Sunday, February 7, 2010

lengter til vår og noe nytt på bad

åå som jeg lengter til jeg kan sitte her igjen,nå er det fullt av snø,men om noen mnd,åååå,måtte bare varme dere med det bilde av vår brygge..
jeg var så heldig å vinne 3 franske tekster av Hilde Heimdal,hun har nettbutikk,titt innom.tusen takk Hilde.2 av tekstene ble satt opp på vårt bad,et på vår hylle som betyr glede,

å det andre på døra,det betyr lykke,for det er absolutt glede å lykke å synke ned i et badekar,syntes det ble så fint,så når vi først er på badet viser jeg litt til,kanskje noen ikke har sett her før,


dette er hyllen som har fått skrevet glede på sin side,er så fornøyd med denne lille skuff seksjon.



mine toalett ruller ligger i en sink bøtte,så klart med blondeduk ,




dette er fra enden av badekar,elsker disse sink ting,å vaske brett,





vår vask.enkelt å greit






fikk dette herlige håndkle til jul av GRO,min kusine i Skien,et nydelig tykt håndkle







å til slutt må jeg vise dere et skilt ved vårt speil,hihihi,når man har fylt 50 passer det jo,for man kan jommen lure av og til...
å til alle dere som legger igjen kommentarer hos meg,tusen tusen takk,
blir så kjempe glad,det er dere som holder blogging i gang,
å ikke glem min give away,sånn ca 3 innlegg under om dere ikke er med,
ha det for denne gang








68 comments:

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Den skylten var kul, en sån skulle jag ha också. Och så fina väggord du vann, passade så fint i badrummet. Jättefint badrum, kul och få titta in där. Toppenbra idé för förvaring av toa-rullar.
Ha en bra dag vännen.
Kramar
AnnaMaria

Rachel said...

Hei Sylvia nå er jeg tilbake i blogg verden :-) Besöket fra Norge var så koselig men tiden går så allt for fort desverre. Å så nydelig på brygga di. Må virkelig si att jeg gleder meg till den sommer dagen jeg skal besöke deg og sitte der og drikke kaffe og skravle litt med deg. Det blir nok desverre ikke får neste sommer for i år har jeg ikke så mye ferie, men den som venter på noe gott...
Så göy att du vant fine ord og det ble toppen på badet.Jeg har også hatt flax og vinni og det er jo så göy.
Ha en super fin dag käre venn! Klem

Beth said...

Det er såå fint med alle småtingene du har på badet?
Det gjør det både hjemmekoselig og trivelig!

Ha en strålende søndag!
I dag har vi sol og kaldt vær!

Louise said...

Fina foton! och handduken med ditt namn fint broderat är vacker! Hoppas du har en jättemysig och skön söndag! Kram

hjem hos linda said...

Koselig du har det på badet ditt da,vi skal pusse opp bad til våren no og jeg råååå gleder meg!!
Skjønner du gleder deg til å sitte på brygga deres ja.....
Ønsker deg en fin søndag!!
Klæm Linda

irene said...

Du bor bare såååå'fint Sylvia! Den fine utsikten! Sommer längter vi nok alle till etter denne langvarige vinter med snö! Våren blir i år veldig tydlig eftersom vi har hatt så mye snö!
Underbart badrum!
Ha en fin Söndag!

Klem Irene

Ellinor Forsblom said...

Så vackert ni bor med Vattnet inpå.
Ditt Badrum är så Mysigt man blir så Inspirerad att kika in till dej.
Ha en Bra Söndag
Ellinors Hus

gry said...

Takk for titten Sylvia.:-) Det brygge bildet er bare helt unikt...Dere er utrolig helidig som har en sånn brygge :-)) Tror ikke en gang dere vet hvor heldig dere er..tjhii...helt unikt....syntes jeg.:-) skulle gjerne hatt det...I storbyen er det for de mega mega mega rike.:-) altså ikke meg.:-)

Ha en fin søndag.:-)

klem Gry

Minka said...

