Sunday, February 21, 2010

vår i stua og vinner av give away

hei alle gode venner,ja snøen har lavet ned på sørlandet de siste dager å sterk kuling har gjort sitt til at våren føles laangt unna,jeg har laget litt vår inne jeg....lengten ble for ille..har kommer det til å blomstre perlehyacinter,
måtte vise snøen på vår veranda dør ,nå er den ennu høyere enn på bildet,men i dag er sol fremme her men -12...

Timmi elsker å inne hagen vår


de lange kvister med rosa blomster er fersken tre,kjøpt hos mester grønn,de er så skjønne



minner om vår og frukt blomstring i mai,




vakkert,ja det er deilig med en vår hage i et hjørne av stua nå,men nå er dere vel spent på hvem som vant min trekning,det var min mann som trakk ut vinneren,det var 147 på meldte,kjempe spennende.......å vineren er lykkeliten..gratulere til deg,send meg din adresse, en koselig blogg dere kan besøke HER,
håper gaven kan brukes til noe,lir nok snart utlodning igjen,det er så gøy syntes jeg.
å igjen tusen takk for alle kjempe hyggelige hilsner hos meg, jeg blir stum,dere er så goe alle sammen....ønsker dere en nydelig søndag...å vit våren er ikke så mange uker unna,,,,






måtte jo ha med noen krokus å,disse blir hvite,er så skjønt å følge med når de kommer frem,prøver jo egentlig å drøye det,syntes de er vakre nå å....
ta vare på de små øyeblikk å forgyll hverdagene,nå skal vi ha lille skjønne Stina på snart 3år her,mamma og storebroren er ikke helt bra,god bedring til dere,forkjølet har de blitt.
ha det godt alle sammen






61 comments:

Synnøve said...

Ferskenblomsterne var bare helt nydelig.
Krokus og perleblomster er til salg her og,men ferskenblomster har jeg ikke sett før.

Ja,nå må vi få vår snart.
Ha en fin søndag

Lykkelig som liten.. said...

Gratulerer så mye til lykkeliten :)
Er en kjempe koselig blogg ja :)
Hun er flink:)

Så nydelig hagen din var da :)
Får håpe Stina klarer å holde fingrene unna når ho kommer på besøk da :)

Ha en nydelig søndag :)
Klem Tina

Fånga dagen said...

Åh vad jag älskade dina bilder, längtar efter våren när jag ser dem.
Grattis till den lyckliga vinnaren som tyvärrr inte blev jag, synd.
Själv har jag njutit av det vackra vintervädret idag, tog en lång promenad och sen har jag skottat snö så nu har jag gjort min nyttiga del för dagen.
Ha en bra söndag kära Sylvia
Kramar Lena

Lykkeliten said...

Hva skal jeg si? En ting er at jeg er så heldig å vinne trekningen hos deg, men ros fra deg og andre varmer vel så mye.
Jeg storkoser meg i blogglandia.

Dine innlegg er stemningsfulle, og alltid med lekre bilder.
Får jeg sjansen ringer jeg på din dør neste gang vi tar båten på ferie sørover ;-)

Stor vinterferieklem fra lykkeliten

Tovepia said...

Gratulerer til vinneren!
Minner meg på at jeg skal ut i hagen å ta inn grener fra epletreet;)
Ha en god søndag og klem fra meg;)

Hanna said...

Så fint.
Så roligt att du tittar in och följer min resa.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis till din vinnare. Och så fint du tagit in våren, dom kvistarna var så vackra. Gillar din söta rad av änglar som sitter i vårhörnan, och att vovven trivs där är inte konstigt. Ha så kul med lilla Stina nu.
Goa kramen
AnnaMaria

Besta said...

Ferskentre kvisten var bare skjønne:)Så vakkert og vårlig du hadde det i stua. Det trengs i disse tider. Er sannelig ikke vant til snø så lenge av ganger. Og sannelig så snør det i dag også. Sola glimtet litt til i formiddag så var det slutt og nå laver det ned IGJEN.
Ha en fin søndag.
klem fra marilyn

My home is my Castle - by Kari said...

Ja hos deg er det jammen skikkelig vårstemning :))
Herlige bilder som alltid !!
mannen har vært og skuffet taket her, så på kjøkkenet kan vi ikke se ut lenger !!!Snøen må jo plasseres ett sted ;)

Ha en fin dag videre
Klem,Kari

Beth said...

