Thursday, December 31, 2009

TAKK FOR DET GAMLE

bilde over er av tyholmen i arendal,jeg går denne vei til byen,går langs vannet helt til byen,her har nå isen lagt seg.legg merke til det røde halve huset helt til venstre,et bedårende hus.

tenk,årets siste dag er her,Vi skal feire stille å rolig hjemme,blir 4.på menyen står indrefile,
jeg vil takke for det gamle til alle som stikker innom her,Begynte med blogg i juli 09,så dette er en ny verden,var lenge å besøkte mange,men uten blogg selv,
en ny verden som har åpnet seg.
så er du uten blogg anbefaler jeg deg å starte en.

det gir så stor glede å få hilsner,å bli kjent med andre å få venner,
ja jeg syntes det er venner,de gir masse av seg selv og vi blir kjent litt etter litt.
så tusen takk alle som legger igjen hilsen hos meg og følger meg.,det er det som gir blogg glede.
jeg prøver selv å legge spor etter meg der jeg er, er veldig hyggelig å besøke alle å se hva de gjør.
utrolig mange flinke folk.
så tusen takk for dette blogg år,gleder meg til å følge dere alle i 2010.
så til slutt.
GODT NYTTÅR.


29 comments:

Besta said...

Takk for følge dette året, gleder neg til å følge deg videre i det nye året.
Ha en koselig nyttårs feiring.
Klem fra marilyn

June said...

Det er ikke alle som har like mye flott å kikke på langs veien som du har! Det røde, halve huset var utrolig artig! :)
...og bildet med de hvite rosene: nydelig!

Jeg gleder meg også til å følge bloggen din i 2010, og jeg slutter meg fullstendig til det du skriver om at bloggingen har åpnet en ny verden og at det er fryktelig koselig å bli kjent med nye, flotte mennesker!
Tusen tusen takk for alle de varme kommentarene du har lagt igjen hos meg, Sylvia! Det betyr så mye!

Ha en riktig fin nyttårsfeiring, så blogges vi i 2010..! :)

Stor klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Violetta said...

Hadde jeg hatt slike omgivelser, skulle jeg sannelig gått på jobb hver dag. Men... kanskje jeg heller bør begynne å se skjønnheten i omgivelsene rundt meg selv ;-)

Ønsker deg en deilig kveld, og alt godt for det nye året! Takk for meget koselig bekjentskap! Du er alltid på plass med en hyggelig kommentar (har noe å lære der) og så har du så mye blogg-fint å feste øynene på! :) Nyttårsklem fra meg

My home is my Castle - by Kari said...

Ha en fin nyttårsfeiring :)
Her er vi syke begge 2, så det blir stille og rolig hos oss ;)

Nyttårsklem fra Kari

LjuvligtLantligt said...

Hoppas du får en trevlig kväll, Gott Nytt År!!
Kram Git

MajorogMeg said...

Er så enig...blogging gir mye:))
Nok en gang: Riktig godt nytt år, så blogges vi i 2010.
Stor klem:)

HVIT PERLE said...

Godt Nytt år til deg og dine:)

Nyttårsklem frå Nina

frøken olsens drømmer said...

Hei min kjære venn ;))
Takk for året som har godt,du som er en av dem som gjør at jeg igjen kan drive videre ;))
Husker deg vel fra dag 1 ,jeg Sylvia ;))da var det rød rutete kjøkken håndklær du skulle ha og vi hadde oss en bitte liten prat,stemmer ikke det ? mon tro;)9
Du har blitt en reser i det å blogge,så flink som bare det;))
Ønsker deg og din familie en deilig kveld,her skal vi ha det samme som deg til middag så reiser vi en liten tur til min søster ang rakettene ;))
klem fra meg

Uttan said...

Gott Nytt År min Vän!
Kram!

hemma hos lilla mej said...

Gott nytt år vännen.Varmkram Rita.

Ruths datter said...