Tenker dere nyter mange dager på sommeren der ja...Flott utsikt og..Var ett kjempe lekert bad du hadde, masse detaljer som skled inn..Ha en flott søndag, ble knall vær her, klems..

lisje astrid's husblogg said...

Åååååh!Det første bildet!!!!
Så herleg beliggenheit huset ditt har:)NYYYDELEG!
Å badet ditt er akkurat like flott som resten:)
Hadde ikkje gått ut av det badekaret med det første;)
Har noko til deg inne hos meg:)
Ønskar deg ein super fine søndag:)
Klem frå AStrid<3

yesheimen said...

Hei. Å blir nesten sjuk av det første bildet....ja av lengsel....holder det nesten ikke ut. Håper vi får en tidlig vår, men her er det full vinter så tørr vel egentlig ikke å tenke på det. Sol og vakker her idag, så skal vel egentlig ikke klage, bare det at vinter kan aldri bli like bra som vår/sommer.
Flott bad med massevis av herlige detaljer du viser oss. Er nok koselig å synke ned i ett deilig varmt bad der ja.
Ha en super dag Sylvia.
Klem Ann<3

Kreoline said...

Her var det helt skjønt, koselig å komme inn på badet ditt, problemet er vel at man ikke kommer seg ut, hihi, så mye fint å se på. Tenker du nyter en stille stund i badekaret. Likte det skiltet godt, passer for oss i den rette alderen. Ha en fin søndag, klem ra Mona.

Nostalgia said...

Åja slutter meg til den, vi må få vår...

Nydelige bilde fra badet ditt Sylvia, masse flott inspirasjon og lekre detaljer !

Ønsker deg en fin søndag !
klem, Nostalgia

Violetta said...

Herlige bilder! Tenk å ha en så fin uteplass *sukk* må være et deilig avslappende sted. Hadde den vært min hadde jeg sikkert blitt sittende der... Det "flotte" skiltet har jeg vært på jakt etter selv også. Teksten er bare så passende...dessverre ;-)

Sissel Olin said...

Så mange flotte bilder:) Et riktig så koselig bad du har!! Likte så godt det skiltet:) Artig:)
Ønsker deg en flott søndag!
Klem Sissel Olin

Frøydis said...

Heisann

Takk for hilsen inne hos meg. Er sliten inn til margen, så jeg kommer nok ikke være så flink til å kommentere en stund fremover..men jeg kommer tilbake

Klem, Frøydis

bodil said...

Hei.Kjempe nydelig ting på badet ditt.Du er så flink å sette sammen ting.Nydelig.Gratulerer så mye med gevinsten.Kjempe fin.Ja nå går det mot vår og lysere tider.Deilig.Ha en kjempe fin Søndag.Klem fra Bodil..

pysseltanten said...

Hihi...den skylten skulle man behöva...=))
Grattis till vinsten...jättefina väggord...
O ditt badrum e bara HEEEELT underbart!
O visst längtar vi till vår/sommar...Men ännu e de LÅÅÅÅNGT kvar....hörde att de ska komma mer snö i veckan...=((
Ha nu en härlig söndag, vännen...
Kraamizar Git

Anitas hus said...

Hahaha, sånn skilt vil jeg også ha. Trenger slettes ikke å ha fylt 50 før man stiller seg det spørsmålet;)

Lekkert på badet ditt og så heldig du har vært som har vunnet slike flotte tekster!

Ser at du har verdens fineste hunderase også;) Har nettopp vært å gått en laaaang tur med vår Ruffen (tibbe på snart 1,5 år). Nå ligger han rett ut i sofaen, god og sliten:)
Det var så deilig ute, fikk skikkelig vårfølelse, sola skinner, det drypper fra takene og det varmet i kinna, deilig!
Så før du vet ord av det kan du nyte deilige dager på den herlige brygga de;)

Ha en fin søndag!
Klem, Anita:O)

Amy said...

