Wednesday, December 30, 2009

soverom del 2

nydelig vinterdag,på vei til byen,minus 11,
her kommer mer fra soverom,vi har en liten veranda ut fra soverom,der er det fantastisk utsikt,står et bord å 2 stoler her,

døra går ut bak skjerm brett,å det er fullt av blondetøy,


over senga har vi et vindu,brukt en file duk til gardin..å utsikten kan vi ikke klage på.



på gulvet står en kurv med strikket strømper til kalde dager,




å en lykt for å skape stemning,å blomster,





på en stige ,ligger det gammelt blondetøy fra barna var små,å en engel gro har laget,






en pute jeg har laget selv,å en veske ,fått av helene,







lampa kjøpt på brukt butikk å malt,malte skjerm å jeg,gammelt orginalt jesus bilde.








døra fører inn til kontor,









noe brukt å noe nytt,liker gamle nostalgiske ting,å nyproduserte i gammel stil.
tenk nyttårs aften i morra.
må igjen takke dere for alle gode hilsner,det varmer i kulda..
ønsker dere en flott dag...










29 comments:

Fånga dagen said...

Oj oj vad fint du har det, jag skulle säkert sova gott i den sängen, och inte är det som du sa fel på utsikten heller. Jag är lika imponerad som vanligt.
Gott nytt år på dig
Kram Lena

Besta said...

Fantastisk flott, både soverommet og utsikten. Tror jeg fikk noen gode ideer til mitt litt kjedelig soverom.
Ha en flott dag.
klem fra marilyn

Rachel said...

Hej Silvia!
Vilket nydelig soverum dere har,nå blir jeg helt syk på og gåre om vårt kjedelige soverum. Du spurte om det var lavkarbo jeg skulle begynne med og det kan man si det er man spiser lite karbo og mer fett. Jeg har gjort det tidigere og det fungerer veldig bra for meg. Jeg har prövd alle mulige slanke kurer men dette er det eneste som fungerer og som ikke känns kjedelig. Man får spise så mye god mat. Jeg kan virtkelig rekomendere LCHF kosten. Jeg er helt overbevist om att det er karbohydraterna som er det som gör att folk blir kjukke. Men nå tenker jeg i alle fall gå ned 25 kilo så jeg blir slank og fin till min 40 års dag i juni. Om du også har planer på lavkarbo kan vi jo stötte hverandre :-)
Stor klem fra Rachel

atinybitofheaven said...

herregud sånydelig- jeg har faktisk ikke ord.. DU ER SÅ FLINK!!!!!!!!!!!

Ha en flott dag :-)

Klem

lisje astrid's husblogg said...

Er heilt stum av beundring!!!
Som eg sa sist:Finaste eg har sett!!!!
Trur eg kjem på overnatting:)
Kansje eit slikt soverom hadde hjelpt meg med søvproblema mine;)
Ønsker deg ei flott nyttårsfeiring og eit godt nytt år:)
STOR klem frå Astrid:)

Vitaboet said...

Hej hej Sylvia!
Åh så underbart vackert du har det i sovrummet(och i resten av ditt hus ocksåm såklart). Verkligen helt ljuvligt. Såg helt underbart ut å lägga sig ned och vila i eran säng, så vackra sängkläder.

Hoppas att du haft en fröjdefull jul och att du får ett riktigt gott nytt år. Vi bloggas till nya året.

Kramar Camilla

My home is my Castle - by Kari said...

Tror jeg kunne gått rundt i mange timer hjemme hos deg hehe. bare kikket og fått masse nye ideer ;)
Nyyydelig Sylvia !!!

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)

Nytt år og nye muligheter...

Nyttårsklem fra Kari

Anonymous said...

For et vakkert soverom... nydlig bilder... å skulle likt å ha et sånt soverum.. sukk..

Et riktig godt nytt år!
Hilsen fra Linn, Sarpsborg

trønder said...

Du har et nydelig soverom,skulle gjerne hatt noe liknende ja,takk for titten og GODT NYTTÅR!

Huset vid ån said...

Åh, Du har såå vackert Sylvia! jag skulle gärna sova i ditt fina sovrum...Som en dröm! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Många nyårsKramar till dig från mig. / Therese

Britaiskogen said...

Oi så flott soverom du har møblert! Virkelig lekkert. Jeg ønsker deg et riktig godt nytt bloggeår.

irene said...

Ja det er vel nesten ett himmelsk sovrom det der....
Du er fantastisk flink og har virkelig sansen for de der små detaljene!!!
Ha en fin dag og morgondag Sylvia!

