Monday, February 15, 2010

bli med opp trappa

mandag igjen,etter bolle spising å mye kos er det deilig med mandag,i dag går vi opp trappa,jeg elsker skrift,min kusine Gro har skrevet dette å jeg har malt over.
det er en gammel trapp,deler av huset er fra 1800 tallet ,så den er nok gammel,
to lykter møter vi på veien opp,å pynt på veggen.

på toppen av trappa når jeg snur meg ,ser vi dette på en liten avsats,litt vårlig med kurven å blomstene,


på toppen av trappa står et gammelt servant skap,kjøpt i brukt butikk



her er det malte gulv som knirker når en går ,en dukke minner om gamle dager,til høyre her er det en dør,til silje sitt rom,kanskje i får se der en dag,hun har det hvitt og sort,




på motsatt vegg står en gammel kommode fra min manns familie,her er det brukt kjøp av duk å pute med broderi,speilet er fra lisbeth dahl,





en stor klokke rommer en bibel,madonna,blonde og kors,






på gulvet står en lykt å en kurv fylt med blomster,i bakgrunnen et bilde jeg har laget.







der inne har vi vært før,det er vårt soverom.








elsker dette rom,her er å en inngang til ennu et lite bad i vårt hus,men må pusses opp før det vises,vi har 3 etg i huset,å alle etg har toalett,veldig glad for det,hoved bad nede i kjeller,å gjestetoa å vaskerom i hoved etg,alle etg er i daglig bruk,kjellerstue nede mest brukt av silje.
ja dette var en liten titt opp trappa.
å igjen takk for alle hyggelige hilsner,det er dere som gjør at denne blogg eksisterer,
jeg elsker blogg å mest av alt å besøke dere,å legge hilsen til dere å,
dere gir meg masse,mer enn dere vet..
ha en vidundelig dag alle sammen









92 comments:

Frøydis said...

Hei på deg :-))

Noe så stilig som den trappa, tror jeg du skal lete lenge etter!! At du i det hele tatt kommer på det..er imponert!!

Savner blogg-innlegg fra din skjønne datter...tar ho seg ei pause?? ;-) Lov det, det har jeg også gjort etpar ganger..

Ha en fantastisk dag videre!

Klem, Frøydis

sologbolig said...

Hei ! tenk å klare å få ei trapp såååå koselig, mange fine løkter og kurver og andre ting. Artig med de små avsatsene i trappa. Hos oss har vi ei heilt rett trapp ....kjedelig som bare det !! Så var det mandag, er nett komt fra jobb og har spist middag ...... så nå er det tid for å gjøre ka eg vil. Deilig. Ha ein fortsatt fin dag. Klem Sigfrid

Monica said...

Hei Sylvia,
tror ikke jeg har sett et så fint innholdsrikt hus som du har, er jo et drømmehus :)
Du er så flink til å få det til å se gjenomført og koselig ut i hvert rom og krok..
Alltid gøy å se dine nye innlegg!

Ha en fin uke,hilsen meg , hundene og pasienten

salige lavendel said...

Hei på deg! Hyggelig å se deg hos meg igjen :) Og for noen nydelige bilder du viser i dag, lekkert fra ende til annen! Bare hils kusinen din og si at det er i orden :) Ikke alltid så lett å få ordnet ting når nettet svikter.Ha en fin kveld!! Klem fra Ann-Helen

MajorogMeg said...

Ah...for ei trapp...og for en stemning du har i alle rom Sylvia:) Kos og sjarm med flotte rom.
3 toa er bra ja, vi har 2. Når vi bodde i Trondheim hadde vi 1...og når alle ungene var i hus var 6 personer..sier ikke mer:))
Nyt ettermiddagen din, klem fra meg:)

Tovepia said...

Så utrolig artig å følge deg opp trappa. Jeg har sagt det før, huset ditt er som en eventyrverden med så mange idylliske perler i pynt og det hele! Du er flink!

ha en fin dag videre og klem fra meg;)

Ulla-Kristiina said...

