Thursday, November 26, 2009

nå koser jeg meg

ja nå skikkelig koser jeg meg,et nytt ord er kommet på toppen av speil.blitt hekta på de små bokstavene ,kan danne mange ord og gjør ikke så mye av seg.
men det er på kjøkkenet jeg har begynt å få inn julens farge.RØD.å jeg er så glad i jul og advent tiden,elsker å pussle med ting,lage det koselig,syntes veien til jul er herlig,røde puter og duk høyner stemningen

å ikke minst norges glass med lys,satt en gammel sandkake form med lys oppi,å granbar under,ja det lukter jul med engang,nydelig å nyte..ja jeg har pyntet mer ,men det skal dere få se neste gang.


til slutt ennu et skilt kommet med hjem,har kjøpt endel skilt i år med jul på forskjellig språk.
ha en herlig dag alle sammen.nå skal jeg innom dere å se hva dere er opptatt av,første jul for meg i blogglandia,å må si jeg trives,mange kreative mennesker,å igjen takk for alle skjønne hilsner her hos meg,det gjør meg så glad,hva hadde en blogg vært uten kommentarer?
dere er så herlige alle sammen.



38 comments:

Tovepia said...

Nå få¨r jeg snart ryddeangst:D..når jeg ser hvor koselig du har fått det!
Ha en super dag videre og klem fra meg;)

sologbolig said...

Så koselig du har det. Kjøkkenet ditt likte eg utrulig godt. Mange fine ting og god stemning. Ha ein fin kveld.

MajorogMeg said...

Du vet da endelig å skape stemning rundt deg:) Her oser det alltid kos og sjarm. Jeg nyter å komme hit å få inspirasjon:) Men jeg mangler norgesglass og granbar..finnes knapt gran og furu her..tang blir vel ikke helt det samme:))
Nyt torsdagen og klem fra meg:)

Lene Christins verden said...

Så kosleig kjøkken, et ordentlig julekjøkken...
Du e flink..
Klem fra meg..

lisje astrid's husblogg said...

Du har det berre såååå vanvittig koselig:)
Å du er flink;)
Klem frå Astrid:)

Britaiskogen said...

Hei, jeg har hatt problemer med å komme inn på bloggen din, men idag gikk det heldigvis bra..veldig koselige bilder du har tatt, ønsker deg en god torsdagskveld:-)

Kari said...

Så utrolig koselig og inspirerende! Du har utrolig mange fine detaljer :) Ja, jeg er enig med deg i at rød er julefargen :)

Fånga dagen said...

OH, vad vackert ditt kök är och vad snygga burkar du gjort att ha ljus i. Härligt att se. Ha de så gott. Lena

Besta said...

Så koselig du har gjort det. Det er så gøy å titte rundt og se hva alle gjør og få nye ideer. Koselig med rødt til jul...det blir mer av det hos meg også etterhvert.
ha en fin kveld, jeg skal på kino.
klem fra marilyn

Snövita drömmar said...

Men åhh Sylvia du gör ju så fint!

Vilken julstämning du fått til där hemma!
Härligt.

Kram på dig!

Torilpia said...

Det gjør seg med litt rødt i disse førjulsdagene .. :o)

Ha en fin torsdagskveld!

Lenemora said...

Så koselig! Jeg tror jeg må ta frem et par norges-glass snart og putte telys i o blonde rundt, det er så utrolig stemningsfullt!

Gleder meg til stikke innom en dag...

Klem fra Lenemora

Rachel said...

Å jeg bare elsker bilde av ditt kökken bord og kökkensoffan, så koselig! Det er koselig og ordne og pynte till jul,jeg håller på for fullt her hjemme (finns lite bilder på bloggen snart. Jeg har hvert litt nede i dag og da hjelper det og pyssle. Ha en fin kveld! Klem klem

Berit T said...

Så koselig du har det, skulle gjerne sittet i det kjøkkenet ditt og bare snust inn alle inntrykkene. Du lager det så fint til rundt deg at det er en fryd.

Ha en fin advensthelg.

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hej vännen. Vi har pyntat lite lika idag, jag har flyttat min vita kaminspegel och satt upp en ny lampett över. Och så ser jag nästan samma hos dig..hihi Och imorgon ska det bli röd-vit rutigt i köket här också, bla hissgardiner.
Ha det gott i advent
Goa kramen
AnnaMaria

Nostalgia said...

Hei kjære du :-) Så utrolig koselig hos deg ! Jeg synes det blir så fint ,med det røde mot det hvite.

Ønsker deg en fiiin kveld :-)
Klem, Nostalgia

Birgitta said...

Hej! Vad fint du har gjort omkring dej. Riktigt mysigt,
Kram Birgitta

camilla said...

så koselig kjøkken!!! skikkelig jule sjarm:) det dynes at du liker å pusle og dille for å få det koselig rundt deg:)du er kjempe flink:))

ha en fortsatt fin førjuls tid:)

klem fra camilla

My home is my Castle - by Kari said...

Såå koselig du har gjort det :)
Jeg må og ha rødt til jul, er liksom julefargen det :)

Klem,Kari

Emmas utsikt said...

