Sunday, January 17, 2010

hylle i vindu

tusen takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg ang servis,koselig så mange likte det.å tusen takk for alle adwarder og utfordringer jeg har fått den siste uke,det er såå mange,men jeg velger å bare takke på bloggen deres denne mnd,jeg har det litt stritt i januar,er på utprøving med nav å det resulterer i mye smerte,så jeg orker ikke så mye,håper dere ikke blir lei dere for det,men jeg stikker innom dere så fort jeg kan.
i dag vil jeg vise dere mitt stuevindu som jeg har fått en etterlengtet hylle i,tusen takk Mariann .
har ønsket meg det,å nå er det ordnet,sitter en engel her

å en kappe fra JD henger her med en lenke med nostalgiske kort,sidegardinene er rett og slett hvite bomull laken,billig og flott


dette er en del av en hageslange oppheng,som nå har fått plass i årt vindu,vakkert syntes jeg



hihihi.utrolig å jeg kan få plass til,men elsker maximillisme jeg,




å her elsker simba å ligge å slumre på dager med kaldt vær og snø ute.





snakk om å slappe av






er så fornøyd med min hylle i vindu nå,
å sist men ikke minst må jeg få takke Linda med bloggen Lindas Skattekammer for den skjønne gaven jeg vant i hennes give away,hjerte å øredobber er så vakkert,anbefaler dere å besøke henne,gjør det HER
ønsker dere en flott dag,å jeg lir så glad for hilsner,det varmer i en litt hard hverdag







se så nydelig gave jeg fikk








62 comments:

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Maximalism, hihi... det har jag inte hört förut. Less is more är inte vår devis! Du har så otroligt fint hemma. Vad vackert det var med kortkedjan över gardinen. Du har så många vackra idéer. Tror att jag kommer att norpa den där. Hoppas att det är ok för dig, länkar till dig förstås.

Här håller vi på och grubblar kring vår utbyggnad. Skulle verkligen vilja höra dina åsiktet så kika in på en kopp kaffe vet jag.

Goaste helgkramar till dig!

Anna-Lena♥

Besta said...

Maximalisme er tingen, nydelig pyntet vindu.
Lykke til med Nav, var gjennom utprøving selv for flere år siden. Utrolig slitsomt.
Ha en fin søndag.
klem fra marilyn

Magny said...

nydleige bilder, så flott dette hvitmalte smijernet...
ha en fin dag videre...


magny

Cathrines Kreative Hjørne said...

Nydelige bilder, som vanlig! Maximalisme, den likte jeg, og tror jeg heller mer i den retningen selv enn motsatte veien! Så hyggelig hylle, Sylvia.

Det ligger en awards til deg på bloggen min, men ikke tenk på andre utfordringer du nå en NAV og utprøving - det er nok en stor utfordring for deg der, tenker jeg! Men tanken var god da!

Ha en fin søndag, vennen!

Klem Cathrine :-)

frøken olsens drømmer said...

Så fint det ble,koselig at det passet ;))
he he får liksom aldri tid til å prate med deg,er alltid folk når du kommer ;)
håper du har en god dag,prøver å legge inn et nytt innlegg men det er noe feil..så jeg prøver og prøver...

Hulda said...

Så skjønt med bildene mot den hvite gardinen! Vakkert.

yesheimen said...

Hei Sylvia. Synd du ikke er i toppform om dagen, men sånn er det, det kan gå litt opp & ned. Håper du kommer til hektene igjen. Skal sende deg gode varme tanker. Så utrolig fint det er i vinduet ditt. Du har så god smak, og alt er nydelig hos deg....til & med katten ser ut som den er en del av interiøret. Katter vet sannelig å kose seg.

Jeg har sendt deg en award, men ser at du ikke tar imot nå, og det er helt greit, du får heller ta den med deg i tankene, for jeg gir den til deg, fordi at jeg liker bloggen din så godt.

Ønsker deg en flott søndag.

Klem Ann<3

Louise said...