Gratulerer til den heldige vinner!

Igjen fine bilder fra deg.
Likte godt de rose "epleblomst" kvistene, nydelige...

Skjønner godt at Timmi koser seg i denne kroken?

Klem Beth...

sologbolig said...

Gratulerer til vinnaren.
Så vårlig og fint hos deg. Ferskentreet var bare heilt skjønt !!Og som vanlig fint pynta rundt omkring. Eg tror kanskje at det er frost mine blomster (iallfall hortensiaen )er utsatt for. Irriterende. Prøver å klage på mandag, iallfall på orkidèen som eg har fått. Ha ein fin dag og kos deg med treåringen. Klem.

lisje astrid's husblogg said...

Kjempe fine bilder!Å sååå lekkert med perleblomster:)
Vinter er det her og..Massevis med snøv,i natt var det 14 blå grader:(Er berre sååååå lei av vinter!
Gratulerer til den heldige vinnar:)
Ønskar gode deg ein god søndag og ei kjekke ny veke:)
Klem frå Astrid:)

Louise said...

Grattis till vinnaren!! Oj så mycket fint vårigt du har. De rosa kvistarna är underbara!! Det behövs litet vårkänslor i allt det vita ute... Kram

Frøydis said...

Hei på deg :-))

Grattis til vinneren :-))
Gleder meg bare mer og mer til snøen forsvinner når jeg se de flotte bildene :-)
Sola tittet frem idag, herlig å se ho!

Ha en flott søndag videre :-)

Klem, Frøydis

Torilpia said...

Herlig inne-hage :o) Nydelige ferskenkvister/-blomster.

Blir vel kos med besøk ei stund nå .. :o)

Ha en fortsatt strålende søndag - klemmer!!

PS .. gratulerer til vinneren :o)

bodil said...

Hei.GRATULERER så mye til vinneren.Hælle dussen for en nydelig hund.Får så lyst til å være go med den..Du har fått vår i stua ser jeg.Koselig.Ja nå går det fort mot vår.Deilig.Ha en kjempe fin Søndag.Klem fra Bodil.. ♥

atinybitofheaven said...

Gratuleer til vinnerer- og du søte Sylvia.. hjemmet ditt er VAKKERT!!!Du er så flink :-)

Klemmer

yesheimen said...

Hei. Så koselig med en sånn "vår" krok inne i stuen....Noe å tenke på....Men her har det lett for å fylle seg med leker i alle de ledige krokene, Linnea må også få ha sin plass.
Men nydelig tillaget hos deg.

Likte også godt det foriige innlegget ditt, nydelig i spisestuen din. Og spesielt at huset deres har vært ett hønsehus. Huset ditt er iallefall noe av det mest gjennomførte i sin stil jeg har sett. Du er dyktig på interiør og får det veldig fint til synes jeg.

Ha en strålende dag Sylvia....Trass snø og kulde!

Klem Ann<3

yesheimen said...

Ja og så glemte jeg og gartulere den heldige vinneren. Flott premie du loddet ut.
Klem Ann<3

Marge said...

Hello,

and greetings from Finland!
Oh, you have such so beautiful blog with many sweet things!!
I`ll visit again:)
Have a nice sunday!
Marge

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så fine bilder, nydleige de epletre grenene... deilig å ha lit vår innendørs..
vakkert vakkert...

har make skilt, i haven...
skjønn søndag videre...

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så fine bilder, nydleige de epletre grenene... deilig å ha lit vår innendørs..
vakkert vakkert...

har make skilt, i haven...
skjønn søndag videre...

Bossa said...

Gratulerer så masse til vinneren. Og så nydelig og vårlig hos deg, Sylvia.
Varmer godt i -13.4 her hos oss. Men det har vært sol i dag da.
Ha en fin søndags kveld. klem :O)

Amy said...

Hei Sylvia! Oi, som jeg gleder meg til vår, varme vær, og sol fylt dager!! Stig sier det er 30 grader i Brasil, blå himmel og lett bris...uff, skal han bli i sjokk når han kommer tilbake hit på torsdag! Håper han tar med litt sol til oss!!
Grattis til vinneren- heldiggrisen!!hehehe!!
Ha en strålende ettermiddag vennen!
Klem fra meg :-)

Bluggi buggi blogg said...

