Tuesday, February 23, 2010

i mommo`s hage

på søndag hadde vi stina på besøk.hun er vårt barnebarn på snart 3år,steffen som er storebror var og er syk så han måtte våre hjemme,stina ville sååå gjerne til oldemor,så bestefar tok henne med dit,de bor 12min unna med bil, å jeg elsker oldemor og oldefar kom det så søtt fra stina.
hun likte seg å i mommo sin hage,men var litt skeptisk til et insekt som var der,vi er veldig glad i stina å steffen,håper han snart blir bra igjen...

jeg har satt et gammelt sprosse vindu i bakgrunden av hagen nå,syntes det ble ganske fint,
så dette innlegg,likner på det forrige ,men med vindu bak,kan det stå der??hva syntes dere?


ferskenblomstene har kommet ennu mere ut,



syntes vindu som er slitt å gammelt gjordt det rustikk å ennu mer vårlig,




å min første krokus har kommet frem idag,
sola skinner å det er såå nydelig -3 ute.en våkner å blir i godt humør en sånn dag.
men det er vinter ennu.
ønsker alle som har vinterferie gode dager om dere er på tur eller hjemme,
neste uke er skolefri her sør.
å tusen takk til alle dere som legger igjen kommentar hos meg,å velkommen til nye følgere,koselig dere ville være med vidre.
dere varmer mitt hjerte og kropp.
ha det så lenge





55 comments:

Minka said...

Jeg syntes det så kjempe fint ut med vinduet bak, men nå er jeg veldig glad i slike vinduer da...Så koselig med barnebarn på besøk, og heldige de som har sine oldeforeldre, jeg husker selv å godt det va å ha de da jeg var liten..Mine fikk aldri oppleve dem, eller jeg har ei på min fars side,men er jo ikke alltid idyllen er der desverre..Klems..

Beth said...

Søt lita mormor jente, skjønner godt at hun trives i din hage...

Fine bilder!

Klem Beth...

Amy said...

For et fantastisk ide men en innedørs hage!! Det er defintiv tid for litt farge nå syns jeg, det snør i bøttevis her og jeg begynner så smått å bli lei. Venter for frokost til å sette seg i magen å de firebeint så skal vi ut på tur i den kaldt vinterland..
Ha en strålende dag!!! Klem fra meg :-)

Emmas utsikt said...

Herlig jente og herlige bilder!

:)

Louise said...

Så söt hon är ert barnbarn!!

Anita S Home and Wine said...

Dette må vel være mormors godjente. herlig kommentar til oldeforldrene også. klem Anita S

Rachel said...

Men käre Sylvia er du oldemor? Du er den piggeste og mest moderne oldemor jeg har sett det må jeg si.
Vilken skönn lite engel, hun passer perfekt inn i din miljö. Har glömt og si det tidigere men det er fine barn du/dere har.
I dag har jeg fri og bare later meg,har lyst til og sy litt så det blir det nok etter bloggende.
Ha en vidundelig vinter dag käre Sylvia. Klem klem!

My home is my Castle - by Kari said...

For en nydelig prinsesse :))
Og vårstemning hos deg ja :)) Herlige bilder, som alltid..
her skinner solen og det er rene påskestemningen ute :))

Klem,Kari

Bossa said...

Synes det vinduet passer perfekt der.
Vakre barnebarn har du. De er da en velsignelse, barnebarna våre.
Ha en flott dag.
Klem :O)

Bestemor Drillo said...

For et nydelig lite sjarmtroll!!
Tenker du koser deg med henne;)
Klem og god uke!

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så herlig liten jente da, som har lært å bruke store ord! Og det er aldri for tidlig å lære det, spør du meg!

Vinduet i bakgrunnen var fint det, så det kan du godt la stå! Herlig med den første krokusen da - ja, nå venter vi på at de skal komme UTE! He, he, det blir nok en stund til! - 9 her nå, og jeg er blitt forkjølet, og må holde meg inne.

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Datt said...

Jaaa, det ble herlig med det nydelige vinduet bak! Virkelig herlig! :D

Barbros lille atelier said...

Så koselig besøk. Kjempeskjønn jente:-)

Nydelige bilder du viser - som alltid. Er imponert over hjemmet ditt. Det er utrolig innholdsrikt. Må være litt av en jobb å tørke støv....

Ha en fin dag!

Klem

Simones Country Home said...

Hehe så søt da. Du har det jo så koselig å. ;o)

Ha en knall dag.

Klem Simone

Torilpia said...

Kjempelekkert Sylvia!

Så søt hun er lille Stina :o) Artig når de sier slike fine ting. Synd Steffen var syk - god bedring til han.

Så herlig at krokusen din begynner å blomstre .. :o)

Ha en flott dag - klemmer!

yesheimen said...

Skjønne Stina, forstår godt at hun koser seg i mo`mors hage. Det er så lekkert og vårlig hos deg nå, så flott at det er en fryd for øyet.
Ha en fin dag videre.