Vilken god kisse! Du har så fina Saker Sylvia och jag är imponerad av hur du kan göra bildkollage. det skulle jag också vilja lära mig! ha en skön fortsättning på söndagen!Kram

Datt said...

Aaaw, søøøøte pusekatten!! <3

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Förstår att det är många som vill ge dig Awarder, du är så gullig och har så fin blogg. Och så har du fått upp din hylla, det blev jättefint. Så fin ängel och kristall-lampan var fin där. Du gör så mysigt och fint överallt. Jättesött hjärta du vann också.
Ha en bra söndag goa du
Kramar
AnnaMaria

Lykkeliten said...

Nydelig!
Du har virkelig taket på å pynte opp altså.
Hos meg ser det bare rotete ut når jeg prøver å få frem mange skatter på en gang.
Kanskje jeg må øve mer?

Romantisk Vintage said...

vakre og nydelige bilder hos deg, du har et utrolig flott hjem m så mange vakre ting:)) Du lager så mange fine tablå...Det ble kjempefint med hylle i vinduet...dine kattepuser er jo bare skjønne, jeg er ei skikkelig katteelsker selv også:))
Lykke til med nav og håper du snart kommer til hektene igjen.
Klem

sologbolig said...

Nydelig vindu og med hylle i, så gjodre det jo virkelig susen, hindrer innsyn også kanskje ? Maximalisme ....ja det lider eg av også. Ha ein fin søndag.

MajorogMeg said...

Nok et innlegg med nydelige bilder Sylvia. Vakkert:)
Så pus da:) Så skjønn, de vet å finne roen disse dyrene:)
Håper formen stiger og at du kommer i mål med nav.
Ønsker deg en god søndag, klem fra meg:)

Henriette said...

Heisann Sylvia. Så utrolig nydelig det ble i stuevinduet ditt. Du pynter fantastisk flott:) eg håper de tunge dagene ikke blir mange for deg og at formen kommer til deg snart:) Stor søndagsklem fra henriette

no47-mia said...

Hej på dig!
Så mycket vackert som alltid. Som ett skylltfönster. Å den gosiga katten som stortrivs där hihi.. mysigt..

kram på dig!
Mia

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Du får en award også fra meg…. Den ligger inne hos meg. Leser at du har det litt stritt fortiden, og ser at du ikke tar imot nå – og det er helt greit. Jeg ville bare at du skulle ha den for at du har en flott, inspirerende og kreativ blogg som jeg setter stoooor pris på å titte innom…
Nydelige bilder du viser av hjemme ditt, og for en herlig pus du har ♥ ♥ ♥ Ønsker deg lykke til og håper du har det bare bra. Stor klem fra Mette

Ruths datter said...

Jeg vant også et sånt hjerte. Kjempefint, ikke sant? Det ble fint på den hylla du. Jag er nå spesielt glad i engler jeg,og din er bare kjempefin. Ønsker deg alt godt framover med nav og det hele. så får en engel følge deg i kampen.
Søndagsklem fra meg

irene said...

Kjempe fint vindu!
Og vilket servise du hadde! Det er det nok mange som skulle vilje ha!
Ha en fin uke!

Klem Irene

Nostalgia said...

Hei kjære du :-)

Nydelige bilder hos deg kjære du. Du er fantastisk flink til å lage de vakreste stilleben. Kall det gjerne Maximalisme, vakkert er det !

Ønsker deg lykke til denne måneden.
Klem, Nostalgia

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Herregud vilket vackert fönster, det blev så bra. Nu vill jag också ha en hylla som jag kan fylla med saker, helt i min smak.
Härligt att du kom tillbaka med ett inlägg för jag har faktiskt saknat dina fina bilder och ord.
Vad jobbigt att behöva utstå en massa smärta. Jag ska tänka på dig
Kram Lena

Pia said...

Ah, nu ser jag att du inte tar emot awarder och det är helt okej!
Men, om någon är värd en award, så är det DU!

