Sunday, January 24, 2010

en titt inn i vårt mini vaskerom og gjeste toa..

søndag igjen,å tusen takk for alle hilsner og hyggelige ord ang min helse om dagen,har bare en uke igjen a utprøving så jeg starter på igjen i morra,men deres gode hilsner varmer masse,i går hadde vi besøk av mommo sine gull,Stina og Steffen,tante Silje i midten,min datter.Tina min eldste datter å mamma til disse 2 minste er syk,så god bedring til deg Tina,besøk gjerne hennes blogg HER,herlig jente ,

idag blir det en titt på vårt lille vaskerom og gjeste toa,det er et mini rom,men jeg har nå fått plass til ting,hihihi ikke noen overraskelse det..denne lille skjønne hylla har fått plass.

ja ja velkommen inn,får et lite inntrykk å lite det er.hehe,jeg har engler på dolokk,satt på med dekopasje å lakket,holder kjempe flott


på gulvet står et gammelt vaskebrett med sunlight såpe,en tøy pose så skjønn med doruller,å en sink kanne jeg bare syntes passet.



å dette herlige sett ser man når man sitter hihihi,mye å se på,




se det herlige skilt,å så sant så sant,en såpe dispenser i samme serie som over,å en gammel sink såpe holder på veggen





elsker den,masse detaljer på den






ved siden a vaskemaskin står en etasje hylle,med sunlight såpe,gammeldags klyper så herlige,å skyllemiddel til Duranse,dufter lavendel







her er hele hylla,å ved siden av vår skittentøy kurv,mere produkter fra Durance,elsker det merke,har tøyvask,husvask,å strykevann i det,i det lille glass med hette har jeg bakepulver til hvitvask,1ts inn i trommel ved hver vask,å selvsagt vaskepuler for hvit vask,det gråeste å guleste tøy,blir kritt hvitt,








på vaskemaskin står dette,igjen Durance produkter å oppbevaring til vaskepulver,å på snora henger en pose til klyper,
ja dette var vårt lille rom,med masse detaljer.
nå blir det å tusle innom dere alle å se hva som skjer.









77 comments:

Monica said...

Åhhh ble reint misunnelig for at jeg ikke får være gjest hos deg, men tror med et slikt toalett hadde jeg blitt sittende der og drømme meg bort om barndommen og mormors vaskerom, med andre ord en gjest du ikke merker er på besøk hehe

Anitas Home and Wine said...

Tusen takk for koselig hilsen på min blogg.
Et utrolig koselig lite rom du viser idag. Så mange vakre detaljer. o
Og for et søtt trekløver - på det øverste bildet, dem er du nok stolt av.

Ønsker deg en fortsatt god søndag
og lykke til kommende uke.

Hilsen Anita S

Datt said...

Så utrolig koselig!! Går an å være gjest hos deg får'n si! :D Fantastisk!!

MajorogMeg said...

For et herlig bilde av barn og barnebarn..Sikkert herlig å komme til Mormor en tur:)
Kunne gjerne vært gjest hos deg, skikkelig lekkert:)

Lykke til med videre utprøving:)
Klem fra meg:)

Snövita drömmar said...

Men vilken fin gäst toalett du har. Mycket fina detaljer i detta lilla utrymme. Du har verkligen lyckats göra den fin och inbjudande.

Kram på dig!

Hulda said...

Mye fint på toalettet. Må jo være en opplevelse å sitte på do hos dere. ;) Kjempfine de gamle nøklene dine også. Takk for så koselige kommentarer fra deg. :)

hemma hos lilla mej said...

Vad gulliga barn du har.Jättesöta.Vad fint du har fått till det på din gästtoa.Många söta och gulliga detaljer.ja det har du lyckats bra med.Ha en skön kväll varmkram Rita ♥

Ruths datter said...

