Saturday, January 30, 2010

give away

god helg til dere alle,ja som sagt i forrige innlegg,min teller tikker å går,å det er så gøy,å nå vil jeg gi noe tilbake til dere med en give away,tenk den har passert 16000 nå,tusen takk til alle som titter innom.gaven er et stettfat fra krasinlikoff og en liten brikke med brodert motiv
ble dårlig bilde,men dere får litt inntrykk,

regler som følgende
1lodd legg kommentar under dette innlegg.
2 lodd link til konkurransen
3 bli min følger

skriv hvor mange lodd dere tar,da det letter trekning for meg
konkurransen går frem til søndag 21 februar,



håper mange vil være med,jeg har selv dette fat,jeg bruker det med en glass klokke på toppen,så kan du fylle med hva du vil lekkert.det er fil de fer arbeid i sink.
ønsker dere alle lykke til




148 comments:

Monica said...

ååå så gøy med give-away og nydelig fat. Vil selvfølgelig prøve meg å være med. Ønsker deg en flott lørdagskveld. God klem fra Monica

pysseltanten said...

Halloj vännen...=))
Klaaaart jag vill va med på din give-away...=))
Länkar oxå...o följer dej gör jag ju redan...=)))
Såå de blir 3 lotter till pysseltanten...=))
Håller alla tummar o tår...
Ha nu en mysig lördagskväll, gumman..
Kraamizar git

Tovepia said...

Det var nydelig og jeg tar 2 lodd;)
Ønsker deg en god lørdagskveld og måtte den heldige vinne;)
Klem;)

Datt said...

Så stilig! Jeg vil gjerne være med! :) Jeg har linka til deg og er følger! :) 3 lodd! :D

Hege`s Cute N Cool Blogg said...

Heia Sylvia :o))

Dette såg spennende ut...jeg tar 3 lodd...:o))

PS! Jeg hadde heges vakre hjem bloggen før..har nå en ny..ta gjerne en titt innom..alltid like koselig å få besøk av dej!!

Stor klem Hege :o)

Ingrid said...

Hei!
Jeg vil selvfølgelig være med... tar to lodd jeg! :)

hemma hos lilla mej said...

Hejsan Vännen !!!!Klart jag vill vara med på din give-away.Vad skoj .Jag tar 3 turlotter för jag följer redan dej.Länkar från min blogg imorron.Ha en skön kväll varmkram Rita ♥

Rachel said...

Så fin gave jeg vill gjerne väre med og tar tre lodd (jeg er jo allerede fölger)
Det kommer en mail til deg i morra vennen! Klem klem

Ukka said...

Oh it is wonderful! I am excited to be entered. I am a follower so that's ONE! I am leaving a comment so that's TWO! I will post on my blog about your giveaway so that is THREE!

Renate said...

For et nydelig fat, dette vil jeg gjerne være med på :)
Jeg tar to lodd, får ikke til å linke..
Ha en koslig lørdagskveld :)
Renate

Kirsebær said...

Gratulerer med så mange besøkende!

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg allerede er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en fortsatt god helg!

My home is my Castle - by Kari said...

jeg blir gjerne med :))
jeg følger deg fra før, så på meg blir det 3 lodd ;)
Flotte gaver !!!

Klem,Kari

Sissel Olin said...

Gratulerer med så mange besøkende:)
Jeg blir gjerne med! Tar tre lodd jeg:)
Klem Sissel Olin

camilla said...

hei! så nydelige gaver:)) jeg tar tre lodd jeg:))

ha en fin kveld:)

Violetta said...

Dette er det verste jeg har sett! Trodde virkelig jeg var følger for lengst, men det var jeg ikke!?! men nå er jeg altså! :)

Kjempegøy med give away, også kalt "krydder i hverdagen"! Klart jeg må være med. 3 lodd på meg takk! :)

sologbolig said...

Klart eg vil vera med og feira deg. Eg tar tre lodd eg ! Ha ein flott lørtdagskveld.

Maja said...

Grattis!!
Føler deg allerede, linker selvfølgelig....så 3 lodd til Maja ;)
Ha en fin lørdagskveld:)

atinybitofheaven said...

Nydelig...jeg er selvfølgelig med å feirer- 3 lodd :-)

klemmer

Britaiskogen said...