Härlig gjutjärnshylla!!! Och en söt kidemiss!

Kraam Pia

GroLinda said...

Hei søstra mi ;o)
Jeg slenger bare innom for å si hei. Du er så opptatt om dagene nå, så jeg hører lite fra deg. Det er ordentlig slitsomt det der du er igjennom nå. Var jo på det samme for 3 år siden. Men nå er det bare 10 dager igjen så er du ferdig, og da ser dem hvorfor du ikke kan jobbe! De skulle skamme seg å utsette folk for slike lidelser, men det er vel for å sile ut de som ikke trenger det.
Håper ikke du blir helt satt ut nå da... Ha en fortsatt flott søndag og husk at jeg er glad i dere!
Klem fra Gro :o)

Moski said...

For et flott vindu du har laget. Katten din har virkelig god smak når det gjelder soveplass.
God søndag!

Hanna said...

Så mycket fint.
Kram
Hanna

Ingrid said...

Så fin det ble i vinduet ditt! :) Minimalist blir nok jeg heller aldri...

Vita små hjärtan said...

Hej Sylvia!
Tack för dina alltid så goa kommentarer!
Du har så mycket vackert att visa oss!
Ha en bra vecka!
Kram Agnetha

Bestemor Drillo said...

Nydelige bilder og et nydelig vindu!
Ha en fin ukestart! Klem!

Tovepia said...

Du gjør det så koselig rundt deg, trivelig å se på dine bilder.
Håper du får formen tilbake, ikke greit med denne utprøvingen når kroppen protesterer.
Ønsker deg ei fin uke og klem fra meg;)

Ulla-Kristiina said...

Oh, how beautiful window. The shelf is wonderful.

Have a nice new week!!

Ellinor Forsblom said...

Snygg hylla i ditt fönster o ängeln är helt bedårande du kan få till det så fint,katten verkar ju också trivas med hyllan hoppas du får en fin vecka o får må bra.
Många Kramar Ellinors Hus

alvens kreative hjørne said...

Hei kjære du :-)

Flott vinduet ditt er :-) åh så nydelig katten din er...får meg til å savne katt enda mer..har alltid hatt katt,men falco (rottweilern) er ikke så glad i de desverre.
Veldig bra med maximalissme :-)

Ha en flott ny uke og lykke til videre med nav..

Klem

~De gode minner i en ny tid~ said...

~ Tusen tusen takk for hilsner på bloggen min!!!
Jeg setter veldig pris på de...men pga en veldig travel hverdag blir det ikke så ofte jeg får lagt igjen hilsner selv.veldig dumt...
Den bloggen din er så nyydelig!!! Du er bare helt vanvittig flink med og få frem fine detaljer,og så mye fint du har...kjempe lekkert hjem. Liker så godt det hvite serviset med blått dekor som du viser lenger nede.

Ha en fin ny uke!

Hilsen fra Signe ~

Simones Country Home said...

Hei på deg.
Så fine bilder da.

Jeg har utfordret deg, sjekk bloggen min. ;o)

Klem Simone

bodil said...

Hei.Du har det så kjempe fint og koselig.Hælle dussen kjæmpe nydelig Kattepus...Fin gave du vant.Koselig å ha vinnerlykke.Ønsker deg en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil..

Bossa said...

Hei, min venn. Jeg har også vært gjennom NAV-kverna. Et He......, spør du meg. En blir som tygga på og spøtta ut av det der. Håper du kan kose deg litt innimellom, og det ser jo slik ut på bildene dine. At du koser deg med å stæsje litt, mener jeg.
Ha en god uke. Jeg skal begynne uka med doktor og kreftprøve nedentil. Kan tru jeg gleder meg......
Klem :O)

Emmas utsikt said...

Wow, tenk at man kan ha så mye i et vindu. Selv har jeg betydlig enklere ting i vinduet, men det er flott hvordan du har det så gjennomført. Veldig fint!

klem
emma

Uttan said...