Hello Sylvia!
Again so beautiful pictures of your wonderful home. I love those pictures!!

Have a nice week!!

Hugs Ulla-Kristiina

Barbros lille atelier said...

Så koselig og flott du har det overalt:-) Kjempefine bilder!

Ønsker deg en fin uke!

Kem

M said...

Så nydelig du har det!
Klem,M

no47-mia said...

Jaa.. jag fattar inte hur stort hu du har egentligen ; ) För du visar ständigt nya rum varje gång av allt detta vackra du har till inredning..

Kram ♥ Mia

På landet said...

Heisann, så gøy med skrift i trappa, nydelig vaskebord.Masse herlige detaljer. Det må være deilig med 3 bad, Her er det "bare" ett.

Ha en fin uke.

Minka said...

Jeg må bare bøye meg i støvet...Huset ditt er så lekkert, alle rom, ganger og kroker..Helt herlig flott..Klems..

Ellinor Forsblom said...

Vilken Underbar Trapp o alla avsatser med fina saker på.
De är lika roligt varje gång att titta in till dej o se på din inredning o bli Inspirerad.
Kram Ellinors Hus

Landlige Hjem said...

Dette er en fryd for øyet, så mye vakkert!! Ditt hjem er en skatt! ;)
Dukkevognen er utrolig lekker du! :)

Takk for du tittet innom med dine vakre ord som alltid, setter stor pris på deg skal du vite!

Varm klem
Anki

gry said...

For en trapp Sylvia.:-) Den var både tøff og morsomt..sikkelig blikkfang.:-) helt herlig.:-)

Fånga dagen said...

Jaha det fanns alltså mer att visa. Det är ju det jag säger du måste bo i ett slott. 3 våningar wow.
Helt plötsligt förstår jag att jag bor i en lekstuga med mina 4 rum o kök. Fast det positiva med det är att jag inte har så mycket att städa som du. Men jag är avundsjuk för jag skulle vilja ha aningen större.
Jag får se till att skrapa ihop lite pengar och bygga ut lillstugan i alla fall.
Jag glömde ju säga att jag älskar gamla trappor och din var verkligen enormt fin precis som allt annat.
Kram Lena

Smykkas said...

Dette er noe av det flotteste jeg har sett.

Det ble en eventyrlig vandring i alt det vakre du omgir deg med.

Jeg er også veldig glad i madonnafigurer, men har bare en som henger på veggen.

Kanskje jeg investerer i en som kan stå et eller annet sted i stua med tiden.

Takk for titten.

Astrid

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det är så fint med vitmålad trappa, och golvet är precis så som jag skulle vilja ha. Och så gillar jag dom fina dörrarna ni har till alla uteplatser. Sen har du så mycket fint, dina lyktor och dockan. Allt är jättefint.
Ha det gott vännen
Stor kram
AnnaMaria

Rosor och Spetsar said...

Vilken underbar trappa du har och vilken fin ide att texta i den. I en så mysig trapp sitter man väl sig gärna ner och myser. Gillar dina fina bilder som du gör, jättefina.
Ha en fin kväll och tack för att du gillar att blogga, det är alltid så trevligt att titta in hos dig
Kramar
Annelie

bodil said...

Hei.Tusen takk for titten.KJEMPE NYDELIG.Som sakt før du er kjempe flink å få det fint og koselig i runt deg.Kjempe stilig med trappa.Ha en riktig fin Mandagskveld med eller uten Ol...Klem fra Bodil...

Uttan said...

Så fint som ett sagoslott....och sååå mycket fint att titta på.
Man blir så inspirerad.
Tack för att du visar ditt fina hem!

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram!

Irenes Second hand said...

Å såååå fint du har det! Underbare saker!
Ha en fin kveld!

Klem irene

Joy said...