Hei, jeg er med! Jeg tar 3 lodd

lisje astrid's husblogg said...

Hei du flinke og gode:)
Ikkje rart at det tikkar fort oppover...For bloggen og heimen din er unik!Treng ikkje mange interiørblad når du har bloggen din:)
Tek tre lodd eg:)
Godklem frå Astrid<3

Beth said...

Dette har jeg aldri vært med på tidligere, men en gang må vel være den første?
Hmmm..., kanskje jeg skulle ta tre lodd?
Åååå, såå spennede? :-)

Fortsatt trivelig lørdagskveld!

Amy said...

Heia Sylvia!!

Tar meg en runde i blogg verden i kveld og ser du har et give away! KUUULT! Hvis vi vinner får vi de kokos boller og marengs også??? hehehehe...uff, fy da Amy! ;-)) Nydelig fat, kunne ha et sted for bakevare min med en slik fat og den brodert bord duk er nydelig også! Jeg tar tre lødd også annonsere din give away i morgen på bloggen min ok? Storklem fra den snø kledd eventyrhus i skogen ;-))

ENGLE HJØRNE said...

Hei.Jeg har også veldig lyst til å vere med,kjempe fine ting.Jeg tar 3 lodd,Ha fortsatt en god kveld. Klem fra Sissel.

Ellemeller said...

Eg vil gjerne vere med og tek eit lodd:)

Anneli said...

Gratulerer med så mange besøkende!
Du har en kjempekoselig blogg, så det er ikke rart at du får masse besøk :)
Give away er spennende! Jeg vil gjerne bli med og tar 3 lodd takk :)
Ha en fin lørdagskveld!
Klem fra Anneli <3
PS det fatet står på ønskelisten min!
Har sett hvor fint det tar seg ut hos deg :)

Bossa said...

Gratulerer så masse med alle besøk. Jeg kommer hinkende etter med mine snart 4000. Synes DET er fantastisk jeg.... Bare siden september 09!
Kjempefint fat. og jeg blir selvfølgelig med. 3 lodd.
Ha en suuuuper helgeslutt, min venn.
Klem :O)

Monica said...

Heisann og gratulere med så masse besøk.
Flott fat, selvsagt blir jeg med, 2 lodd til meg

ha en fin helg

Anemone said...

Gratulerer så mye! Jeg tar 2 lodd!

Uttan said...

Gratulerar och klart Jag vill vara med och tar tre lotter eftersom jag länkat på min Blogg och följare är Jag ju redan.
21 februari låter ju bra eftersom det är min födelsedag :o)

Tittat på dina underbara änglar Du har i torsdagens inlägg, helt underbara.Du har så fint.

Ha det Gott!
Kram!

janne - kathrine said...

Hei og god kveld.
Har lyst til å være med i trekningen din og tar ett lodd av deg :-)
Ha en fortsatt trivelig helg! Hilsen J-K

Christine Louise said...

For en nydelig blogg du har. Ikke vært her inne før. Men jeg er gjerne med på give away :)

Klem fra meg..

Lenemora said...

Jeg vil gjerne være med på din give away, Sylvia, fint fat!
2 lodd på meg,da!

Klem Lene

Magny said...

heia gratulerer,- og give away,- det liker vi dvet du...
har hatt en travel helg med ny kattunge og datterens 14 årsdag, har ikke sjekket om du har vært innom mun jubileumstreknin, (det trekkes imorgen)
to lodd å meg, har lagt deg til i bloggen nå, kan gjerne sende deg det bildet eg har lagt ut, så du kan ha ddet i innlegget ditt, men da må du sende mailen din...
klem¨¨*

Hjemmekjær said...

Jeg blir gjerne med:)
Er allerede følger, - 1 lodd til meg;)

bodil said...

Hei.Har veldig lyst til å bli med.Du har en kjempe fin blogg.Mye fint å se.Tre lådd til meg.Ha en kjempe fin Søndag.Klem fra Bodil...

Har en drøm... said...

Gratulerer med mange besøkende!
Jeg blir gjerne med, og tar 3 lodd:o))

Klem Line

HVIT PERLE said...

Eg blir gjerne med:)2 lodd:)
Herlig gave:)Spennande:)
Ha ei fortsatt fin helg
Klem Nina

Alven said...