Klem Ann<3

bodil said...

Hei.Hælle dussen for en nydelig jente.Kjempe søt.Kos dere masse med henne de blir så fort stor.Kjempe fint med vinduet synes jeg .Nydelig blomst og farge.Ha en kjempe fin uke videre.Klem fra Bodil..♥♥

Sjarmerende VINTER said...

Tusen takk for mange hyggelige besøk hos meg -du er kjempesøt! Hos deg var det mye kos, hyggelig besøk og vår i vente. Fortsatt fin vinterferie til deg kjære bloggvenn!
Klem fra Hanna

Synnøve said...

For ei nydelig prinsesse.
Likte speilet bak der,ble fint det.
Ferskenblomsteren er kjempfine.

Ha en fin kveld

Crinoline said...

Hei,Sylvia.For ei søt lita jente.Håper at det andre barnebarnet snart blir frisk igjen.Nydelig som alltid hos deg.Ble veldig fint med vinduet bak.God uke til deg.Klem

Ruths datter said...

Herlig jente.Likner på deg kanskje.
Så fint de blomstrer de kvistene dine.
Klem

Rosor och Spetsar said...

Vilken liten go tjej du har. Och jag tycker det blev bra med det vackra förnstret i bakgrunden av dina underbara vårkvistar o blommor.
Ha en fin kväll
Kramar
Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Ett sånt litet charmtroll du haft på besök, van vid fotografen tror jag. Så roligt när dom små hälsar på. Och gamla fönster det är fint överallt, jag tycker det passar bra i din vår-hörna.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

huset ved elva said...

Heisann :)
Det ble fint med det vinduet,jeg liker godt blanding av gammelt og
nytt sammen :D
Ferskenblomsten var kjempe fin.
Kos deg masse med barnebarnet ditt
klem Elin

Besta said...

For ei skjønn lite jente :) Håper broren er frisk snart.
For meg kan du vise bilde av grenene hver dag. Jeg prøvde å herme etter deg i går men de var ikke å oppdrive hverken her eller i Mandal.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Pia said...

En liten gulle-gulle-plutt-unge, ditt barnbarn Stina!

Trots snön, har du det så vårigt!

Kraam, Pia

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Ville bara titta in och önska dig en trevlig kväll och så fick jag se dittt härliga barnbarn. Så söt hon var bland dina underbara saker.
Vackra bilder allihop
Kram Lena

no47-mia said...

Hej Sylvia!
Vilken sötis du haft på besök.. Hon poserar så fint bland alla dina vackra saker..
Förstår att det var en trevlig dag med så fint besök ; )

Kram på dig!
Mia

Hespe said...

Åhhh, så nydelig barnebarn du har - skikkelig go'jente!!!

Flotte og vårlige bilder! Elsker de gamle vindusrammene - kjempefine! Selv har jeg funnet noen "hjemme" på verkstedlemmen, og når jeg får besøk nedover, skal bilen "fylles"... ;o)

Ha en fin kveld!

Klem fra Hildegunn

Ellinor Forsblom said...

Så Söt Mormors Lilla Stina är.
Älskar Gamla Fönster passar såå bra där. Så fint med allt som Blommar.
Kram Ellinors Hus

sortekatt said...

Så gøy med besøk da,herlig jente:)
Kjempe fint med vindu bak, i din have er det godt å være;)
Ha en fin kveld,klem Mona.

sylysten said...

Skjønn jente som er på besøk, tenker momo koser seg;o)
Takk for koselig kommentar hos meg, og ja, det er deilig når en endelig kan tikke av en etterlengta ting på lista;o)
Klem
Linda;o)

Smykkas said...

Oj, her var det mye flott å hvile blikket på.

Synes alt ser helt kjempefint ut slik du har plassert det.

Fortryllende liten tulle dere har.

Klem

ralfefarfars paradis said...

Jeg kunne "se" at solen skinte hos deg på bildene- koselig med lysere dager- og veldig fint besøk du hadde også da;)Bengalack er flott å male med- det dekker veldig bra- og du trenger ikke grunne- bare puss litt over det du skal male og tørk av støvet. Hvis du maler flere strøk- kan det være lurt å pusse engang til med fint sandpapir -før det siste strøket. Vi har 20 minusgrader- folk sier at de aldri har opplevd maken her;) Så jeg leengter etter våren!!

Modern Country said...

Hei Sylvia!

Så hyggelig hilsen du la igjen til meg! :)) For noen nydelige kvister med blomster du dekorerer med. Sier du det er ferskenblomster?? Det var noe nytt for meg, har du ett tre i hagen eller har du kjøpt via gartneri? Jeg kjøpte noen fine syriner imporert fra Nederland i forrige uke, men det tok bare ett par dager så hang de med hodet. Vinduer er så flott og bruke i innredninger, det tilfører virkelig noe ekstra. Rustikk som du sier.