Hei på deg Sylvia!! Først så var det et bra ide for do papir! Og JEG ELSKET den skilt! Jeg samler skilter for tiden og den var flott!! Må hold øyene min åpent for den! Ha en strålende søndag vennen!Klem fra meg :-)

Pia said...

Du har en så fin toalett/badrum, att jag skulle vilja bo där!

Den där skylten...precis som från min mun!!!

Sköna söndag tillönskar jag dig!

Kraam Pia

Crinoline said...

Hei,Sylvia.For en praktfull beliggenhet huset deres har.Forstår at du lengter til å sitte på bryggen.Badet er nydelig med mange flotte detaljer.Skiltet er festli.God søndag.Klem

Lenemora said...

Nydelig med slike sjablonger eller hva det heter... på veggene.
Idag har jeg gått lang tur i det nydelige været. Nå er det vel snart middag som står for tur.

Klem fra Lenemora

Simones Country Home said...

Så flotte bilder da. Likte den sinkbalja godt. ;o)

Ha en knall søndag.

Klem fra meg

Fånga dagen said...

Ja du Sylvia du bor verkligen fint, man blir alldeles sommarsugen av en sån bild. Jag är ärligt trött på vintern nu, Smutsiga fönster som solen skiner rakt in på, usch.
Tänk att du hade ännu mer att visa hur stort är ditt hus egentligen?
Förresten vilka fina ord du hade fått. Och skylten kan man ju skratta gott åt. Man kanske skulle önska sig en sån när det blir min tur att fylla 50.
Ha en fin söndag nu
Kram Lena

Mags Romantiska Smycken said...

Hej Sylvia
Vilket fint badrum!!! Så många fina saker, där skulle jag sitta, och vara, för det var jättemysigt.

Ha det gott
/Maggan

MajorogMeg said...

Oi....skjønner du savner den uteplassen ja:)) Du bor vakkert til Sylvia.

Herlige bilder, du vet og skape kos og stemning rundt deg:)
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vilken härlig bild från er brygga, den får en verkligen att längta till våren och sommaren:)

Ett sånt härligt badrum ni har!!

Nu ska jag gå in och anmäla mig till din giveaway:)

Klem Jenny

Judit said...

Heisann,
jeg fant bloggen din i dag, og det er så mye vakkert å se på her!

På landet said...

Så heldige vi er =) Ble kjempe fint på badet, nydelig bad du har.

Ha en flott kveld.

sologbolig said...

For eit koselig bad du har, litt annleis og sjarmerande. Artig skilt, det hadde passa supert her i huset også !!! Og eg ventar på våren også !! Klem Sigfrid

GroLinda said...

Heisan søs :o)
Jeg har sååååå problemer med å komme inn på blogen min om dan!! Det kommer opp noe helt annet enn Gro`s kosehjem!! Har du hørt om noe lign.?? Kom da jeg var inne på en annen blog, men husker ikke hvem... Irriterende greier! Har sendt sinna mail til Google, så får vi se.... Får gå inn på denne måten, via forsiden. Jeg blir så sinna! Badet ditt har jeg sett mange ganger, men gratulerer med gevinst. Det var stilig på døra og hylla ;o) Glad i deg snuppa!
Klem fra frustrert søs :o)

Sjabbig men chic said...

Hahahaha, vilken underbar skylt! Vart har du fått tag på den? Grattis till din vinst. Du har så himla fint och den där övre bilden den längtar jag också till kan jag säga!!!

Kram Lisa

Bestemor Drillo said...

Å! Den uteplassen var flott !
Tenk om sola hadde varmet og sjøen glitret nå !!!!!!! Flotte bilder !
Klem til deg;)

Lykkeliten said...

Herlig uteplass, sjarmerende bad, og WOW for et kult skilt!

Du skaper virkelig en herlig stemning rundt deg, gleder meg over hvert innlegg her inne.

Det er stille hos meg om dagen, tror ikke jeg vært så trøtt av nattevakter noen gang tidligere. Jeg bare sover, sover og sover...
Skal jobbe igjen i natt, så nå er jeg på jakt etter litt energi og livsglede her i blogglandia;-)

Klem lykkeliten

Hilde said...