Så mysigt med hälsning från dig Sylvia - tusen tack!
Vilket vackert bilde du har lagat. Önskar att jag vore lika flink på det som du!
Ha en mysig vecka vännen! Kram Joy

Anita S Home and Wine said...

God kveld
skjønner du er godt kjent med åpner dører problematikken...
Nydelig tekst du har fått deg. Er jo et eventyr å følge deg opp trappe. klem Anita s

Hege`s Cute N Cool Blogg said...

Du he det eventyrlig vakkert!!! Utrulig mange flotte bilder og så masse flotte ting du he da!!! :o))))

Blir skikkelig inspirert av hjemmet ditt!! Tror du legger mye arbeid og kos i det...smil!!

Takk for titten inne hos mej :o)

Klem Hege :o))

Torilpia said...

Nydelig Sylvia .. det er altså bare lekkert hva du enn ønsker å vise fra hjemmet ditt .. :o)

Blir som å komme på et galleri - en flott interiørutstilling :o)

Håper du har hatt en super helg og at den kommende uken blir like bra .. stor klem fra Toril :o)

lavendel mio said...

Dååån så fint du har det i trappen og oppe på loftet:)
Drømmehus spør du meg:)
Ønsker deg en nydelig kveld,klem Hanne

Linda said...

Hei hei og takk for koselig hilsen ;O)
Blir så glad ;O)rart med det når en har vært bort noen uker..
Nydelig trapp og trapperom!
Herlig skrift på trappen.
Mye fint du har og flotte detaljer.
Men det hjelper lite hvis en ikke setter det sammen rett....men det er jo du råflink til!!

Ha en fin kveld !
Klem fra Linda

lisje astrid's husblogg said...

For eit hus du har!!!Det er berre sååååååååååååååååååååååååååååååå lekkert!Å alle detaljane...DÅÅÅÅN!
Nydeleg♥
Klem frå Astrid♥

Besta said...

Det er alltid så koselig og inspirerende å komme på besøk til deg. Nydelig trapp og gang med flotte detaljer.
Er litt pjusk i dag men det går nok over.
Ha en fin uke.
klem fra marilyn

Änglarnas hus said...

Oj, oj Sylvia!!

Du visar alltid såå mycket fint att man blir helt snurrig!! :)

Vilken fin idé att skriva väl valda ord på trappen..något att läsa när man går upp!!

ha en bra start på veckan!!

Kramis Sanne!!

Ingunn said...

Hei hei, så nydelig du har dandert trappen din Sylvia. Likte godt det vaskefatet ditt og så mange av de små søte tingene dine som gjør seg sååå godt i trappen din.. Takk for at jeg fikk gå opp trappen sammen med deg i ditt hus.. det var koselig:) Klem Ingunn

Hilde said...

Såååååå vakkert det er hjemme hos deg! bLIR SÅ INSPIRERT AV BILDENE DINE - KAN NOK IKKE komme opp på ditt nivå, men det bobbler opp mange ideer av å se ditt skjønne hjem ! Tusen takk for at du deler!
kLEM hILDE

Nostalgia said...

Så koselig trappen din er :-) Og den avsatsen, så mye flott. Her fikk jeg virkelig den gode følelsen og smak av gamle dager. Kjempekoselig :-)

Hos meg har det gått i dugnad for min yngste datters klasse fra torsdag til søndag, omsider fikk jeg tid til å ta litt bloggbesøk også. alltid koselig å komme innom bloggen din :-)

Klem, Nostalgia

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vad mycket fint du har! Vad charmigt med de vackra orden målade på trappstegen sådär,det gillade jag:)

Ha en trevlig vecka!

Klem Jenny

Mariann Louise said...

Du verden, tror ikke jeg har godt av å se sånne bilder...:)) Får bare lyst til å ha det helt make!

Dukevognen er så skjønn, en RIKTIG lekkerbisken! Har vært på utkikk etter gammel dukkevogn, men den hadde vel endt opp som hundeplass..

