Tuesday, December 1, 2009

her er vinner

ja nå er trekningen gjort,det var 241 enkelt personer som var med,utrolig mange,sytes det er veldig koselig,å at så mange har valgt å bli følgere,tusen takk alle sammen
med alle som hadde 2 og 3 lodd ble det tilsammen 493 i rekken,det var silje som fikk velge tall,å jeg som måtte telle.hun valgte først nr 55 og eg telte meg frem til bloggen MajorogMeg,en herlig blogg med hund og natur,så gratulere så masse til deg


og trøste premien var nr 222 ,og jeg måtte ta den lange veien å telle igjen.


og trøstegevinst gikk til LjuvligtLantligt,et nytt herlig bekjentskap,om dere kan sende meg adressen deres på mailen s-jensen@online.no så skal jeg få sendt gavene fort avgårde.
gratulere til dere,
å skulle ønske jeg hadde en gave til alle dere andre å,må nok snart ha en utlodding igjen,da dette var gøy.ha en fin dag



22 comments:

MajorogMeg said...

Neimen???? Jeg VANT???? JIHA:) Så artig det var da Sylvia:)) Tusen tusen takk til hun som trekte akkurat meg:) Gliser bredt her nå:)
Mail kommer:)
Klem til deg:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis till dina vinnare. Det var så söta saker du lottade ut.
Ha det gott vännen
Goa kramen
AnnaMaria

A-mora said...

Så heldig de var de som vant så mye fint:)

Ha en fin dag

Monica said...

Gratulerer så mye til Major og meg,
hun var en verdig vinner :))

Bossa said...

Gratulerer så masse til de som vant. Stor klem til deg, Sylvia.

Shabbycharm said...

så koselig att major og meg vant da, koselig blogg som jeg fölger.grattis til Ljuvligt lantlig også.
kjempefine gaver du loddet ut sylvia.
ser du leker med bildene dine og blir helt grönn av misunnelse hvor fint det blir.
ha en fin kveld vennen,
klem bella

Emmas utsikt said...

Grattis grattis! Alltid like gøy med lotterier!

:)
Emma

Besta said...

Gratulerer så mye til vinneren:))Det var en flott gevinst.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Troen og Haapet said...

Gratulerer til vinnerne;)
Følger Major og meg, flott blogg, så dette er fortjent!
Fortsatt fin kveld ønskes
Klem

Tovepia said...

Gratulerer til de heldige vinnerne og god kveld til deg;)

Moski said...

Gratulerer til vinnerene! Moro med konkurranse. Vi andre får prøve lykken igjen neste gang. Ha en fin kveld!!

Snövita drömmar said...

Så fina saker du har lottat ut!

Frøydis said...

Heisann :-)) Gøy med konkuranse, og det gjør ingenting om man ikke vinner! Spenninga er mange ganger nok!! :-))
Ha en topp kveld!

Klem, Frøydis

Fånga dagen said...

Oh, vilka vackra bilder du lägger in, jag är djupt imponerad av dig.
Kanske man vinner en annan gång, grattis till vinnaren.
Ha det gott
Lena

Hespe said...

Gratulerer så masse til heldige vinnere!!!

Åhhhh, Jul i Skomakergaten - sååååå koselig!!! Finnes ingen adventsserie som kan slå den, jeg bare elsker den :o)

Nyt adventsdagene og nyt å se på Jens Petrus, Tøflus og alle de andre i Skomakergaten!!

Goklem fra Hildegunn

Ruths datter said...

Gratulerer med vel overstått trekning.Heldiggrisen som vant den fine gevinsten.
God tirsdag til deg

The Créme House said...

gratulerer til vinnerene - også vil jeg spørre deg hvordan du får til den fine pynten på bildene som i dette innlegget og under...? Klem fra Gro!

The Créme House said...

gratulerer til vinnerene - også vil jeg spørre deg hvordan du får til den fine pynten på bildene som i dette innlegget og under...? Klem fra Gro!

pysseltanten said...

Grattis till vinnarna...=))
Har läst in mej lite här nu...märker att jag missat lite inlägg...
Du har så julfint, vännen...
Här har det producerats smällkarameller idag...av gamla lakan...=))
Kraaamizar Git

Bestemor Drillo said...

Gratulerer til vinnerne! Ha en fin kveld videre;)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Heldige vinnerne dine! Så hyggelig at du følger julekalenderen min, ja, jeg håper den kan være litt hyggelig i adventstiden!

Ha en herlig dag, Silvia!

Stor klem
Cathrine :-))

Myrsnipa said...

Gratulerer til vinnerne :D
Fine premier