Takk for dine koselige hilsner på min blogg.Jeg føler at du er et fint menneske.Kjekt når du har vært innom.Du beriker mitt liv i blogglandia.Lykke til med alt du har foran deg.jeg tenker på deg.Fantastisk gjestebad du har da. Masse detaljer her. Må bare titte litt til.
Klem

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Så koselige bilder,mange flotte detaljer og ideer der ja. Ønsker deg en fin søndagskveld :)

gry said...

Hej.:-) for et herlig trekløver...ser ut som de storkoser seg sikkelig.:-) Kos gjestedo..og flott hylle..fine de boksene til vaskepulver etc du har.:-) Klem Gry

gry said...

Hej.:-) for et herlig trekløver...ser ut som de storkoser seg sikkelig.:-) Kos gjestedo..og flott hylle..fine de boksene til vaskepulver etc du har.:-) Klem Gry

Bestemor Drillo said...

Vakkert toalett hvor man kan sitte og drømme seg bort ! Herlig bilde av barn og barnebarn !
Kos deg i vinterkvelden ! Klem!

Lykkelig som liten.. said...

Hei mamma :)
Så koselig bilde av tante og go gulla mine da :) De koser seg nede hos dere:) Og i dag er de jo hos oldemor og oldefar sammen med bestefar :) Kos det:)

Og det gjeste toalettet er jo bare noe for seg selv.. Utrolig lite, men du har jo plass til allverdens der inne da ;) hehe.. Er et veldig koselig gjeste toalett som minste tulla var såååå stolt over å ha brukt hos dere i går :) Mamma mamma, jeg bæsja i do hos mommo og bestefar :) hehe

Håper du får en topp uke nå da.
Glad i deg.
Klem Fra Tina

Pia said...

Det är ju helt himmelskt vackert!
Du har en härlig stil, Sylvia!

Klem Pia

Louise said...

Alltså Sylvia hela ditt hus kryllar ju av vackra saker!!! Det finns alltid något du visar som jag också väldigt gärna skulle vilja ha... :O) ha en bra vecka som följer. Kram

Synnøve said...

For et nydelig do og vaskerom med masse fine ting.
Engler på dolokket er det bare du som har kunnet kommet på:))))
Her helt enig med deg at Durance er kjempegode produkter med nydelig lukt.
Ha en fin kveld

My home is my Castle - by Kari said...

Du har det bare så gjennomført i alle rom !!!
Enda et lekkert rom hos deg :)Tror aldri jeg hadde kommet ut derfra hehe ;)
Nyydelige barnebarn du har. KOselig med besøk :)
Jeg har hatt alle mine 4 her idag og storkost meg :))

Klem,Kari

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var roligt och få kika in på toa. Du har gjort så fint där också, hyllan med alla saker är jättefin. Tvålar, tvålkopp, skylten ja allt var så fint. Och två söta barn-barn har du, dom satt gott där med din dotter.
Ha en fin kväll goa du.
Stor kram
AnnaMaria

sologbolig said...

Så flott gjestetoalett, her var det koselig, fine hyller, vaskebrett , skilt...... du kan virkelig dette å gjøre det fint og koselig. Kjekt å ha barnbarn på besøk, ingen av mine bor her så det går litt tid mellom besøkene. Håper at det går bedre med helsa di. Ha ein fin søndagskveld.

Rachel said...

Hej Sylvia! Så fint bad/vaskerum jeg blir litt misunnlig må jeg si. Mitt vaske rum er helt tragisk, skulle virkelig behöve en make over.
Godt att du bare har en uke igjen så kanske du kan få tilbake dine krefter käre venn. Önsker deg en fin uke og tusen takk for all stötte fra deg ang jobben, du er en engel!
Klem Rachel

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Herlige bilder av barnebarna Sylvia, jeg skjønner at du koser deg med dem.
Fine bilder du viser av bad og vaskerrom, så ryddig er det ikke på vaskerommet mitt.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

Vad fint du har det i ditt vaskerum! Har länge gått och önskat mig en sådan fin trapphylla. Din är helt underbar. Fin förvaring år rullarna med.