Gratulerer til den heldige vinner :)
Så deilig med vår i stuen. De fersken grenene var helt herlige. Sånne vil jeg ha :)
God bedring til de forkjølte og god søndag til deg :)
Trude :)

Lenemora said...

Så nydelige vårblomster! Trodde nesten ikke de rosa var ekte, men de ser jo slik ut!
Vakkert er det uansett.
Det har jo vært et nydelig vær idag, men det virker som alle har hatt nok med å skuffe bort snøen før neste snøbyge kommer....en rar vinter det her....

Klem Lenemora

hjem hos linda said...

Grattis til vinneren:0)
Og jAAAAA til en velkommen til våren....Gleder meg til det blir vår jeg og!!
Ønsker deg en trivelig søndagskveld..
klæm Linda

Linda said...

flotte bilder du viser:) Nydelige vårblomster:)
god søndagskveld
klem

Rosor och Spetsar said...

Tack för att vi får en försmak av våren hos dig idag. Så vackra kvistar och härliga vårlökar.Fint klot som ligger där i din vårhörna också.
Ha en fin kväll
Kram Annelie

Nita said...

Så koselig med en liten hage inne :o) Man trenger litt vår nå!!
Gratulerer til Lykkeliten som ble den heldige vinner :o)

Forsatt god helg

Violetta said...

Her var det VÅR for alle penga...vakkert dandert som alltid! :)

Hyggelig at du blir med å feirer! :)

Datt said...

Innendørs hage, I like it! :D

GroLinda said...

Heisan snuppis ;o)
Ja, så er jeg endelig på nett igjen...men ikke helt kvitt den "blindpassasjeren" jeg fikk med av en eller annen blogg.
Såååå nydelig du har gjort det med vår-kroken ;o) Gleder meg til å komme på besøk snart.
Gratulerer så mye til LYKKELITEN som vant hos deg ;o)
Vi "snakkæs" ;o)
Klem fra søs :o)

lavendel mio said...

Sååå nydelig og vårlig det var hos deg!
De ferskenkvistene roper ihvertfall VÅR:))Ser hunden koser seg der i innevåren:)
Ønsker deg en fin uke,klem Hanne

Ninas Interiør said...

Får skikkelig vårstemning her, ja! Ferskenkvisten var bare helt nydelig!

Ha en fin uke! Klem Nina

Nostalgia said...

Så skjønne ferskenblomster, det har jeg aldri sett før ! Hadde vært fint å få litt vårfølelese inn, her sner det mye...

grattis til de heldige vinnerene !

Ønsker deg en fin start på uken !
Klem, Nostalgia

Anonymous said...

Hei
Så koselig med litt vår i stua.
Gleder meg til våren kommer ute,
etter denne lange vinteren :)
Hilsen Elin

ENGLE HJØRNE said...

Hei, det var noen nydelige bilder.Gleder meg til våren jeg også.Ha fortsat en fin kveld,å en koselig uke.Klem fra Sissel.

elin said...

Heisann :)
Kjempe koselig med vår i stua, minner oss om det vi lengter etter.

Så skjønn tibbegutt dere har.
Jeg har vert på hunde utsilling i dag med en av mine hunder.
Det gikk ikke så veldig bra, men er like glad i han fordi.

Jeg må bare si at bloggen min er ikke så fin enda,er helt fersk med både data og blogging,det blir vel
bedre etterhvert :)
Elin

huset ved elva said...

Heisann :)
Kjempe koselig med vår i stua, minner oss om det vi lengter etter.

Så skjønn tibbegutt dere har.
Jeg har vert på hunde utsilling i dag med en av mine hunder.
Det gikk ikke så veldig bra, men er like glad i han fordi.

Jeg må bare si at bloggen min er ikke så fin enda,er helt fersk med både data og blogging,det blir vel
bedre etterhvert :)
Elin

Loppe Leah said...

Koselige bilder fra deg som vanlig.. gir gooood stemning:)

Huset vid ån said...

Åh, Så vårigt o vackert du har...Ha en bra start på den nya veckan! Måndagskramar Therese

Joy said...

De ferskenblomsterne var ju supersöta!
Nu får vi hoppas att det blir mildväder här i Arendal snart!
Stor kram till dig och ha en finfin vecka! Kram JOy

Loppisliv said...

