Wednesday, December 9, 2009

ennu en dag nærmere

for litt over en uke siden fikk jeg besøk av gro linda med bloggen gro`kosehjem,vi er kusiner,men føler oss som søsken,derfor skriver vi gjerne "søs"når vi er på hverandres blogg,men denne gangen var hun bare på gjennom reise,å hadde bare tid til en kopp kaffe,
å denne flotte kokebok hadde hun med til meg,tusen takk "søs"ble så glad.Gro sin blogg kan du besøke HER..
jeg har ordnet litt til hjemme,formen ikke helt på topp i dette været,men en gjør så godt en kan,blitt så glad i små skilt,kan jo pynte med dem overalt.

det har kommet en lys slynge i seksjon ,ga et herlig skinn til glass klokkene her,å veldig julete syntes jeg.


den går over 3 hyller



å en lys slynge rundt speilet i stua gjorde seg bra,fått kjøpt noen gaver i dag,
å en til meg selv .....fra dyra i huset...kjekt det..ønsker alle en hyggelig kveld.nå skal jeg innom alle dere ,er utrolig gøy å følge med i blogglandia om dagen..såå mange å fine inspirerende jule ting en får tips om.




39 comments:

bodil said...

Hei.Tusen takk for en hyggelig kommentar på bloggen min.Bare koselig det.Så fin blogg og mye fint å se hær hoss deg.Tar en titt igjen hvis det er greit.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Bodil...

pysseltanten said...

Gokväll vännen...
Visst blir det myysigt med ljusslingor...=))
Skulle kunna ha dom överallt..=))
O de har jag nästan oxå...hihi..
Ha en fortsatt mysig kväll, gumsegumman...
Kraaaamizar Git

hemma hos lilla mej said...

Vilka fina bilder du visar.Vad fina saker du har .Änglar kort.Ja det var mysigt.Ha en skön torsdag kramizar Rita.

lisje astrid's husblogg said...

Heisann kjære flinke deg:)
Eg er forelska i ditt hjem!!!
Nattaklem frå Astrid:)

GroLinda said...

Hi hi :o) hei søs!
Så moro at du la ut boken her da! Håper du liker den og bruker den. Hei...hallo...du nærmer deg 10.000 besøk på bloggen din!! Det er bra! Moro da. Du er jo så flink til dette. Du ser jo av kommentarene at folk liker det de ser ;o)
Ha en fin torsdag. Jeg kommer i alle fall en tur neste uke. Må levere noen presanger før jula kommer. Ikke sikkert det blir noe med tantene, for mamma klarer nesten ikke gå. Hun har såååå vondt i beina sine!!! Skjønner ikke helt hva det er.....
Klem fra søs :o) Gro

GroLinda said...

Glemte å si at det var fine bilder du har lagt ut nå... Flott med lysranker ;o)
Glad i deg!!! Klem fra Gro

Lenemora said...

Så koselig "innpakning", da....boken så spennende ut!

Håper du får en god natt, sov søtt kjære deg!

Klem fra Lenemora

Renates Kammers said...

Hei Sylvia!

Så flotte bilder, så utrolig koselig:)

Formen er heldigvis mye bedre idag:) Har endelig fått ordnet litt hjemme til jul og godt er det:)

Nå er ferien over og tilbake på jobb igjen i morgen..

Ha en riktig god natt:)

Klem Renate:)

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Travle meg har desverre ikke tid til å kose meg inne på bloggialand... :-( men må innom noen av dere når anledningen byr seg :-)

Koselig innlegg ifra deg :-)
Håper formen din blir bedre :-)

Godnatta fra meg :-)

Huset vid ån said...

Du har så mysigt med ditt pynt o dina fina ljusslingor! Verkligen stämningsfullt! Många Kramar Therese

Blessedmom's Simple Home said...

Everything is so pretty, and the lights just show it all so well. I love visiting your blog. I wish I could speak Norwegian! Thanks for including the translator on you page.
Blessings,
Marcia

Fånga dagen said...

Som vanligt blir jag imponerad av din inredning. Det var en enormt vacker spegel med ljus runtom och pricken över i den ljuvliga ängeln framför. Man får titta på din blogg för att få julstämning för ute finns det ju ingen.
Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så fint det är med ljusslingor, den runt spegeln var så härligt julig. Och vilken vacker ängel du hade där. Hoppas att tomten kommer med en ängel jag önskat mig.
Ha en toppendag
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

Louise said...

Så fint att ha en "extra" syster :O) Fina stämningsfulla julbilder Sylvia. Gillar din ljusslinga!

MajorogMeg said...

Den lysslynga ga god stemning Sylvia:) Lurt å kjøpe gave til seg selv fra dyra da:)) Jeg er helt sikker på at Major ønsker å gi meg en gave også:))
Nyt dagen og klem fra meg:)

My home is my Castle - by Kari said...

nydelige bilder :)
jeg har og flere lysslynger rundt omkring. blir såå koselig atte ;)

Klem,Kari

Torilpia said...

Så fine bilder - igjen :o) Du har det altså så koselig .. masse inspirasjon å hente her.

