Saturday, March 20, 2010

en ny engel ble med hjem

lørdag i gjen,å sola titter litt frem av og til her i Arendal, å isen har gått på sjøen,så nå har vi vann å se igjen rett utenfor våre vindu,livet er herlig.
jeg var innom Frk.Olsen i går,det er såå mye fint der,å mer kommer,kjøpte denne herlige englen
som sittter på et stort skjell,den skal nok ut i hagen etterhvert,

men foreløpig nyter jeg synet av den inne,se det ansikt,


planter perlemorsblomster i den,så fine å hvite,



den er vel ca 30cm høy,å er fra miljøgården,å dere må are titte innom Frk.Olsen i dag,hun har et herlig innlegg om et miniatyr hjem,aldri sett maken,dere kommer til henne HER,dere vil bli betatt



idag skal vi til byen å kjøpe gave til Stina som blir 3år på tirsdag,men feires i morgen,
jeg spurte henne hva som måtte være i pakken,jo det måtte være noe med dukke,hun elsker å leke med baby dukker,så det må vel bli noe sånt,





å ellers skal vi ha en rolig helg med masse kos,kanskje på veranda om sola skinner lenge..
nydelig nå,det er vår,i morra 21 mars er det vårjevn døgn,,
ønsker dere alle gode venner en kjempe herlig helg,






62 comments:

lisje astrid's husblogg said...

Å du...Såååå nydeleg engelen var da♥
Vil ønske deg ei herleg helg♥
Klem frå Astrid♥

Simones Country Home said...

Hei på deg.

Så vakker den var da. ;o) Har sett Nina også selger de så nå må jeg nok kjøpe meg en sånn ja. ;o))

Ha en knall fin dag Sylvia.

Klem Simone

RoseSommer said...

Den engelen var da veldig naturlig og fin. Jeg tenker du som har hatt små barn mener å huske at de har sett AKKURAT sånn ut en gang....?!(nesten med vinger også).

Moren min hadde nemlig et sånt utbrudd engang uten at hun rakk å tenke seg om, da hun så et vakkert, lite søtt barn stabbe omkring: "Åh, sånn har du sett ut en gang også!!" (Da var jeg 32, med begynnende grå hår.) Mødre er mødre.

BEA said...

bare innom for å ønske deg god helg..
og god bursdag :))

klem fra mæ

Anitas hus said...

Så herlig engel! Du er heldig som har frk. Olsen inærheten av deg. Det ser ut som en herlig butikk. Jeg skal besøke den snart. Jeg og ei vennine skal ha en liten sørlandsshopping snart^^,) Det er en skjønn butikk i Risør også, Lille hvite. Den besøker jeg hver sommer når vi er der med båten...

Ingen sol her foreløpig, men det er mildt og snøen renner bort fra taket, deilig!!!

Ha en fin helg Sylvia og kos deg i bursdag!
Klem, Anita:O)

Lykkeliten said...

Du verden, så nydelig!
Jeg elsker engler, og må nok la dem slippe mer til i huset her ;-)

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Synnøve said...

Hei Sylvia.
Nå har jeg gitt oppdraget til min svigermor om og kjøpe boka og sende den til meg.

Nydelig engel.
Var inne på bloggen til fr.olsen. For et nydelig dukkehjem. Og så utrolig mange små og fine detaljer.

Ha en fin lørdag
Klem Synnøve

Tovepia said...

Skikkelig søt engel og så koselig med perleblomster i skjellet; denne blir flott ute også til sommeren.

Ha ei koselig helg og klem fra meg;)

Bente said...

Nydelige bilder og vakre blomster. Hos oss blir det barnedåp til lille Eskil, vårt barnebar nr 3, på vårjevndøgndagen 21. mars. Takk for koselige hilsner på bloggen min.

Klem fra meg

Kreoline said...

Hei Sylvia, nydelig engel, skjønt med perleblomster oppi. Håper du er bedre i formen, kjekt å se at snø og is smelter hos dere også. Her er isen borte vekk fra sjøen, nå er det sjø igjen, herlig vårfølelse. Ha en fin helg, klem fra Mona.