Hei kjære du :-)

Håper dere har en fin helg :-)
Jeg blir gjerne med :-) 3 lodd til meg da :-)

Mange klemmer ifra meg :-)

Anita said...

Så gøy at det har vært så mange innom hos deg.. Dette må jeg bli med på vett du :)
3 lodd til meg..
Og så må jeg bare si tusen takk for alle de koselige ordene som du legger igjen inne hos meg:)
Ha en kjempe fin søndag.
Klem Anita

Nanni said...

Hei vennen,
jeg er med og går for gull med tre lodd :)
Så vakre gaver... GRATULERER med besøkstall og antall følgere og i det hele tatt...
Nattaklem fra nanni som legger ut nytt innlegg i morra (fikk nemlig lekker GreenGate vekkerklokke i dag, sånn helt ad koselige omveier... ;-)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Godmorgon vännen. Grattis till alla besök, här tittar man gärna in. Jag är gärna med och provar lyckan. Kommentar, länk gör jag, och följare är jag redan. 3 lotter, och jag håller tummarna. Det är jättefina saker du lottar ut.
Må så gott
Goa kramen
AnnaMaria

Snövita drömmar said...

Hej Sylvia!

Men vilken fin utlottning du har, klart jag vill vara med!

Tar 3 lotter för att maximera min chans!
Har ju följt dig länge!

Kram på dig!

//Catrin

Torilpia said...

Oi .. her var det mange som hadde skrevet seg på .. hihi ..

Gratulerer med jubileum .. :o)

Ha en super søndag og ei flott ny uke - stor klem fra Torilpia :o)

PS - jeg er følger så da blir det vel to lodd med kommentaren - tror jeg :o)

Besta said...

Så nydelig stett fat, jeg blir gjerne med og tar 3 lodd.
ha en fin søndag.
klem fra marilyn

yesheimen said...

Hei. Så lekkert ett sinkfat, det vil jeg gjerne vinne. Jeg tar selvfølgelig 3 lodd. Ha en flott søndag Sylvia.

Klem Ann<3

Troen og Haapet said...

jeg vil være med!!
Følger den fine bloggen din fra før og linker-3 lodd på meg;)
Fortsatt fin helg!
Klem

Simones Country Home said...

Heia.

Så spennende med give away da, jeg slenger meg med vet du. Har liten vinnerlykke,men det er jo lov å prøve. ;o)
Har både linket å følger deg så da blir det vel 3 lodd da. ;o)

Se bloggen min for flere messebilder.

Klem fra meg. ;o)

Hanna said...

Så fint fat.
ha en bra söndag.
Kram
Hanna

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

vilket fint fat du lottar ut. Självklart vill jag delta i din fina utlottning och länkar förstås för 2 lotter. Är lite dålig på det där hur man följer bloggar men får väl börja arbeta på det.

Goa söndagskramar till dig!

Anna-Lena♥

Hilde said...

Grattis med så mange besøkende! Jeg vil gjerne være med, og følger, så 2 lodd til meg...
Hilde

Ruths datter said...

Hei Sylvia!
Koselig med give away.jeg blir selvsagt med.Jeg er følger.Linker bildet til min blogg.3 lodd til meg.
Klem

Maliva`s verden said...

Gratulerer med så mange besøkende.. Et slikt fat har jeg ønsket meg lenge...så nå krysser jeg både fingre og tær her jeg sitter. Fortsatt fin søndag til deg fra Maliva

Lykkelig som liten.. said...

E vil å væme :)
Nydelig fat det der ja :)
Og gøy med Give Away:)
Tenk at du har hatt sæ mange besøk da :)

Ha en nydelig søndag mamma :)
Klem Tina

Tar 3 lodd :)

Anne B. said...

Tar gärna en lott, tack.

abackman66 at hotmail.com

Hespe said...

Gratulerer med høye besøkstall!! Du har en herlig blogg, så at telleren raser litt avsted, er jo ikke akkurat rart da..:;o)
Nydelig premie du skal forære den heldige - krysser jo selvsagt fingrene for at det blir meg :-D

Ønsker deg en strålende flott søndagskveld!

Klem fra Hildegunn

Hespe said...

...glemte å si at jeg tar 3 lodd jeg ;o)

Henriette said...

