag. Kanske nån dag blir vi så modiga att vi köper något färgglatt. Man vet aldrig:)
kram Karina

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose said...

Her var det jammen en koselig blogg! Jeg kommer igjen. Klem Jorunn

Sjabbig men chic said...

Ja, men man behöver få tjuvstarta lite nu Sylvia. Vad fint du har gjort på brickan. Wow!!

Kramis Lisa

Hulda said...

Så flott med sviblene på brettet. Nydelig pynta. :) Jeg skal holde meg i skinnet og vente til adventshelga med å kjøpe svibler. (tror jeg.. hihi)

Lilla kullan said...

Ja, det är roligt att vinna. Det har gjort också. Men det är inte ofta man vinner kan jag säga. haha...
Kram Stina

Romantiska Hem said...

Hej min rara vän! Allt väl med er? Här är det full rulle och det är mkt med studierna och den nya boken som jag och Ingela jobbar med för fullt. Men det är ju bra att man har att göra så att man vet att man lever, ler. Dessvärre går det ju ut väldigt mkt över bloggandet, tänk om man bara hade all den tid man önskade. Ha det gott så länge. Kram Petra

Tina said...

Så fin den gaven var da :)
Nå har jeg faktisk klart å linke til trekkningen din med bilde å alt :) hehe, er kjeme stolt:)
Var kos på besøk i dag, godt med pannekaker.Vi kommer snart tilbake igjen :)
Stina sa det på veien hjem: Snart tilbake til mommo igjen da mamma :)

Natti natt:)

Klem

Kirsebær said...

Så flott du har ordnet fatet med svibler, mose og koselig pynt! Og gratulerer med den flotte gevinsten. :o)

Vitaboet said...

Kul att så många vill va me i din tävling:). Ja visst e det fint med gamla handdukar. Har du nåt speciellt du letar efter just nu? Jag letar efter en gammal dörr, och ett gammalt fönster att ha inne och dekorera.

Önskar dej en fin kväll vidare. Kram Camilla

Balke gård said...

God morgen og gratulerer så mye, kjempefine ting!!!! Og du, du må da satsen på blomsterdekoratøryrket!! SÅ helig en oppsats, stilig med sølvfatet! Ja, jula er en god tid for den som har det bra, men tenker ofte på de som ikke ahr det godt, da er nok det en tid for enda større sorg og savn... Heldige vi som kan glede oss, liker så godt prosjektet på skolen til ungene mine; omvendt julekalender, der sender de avgårde klær/leker til barn som ikke har det så bra, og så får de en pepperkake når deres pakke blir sendt... Og så må jeg putte litt i gryta til frelsersarmeen i adventstiden, hjelper litt på samvittigheten...;-) Klem fra Løten

Monica said...

Litt tidlig å bake :)
Så nydelige jule dekorasjoner..

Ha en fin dag hos Mariann:)

Huset vid ån said...

Åh, Jag njuter av allt ditt fina...Såå läckert på din silverbricka med vita hyacinter! Jättefint! Önskar dig en bra dag! Kram Therese

Shabbycharm said...

Jeg blir bare helt stum vär gang jeg er innom deg. du er så snabla flink med alt du gjör,(för gjerne over litt kreativitet til meg)
har lyst på svibler da jeg bare elsker de lökene , men kommer meg ikke så ofte ut pga ryggen. men har enda mange dager til jul.men vil ha nåååååååå,,hihi.
ha en underbar kveld vennen.
klem bella

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Gokväll Sylvia!! Åh va fina hyasinter o juligt de där såg ut.. va kul m din tävling...massa kramar sussie

Anette Nyli said...

HEI..
Jeg er ny blogger.
Har vært mange ganger inne på siden sin å lest.
Må bare si: for en plass du har på Fevik...Tenk sommerutsikt hele året.
Du er så flink til å pynte.
Alt er bare såååå lekkert.
Selv så bor jeg i Froland...er nabo med Frk.Olsen.
Ønsker å være med i gave trekkingen din i Desember.
Når jeg får egen side vil jeg svært gjerne ha deg på min side....
Er ikke helt sikker på hvordan jeg får lodd....
Kveldshilsen fra Anette.

Joy said...

Oj, här flödar kreativiteten! Allt är bara sååå vackert och ditt hem är helt underbart! Hoppas du haft en mysig helg trots vädret - tända stiarinljus hjälper som sagt att få upp mysfaktorn. ;)

KRAMAR Joy