Beth said...

Så nydelig engel?
Denne passer like godt inne som ute, da kan du jo glede deg over den hele året!

Kos deg denne lørdagen!

Klem Beth`s småting...

Besta said...

For en nydelig engel og så fint det var med hvite perleblomst oppi:) Tenker det vil gjøre seg fint ute etterhvert.
Her skinner også sola og jeg har sittet ute 1 time idag.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn

Solveig said...

Denne var vel aldeles nydelig! Så kjekt med alle de nye tingene som kommer nå frem mot vår og sommer!
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Solveig

Hjertedamas blogg said...

Søt engel!!!! Herlig og høre at snøen er borte, i hvert fall hos dere!!!! Her i nordre del av Østfold ligger den fremdeles, men den begynner å minke. Kan se rosebuskene!!!!! Ha en koz helg!!! Klemz

Hilde Heimdal said...

åååå den var NYYYDELIG :))) !!!

Tino said...

Så nydelig engel! Og lekkert med hvite perleblomster oppi.
Deilig tid vi går i møte nå.
Ønsker deg en fin helg videre :)
Klem T

Barbros lille atelier said...

Nydelig engel og vakre blomster! Ha en fin helg!

Klem

Pia said...

Ägeln som vaktar allt levande, till och med blommor! Så underbar blomkruka!!!

Ha en skön lördagskväll!

Engler, ull og lavendel said...

Å for en nydelig engel, og så vakkert med hvite perleblomster oppi. Vi trenger litt blomster og vår nå etter alt denne snøen :)
Ønsker deg en flott helg.
Klem fra meg

GroLinda said...

Hei søs ;o)
Er du ikke i form om dagene? Lenge siden jeg har hørt noe fra deg!
Nydelig engel med fin blomst ;o)
Klem fra Gro :o)

Rachel said...

Nydelig! Og vet du att akkurat den tittet jeg på i dag når jeg var på en liten by tur og jeg tenkte att en sånn vill jeg ha. I dag köpte jeg presanger til min Pay it forword så det får bli lengre fram. Ha en fin fin lördag, klem klem fra meg.

Ellinor Forsblom said...

Oooooo, vad den var Snygg så Härligt "Schabbig" Älskar dessa Änglar. Hos oss börjar snön försvinna o man börjar så smått få Vårkänslor när man ser allt som tinar fram.
Ha En Bra Helg
Ellinors Hus

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så jättesöt ängel, och så fint du planterat vårlökar i krukan. Har sett att det finns mycket fint i den butiken där du köpte ängeln. Hoppas solen lyser så du kan sitta ute idag, härligt att isen är borta.
Ha en fin lördag
Kramar till dig
AnnaMaria

Lunalu said...

Åh - smelt! ♥♥♥ Så nydelig en engel! Og den ble bare enda finere med vårløker i krukken!!!
Kjempesøt var den!
Klem fra Lunalu

Lantliv said...

Visst är det härlig då man nu känner att våren är på G. Snart är snön borta...det går fort nu! Idag skottade vi bort snön från altanen så att vi kan sitta och fika där snart då solen börjar värma!

kram Anne-Lee

Crinoline said...

Hei,Sylvia.Engelen er nydelig og det ble så pent sammen med de hvite perleblomstene.Godt at det våres,men fremdeles ligger det mye snø hos oss.Klem

Rosor och Spetsar said...

En sån ljuvlig ängel du köpt dig, håller med dig om att ansiktet var så sött o milt. Tittade in hos fröken olsen och på dockhuset Helt ljuvligt, vilket jobb att få till alla små detaljer.
Ha en fortsatt fin helg
Kramar
Annelie

Anita S Home and Wine said...

Åh som den var vakker sylvia - helt nydelig..
god lørdag til deg og dine.
klem anita s

Änglarnas hus said...