ååå dette vil jeg være med på!!! tre lodd til meg.

GRATULERER MED SÅ MANGE TREFF! skjønner det godt. god klem fra henriette

Bestemor Drillo said...

Her v il jeg gjerne være med !
2 lodd til meg ! Klem til deg ;)

Louise said...

Hej! klart jag vill vara med om att försöka vinna i denna fina utlottning!!! jag har länkat, kommenterar och följer dig så då kniper jag väl 3 lotter! Nu gäller det att hålla tummarna! KRAM

Änglarnas hus said...

Hallojsan!!
Wow!..gratis det var något att fira!

Jag vill självklart vara med och tävlar..tar tre lotter :!!

Kramis Sanne!!

Vita små hjärtan said...

Hej vännen!
Så klart vill man vara med på så fin vinst!!!!
Kram Agnetha

Vitt o Vältummat said...

Klart jag vill vara med! Har länkat och lagt in mig som följare! Håller tummarna!
Kram
Åsa

rule said...

Gratulerer med høye besøkstall på bloggen din:-)
2 lodd til meg!! Ha ei fin uke!!

gry said...

takk Sylvia.:-) Ja tenkt snart er det sommer...som vi gleder oss.:-)

hadde det ikke vært for at jeg har stappet i meg peppes pizza og oreo kake hadde du fristet meg med disse vakre bildene..jeg elsker både kokosboller og pikekyss.:-) Men nå er jeg jammen forsynt for i dag.:-)

Ha en nydelig kveld.:-)

Klem Gry

Nanni said...

Ja var ikke det en lekker vekkeklokke? I morgen må jeg (dessverre ;-) sjekke om den virker også....
Stort sukk og en klem fra b-mennesket Nanni

Berit T said...

Hei Sylvia.
Klart jeg også vil være med, alltid gøy med trekninger.
Ha en fin ny uke.
(2 lodd)
Klem.

The Créme House said...

Gratulerer med så mange besøk! Jeg blir med å feirer og tar 2 lodd! Klem fra Gro

Pia said...

Hejssan!
Grattis för det fina antalet besökare! Det är klart, att så många vill följa DEJ!!!
Jag tar 3 lotter, tack!

Ha en fin begynnelse på uken!

Fånga dagen said...

Hej goa Sylvia!
Det vet du väl att jag ska ha tre lotter, ingen tvekan om det. Vilken fin vinst mmm.
Hoppas du har det bra annars, själv ska jag åka in och se ut ett nytt klickgolv till köket nu.
Ha en bra dag
Kram Lena

Anonymous said...

Gratulerer med så mange besøkende :)
Jeg vil gjerne være med, så spennende, blir 1 lodd da.
For en flott blogg du har :)

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

no47-mia said...

Hej!
Jag är gärna med!
Då tror jag det blir 3 lotter..
Så spännande!!

Kram Mia

MinLilleInteriøHule said...

Grtulerer med så mange besøkende:)
slenger meg med på denne give awayen jeg også.
har linket deg på bloggen min.lagt med til som føler og kommenterer...så da blir det nok 3 lodd da.klem

Seascape said...

Hei på deg vennen :-)

Gratulere med så mange besøkende.

Jeg blir gjerne med på din Give Away. Jeg følger deg i fra før og linker, så JA-TAKK 3 lodd til meg.

Ha en riktig fin mandag.
Klemmmmmmmmm

På landet said...

Så klart jeg vil være med, følger er jeg fra før,linker så klart. 3 lodd på meg =)

Linn-Helene said...

Så fin blogg du har! og fatet var kjempe fint! Jeg begynte blogge i går så er veldig ny ;) 2 lodd på meg, vet ikke hvordan jeg linker enda :p

Synnøve said...

Jeg vil gjerne være med.
Da tar jeg to lodd.
Klem

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei jeg vil også gjerne være med, følger deg gjør jeg jo fra før..
3 lodd på meg.
Ha en fin kveld:)

Minka said...

Heisann, for en herlig blogg jeg datt over her..For ett nydelig hjem dere har, både ute og inne. Og så hadde du en give away og, jeg trekker 2 lodd..Klems

Lykkeliten said...

Jeg vil også være med på din give away ;-)

3 lodd selvfølgelig.

Klem

Renate´s hjem said...