Goa söndagskramar till dig!

Anna-Lena♥

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

Vad fint du har det i ditt vaskerum! Har länge gått och önskat mig en sådan fin trapphylla. Din är helt underbar. Fin förvaring år rullarna med.

Goa söndagskramar till dig!

Anna-Lena♥

Maja said...

Kjempeflott vaskerom og gjestetoalett! Skulle ønske mitt vaskerom var stort nok til å stæsje littegrann:)
Posen til toalettrullene er jo genialt! Kommer sikkert til å stjele ideen, håper det er ok;)
Ha en fin uke:)

Viveka i Bläckhornet said...

Men Sylvia så gullig toa ni har. Så många fina detaljer. Det måste vara en fröjd att besöka den :)

Kram Viveka

Bossa said...

Tusen takk for hilsen hos meg. Og jeg synes du har så mye vakkert.
Og du, tusen takk for tipset med bakepulver til hvitvask. Det har jeg prøvd og trusene mine ble myyyye hvitere.. Hihihihi.
Ha en uke uten altfor mye strev.
Klemmer i massevis. :O)

Fånga dagen said...

Åh kära någon Sylvia!
Var får du all inspiration ifrån?
Varje gång jag tittar in hos dig finner man något nytt.
Man behöver då rakt inte ha någon större toalett för att inreda fint.
Som vanligt känner jag alltså att jag sitter och ler när jag ser dina bilder.
Kramar från Lena

Uttan said...

Å så fina goa barn!
Så underbart fint det är på din toa där blir man kvar om man går in för det finns massor av fint att titta på.
Ha en bra start på nya veckan!
Kram!

Monica said...

For et nydelig vaskerom :-) Alle de fine detaljene, der er det lagt igjen mye arbeid...
Den lille hyllen har jeg også..

Jeg har utfordret deg i en liten utfordring på bloggen min.

Ønsker deg en fin mandag.

HildeP. said...

Morsomt når nye blogger dukker opp! ny for meg iallefall! : ) Skjønne barnebarn, og lekkert bad og vaskerom! utrolig mye lekre detaljer, og virkelig orden i ting! Mye artig å feste øynene på, takk for titten! Ønsker deg ei flott uke! : )

- Hilde

WenchesVerden.blogg.no said...

Du har fått en award av meg:-) Den er gitt til de bloggene jeg følger daglig og som jeg anbefaler videre:-)
Sjekk bloggen min: wenchesverden.blogg.no og ta utfordringen:-)

(Du som er profesjonell blogger og greier har vel kanskje ikke like stor glede av en sånn liten award, men den er iallefall en liten oppmerksomhet fra en fan:-) )

Huset vid ån said...

Hej Sylvia! Hoppas allt är bra med dig....Tusen Tack för dina omtänksamma kommentarer hos mig nu när vi haft det jobbigt! Så fint o gulligt du har det på din lilla toalett! Känner igen den fina kannan med tvättfatet från mässan! Må så gott! Kram Therese

Mia said...

Vilken mysig och hemtrevlig toalett ni har.
Hoppas du får en trevlig måndag.

Kram Mia

Cathrines Kreative Hjørne said...

Åhhhhs, så herlig gjestetoalett - jeg tror nesten jeg MÅ komme på besøk en dag, jeg! :-) Det skiltet - hvor har du fått tak i det? Det må jo være et must for alle besteforeldre å ha på veggen sin!

Jeg håper denne uken vil bli MYE bedre enn den forrige, og at du ikke blir helt utslitt av dette! Tenker masse på deg! :-)

Klem Cathrine :-)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ps. Jeg glemte å si: For en herlig gjeng på det første bildet! :-))

HVIT PERLE said...

Kjempefine bilder:)
Tusen takk for koselig kommentar:)Ha en fin dag
Klem Nina

pepperkverna said...

Utrolig og flott! Hege

Torilpia said...