Godmorgon! Så fina bilder, härligt med lite vårlökar och de rosa små blommorna, Ohhh så sött, får mig att längta något vansinnigt efter våren nu. Ha det gott. Kram Paula

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vilka vackra blommor!

Grattis till den lyckliga vinnaren i din giveaway:)

Ha en trevlig vecka!

Klem Jenny

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Vennen!
Gratulerer så mye til vinneren, ja, hun var heldig! :-) Det blir Give Away snart hos meg også - jeg hadde 1 års jubileum for litt siden, og har tenkt på det lenge! Nå har jeg 100 følgere også, og bare det er jo verdt en feiring bare det!

Så nydelige blomsterkvister du har kjøpt, ja, det var virkelig skjønne, og ikke minst minner det om VÅREN og fruktblomstringer her hjemme om noen få måneder! Tenke så herlig det blir da!

Ha en fin uke, og så får vi håpe at kulda snart gir seg!

Klem Cathrine :-)

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei, så vakre kvister, skal si jeg kom i vårstemning. Har selv plukket litt fra hagen,men måtte kave meg fram i all snøen.Lengter etter vår nåå! Ha en super fin uke:)

huset ved elva-elin said...

Hei Sylvia
Huff jeg surrer så.
Jeg sendte komentar til deg
i gårkveld, men fikk ikke med
avsenderen.
Ikke nok med det jeg sendte
2 like :/ jeg må nok bare
øve på dette med data.
Hilsen Elin

Hanna said...

Grattis till vinnaren!
Härliga vårbilder :)

Ha d gott!
Kram Hanna

Uttan said...

Å vilka vårliga bilder du visar.
Så fint...ja nu vill man börja gör Vår inne även om vintern verkar vara länge i år.
Tack för Grattis hälsningen hos Mej!

Kramar!

BEA said...

hååå.. du snakke om at min datter er vakker.. du har jammen meg noen vakre døtre sjøl du!!! nå først la jeg merke til bildene av de :o))

Gratulerer til lykkeliten.. alltid moro med slike give aways..

å så nydelige greiner.. minner om japansk kirsebærtre.. tror jeg må luske meg bort på Mester Grønn :o))

Ha en koselig kveld og tusen takk for alle herlige kommentarer Sylvia.. klem fra mæ

Smykkas said...

Det er virkelig vår det du viser.

Her snør og snør det, og jeg er redd våren sitter langt inne i år.

Vi får gjøre som deg - lage vår inne hos oss selv.

Fantastiske bilder.

Klem

Moski said...

Gratulerer så mye til den heldige vinner! Så herlig med sin egen lille sommerhage midt i stua. Kvisten med ferskenblomst er virkelig vakker.

Simones Country Home said...

Hei på deg.

Så fine bilder du viser. ;o) Som alltid. hehe

Kommet meg hjem fra Spanien, vært en koselig tur.

Klem Simone

HildeP. said...

Så deilig å se litt blomster og fine farger i denne kulda! Greinene med ferskenblomster var kjempelekre, takk for tipset! En flott krok du har, skjnner vovsen trives der! : ) Ha ei flott uke! : )

- Hilde

Huset vid ån said...

Tack för titten Sylvia! Åh, Nu fick jag njuta av dina vackra bilder en gång till! Ha en bra tisdag! Kram Therese

Hulda said...

Utrolig vårlig og fint med løkblomstene i den hvite kurven. Nydelig!

Jungfrun said...

Vad fint du har, och vilken mysig blogg!!! Nu har du en till bloggföljare! Kram från Jonna ♥

Landlige Hjem said...

Så herlig med vakre vårbilder :)Nyyydelig, det er sant det er ikke mange ukene igjen til våren setter inn, gleeeeder meg!!
Takk for din herlige hilsen, alltid så koselig å höre fra deg skal du vite! :)

Go klem med önske om en herlig tirsdag!

Anki

Shabby Charm said...

Helt skjønne blomster :)

Her var det vårstemning!

Ja, det stemmer at jeg har lagt ut et innlegg fra hytte tidligere også. Koselig at du husket det.

Ha en fin dag!

Mange klemmer fra Maia

MonaLisa said...

Grattis til Lykkeliten:)
Bloggen din oser av VÅR fornemmelser - nice:)

Ha en super uke - klem