Sunday, February 28, 2010

lengter til vår og adwarder

hei alle sammen,ja tenk søndag,en helg er ikke lang,går fort,vinterferie vi fra i morra,blir koselige dager hjemme.viser et bilde av sommeren idag,å som jeg venter å lengter på sommer,åkunne sitte på brygga å kjenne sola varmer i ansiktet.
jeg har fått adwarder den øverste her har jeg fått av vakre Astrid med bloggen lisje Astrid`s husblogg.en kreativ hyggelg dame som har det såå vakkert,du kommer til henne HER.å med den adward måte jeg fortelle om 10 ting som gjør meg glad.
1 min mann
2 mine 3 perfekte barn
3 mine herlige barnebarn
4 mine svigerforeldre
5 min pappa og sambo.
6 å stå opp hver dag
7 mine venner
8 blomster og dyr
9 de gode samtaler
10 livet.
å masse mer å ikke nødvendigvis i den rekkefølge..

å denne her har jeg fått av bloggeren bak Landlige Hjem,tusen takk,
å henne finner du HER,en herlig blogg med stor sjarm,å nydelige bruktfunn.
ønsker dere alle en fortsatt fin søndag,her er -1 og litt snø av og til,skal are kose meg inne i dag med litt pussel.har endelig fått kjøpt noen påske egg og dekoparse lim,så nå skal jeg prøve meg,bilder kommer om jeg tør.hihi...får se hvordan de blir først.
ha en god søndag.
gir disse vidre adwarder vidre til alle som stikker innom meg,ta de med om dere vil

26 comments:

Bestemor Drillo said...

Men tror du ikke våren kommer snart???

Jeg vet ikke jeg , men her har snøhaugene vokst i det siste!!
Klem og god søndagskveld!!

Frøydis said...

Hei på deg :-))

Våren kommer, den er bare litt forsinka ;-))

Håper du får en flott søndag!
Klem, Frøydis

Ruths datter said...

Du har så koselig hus. Du gleder deg til vår ja. Vi har aldri hatt så masse snø i hagen som nå. Jeg begynner å bekymre meg for de stakkars vekstene som er under. De kommer nok opp.Du skal kose deg med dekoupage.Det skal bli kjekt å se det du lager.
Søndagsklem til deg

Louise said...

Ja just de 10 saker du räknar upp som gläder dig är ju så viktiga!! Visst längtar vi här också efter vår...må den komma snart! Imorgon är det ju första mars och mars skall vara en vårmånad enligt almanackan...:O) Skön söndag!

ralfefarfars paradis said...

Nå er det vakkert solskinn her- og snøen er så hvit - så hvit- og i går så jeg de første gåsungene- eller pusekatter som noen kaller dem..så nå må det bli vår- selv om snøen nok vil ligge enda en stund- men det er så fint når dagene blir lysere!! Gratulerer med awards- du er en meget hyggelig dame- så de fortjener du!! Ønsker deg en herlig søndag!!

Beth said...

Deilige sommer!
Bilde fikk meg ihvertfall til å lengte...
Rop på sommer`n så kommer`n!!!
(ropte vi som barn)

Kos deg med pusleriet ditt denne søndagen...

Klem Beth...

Jungfrun said...

Grattis till dina awards! Det är du värd!!! Härlig bild du bjuder på idag. Jag längtar också till sommaren och värmen. Ha en fortsatt bra dag! Kram från Jonna ♥

Emmas utsikt said...

Idag har vi måket snø og det føltes som om våren er begravet under 1,5 meter snø. Minst!

Men etterhvert så. Bare vent og se...

Klem!

huset ved elva-elin said...

Heisann :)
Kjempe koselig sommerbilde.
Jeg gleder meg å til vår å sommer,masse.
Kos deg med hobby syssler,gleder meg til å se :)
Jeg er just ferdig med 2 påske egg, kjempe gøy.
ha en fortsatt fin søndag,klem Elin

lisje astrid's husblogg said...