Så deilig stemning på badet ditt! Kunne overtatt det hvilken dag som helst! Jeg drømmer om et nytt bad, men mine drømmer passer ikke inn i de få kvadratene vi har til rådighet... Drømmer i hvertfall...
Hilde

no47-mia said...

Men, vilken utsikt man har!!
Klart man längtar med den vyn framför sig. Ack ack ack såå fiint!

Kram sylvia!
Mia

Hespe said...

Hei på deg!
Åhhh, fristende bilde - sommer og sol...!! Enda en god stund frem dit, så vi får smøre oss med tålmodighet!!

Kjempefine tekster du har vunnet hos Hilde. Er kjempeglad i veggord selv, og har et og annet spredd rundt i leiligheten.

Ha en fin kveld videre og en herlig ny uke!

Klem fra Hildegunn

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så mye fint på en gang... gherlige nips å titte på love it!! digger hjemmet ditt!! og alder spiller ingen rolle, men heller hva man føler seg som..!
klemklem¨¨*

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

vilken underbar sommarbild! Längtar också. Vad roligt med din fina vinst. Väggorden gjorde sig bra hos dig! Du har det så fint!

Hoppas att du får en fin vecka!

Kramar Anna-Lena♥

Lykkelig som liten.. said...

Lengter ned til brygga jeg også...
Gleder meg til sommer og sol igjen nå ja :)
Men har vært nydelig vær i dag, og vi koste oss masse ja:)
Pølser er pølser vettu ;)

Så fint det ble på badet da :)
Ha en nydelig kveld.
Klem Tina

Bossa said...

Nydelig hos deg, som alltid.
Vil ha vår snart jeg også. Nå er det -15,6 her. Brrrr.
Ha en super ny uke. Klem :O)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Heil sylvia!
Så herlige med et sommerbilde, ja, det får jo oss til å bevare HÅPET om at det en gang skal bli vår og sommer igjen! Og dere har jo en PERLE av et hus rett på brygga!

Og badet deres er herlig, ja, det må være en fryd å stå der inne å gjøre seg fin! Morsomt skilt da, og det er fint med litt selvironi, for man kan jo lure på hva som har hendt, noen og enhver!

Ha en fin uke - håper formen er bra!

Klem Cathrine :-)

frøken olsens drømmer said...

Dette innlegget var bare kjempe fint!!!!
så fint det var altså ;))
klem fra meg ;))

Huset vid ån said...

Åh, Så fina väggord du vann....Du har så otroligt smakfullt o fint! Jättefint badrum!! Önskar dig en bra start på den nya veckan! Måndagskramar Therese

jannes hobbykrok said...

Nydelige bilder.Synes den zinkbalja med doruller,mulig den ideen må kopieres...
Janne

Synnøve said...

For et nydelig bad.
Har bare sittet og sett og sett på bildene og bare sukker henført.

heldige dere som har brygge.

ha en fin dag

C ♥ said...

Hei Sylvia.

Så rart at du har hatt problemer med å komme inn til meg.. Du får si ifra om d skjer igjen...

ÅH man begynner virkelig å lengte etter våren nå. Deilig at i d minste sola har begynt å kikke frem igjen :)

Masse flott du har på badet, og elsker skiltet ditt! hihi.

Ha en fin dag i sola. klem C

Sköna o Gröna Ting said...

Vilket vackert badrum du har Sylvia.., helt bedårande och jag skulle kunna tänka mig att bo där inne:)))

Ja du, visst längtar vi till sommaren och alla härliga dopp i havet, god grillad mat och många lata dagar!

Nu skall jag bara njuta av måndagen som inte har några krav.., jugnt och skönt idag:)

Hoppas du får en fortsatt skön måndag Sylvia!
Kramar till dig
Marianne

Christine Louise said...