Men denne var så søt og nett:)

Tar du imot utfordringene fra meg?

Det hadde jo vært moro for meg, da:)

En Award, en liten pakke i posten?
Moro å gjøre noe annet, trenger litt "input" nå, for jeg er så utrolig trøtt og sliten om dagene. Skulle malt og ordnet, men makter ikke. Håper det gir seg litt snart:)

Det er ihvertfall masse kos å se på dine herlige bilder:)

Ha en fin kveld, klem!

yesheimen said...

Hei. Det er like koselig opp trappen din som i resten av huset. Du har så mange nydelige ting Sylvia. Så gjennomført å vakkert overalt. Synes stilen din er kjempelekker, men du har jammen en del ting å tørke støv av....Heldigvis er dusteren oppfunnet.

Ha en fin kveld Sylvia.
Klem Ann<3

HildeP. said...

Du har så mange sjarmerende og flotte ting! Moro å se! : ) Kjempeflotte lykter, og så amsse fine hvite møbler du har rundt forbi, misunnelig! ; ) Ønsker deg ei flott uke! : )

Klem Hilde

Maliva`s verden said...

Lekkert....nå får jeg sette i gang å male vår trapp også;o) Masse flotte detaljer hos deg! Klem fra Maliva

Synnøve said...

Lekkert. Hele huset ditt er så gjennomført. Jeg tror du har det fineste huset jeg har sett.

Klem

Inspiration i vitt said...

ojojojoj Sylvia vad mycket vackra saker du har och vilket underbart hus du måste bo i. alla rum du visar är alltid så fina. Gillar din trapp och komoden och spegeln och .....jaaa allt var så fint. Tack för att du gör reklam för våran bok nr 2 oxå, det värmer i mitt hjärta.
Kramar i massor/Ingela.

Anitas hus said...

Å som jeg koser meg med innleggene dine Sylvia.
Du har ett så fantastisk flott hjem. Skjønne bilder og sååå mye fint. Du er jo så flink til å sette sammen små og store stillben rundt omkring.

Jeg har åpne trappetrinn men har veldig lyst til å lukke de etterhvert. Aller helst kunne jeg tenkt meg å byttet ut hele trappen^^,)
Det er jo så fint med skrift i trappen.

Ha en god natt!
Klem, Anita:O)

Blessedmom's Simple Home said...

Your home is so beautiful. I loved the writing on the stairs and all the sweet decorations.
Blessings,
Marcia

Ruths datter said...

hei kjære deg!
Du har det så delikat at jeg tror jeg stikker innom deg.Litt lang vei kanskje..Likte bildet du har laget. Du er jo rene kunstneren.Flott oppover trappen din også.Ønsker deg en fin uke.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så herlige kriker og kroker, og spennende med at deler av huset er så gammelt! Da får det jo sjarm og historie, som kanskje inneholder et spøkelse eller to?!

Ha en fin dag i Arendal!

Klem Cathrine :-)

Lenemora said...

Du har det så koselig og personlig, man blir jo rett og slett glad av å være hos deg og sammen med deg, Sylvia. Der har du virkelig en gave!

Ha en fin uke!

Klem fra Lenemora

Berit T said...

Hei Syliva.
Vakkert fra begynnesle til slutt.
Du må ha et stort hus og mange rom.
Synd for Gro Linda som ikke har nett, slitsom når en blogger og vil se :O) Håper det ordner snart for henne.
Ha en fin dag da Sylvia, jeg skal på mitt arbeidsrom å gjøre ferdig forskjellig ting.

Bluggi buggi blogg said...

Ah så nydelig du hadde det. Virkelig gøy å se de flotte bildene dine.
Kommer gjerne tilbake for en titt en annen gang. Du er velkommen hos meg om du ønsker :)
Ha en god dag.
Trude :)

Alven said...

Hei vennen :-)

Vakkert,vakkert og vakkert :-) Dette er virkelig så gjennomført :-) Hele huset :-) Du er dyktig altså :-) Og har utrolig god smak :-) Takk for inspirasjon :-)

Ha en flott uke :-)


Klem

Datt said...