Så fint med hyllan och de vackra sakerna på.
Fin kristall lampa.Är svag för dessa.
Men de är inte så roliga att damma.

Kissen njuter verkligen av det fina han också.

Kramar!

Blessedmom's Simple Home said...

I love the old pictures hanging from the wire, and those earrings are beautiful. Simba looks so comfortable too.
Blessings,
Marcia

Rachel said...

Käre venn!
Jeg fikk en fölese av att allt ikke var bra med deg men det forstod du nok i min forige komentar. Så leit att du ikke er i form men håper det snart blir bedre for deg. Men du snart kommer sommeren og varmen og du kan sitte og kose deg og se utover vannet!
Jeg ville gitt deg en award også men forstod att du ikke orka akkuratt nå, men du skal vite att du er virkelig verd en min venn.
Vinduet er helt nydelig, som du sikkert har forstått så er mitt hjem minimalistisk og det er det nog min elskling som helst vill ha, og på ett vis er det greit for det er lettere og hålle orden,jeg er ikke en elsker av reingöring, det er så mye annet som er göyere og gjöre ;-)
Önsker deg en fin dag käre Sylvia stor klem fra meg.

Vitaboet said...

Hej Hej.

Åh så vackert det var, passade ju perfekt där i ditt fönster:). Du har så mkt fint, det är alltid lika kul å titta in här på din blogg.
Ha en strålande dag nu vännen. Kram Camilla

Balke gård said...

Hei Sylvia! Så kjekt å høre fra deg, vippene ble nok ikke så lange nei:-)Hehe... Men du, nå takket jeg ja! Skal være med på innspiling i Oslo allerede onsdag, hjelp jeg er gærn;-)) Som alltid like flotte bilder hos deg! tenkte å sende awarden spesielt til deg, men har egentlig for vane å bare gi den til den som har tid og lyst, men vit at alle awarden jeg får, vil jeg gi såesielt til DEG! Det er så godt å se en Sylvia-kommentar,det varmer i hjertet! takk for at du finnes! God uke fra stressfrid:-)

Lilla kullan said...

Så fint med hyllan. Jag har också hylla i fönster. Tycker att det är mysigt.:-) Kram Stina

Torilpia said...

Hei - tusen takk for koselig og trøstende kommentar på bloggen min. Det setter jeg veldig stor pris på :o)

Kjekt med hyller i vinduene - jeg har det i begge kjøkkenvinduene mine og liker dem :o)

Flotte bilder Sylvia!!

Lykke til med utprøving hos NAV - håper det går greit etterhvert.

Ha en kjempefin ny uke - klem!

Romantiska Hem said...

Hej Vännen! Nu äntligen har jag en liten stund att svara på kommentarer, jösses det är ju helt otroligt vad dåligt med tid man har... Åh, så vackert det är i dina fönster, jag tycker att mina fönster är sååå tråkiga, jag har inga fönsterbläck så de är så svåra att arrangera något snyggt i men nu när jag fick se dina blev jag ju riktigt inspirerad. KRAM Petra

gry said...

Koselige bilder Sylvia.:-) kattet passer jo rett inn i interiøret..så søt.:-) Hjertet også..

Snødd hos meg i dag også...nå som julen er over må vi slutte å rope på snø i kor.:-)

Er ikke like glad i tulipaner når de er så lange jeg, så det er kuttet ned i dag...og står så fint i en lav vase/potte nå.:-)

Ha en kos kveld.:-) Gry

Lunalu said...

Hageslangeoppheng i vinduet....fantastisk! - Og vakkert!!! Du viser så mange fine bilder - finner mye god inspirasjon her inne!!!
Ønsker deg lykke til med NAV - og så ønsker jeg deg god bedring.
Stor klem fra Lunalu

atinybitofheaven said...

Herlige bilder som alltid :-) Du er så flink :-)

Håper du har det bra og at alt er lysere nå :-)

Gode klemmer

Linda said...