Å Sylvia - så lekkert :o) Tenk decoupage på dolokket .. Det kan jeg tenke meg å prøve også .. :o)

Durance-produkter har jeg tilgode å forsøke .. må vel snart gjøre det siden de får så mye skryt :o)

Bakepulver-trikset kan jeg jo i alle fall forsøke .. det har jeg jo i huset fra før.

...

Du har noen kjempeflotte barn og barnebarn - det er sikkert :o) Er nok en veldig stolt mamma og mormor du tenker jeg :o)

..

Tusen takk for hilsen hos meg - og for støtten i "debatten" vi hadde der. Får håpe folk er flinkere til å sette grenser rundt seg selv og bloggen sin nå da .. :o)

Ha en superfin ny uke - håper alt er bra med deg nå. Klem fra meg!

sylvia said...

Det var allt en fin liten gästtoa du visar oss, tur att jag inte kan låna den av dig, jag skulle sitta där till någon ann på dörren bankar.
Kramar

Lykkelig som liten.. said...

Å ja du kan skjønne at nissen sender jo mamma sms hver kveld han :) De små tror iaf det ;) hehehe..
De var forresten helt i 100 når de kom hjem fra oldemor og oldefar i går :) Kjempe stas det :)

Håper formen er fin i dag :)
Klem Tina

Vita små hjärtan said...

Å Sylvia så vackert du har det överallt! Fina dekorationer!!!!
Kram Agnetha

Besta said...

Så nydelig du hadde det på do/vaskerom. Jeg skjemmes over mitt vaskerom, det venter bare på en makeover...tror ikke det blir lenge til nå.
Skiltet har jeg også, jeg bare elsker det.
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

no47-mia said...

Ååå.. Men vad mycket grejer där är å titta på.. Mysigt!!

Stora kramen på dig!

Mia

Renates Kammers said...

Hei Sylvia!

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min:) Jeg har jobbet fryktelig mye i det siste så har ikke hatt tid til å besøke andre blogger, men nå har jeg kost meg masse her inne en stund!

Jeg bare elsker serviset ditt! Har såå lyst på det selv, tror jeg får begynne å samle;)

Håper alt står bra til med deg!

Mange gode klemmer fra Renate:)

Monica said...

Har noe til deg i bloggen min :-)

Ellinor Forsblom said...

Vilken Romantisk Gästtoa ni har så fina saker du har, såpahållaren är min favorit i toan.
Kramar Ellinors Hus

Barbros lille atelier said...

Hei!
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg!

Så fint vaskerom/toalett du har! Og alt du har fått plass til. Her var det jammen meg mye lekkert:-)

Klem

Inspiration i vitt said...

vilken otroligt söt liten toalett du har, många mysiga fina saker. Jag skulle bli kvar därinne en låååång stund om jag var hos dig.
Kram på dig/Ingela.

Beth said...

Endelig kom jeg inn på din blogg?
Her kommer jeg til å storkose meg, masse nydelig å finne.
Forelsket meg i den hylla du har på gjestetoa`n, såå koselig?

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen!
Takk for kommentar om veggklokken min, ja, den ble fin, synes jeg!

Må spørre deg: Hva slags bakepulver har du i hvitvasken? Synes det hørtes ut som et godt tips hvis det virker! Wanish er jo bare tull!

Drømmer om å ha et vaskerom som deg også, det var bare helt skjønt!

Ha en fin dag, vennen!

Klem Cathrine :-)

frøken olsens drømmer said...

hei på deg,har tenkt på deg ;))
håper formen ikke er alt for dårlig ....
nydelige bilder igjen fra deg ;))
klem fra meg,uff i i dag er det kaldt ........

Alven said...

Hei min venn :-)

Blir like forundret og fasinert hver gang jeg ser ditt nydelige hjem :-) Er jo sååå utrolig gjennomført og med så mange vakre detaljer! Du inspirerer meg! Virkelig!