Ah, jeg eeelsker den lyskrona di!! Ikke sett maken jeg, helt fantastisk nydelig! :D

ELIN´S SHABBY ROMANTIC said...

Hej Sylvia,
du visar så mycket fint, det är så vackert hemma hos dig!! Man gottar i sig i varje sak och detalj som man inte får nog utav, utan vill bara se mera mera!

Kram Elin.

ralfefarfars paradis said...

Ja- sånn ser det ikke ut i min trapp- med et trist belegg i- jeg må nok frem med malerkosten...SÅ herlig å bo i et gammelt hus med sjel- og du er så flink til å la alt passe sammen- så gjennomført og fint- det beundrer jeg;) Så har du så mye fint man kan hvile blikket på- veldig mye fint under her også. Vakre gamle møbler- herlig;) Ønsker deg en fortsatt fin dag!!

Troen og Haapet said...

Du har virkelig det skjønneste huset som finns!!Makan skal man lete lenge og vel etter!
..men 3 etasjer er for mye for meg;)
Skal si du er flink som har det like lekkert i alle etasjene!!!
Fikk pakke fra din snille, søte datter i dag..og det var en kjempepremie!!Kommer på trykk i morgen.
Kos deg videre på denne tirsdagskvelden i ditt vakre hjem;)
Stor klem

Monica said...

Nyyyydelig!!
Så mye flott du viser! Jeg blir helt stum jeg:) Digger gulvet ditt!
Og så lekre håndtak på kommoden din!

Ja, skapet mitt er hjemmelaget;)

Ingrid said...

Utrolig lekkert! Hvert rom i huset ditt er som en eventyrreise, har jeg inntrykk av! :)
Ha en fin kveld!

Lykkelig som liten.. said...

Så masse fine bilder du viser i dag da mamma :) Utrolig koselig:)

Ja er nok på grunn av all synginga at jeg er så hes ;) hehehe
Og det var utrolig morsomt :)

Vi kommer snart på besøk :)
Klem Tina

Violetta said...

Flott, dekorativt og moro! Fikk lyst å pynte trappa selv nå, men først må jeg vel male den ;-) Huttemegtu...for en jobb, midt i vintermørket.

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Herlige bilder Sylvia...så nydelig trapp.
God uke til deg!
Klem....Ellen

Nanni said...

Bare helt nydelig trapp, Sylvia :)!
Min yngste (10, snart 11 år) tittet på bildene sammen med meg her om dagen og sa: ååååå, så fint, hvem bor der? - med store beundrende, brune øyne... Hun har begynt å interessere seg for interiør og har klare meninger om hvordan rommet hennes skal pusses opp :). Det blir hvitt og lyst, gitt :)
Nå har jeg besøkt siden til datteren din, koselig!
Nanniklem og natta :)

elin said...

Hei!
For et fantastisk fint hus du har :)

Tusen takk for titten.
Hilsen Elin en helt fersk blogger

Ta gjerne en titt på min blogg,som forøvrig heter:
huset ved elva-elin

Huset vid ån said...

Åh, Sylvia ditt hem är som en riktig "skattkammare" med allt fint du visar oss! Ha en bra dag min vän! Kram Therese

Moski said...

Så koselig du har gjort det i trappen. Stilig å bruke trappetrinnene til å skrive på. Beundringsverdig med en så gjennomført stil hjemme hos dere. Det er virkelig flott og så mange vakre detaljer.
Ønsker deg en herlig dag.

Mira said...

nnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhu,,,

Ops, Noah har tråkket på tastaturet.Vil ha kosestund.
Nydelig trapp, er heilt imponert eg.

Klem fra Mira.

Viveka i Bläckhornet said...