Heisann!
Nydelig blogg, blir spennende å følge!
Kommer selv med en Give Away i kveld, så ta deg gjerne en tur innom bloggen min også!
Hilsen Renate!
(hmm... prøvde å sende melding tidligere, men kommer ikke frem. Håper denne kommer frem (o; )

MajorogMeg said...

Oi så stilig...jeg er med på 2 lodd...
Klem:)

Tonje said...

Hei hei!
Ein flott premie som eg gjerne vil vere med å "kjivast" om :o)
Tek to lodd og kjem gjerne attende.
Helsing Tonje

Stine said...

ÅÅ så fint det var! Jeg vil selvfølgelig være med :) Ett lodd til meg!

Lykkehjemmet said...

Hei!!
Gratulerer med så mange besøk!!
Kjempe flott blogg du har!!
Jeg blir gjerne med; 3 lodd til meg.
Jeg linker og følger!!
Ha en finfin kveld
Klem Mona

Grip dagen said...

Jeg digger fil-de-fer og henger meg på konkurransen jeg også!

Må si at kokosbollene på fatet også så virkelig gode ut. Jeg klarer ikke stoppe når jeg åpner en pakke med slike. Deilig!

Lykke til videre.

Hilsen Marit - med 1 lodd.

Mira said...

Gratulerer med masse besøk! Ikkje noe rart for bloggen din er nydelig. Du kommer ofte med nye innlegg, og er superflink til å dele ut koslige kommentarer.

Linker og følger eg.

Stor klem fra ein frostpinne som må legge mere ved i ovnen nå.

Nina said...

Hej
KLART att jag vill vara med i utlottning! Håller tummarna ;O)
Länkar i min blogg
Kram kram

ANNIKA said...

Gratulerer till alla besök!Jag är redan följare och tar 2 lotter i tävlingen och hoppas på lyckan...
gustafsson.57@hotmail.com

Balke gård said...

To lodd:-) Stor klem, Marianne (eller har jeg skrevet her før?...) Hehe, typisk meg:-)

Pillan said...

Klart jeg vil vare med på dette. Jeg tar to lodd.

Ha en fin dag!

Pernilla

Jannemor said...

Eg blir med på give-away :))
2 lodd til meg

Mvh
Jannemor

Ingrid said...

Jeg vil gjerne være med. Legger meg til som følger, så da blir det to lodd! :)

aase said...

Jeg elsker jo lodd så jeg tar lett 3 stk jeg altså!! Flott premie!!

salige lavendel said...

Hjelp for en flott premie du vil gi!!! Blir gjerne med på den hvis jeg får lov...og de kokosbollene ser altfor fristende ut!

Gunilla said...

Vilken otrolig utlottning du har, jag är helt ny hos dig men jag lägger mig gärna som följare och länkar med bild hos mig.

Jag hoppas på en riktig tur hos dig.
Håller både tummar och tår. HOPPAS HOPAS.

Ha en fortsatt fin da
Kramen/Gunilla

Evige Ting said...

kjempefint giveaway:)

2 lodd her :)

MonaLisa said...

WOW - enda en giveaway:) jeg blir med ... linker/kommenterer og er følger!

Du den katten din - den er verdens vakreste!

Klem fra sykehus senga:)

Marthe said...

Hei! Jeg blir gjerne med her om jeg får. :) Blir følger jeg, så da tar jeg to lodd. :)

Engler, ull og lavendel said...

Kjempeflott premie, så jeg vil gjerne ta 3 lodd.
Nydelig blogg du har.

Sjabbig men chic said...

Jag vill vara med! Absolut. Jag länkar med bild från min blogg. Det låter bedrövligt men jag kan inte lägga till mig som följare har försökt men jag fattar inte riktigt. Ja, man kan ju inte vara bäst på allt;)

Kram Lisa

MoChicka said...

Jeg vil være med:D
3 logg til meg....

Flott blogg:D

Mvh Monica:)

Lisbeth said...

Så nydelig fat! Det ønsker jeg å vinne. Tvi tvi til meg!!! Lisbeth

Living next to me said...

et sånt fat har stått på ønskelisten lenge men før jeg får bestilt er de utsolgt. 3 lodd ,
Og hvor for du kjøpt de flotte madonne og engle statuene , jeg som ikke skulle ha noen madonnaer har endt opp med å få "dilla" men sliter med å finne en litt stor som ikke gjør at vi må leve på havregrøt i mange uker . Det starta med at jeg kjøpte en til graven til sønnen min. Vakker blogg men det har mange funnet ut ser jeg . Frida

märta said...