Så gode barn og barnebarn i stolen :-)

Ha en fin uke :-)

Mange klemmer ifra meg :-)

yesheimen said...

Hei. Så koselig og detaljerikt du har det, selv på ett så lite rom. Du er så god på å få det vakkert overalt. Ditt hjem er veldig inspirerende.
Ha en fin dag Sylvia.

Klem Ann<3

Vitaboet said...

Hej hej. Ville bara titta in och säga hej. Vilka godingar du har där du....Underbart med stor familj, eller hur:). Så fina bilder också, du har det så himla hemtrevligt och koselig hemma.

Ha en jätte bra och fin dag.
Kram Camilla

Sjabbig men chic said...

Men Sylvia vad mycket fint! Jättefint badrum, jättefin tvättstuga och underbara barnbarn och supersöt dotter! Jätteroligt att få se. Och du, jag hoppas verkligen att du får må lite bra!

Kram Lisa

Lenemora said...

Du har det jo så fint på gjestetoalettet, kan bare bli sittende der og kose seg og titte på alle de vakre tingene...
Jeg har hatt en fin tur til Canada, kom hjem igår. Skal prøve å sove nå - er litt døgnvill...
Gleder meg til vi sees om en stund..

Klem Lenemora

Inka said...

Hej, vännen!

Men Guuuuuuuud vad fiiiiint. Vilken toalett. Du kan komma hit och göra min toalett också. Så jäkla fint det är. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du är en naturbegåvning gullunge.

Kram Inka

Beth said...

I går satt jeg og koste meg med bloggen din til laaangt på natt!
Den er helt utrolig og for et vakkert hjem du har hvis de fleste bildene er derfra?

Men jammen har du litt av en jobb med støvkluten på alt dette?
Syntes en kan tørke støv nesten hver dag jeg...

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Takk for melding hos meg, ja, nå skal jeg forsøke bakepluver i hvitvasken neste gang - så supert tips!

De eplene ser jo veldig ekte ut, og de ble kjøpt for å lure mannen i huset, og han beit på! :-) Hadde sitroner før, men de ble han så lei av, for de falt alltid av fatet når man skulle dekke bordet!

Takk for tilbud om å kjøpe det skiltet for meg! Jeg vet ikke om de kunne ha det et sted her jeg bor da. Men hvis frk. Olsen skulle ha flere igjen, så hadde det vært kjempesnilt av deg om du kunne kjøpt det for meg! :-))

Lykke til med siste dager på "trening"!

Klem Cathrine :-)

Balke gård said...

Hei igjen, foredraget var utrolig braa!! Mange konkrete tips og ga forståelse for at hvert barn trenger SIN måte å gjøre lekser på etc. Så håper du får deltatt på det!

Kos deg videre i ditt vakre hjem, stor klem fra Marianne

Nanni said...

Jeg vil gå på do hos deg, Sylvia!!! Jeg hadde sannsynligvis ikke kommet ut på et par timer, bare sitte og nyte alt vakkert...
Du er en interiørkunstner!
Nanniklem :9

Mariann Louise said...

Her er mitt første besøk inne hos deg, og definitivt ikke det siste! Må bare takke for koselige kommentarer, men jeg sliter endel med helsa selv, så jeg må beklage at jeg har vært fryktelig sløv med å kommentere igjen, ORKER liksom så lite for tiden.

Du verden så mye man kan få ut av et lite toalett, da! Vårt er heller ikke stort, men nå om jeg får litt gnist igjen, ønsker jeg å gjøre det litt koseligere der ute. Man oppholder seg jo endel der, og så koselig når besøk kommer:) Besøkende må som regel innom "kottet" en tur, og da er det jo veldig trivelig å vise et hyggelig innslag, og der får det kanskje stå ifred for 4 bente også? Selvom de ikke alltid forstår dette med å vente utenfor:)

Nei, her var det varmt og godt å titte, ble rent glad, jeg!
Dagen er litt tung, for går våken på 3. døgnet med siste tispe som fødte, og er litt uklar i toppen..