Nyyydelige bilder :)
Tusen takk for tallerkenhylletips :)
Nå fikk jeg lyst å se hva jeg kan finne å ha i den :)

Klem fra meg..

Gry Hege said...

Hei og hå :)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, og for at du la igjen en så koselig kommentar.
Har tittet på innlegget med bilder av badet ditt....og har bare en ting å si......SÅNN BAD VIL JEG OGSÅ HA :)
Nydelig :)

Nå skal jeg kose meg med de andre innleggene dine :)
Ha en koselig kveld...

Landlige Hjem said...

Hei, jeg måtte inn å se din side, så det fantastisk fine badet ditt på Hilde H`s blogg.
Din blogg er fantastisk fin, mye vakkert hos deg som inspirerer.
Titter inn til deg igjen :)
Håper det er okej at jeg legger meg til som følger.

Ønsker deg en fin kveld!

Anki

Vita små hjärtan said...

Så fint du har vännen!!!
Kram Agnetha

Alven said...

Hei :-)

SÅ vakkert bad :-) Mange fine detaljer :-) Og fint med teksten :-) Lengter mot vår og sommer jeg og :-) Og nå går det heldigvis fort dit :-) Snart i midten av februar..merker at det er lysere ute og i går hadde vi en fantastisk solfyllt dag :-) Hjelper på sjelen det :-)

Håper alt er bra med deg :-)

Ha en fin uke :-)


Klemmer ifra meg

Balke gård said...

Hehe, noe av det kuelste skiltet jeg har sett, artig!!! Ja, det var nok minner for livet:-9 Kejkt med lavvotur, skal prøve å få til minst en natt per sesong, sik at vi akn se forksjeller på skog og mark fra årstid til årstid. Ja, det går på tv2 også nå, merket det på mobilen igår;-)) Klem

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Tack för din kära hälsning Sylvia. Sonen mår i alla fall bättre idag men jag har migrän...

Goa kramar till dig!

Anna-Lena♥

Huset vid ån said...

Kikar in o Tackar för titten Sylvia! Önskar dig en fin dag! Tisdagskramar Therese

atinybitofheaven said...

Nydelig som alltid.. elsker den sinkbaljen :-)

Og sommer... *sukk*...

ha en vakker dag... snart er det mars osv.osv...;-) ( optimistisk- det ER snart sommer)

klemmer fra Wien

Torilpia said...

Nydelig bad Sylvia .. :o)

Ble lekkert med de veggordene!

Ha en flott tirsdag - klemmer!!

Magnys Lille Krinkelkrok said...

takk fro din godehilsen iDaG...
klemmer¨¨'

Englagård said...

Vilken skylt! Jag skrattade gott när jag såg den, en sån skulle jag behöva också:D
Ditt badrum är så fint att man blir alldeles lyrisk. Något att inspireras av när renoveringen någon gång blir av.

kram

liven said...

Et koselig bad du har og masse herlige detaljer :o)

Lykkelig som liten.. said...

Vi fikser nok den biffen en dag ;)
Klem Tina

gry said...

Takk Sylvia.:-)

problemet på bloggen min er jo at den ser normal ut for meg, en virker som den "henger" i bloggspot etter at jeg har gjort endringer, men tror det løser seg nå :-)

takk for gode ord.:-)

Klem Gry

Inspiration i vitt said...

Vilken tur du har som vinner så fint. Du har ett jätte fint badrum med mycket vackra saker i. Där inne kan man sitta lääääänge och titta på allt, kanske att man inte kommer ut nåt mer hihi.
Kram på dig/Ingela.

Linn-Helene said...

Så utrolig fint du har det! Det første bilde fikk meg til å lengte etter sommer og sol!!
Ha en fin Tirsdag Sylvia!
Klem Linn-Helene

Blessedmom's Simple Home said...

Your bathroom looks great and I really love that sign!
Blessings,
Marcia

Kristine said...

For et herlig bad med alle de fine detaljene. Takk for all inspirasjon i hverdagen :)

/Kristine