Vilken fin blogg du har!
Jag vill gärna vara med i din utlottning! Länkar ifrån min blogg och följer dig så jag tar tre lotter.
Hoppas på tur!
Märta

Hege Beathe said...

Så gøy med give-away, så slenger meg med jeg også :) 3 lodd på meg...

Anonymous said...

Nydelig! Vil gjerne vere med :-) men har ikkje blogg sjølv, så det blir ett lodd.

/AaG

Stine ♥ said...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil gjerne være med på trekningen om det fine fatet :)
Jeg følger fra før og legger ut link, så da blir det tre lodd :)

Moski said...

Gratulerer med så mange besøk. Du har en flott blogg og jeg er stadig innom. Tar 3 lodd jeg og krysser fingrene.
God helg!

Blessedmom's Simple Home said...

This is beautiful Sylvia. I'm sure I live too far away to enter, but wanted to tell you how lovely it is.
Blessings,
Marcia

essemia said...

Vilket fint fat. Klart man vill vara med och tävla om det. Länkar till dig också.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Jenny said...

Hej igen Sylvia!
Grattis till 16000 besökare! Jag är gärna med i din utlottning, jag tar 2 lotter och länkar från mig:)

Klem Jenny på Kråkered

Karin / Livsluft said...

Hej!
Vilken fin blogg du har, och välbesökt! Grattis till det!
Jag är gärna med i din fina utlottning.Fatet och den lilla duken är jättesöta:-)
Jag drar 2 lotter och länkar i min blogg.
Ha en riktigt härlig vecka!
/Kram Karin

Pia Nelly said...

Herlig blogg du har=)! Første gang jeg er her inne! Og jeg kommer tilbake! Vil svært gjerne være med på give away`n, 1 lodd til meg takk=).

Ønsker deg en riktig god uke!

fed said...

Aå nydelig give away du har, og flott blogg. Må bare kaste meg rundt og bli med;) Tar tre lodd og krysser fingre og tær. Ha ei strålende uke. Klem Ingrid

Fruädel said...

Men så fint! Jag är gärna med! Vilket hem du har! Fantastiskt va mycket fint att titta på! Kram på dig!/ Tess

Linda said...

For en flott blogg du har.. masse inspirasjon og hente her:)
legger meg lett til som følger og linker hos meg så det blir vel 3 lodd:)

ønsker deg en finfin uke
klem

Anita said...

Så mye fint å finne i din blogg. Jeg titter innom for første gang og har nå lagt meg til som følger... får jeg to lodd da?

Lindaskrypin said...

Hej!
Jag följer dej redan och så kommenterar jag här. Det blir två lotter!

Kram!
Linda från Lindas krypin

Ingunn said...

Hei hei.. så klart jeg vil være med på din trekning.. Og vil gjerne vinne dette fatet.. Flott! Nydelig, og tenk et slikt fat har jeg ikke..:)men vil gjerne vinne:)
Tar tre lodd. Klem Ingunn

Anonymous said...

Så spennende med give away. 1 lodd på mej!

Ha det gott!
Katarina

Judit said...

Har følgt bloggen din noen dager allerede og er kjempeimponert over alt det flotte du skaper!
To lodd til meg:-)

gry said...

Tar tre lodd jeg da.:-)

Sissel said...

Jeg vil gjerne være med på trekningen og tar to lodd.

Du har så fin blogg, så jeg legger klart til som følger.

Ha en fin kveld!

Miss Mette said...

Hei Sylvia, vil gjerne være med i
trekningen din :o) superflott gave…
Jeg tar 3 lodd…
Link på siden min, følger, og
kommentar… spennende dette :o)
Klem fra Mette

Anonymous said...

Jag är gärna med och tävlar.
Måste säga att jag älskar din blogg som jag hittat av en slump men lagt in som favorit för att följa dig
Ha det bra
Hälsar
Lena i Kalmar
lena.idbrant@telia.com

Nina Kristin said...