Ha en flott torsdag - klem!

Nina said...

Hej Sylvia. Tack för din fin kommentar i min blogg. Du har pyntat väldigt vackert och mysigt i ditt hem. I love it!!! Kramar Nina

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Hei Sylvia
Nydelige julebilder....så fint du har gjort det i hyllene dine.
Klem...Ellen

HVIT PERLE said...

Herlige bilder:)Såå koselig med lysslynge:)

Ha en fin dag
Klem Nina

BEA said...

det er så deilig med slike søstre:o)) noen man kan dele med...

å så koselig du pynter.. sukk.. har akkurat fått inn salongbordet.. nå gjenstår litt vasking men da.. da skal det pyntes:o))

tusen takk for varme ord.. det er godt å vite at noen bryr seg.. vi er forferdelig mange som sitter med slike tanker.. og man trenger å dele.. få luftet seg.. takk igjen..

masse klemma fra mæ

Monica said...

Så heldig du var å få bok :)
Anne Kat. Herland og Hellstrøm ?? :))

Takk, for kommentar. Ja, vi får pyntet mye rundt forbi, men er veldig gøy å se hvordan dere pynter dere andre og her, som har et helt hus å pynte og mange seksjoner og fylle opp...
Vi er jo student-par så bor bare i leilghet, 70kvm, men må pynte så best man kan..

Var du ved glassmagasinet en dag? Utenfor. Jeg gikk isåfall forbi, men ville ikke hilse, hadde hatt kjøretime og ville hjem, hadde joggebukse og var ikke stelt for bylivet :))

Linda said...

Hei, så fint at du la igjen en hilsen og ble med på min trekning, så fant jeg din fine blogg!
Herlig blogg med fin inspirasjon!
Besøker deg gjerne igjen.
Den kokeboken kunne jeg ha tenkt meg...heldig du!
Koselig at du linker, men linken virker ikke ;O)

Smil og klem fra meg.

Størhuset said...

Nydelig i skapet ditt, blir veldig dekorativt med lysslynger. Og den kokeboka skulle jeg gjerne hatt. God kveld til deg!

SNOWWHITE-SUSSIE said...

Åhh va fina dina hyllor o allt som är där i.. va gulligt m spegeln.. många kramar till dig sussie

Besta said...

Det er så fint med lysslynger:)
Ser på Helstrøm akkurat nå, skulle gjerne hatt den kokeboka.
Ha en fin kveld
klem fra marilyn

Emmas utsikt said...

Så fint du har gjort det! jeg er og veldig glad i lysslingor.

Det virker så koselig hjemme hos deg.

klem
Emma

Sjabbig men chic said...

Jättefint! Och du vad skönt det är när man känner sig så nära någon. Det är som med mig och Christina. Så lika och olika och ändå så förstår man varandra så bra. Nästan så man känner på sig hur den andra mår. Eller det kanske var att ta i;)

Kramis Lisa

Loppe Leah said...

Den kokeboka der kunne jeg tenkt meg under juletreet i år :) og så koselig med lysslynger..

Bestemor Drillo said...

Som vanlig har du pyntet vakkert!
Klem fra bestemor;)

sylvia said...

Hej Sylvia :-)
Vi har samma namn och är nästan lika gamla och vi har bakat bullar båda två i dag, ja världen är liten. Fin blogg, syns att du gillar heminredning.
Klem... (kramiS)

sigrid said...

Så fint du pyntar..
Nærmar seg no ;-)

Britaiskogen said...

Enig med deg i at det er mye fint i blogglandia om dagene, og en av grunnene til det er din blogg..

Englagård said...

vilken fin ljusslinga du köpt förståndigt att köpa julklapp till sig själv. Det ska nog jag göra nu på lördag då jag ska hämta hemt dotra, hon ska hjälpa mig att baka det sista. Nu först börjar den riktiga julkänslan att komma och det är så härligt.
kram Karina

På landet said...

Hei, takk for hilsen hos meg, jeg tror vi heller mot å rive veggen. Men er litt skummelt hihi ;)

Så nydelige bilder du viser, du har ett vakkert hjem.

Ha en fin dag

Fibro-Mia said...

Hej sylvia

Du ger mig sån inspiration med dina bilder och tack för alla fina och omtänksamma kommentarer på min blogg. Det värmer jättemycket. Jättekul när du tittar förbi hos mig.

Varma kramar tillbaka till dig

Kraam Maria

emilias gömmor... said...

Så fint du har julpyntat. Underbar blogg du har!
Önskar dig en trevlig helg!

Kram Mimmi

A-mora said...

Å,det høres som dere har et fint forhold til hverandre:))
Kokeboken har sikkert masse spennende oppskrifter.
Så du Hellstrøm på tv3 i går kveld? Han laget mat på hytta si. Det var et dårlig program,syntes jeg.

Skal inn og sjekke bloggen hennes etterpå.

Du er så flink til og pynte og gjøre det koselig rundt deg.
ha ei fin helg:))

Vita små hjärtan said...

Du har så mycket vackert att visa jämt!
Ha en mysig helg!
Kram Agnetha