Godt nytt år til deg også, Sylvia. Du har vært et funn av et bekjentskap i denne bloggverden vi befinner oss i. Jeg må bare få kommentere dine to forrige innlegg.
Det første så jeg på en svært dårlig pc. Ble helt fortryllet da jeg fikk sett det på min egen pc.Soverommet ditt er bare en drøm fra gulv til tak. Der må du sove godt. Rommet skulle vært vist i Bonytt eller noe. Helt topp. Du er jo en mester til å skape et stemningsfylt rom. lekkert.
GODT NYTT ÅR.

bodil said...

Hei.Tusen takk for de veldig hyggelige ord i bloggen min.Det varmer.ØNSKER DEG OG DINE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR.Masse klemmer fra Bodil...blogges neste år...

Sjarmerende VINTER said...

Nydelige bilder du viser...
Kjære Sylvia,
Tusen takk for hyggelige besøk i året som snart er over. Gleder meg til å se mer hos deg neste år...
GODT NYTT ÅR!
Klem fra Hanna

Gårdsromantik said...

Så vacker väg du har till Byn!

Önskar dig ett riktigt gott 2010!

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

Moski said...

Min blogg er også ny i år og er enig med det at dette er en veldig fin måte å bli kjent med nye mennesker på. Har hatt mange fine timer med bloggingen.
Ønsker dere en hyggelig nyttårsfeiring og alt godt i det nye året!

pysseltanten said...

Ja...2009 har varit ett hääärligt bloggår...startade ju oxå själv i maj i år...
Såå himla härligt med alla fina bloggvänner man fått...=)))
O tänk att kunna besöka alla utan att lämna hemmet..=)))
Ett underbart gott nytt år önskar jag dej, Sylvia...
Kraaamizar Git

På landet said...

Vil ønske deg et riktig godt nytt år!

Ulla-Kristiina said...

I wish you all the best for the coming New Year!!!

Myrsnipa said...

Godt nyttår :D

Monica said...

Prøvd å kommentere hele kveld, først nå det gikk, hmm..

Ønsker deg og dine et godt nytt år!
Takk, for alle ksoelige kommenterer i året som var. Hundenen er ikke redd, bare litt bjeff her og.

Klem fra oss.

Ellinor Forsblom said...

Ett Gott Nytt År,ska bli kul att följa din mysiga blogg året som kommer Kramar
Ellinors Hus

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Det har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg, og det er alltid SÅÅÅ koselig å gå inn på bloggen din og se hva du har lagt ut! Nydelige vinterbilder i det siste, synes jeg, og selvsagt alle fra ditt vakre hjem!

Takk for det gamle blogg-året, og GODT NYTT blogg-år, vennen!

Klem Cathrine :-)

Mira said...

Godt nytt år vennen.
Du har ein kjempekoselig blogg Sylvia, og ett nydeligt hus. Husker at eg nesten ikkje tørte å legge igjen ein kommentar hos deg fordi alt hos deg er så vakkert, hos meg er det nokk mere kaos.
Men du er jo kjempehyggelig også. Og så god til å skrive fine og hjertevarme kommentarer.

Det skjeve huset i Arendal, er så fasinerende. kikker på det hver gang me er der.

Håper du får ett fint 2010.
Stor Miraklem.

Frøydis said...

Heisann :-))
Takk for hilsen ;-)
Får håpe det går fort over...hater å være syk!!

Klem, Frøydis

Hanna said...

Så vackra bilder.
Gott Nytt år.
Kram
Hanna

Bestemor Drillo said...

Takk for følget i 2009 og vi ser frem mot 2010 med optimisme og forventning ! Vi blogges! Klem!

Anitas hus said...

Hei,
Takk for att du la igjen en koselig hilsen hos meg for da kunne jeg oppdaget den nydelige bloggen din!
Ønsker deg ett riktig godt nytt år. Håper dere koste dere igår.
Ser frem til å følge deg i 2010.
Nyttårsklem fra Anita:O)

KATE said...

For en fin blogg du har.
Godt Nyttår frå Tvedestrand.

Fånga dagen said...

God fortsättning på det nya året.
Tack själv för alla fina kommntarer du skriver. Det har verkligen varit härligt att få lära känna dig och att följa din blogg är härligt det också.
Kram på dig

Lena