Åh Sylvia så vackert du har det. Jag tror jag svimmar. Så ljuvligt i alla dina rum.
Tre badrum? Vilken underbar lyx :)

Jo just nu sitter jag hos mamma och svarar på mina kommentarer jag fått. Dottern är här med sin dator med bärbart internet :) Idag ska vi ut och shoppa.

Kram Viveka

Sköna o Gröna Ting said...

Sylvia..., alla dina vackra saker gör mig.., GLAD!!!!
Du har ju så vackert hemma, du har inte tänkt öppna ett Bed & Breakfast.., jag hade hyrt ett rum direkt.., hela året dessutom:)))

Tack för all inspiration vännen...
Kramar till dig
Marianne

Landlige Hjem said...

Hei Sylvia,
jeg måtte innom igjen for en titt, du er en stor inspirasjon kilde.
Min sambo likte lysekronen, kan jeg spørre deg hvor man kan få tak i en sånn... Virkelig Nyydelig!

Ønsker deg samtidig en vakker dag

Klem Anki

Ellemeller said...

Eg trur eg svimer av her eg sit! Herlighet for nokre nydelege bilete du viser!
A-l-t v-a-r b-e-r-r-e s-k-j-ø-n-t!!

Og so vil eg takke for veldig hyggeleg kommentar på avisrepotasjeinnlegget mitt:)

Landlige Hjem said...

Takk, jeg gleder meg så mye til å reise :)
Takk for opplysningen om lampen, så snillt av deg!
Da skal jeg sjekke lampemagasinet, den er jo rå-lekker! ღ Navnet passer også bra!

Å takk såååå mye for nyyydelige ord på bloggen min :) Du er god du!
Setter så stor pris på tilbakemeldinger, uansett om det er bra eller dårlige hihi

God kveld kjære bloggvenn
Klem Anki

Sjabbig men chic said...

Men vad du har mycket fina saker Sylvia! Du grejar och donar och gör mysigt. Du är så himla kreativ och duktig!

kram Lisa

Vitaboet said...

Blir helt mållös när jag ser på dina bilder. Åh så vackert. Kan inte du komma hem till mej och hjälpa mig med inredningen;), allt är vitt och vackert och precis som jag älskar det:).

Trappan var helt fantastisk....

Ha en fin kväll vännen.

Stor kram Camilla

sigrid said...

Så flott ei trapp, og resten er berre lækkert..

Jeanettes Hjerterom said...

Gosh, fy søren så lekkert og vakkert du har det...

Ble bare sittende og måpe jeg...

Klem

Beth said...

Du her en drøm av et hus!
Og du vet også hvordan du skal gjøre det koselig...:-))
Trappen er jo helt fantastisk og for ikke å si hva som venter en på toppen av trappen!

Takk for titten, det er like hyggelig hver eneste gang! :-))

Klem Beth...

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Godt det er et fredelig hus dere bor i - man får jo noen slike tanker etter å se på "Åndenes makt"! Men, jeg hadde nok ikke vært så redd for å legge meg til å sove hos deg, med alle de englene du har til å passe på! :-)

De hjerte-rammene du har oppe i trappen, tror jeg kan være slike jeg har brukt til de broderte bokstavene/monogram jeg har laget!

Ønsker deg en fin dag!

klem Cathrine :-)

Englagård said...

Vilken fin trappa med vackert pynt. Vår trappa här hemma rymmer mest sådant som "är på väg upp", högar av böcker och spel alltså;)

Ha det gott
kram Karina

Shabbycharm said...

Hei vennen...du er en stor innspirasjon for så mange,så fint over alt....sitter bare å nyter alle bildene..;O))
Ha en toppen dag.
Klem Bella

Bestemor Drillo said...

Som et eventyr det huset ditt, og den trappa var helt nydelig!! Ha en strålende dag ! Klem fra meg!

Vita små hjärtan said...

Fantastiskt vackert! Du har så mycke dekorativa detaljer!!!!!
Kram Agnetha

Hjemmekjær said...