Klem Irene

Ps. Kanskje jeg også skall blogge om vårt mitt sovrum..Vi får se!

Vita små hjärtan said...

Hej vännen!
Oj sååå vackert du har det!!!!!
Gott nytt år!
Kram Agnetha

Janean said...

Sylvia ! hvordan vakker er kunner av dette ! sikten slik beroliger. ...you er heldig.

Glad Nytt År Til Å Komme og til å takke deg for bli en tilhenger dette år !


Sylvia! how beautiful is all of this! the view is so calming....you are fortunate.

Happy New Year to Come and thank you for becoming a follower this year!

Bomull said...

Gud så lekkert.. tenk og ligge og se på alle di nydelige tingene og tøyet før man sovner. Lekkert og gjennomført :)

Louise said...

Härliga bilder från ett härligt rum! jag sänder dig här mina bästa nyårshälsningar till dig vännen! Allt gott för 2010. KRAM!!

MajorogMeg said...

For et vakkert rom:) Nesten som i et eventyr jo....
Takk for 2009 Sylvia, ser fram til 2010 og flere flotte innlegg fra deg:)
Klem fra meg:)

Änglarnas hus said...

Hallojsan!!
Vilket vackert sovrum!! ..Helt underbart med fönsterkupan ovanför sängen! :)

Jag ville titta in och önska dig ett riktigt Gott Nytt År!!

Kram Sanne..

Bossa said...

Som sagt; Aldeles nydelig hos deg....
Ønsker deg og dine en flott nyttårsaften og GODT NYTT ÅR.
Klemmer i massevis.

-Ultima-Thule- said...

Såååå nydelig!!! Gleder meg til vi skal ta fatt på vårt soverom, fikk litt ideer her, jah :0) Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår, gleder meg til å følge deg i det nye året :0) *Nyttårsklem*
-Kamilla-

Pia said...

Nej, det kan inte vara sant så vackert du har det!!!!

Jag skulle absolut inte få sömn i ert sovrum, för jag skulle bara ligga och beundra allt det underbara och vackra du har i rummet!!!!!

Eller så skulle jag tro att jag drömmer...

Kraam Pia

sologbolig said...

Enda fleire nydelige bilder fra soverommet ditt. Og så mange flotte detaljer da. Virkelig fint. Her har vi kosa oss med ost, kjeks og vin i kveld ....aleine! Deilig. Eg vil ønska deg alt godt i det nye året. GODT NYTTÅR !! klem fra Sigfrid.

HVIT PERLE said...

LEKKERT og GJENNOMFØRT!! :-)

Ønsker deg og dine ei fin nyttårsfeiring og eit riktig Godt Nyttår! Takk for fine kommentarar frå deg,set utrulig stor pris på dei:)Gleder meg til å følge deg videre i 2010:)

Nyttårsklem frå Nina

pysseltanten said...

Gokväll vännen...=))
Ååh va vackert du har...både I sovrummet o UTANFÖR...=))
Heelt underbart...
Nu önskar jag dej ett riiiiktigt GOTT NYTT ÅR...så hörs vi 2010!..=)))
Kraaaamizar Git

alvens kreative hjørne said...

Hei :-)

Såååå utrolig nydelig soverom dere har!! Du har virkelig god smak :-) Ble inspirert til å male soverommet vårt :-) Mye fine ting har du og :-) Håper du har hatt en fin julefeiring med dine :-)

Ønsker deg ett strålende nytt år :-)

Mange klemmer ifra meg

Miss Mette said...

Hei igjen Sylvia…
Nydelig!!! Både soverommet og utsikten,
og alle de vakre detaljene du viser…
finner mange flotte inspirasjonsbilder her
hos deg. Gleder meg til å følge deg videre
i 2010… Ønsker deg et riktig godt nytt år,
Sylvia. Stor klem fra Mette

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jag har säkert skrivit detta förut, men ni bor så fint. Ett härligt område och bo på, och sovrummet är en dröm! Tack för att du är en fin bloggvän, ser fram emot mycket kul under 2010. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Seascape said...

Hei på deg :-)
Du har noe fint å se på, både ute og inne.
Misunner deg den sengen, sukkkkkkkk:-))
Vakker pute du har laget.

Klemmmmmmmmmmmm

BB`s interiør said...

Hei igjen Sylvia!
Jeg må bare berømme deg nok en gang, for din gode smak og måten du setter interiør detaljer sammen.

Virkelig lekkert. Soverommet ditt og resten av det jeg har sett, er en drøm for øyet:0))

Bente