Jeg skal ihvertfall linke til deg og bli følger, selvom du har mange har du vel plass til lille meg også?

Ha en trivelig dag!
Hilsen Mariann og hundene:)

Hespe said...

Så mange herlige detaljer fra badet ditt - nydelig - som resten av huset :o) Til og med et lite baderom har du klart å fylle med de herligste detaljer - me like!

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Huset vid ån said...

Du har så härlig o mysig stil Sylvia! Och flickorna ser så rara o gulliga ut....Ha en bra dag! Kram Therese

lavendel mio said...

Så nydelig du har det på badet!!
Kan bli verende vel og lenge på et slik bad:))
Klem Hanne

Lykkelig som liten.. said...

He he, ja vi får vel se om vi får sett han i kilt :) hehehe:)

Endelig ferdig du da:) Tenker det er godt:)

Ha en fin kveld mammsen :)
Klem Tina

ralfefarfars paradis said...

Utrolig mye å se på her inne;) Mitt lille toalett er rene tragedien i forhold..Masse herlige nostalgiske detaljer hos deg;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!!

Sjarmerende VINTER said...

Ser du har orden i sakene.
Masse fine ting også...klem fra Hanna

Rachel said...

Sylvia tusen takk for alle koselige komentarer på min blogg. Jeg har sent deg en liten presang men nå begynner jeg og lure på om den kan ha kommet feil. Håper i alle fall den kommer snart.
Hvil deg og hent kreftene og stor klem til deg vennen!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hej goa Sylvia!! så längesen jag var in hos dig nu, jag har vart så dålig på att blogga det sista!!!

så underbar toalett, vilka fina detaljer överallt!! Fon trapphylla, skulle vilja ha en sådan!!
O vilka 3 sötisar ovan!!!!

Ha det bra i ´busvädret!!
Här i sverige är det snökaos!!
Hur har ni det?

kramis ♥

Simones Country Home said...

Heia.

Så koselig da, får jo lyst å gå på do med en gang her, bare sitte å se. ;o) hehe

Klem Simone ;o))

Huset vid ån said...

Kikar in o Tackar för titten...Hoppas allt är bra med dig! Ha en fin dag! Kram Therese

mimmuli said...

Så fina små änglar ser jag<3 Ha det så bra, har öppnat en ny blogg, välkommen titta in min vän

kram

Troen og Haapet said...

FOR et vakkert hus du har!!-Og til og med på doen er det tvers igjennom gjenomført!!Riktig flink er du, og å være gjest hos deg må jo være en drøm;)
Kos deg videre i det flotte huset ditt og noe jeg ikke har fått med meg; men god bedring i allefall;)
Klem

På landet said...

En søt gjeng du har =)

Ja her er det ikke noe problem å sitte lenge på do, så gjenomført å koselig.

Ha en fin dag.

lisje astrid's husblogg said...

Heisann:)
Eit slikt vaskerom er drømmen:)
Men,eg har tre barn(aktive)Alle i heimen trenar dagleg,så her er nok av tøy som blir vaska,tørkast og trommlast...Og ikkje minst skal samanbrettast...Phu...Eg har bra orden der,men ikkje så lekkert som dette nei!Kansje ein dag?Hehe:)
ELSKAR alle dine fantastiske detaljar:)Du er så flink:)Ja,eg veit at eg har sagt det maaaange gongar før:)
Håpar at helsa di no rettar seg!
Ønskar å takke deg for gode ord på bloggen min<3
Klem frå Astrid;)

Solveig said...

Hjelpe meg for et lekkert vaskerom! Blir rent misunnelig jeg...., men aller mest får jeg lyst til å pusse opp! Tusen takk for flotte tips og ideer. Kjempefin blogg du har - kommer gjerne tilbake hit:o)
Ha en fin helg.
Klem fra Solveig