Så stilig med skrift i trappa!! For noen flotte bilder du viser, har sagt det før - sier det igjen: Du har så mye fint!!

Lilla Kullan said...

Helt otroligt fint.:-)
Kram Stina

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Du har ett så fantastisk flott hjem,
en fornøyelse å titte innom deg…
nydelig overalt, detaljene, ja her
får jeg inspirasjon og drømmer
meg litt bort… Ønsker deg en
strålende flott kveld.
Klem fra Mette

LykkeLise said...

Takk for kos kommentar inne hos meg ♥ Setter jeg stor pris på, og da var jeg jo så heldig å finne den fine bloggen din også:)
Så utrolig fint du har det:):) Moro med skrift i trappa, det har jeg ikke tenkt på... har en lignende hvit trapp, så kanskje det blir skrift der også:)

Følger deg så klart videre:)

Klem Lise ♥

Hespe said...

Hei på deg!
Ja, jeg har sagt det til deg før Sylvia - du har et VAKKERT hjem!!! Jeg elsker stilen din og de flotte detaljene som er å finne over alt! Loftsrommet er helt nyyydelig! Tusen takk for titten:o)

Ønsker deg en flott kveld videre og en supergod helg - kos deg!

Klemmer fra Hildegunn

Irenes Second hand said...

83 komentarer!!! Helt utrolig! Du er populär! Og det er ikke rart, for så mange fine bilder du viser oss!Ha en fin Fredag Sylvia!

Klem Irene

Atelje Skärvan said...

Hej Sylvia!
Tack för din fina kommentar.
Vilken underbar trappa du har,dina rum är också otroligt vackra.
Kram Agneta

Renates Kammers said...

Hei Sylvia!

Så flott du har det! Så mange vakre bilder! Utrolig vakert hjem! Det er sikkert:) Koser meg når jeg er inne hos deg. Er så mye inspirasjon å hente:) Tusen takk for at du deler alt dette med oss!

Jeg skal bare en liten tur til Tr.heim i morgen og en tur til Ål så tar jeg nesten en uke fri, det trengs sårt!

Håper du har hatt en flott uke og ønsker deg en riktig god helg:)

God klem fra Renate:)

Henriette said...

du har det nydeligste hjem:):)

Anita S Home and Wine said...

Hei Sylvia
Ja gjett om at det snør i larvik for tiden. Jeg har vært på treff med gamle skolevenninner i kveld og måtte nesten måke fram bilen da jeg skulle hjem. På slike dager er virklig godstolen det beste stedet å være. Trur det er meldt mer snø i morgen.. Nå vil vi ha vår..
heldigvis har jeg en sydentur å se fram til om noen få uker. Det skal bli såååå deilig med litt smak av sommer. God natt - klem anita s

Prinsesse Elin said...

Hei og god morgen
Du har det så utrolig lekkert at jeg blir helt satt ut. Scroller meg oppover å nedover. Jeg trenger inspirasjon og skal titte litt til på bloggen din for den er perfekt.
Ha en nydelig dag min venn.
Klem fra Elin:)

Huset vid ån said...

Hej Goa Sylvia! Kikar in o önskar dig en riktigt Trevlig helg trots all snö o blåst! Många Vinterkramar till dig från mig. / Therese

Sjarm og Glede said...

Tusen takk for kommentaren om kjøkkenet mitt i juletiden ;)
Så utrolig fin trapp ;-) Veldig kreativt med tekst slik du har det. Ellers masse fine bilder hos deg. Kjekt og titte innom ;-)

Kos deg i snøværet ;-)
Klem Hilde på Sjarm og Glede

Sjarm og Glede said...

Tusen takk for kommentaren om mitt julekjøkken ;-) Det var en utrolig spennende trapp. Veldig kreativt med tekst i den ;-)
Ellers har du det kjempefint. Veldig kjekt og titte innom og se hvor fint du har det ;-)
Kos deg i snøværet ;-)

Klem Hilde på Sjarm og Glede