Da prøver jeg igjen...
skrev en lang kommentar her som bare forsvant..
Ja se der ja har du sannelig en søt Simba i hus du også ;O)
Utrolig skjønn kattepus!
Koselig med husdyr.
Jeg har også en svært snakkesalig pappegøye, veldig artig, men til tider også veldig slitsom.
Så koselig det ble i vinduet ditt!
Kjempefint med den hyllen.
Så kreativt å bruke hageslangeopphenget.
Jeg er også alt for glad i ting og stæsj til å vøre minimalist!
Du er superflink til å gjøre det koselig rundt deg!
Så koselig at du viser fram gaven du vant hos meg ;o))

Ha fortsatt en fin uke!
Klem fra Linda

jannes hobbykrok said...

Det er bestandig så fine bilder du viser,at det er en fryd å besøke bloggen din!Blir alltid sittende å drømme litt her inne,og når jeg logger av har jeg litt sånn akutt ommøbleringstrang...Ha en super uke!
Janne

Huset vid ån said...

Hej vännen! Jag förstår att du får award för du har en så fin o inspirerande blogg! Alltid mycket fint att vila ögonen på....Ha en bra tisdag! kram Therese

lavendel mio said...

Ja her er det en ting å si: VAKKERT ,VAKKERT, så smart og nydelig det var med den hageslangedingsten....får sikkelig lyst til å flytte på ting og tang etter å ha vert innom deg:)
Ønsker deg en nydelig tirsdag,klem Hanne

Anonymous said...

Nydelige bilder og flott vindu!!!
Gleder meg til a se i virkeligheten...
Jeg bremser kommentarene mine denne uken, men innlegg har jeg laget ferdig sa det kommer hver dag...
Vi ha fatt et fint hotellrom, veldig sentralt i forhold til de aktivitetene vi skal pa, sa vi er veldig fornoyde!
Ha en fin uke!

KLEM lENEMORA

Skogmusa said...

Kjempe flott blogg!!!
Liker stilen din vedig godt:)
Ha en god dag!
Klem

Inka said...

He, Sylviavännen!

Ville bara säga att det inte gör något om du inte hinner kommentera på allas bloggar. Det verkar som om de flesta har en massa at göra nu.

Underbara bilder som vanligt. Och hellre maximalism än minimalism, hahahahaha.


Kram Inka

Sjabbig men chic said...

Ja, fläska på bara!;) Maximalism är inte så tokigt och din hylla blev jättefin. Och den lilla söta katten förstås...

Kram Lisa

LjuvligtLantligt said...

Vilket vackert fönster du har..bra sätt att få ett insynsskydd!
Jag har ett köksfönster som behöver täckas för lite..ska bara komma på med vad.

Ha en skön kväll.
Kram Git

Kari said...

Du får award fra meg også, fordi du fortjener det! :)

lisje astrid's husblogg said...

Så flott der var med hylle i vinduet!Å med hageslangeoppheng...LEKKERT!
Du er så utruleg flink å sette sammen:)
Håper alt går bra med deg (nav)og at du ikkje har det så vondt!
Ønsker at du finn styrke til å klare tunge dagar...
Klem frå Astrid<3 <3

Hilde said...

Må bare si at jeg liker maximalismen din veldig godt - hi hi hi... Nydelig engel som har flyttet inn i hyllen i vinduet - kjekt for den å kunne skue ut på himmelen...
HIlde

frøken olsens drømmer said...

Håper du føler deg litt bedre i kveld,uff da jeg så å vondt du hadde det,ja da fikk jeg virkelig vondt av deg..
ja he he ukas høydepunkt greys ;))
god natt til deg mingode gode venn
klem fra meg

sylysten said...

Hei på du;o)
Takk for en koselig kommentar inne hos meg;o))
Alltid gøy å "treffe" folk heimenfra.
Nydelig blogg du har, og kjøkkenvinduet var bare skjønt;o))
Ha en flott dag du også.
Klem
Linda;o))