Gratulerer med mange besøk!
Tar gjerne 3 lodd jeg :)
Linker fra bloggen min og er allerede følger!

Hanna said...

Grattis till 16.000!
Du har en fin blogg, med mycket inspiration :)

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Jag tar två lotter :)

Trevlig Valentin-helg!
Kram Hanna

Cathrines Kreative Hjørne said...

Å Guri, nå har jeg gått og trodd at jeg hadde meldt meg på, og så hadde jeg ikke gjort det! Men, jeg rakk det tide da! 160 000 besøkende, ja, det kan jo en annen bare DRØMME om! 3 lodd til meg da!

Klem Cathrine :-)

Mona Christin said...

Hei.

Oj, du har giveaway og så holdt jeg på å gå glipp av den. En så fin premie vil jeg gjerne være med i trekning på. Du har en fin blogg med masse inspirasjon.

Jeg tar 3 lodd.

Tusen takk.

Klem fra Mona C♥

Rosor och Spetsar said...

Klart jag vill vara med om utlottningen. Och grattis till underbar blogg och många besökare
Jag kommer att följa din blogg också = 2 lotter
Ha en fin helg
Kram Annelie

Villmarkstausa said...

Jeg er med,blir 3 lodd på meg. Vinne,vinne..håper;-))

Maria Sandström said...

2 lotter till mig!! Vilken underbar blogg!

Hjertedamas blogg said...

Mange nydelige ting. Jeg melder meg på som følger også jeg!!!!


Klemz Grethe

Tonje said...

Så flott give-away! Jeg har lagt meg til som følger, så tar gjerne to lodd:-)

Anonymous said...

Hej och grattis till så många besökare! Jag vill absolut vara med på din fina tävling med 1 lott.

Hälsningar Sara
saraochthomas@hotmail.com

Lillemor i Hummelsta said...

Det var ett vackert fat, tycker mycket om luffarslöjd, vill gärna vara med och tävla så jag länkar i min blogg och lägger två lotter i korgen.
Kram Lillemor

Lunalu said...

Gratulerer med så høye besøkstall!!! Synes du har en nyydelig blogg, er ofte her inne og titter!
jeg vil gjerne være med på giveawayen din! 3 lodd til meg - jeg følger og linker selvfølgelig!
Nydelig fat!!
Klem fra Lunalu

AnneLavendel said...

Nydelig fat. Jeg vil være med... tar tre lodd :)

sortekatt said...

Så fin blogg!!
Masse fine bilder.

Jeg vil være med og tar tre lodd:))
Ha en flott uke,klem Mona.

Aryn said...

Hm, dette var nye greier for meg. Men har lagt inn kommentar her og fikset link til min egen blogg, som jeg har måttet friske litt opp i... Så det er to lodd til meg. :)

Pink Lady said...

Hei!

Første gang jeg besøker deg, og jeg har tittet litt rundt på bloggen din nå. Utrolig fint alt sammen, her kommer jeg så gjerne tilbake.

Og jeg elsker sink, så selvsagt er jeg med i konkurransen.

Tar 2 lodd.

Klem Pink Lady

Ragnhild / Wallas Verden said...

Heisann!
Her var visst en konkuranse. Nå har jeg kost med nedover hele siden din. Der er så mye fint å titte på at jeg svinner helt hen i drømmeverden.
Så da legger jeg igjenn et lite håp om å vinne her, også skal jeg titte videre.

Ha en fin kveld
Klem:)

Huset utanför stan said...

Å, vilken fin blogg! Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar från min blogg för extra chans! Kram

Nita said...

Så koselig blogg du har :o)
Jeg vil gjerne være med i konkuransen og tar 3 lodd :o)

Anonymous said...

Vilken härlig vinst du har! Älskar luffarslöjd, det är så vackert!
Tar en lott och hoppas på tur :)

Ha de gott!

Maria/
hatti_fnatti@hotmail.com

LykkeLise said...

Legger meg til her også jeg, med 2 lodd ♥

RoseSommer said...

Nå har jeg gått på "skattejakt" i bloggen din. Moro, moro, moro. Skal bruke etpar timer på den senere i kveld også.....
Jeg vil gjerne ha 3 lodd; linker, følger og kommenterer GJERNE.

Fru Glitters Hus said...

Flott blogg du har. 2 lodd på meg:-)