Hei du gode Sylvia♥♥♥
Så kjekt å lese om kva som gjer deg glad☺
Tusen takk for gode ord frå deg♥Du er berre såååå snild♥
Kjempe deilig bilde av sommaren hos deg...Det kriblar i meg av slike bilder♥
Ønskar deg ein super fin søndag♥
Klem frå Astrid☺

Datt said...

Sukk, hit me with VÅR! Jeg er sååå klar! <3

Anita S Home and Wine said...

Herlig vårstemning, kos deg idag Sylvia,mens vi ennå venter, klem Anita S

Gunilla said...

Nu har vi fått snö i flera dagar så nu får det vara nog. Det är den 1 Mars imorgon och då skall väl våren vara påväg????


Ha det gott
Kram/Gunilla

MajorogMeg said...

Grattis med award...

Våren kan bare komme...jeg er klar som et egg!!!!!!
Nyt søndagen videre:)klem til deg:)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Så herlig et sommerbilde... gleder meg masse til vår og sommer :)

Gratulerer med awards :)

Ha en fin søndag !
KLem solveig

Bluggi buggi blogg said...

Herlig sommerbilde. Ja savner sommeren og varmen. Gratulerer med awarder :)
Ha en fin uke.
Trude :)

Anitas hus said...

Lengter sååå etter vår jeg også.

Nå er jeg skikkelig lei av snø og kulde. Sitter her med en vond rygg etter gårsdagens store snøfall:( Men, men, 1. mars i morgen så våren må jo komme snart;) Kikket forresten på yr i sted og der melder de soooool og varmegrader fra tirsdag av, så håper jeg at det stemmer:D

Ha en fin søndag, Sylvia og gratulerer med flotte og velfortjente awarder!

Klem, Anita:O)

BEA said...

gratulerer med awards :o))

er SÅ klar for vår nå.. har sjekket ut alle drivhusene i dag og hvilket som ligger best til.. så nå skal den bare komme :o))

klem fra mæ

Hulda said...

Ja, sommer lengter jeg også fram mot. Men, først og fremst våren. Det er ei herlig årstid! Så flott sengetøy du har kjøpt.

Vitaboet said...

Hej Sylvia.

Vacker bild där på verandan med alla blommor, man längtar så otroligt mycket till våren.

Hoppas du haft en fin helg. Och grattis till alla awarder:). Kram Camilla

GroLinda said...

Heisan søs :o)
Ja, det blir nok deilig når det blir slik igjen!! Skjønner at du er litt "vår-yr" om dagen ;o) Det tar nok ikke lange tiden skjønner du, før våren er her.... Gratulerer med awarder ;o)
Var innom "De små stuer" å la inn kommentar der. Sørgelig greier altså. Håper hun kommer seg tilbake fort! Ha en flott søndag min kjæreste søs! Glad i du ;o)
Klem fra Gro :o)

frøken olsens drømmer said...

ÅÅÅÅ For en tid vi snart skal gå i møte...tenk den deilige vår duftem med de første vår blomstene..skogene fulde av hvitveis,etterfulgt av den deilige velduftene liljekonvalen og så kommer alle frukt trærene med sine flotte hvite,rosa blomster og fuglene synger og bygger seg sitt bo.Yrende liv både til land og til havs ..måke skrik og båt lydene ..åå som jeg gleder meg ;))
klem fra meg og heia norge !håper de vinner i kveld.

Atelje Skärvan said...

Våren, den bästa av alla.Fin uteplats du har,ha det så bra,kram Agneta

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Och grattis till dina awarder.
Vilken fin sommarbild, man längtar verkligen nu.
Jaså du ska prova på lite decoupage och påskägg, det är ju så himla kul, det fixar du galant och jag vill verkligen se resultatet.
Lycka till och ha en fin söndag nu
Kram Lena

bodil said...

Hei.Koselig,deilig bilde.Ja nå vil vi ha vår efter en lang vinter med kalde og snø.GRATULERER så mye med Awardene.Deg fortjent.Du har en kjempe fin blogg og ei veldig hyggelig dame.Ha en kjempe fin Søndagskveld og kos deg masse i vinterferien.Klem fra Bodil..

Henriette said...

ååå som jeg savner sommeren nå som jeg så bilde ditt..