Herlige bilder og så mange fine ting du har..

Klem
Emma

GroLinda said...

Hei søs :o)
Så koselig det ble med det røde! Trodde ikke du ville ha noe rødt til jul jeg! Det ble veldig fint. Jeg har tatt ned gardiner fra loftet og hatt de en omgang i vaskemaskinen. De blir hengt opp med en gang jeg kommer fra Evje.
Blir ikke det samme når en ikke er hjemme! Her går alt sin vante gang, og jeg venter bare på snøen! Tok forresten snø til min blog også, som du sa ;o)
Sa jeg at jeg har klippet meg? Ble så fin atte. Kunne tatt mer, men det får bli neste gang. Kan ikke få helt sjokk heller ;o) hahahaha..
Ha en flott kveld, så sees vi på søndag.
Klem herfra :o)

BEA said...

får abstinenser av slike bilder.. sitter på jobb men skulle gjerne vært hjemme og pyntet:o))
Helt nydelig.. den urnen du har der er bare så flott.. fant en liten avlang men, leter etter en stor.. vet du hvem leverandør??

Kos dæ.. klem fra mæ

Kreoline said...

Hei Sylvia, så koselig du har pyntet. Skjønne bokstaver, det likte jeg. Jeg har ikke hatt tid til å pynte, får nok ta meg sammen til helgen. Klem fra Mona

hemma hos lilla mej said...

Vad fint du har pyntat idag .Jättefint.Mysigt med burkarna med ljus i.Ha en skön kväll varmkramiz Rita.

HVIT PERLE said...

Lekkert pynta:)Kjempekoselig:)

Ha en fin kveld
Klem Nina

Amy said...

Oh så nydelige!! Elsker den rød rutet bord duk og de Norges glass med lys i dem....de med kjeks ser nami også..heehe....må finne Norges glass selv nå syns jeg...hehehehe...:-))

Lyst på livet said...

SÅÅÅÅ fantastisk hyggelig julestemning det var på kjøkkenet ditt!! Helt nydelig .-)
Takk for alle hyggelige hilsner du legger igjen hos meg.

Klem

Størhuset said...

Rod og hvit rutete duk, er bare så JUL, koselig. Og sånne bokstaver er så dekorative, har blitt noen på meg også! Ha en fin helg!

Frøydis said...

God morgen :-)) Så koselige bilder! Får nesten lyst å leke husmor så jeg kan få det litt ryddig, hehe..drøyer den litt...er LITT tidlig ennå ;-))

Klem, Frøydis

Seascape said...

Å så julefint du har fått det, misunner deg :-)) Her er det bare rot for tiden. Jeg maler kjøkkene og spisestuen. Jeg gleder meg til jeg er ferdg med å male, da kan jeg også få pynte til jul og lage det koselig.

Klem fra Rigmor --*Seascape*--

Gårdsromantik said...

Så mysigt du pyntat till Jul - bokstäver kan man göra så mycket fint med.

Klem Maud

Balke gård said...

God morgen vennein min;-)

Ja, er det ikke utrolig, snar jul? Og så fint du har det! Blir så glad når jeg ser bilder fra huset ditt, det er så hjemmekosleig og så mange detaljer, nydelig! God helg til deg også, klem fra Marianne

Sjabbig men chic said...

Ja, det är så himla kul att titta in i alla bloggar nu. Mycket inspriation blir det. Vad mysigt du har gjort minsann!

kram Lisa

alvens kreative hjørne said...

Hei kjære du :-)

Innom for å ønske deg en fin helg :-) Og her fant jeg ett nydelig nytt innlegg :-)Skikkelig koselig julestemninng på kjøkkenet ditt :-)

Ha en super helg :-)


klem

Inka said...

Hej, Sylvia!

Åh, vad du gjort fint i ditt kök. Vad fint de röd-rutiga kuddarna gör sig. Jag ska ta fram mina också...när jag hinner.
Vilka fina bokstäver och skylt.
Ja herregud vad fint du gör. Jag blir riktigt avundsjuk på dig. Du är ju så duktig, vännen.

Vill också passa på att önska dig en fin 1 advent.

Kram

Inka

Cathrines Kreative Hjørne said...

Det er så hyggelig hos deg, Silvia, og jeg er enig med deg at det er fint med blogglandia, at vi deler ideer, og ikke minst at vi finner noen som er interessert i det samme!

Jeg har plantet svibler i dag, og tatt frem lys og staker, så i morgen tidlig tennes det i alle vinduene! 1 dag for tidlig da, siden barnebarna kommer på besøk!

Ja, du må delta på julekalenderen min - der blir det mye kos! Og gaver i fleng har jeg blitt sponset med, så det blir moro å dele ut julaften!

God 1. advent til deg og dine!

Klem Cathrine :-)

Lantliv said...

Vad du har pyntat och donat....hos dig får man sitta och titta en stund på allt fint....,
Ha en underbar helg,
kramis Anne-Lee

Kaja :) said...

Jeg er imponert over hvor langt du har kommet i juleforberedelsene! Selv får jeg ikke "lov" før 1 desember...