God natt!
Aina

Lykkelig som liten.. said...

Såå utrolig koselig innlegg da mamma :)
Og jeg blir jo sååå stolt av alle de hyggelige kommentarene du har fått:)
Tulla mi er jo nydelig da :)hi hi
Og ho koser seg jo så besøk hos dere.
Og ho var så glad når ho kom hjem fra Oldemor og Oldefar også. Helt i hundre:) hehehe.

Steffen er heldigvis bedre, og skal i barnehagen i morra, så det er jo godt:)

Jeg reiser inn til Tønsberg på jobb i morra, gleder meg til det :)

Ha en nydelig kveld mammsen :)
Klem Tina

Landlige Hjem said...

Heisan Sylvia!
Så söt da, herlig med barn!♥
Nydelig vårbilder du viser, må väre göy å ha en egen liten hage innendörs :)
Takk for din herlige kommentar her hos meg!♥ Alltid så koselig å höre fra deg! ♥
Synd man reiser hjem i morgen!
Önsker deg en herlig onsdag!

Klem Anki

Uttan said...

Så söt Hon är Ditt lilla Barnbarn visst är det underbart med Barnbarn?

Så fint med vårblommor ska nog köpa Mej några i morgon.

Ha det gott!

Kram!

Huset vid ån said...

Åh, Vilken liten charmig o go tjej...Jättesöt! Kram Therese

Anonymous said...

Hei hei, kjære Sylvia:) er på vinterferie uten strøm og nett, men måtte inn og si hei via mobilen min:) så nydelig ei jente og bilder, smart med en slik hage:) ønsker deg en fin dag, stor klem fra Marianne Balke:)

Bluggi buggi blogg said...

Gøyt med vinduet bak bordet. Har noen sånne vinduer, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de. Koselig med barnebarn på besøk, søt jente :)
Koselig med krokus inne.
Ha en fin dag.
Trude :)

lisje astrid's husblogg said...

Sååå søt lita pie♥
Kan tenke meg du er stolt mormor ja♥
Såååå masse fint og vårleg du viser!
Blir alltid så inspirert av deg☺
Tusen takk for alltid så gode ord frå deg♥
Du er ei hjertevarm og god dame♥
ønskar deg ein super dag☺
Klem frå Astrid☺

Hanna said...

Så söt.
Kram
Hanna

BEA said...

ja selvfølgelig!! det ble flott og dessuten kan det jo danne bakgrunn for nye "hager" som kommer inn etterhvert.. god ide!!

ha en fin dag .. klem fra mæ

Frøydis said...

Å, tusen takk for flott kommentar! Koselig at du syns det!!
Jeg er bare meg selv, kan ikke være noe annet, men når dagene synes å bare være "blææh", er det kjempegodt å få et sånt fint kompliment!!
Så igjen, TUSEN takk!

Varm klem til deg fra meg!

Jungfrun said...

Du kan absolut ha fönstret där! Kjempefint!! Så söt flicka, förstår jag det att hon trivs hemma hos dig! Ha det så gott. Kram från Jonna ♥

Lilla Kullan said...

Så söt hon är, lilla gumman.:-) kram Stina

frøken olsens drømmer said...

Alltid så snill mot meg,du sylvia ;))
så fine innlegg du lager,tror kanskje jeg også vil lage vår i stua,her melles det jo bare mer snø...jo jjjeg skal på jobben i morgen,godt det også ;))
nå får du kose deg med stafetten i kveld og noe godt å bite i ;))
klem fra meg til min kjære venn ;)))

Alven said...

Nydelig barnebarn di har! Og fine bilder fra det vakre hjemme ditt :-) Var utrolig fine de ferskenblomstene :-) sukk :-)

Ha en fortsatt fin uke :-) Håper det er varmere hos dere...her er det 23 minus :-(

Klemmer ifra Alven

Joy said...

Så söt hon är lilla Stina! De var väldig vackert med det gamla vinduet... Ha en mysig onsdagskväll! Kramar :)

Hilsen fra landet said...

Herlig, herlig!!

Sivs hus said...

Takk for hyggelig hilsen. Så koselig bilde av barnebarnet samt nydelige vårbilder hos deg. klem Siv

Landlige Hjem said...

Takk for din herlig hilsen ღ
Ja gamle hus har sjel de! Min drøm er å komme over ett gammelt Sveitserhus :)
Ønsker deg en herlig torsdagღ

Klem Anki

Violetta said...

Om vinduet er foran eller bak, eller henger på halvtolv, spiller liksom ingen rolle her, for flott blir det uansett! Du er jo "the queen of decoration" vet du :)

Så nusselig mommo-jente. Ser ut som hun er bergtatt av omgivelsene hun også ;-)

Marie said...

Så söt hon är ditt barnbarn, en riktig liten sötnos!

Trevlig helg!
Kram Marie