Hallojsan gumman! :)

En sån söt ängel!!..perfekt för lite lökväxter!
Här har det också mysts på glasverandan idag!..Våren är äntligen här!!

Ha en fortsatt bra helg!
Kramis Sanne..

-Ultima-Thule- said...

Oi...oi...oi... Den var da riktig så sjarmerende!! Ja, tenk i morgen er dag og natt like lang! Kos deg i bursdagsselskap og ha en flott helg videre!! *Klem*
-Kamilla-

Amy said...

Oh Sylvia!! Jeg var så redd når jeg lest den tittel at dette post handlet om noen som hadde døde...stort var gleden når jeg sa din nydelig liten engel blomster holder!!!!! *dypt pust* Kjempe koselig!!!
Ønsker deg og dine en koselig lørdags kveld- klem fra meg :-)

Datt said...

Åh, den var så skjønn da! Nydelig med vårblomster! Men våren er langt unna her enda! :P

ralfefarfars paradis said...

Den var nydelig. Miljøgården har mye fint. Håper dere har fint vært og får nyte sola;) Tror snøen har tapt her nå- bare flekker igjen;) Håper formen er bedre;)

Violetta said...

Å så vakker engel. Det første jeg la merke til var ansiktet, og jeg fikk nesten lyst å gråte...av en eller annen merkelig grunn. Synes ikke alle engler er like fine, men denne falt jeg virkelig for!

God helg Sylvia!
Klems

Alven said...

Hei :-)

Kjempe nydelig engel :-)
Håper dere får en koselig feiring i morgen :-)

Klemmer ifra meg

Annika Christensen said...

Vilken underbar ängel.. som om den kom från himmeln...
Ha det gott
Annika

AnneLavendel said...

For en utrolig vakker engel, den hadde blitt med meg hjem og :)

Ingrid said...

Nydelig engel med perleblomster i! :)

Uttan said...

Så vackert,jag tycker mycket om änglar. Verkligen ett bra köp tycker Jag.
Ja nu är väl våren på väg även om de sa på vädret i dag att vi skulle kunna få 1dm snö i morgon.

Kram!

Nostalgia said...

så nydelig :-)Og de hvite perleblomstene var jo priken over ien !

Ønsker deg en fortsatt fiin helg !
Klem, Nostalgia

Blessedmom's Simple Home said...

That was a wonderful link. I loved seeing that little house. Your angel is so sweet too. Thank you for sharing.
Blessings,
Marcia

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

God morgen Sylvia:)
Glassene fra Jeanne d'Arc koster ca 150.-160.- for stk. Helt nydelige. Håper du har hatt en flott helg. Jeg har kost meg på loppis i Sverige og funnet så mye nydelig. Fortsatt god søndag:)

Fånga dagen said...

Godmo´rgon kära Sylvia!
Vilken enormt vacker ängel du köpt, och tydligen fann du en ledig yta att ställa den på minsann.
Pärlhyacinter är så vackra så det passade ju enormt bra.

Ser du öppet vatten nu, härligt det minner oss om atat våren är i antågande. Jag tycker det verkar som om du mår lite bättre nu och det är ju skönt.

Ha en skön söndag nu
Kram Lena

Mariann Louise said...

Nydelig, lubben engel, som engler bør være!

Sier som eth, passer ue og inne, en riktig vakker englegutt, som så fint vokter over spede vårblomster...

Ha en flott dag, klem fra Mariann..

sologbolig said...

Nydelig engel og så smart å kunne plante i den også. Ang. hylla mi. Eg har kasta lappen som hang på, men under den står det Bloomingville. Ha ein fin søndag.

Bossa said...

God morgen til deg, Sylvia. Enda en nydelig engel hos deg. Koselig det. Har selvfølgelig vært og tittet på dukkehuset hos frk. Olsen. Kjempefint.Kjente jo igjen den del småting, som jeg har selv. Massevis av snø har blitt borte her, men nå daler det ned litt igjen, ser jeg.
Ha en fin dag og kos deg i bursdag.
Klem :O)

Sjabbig men chic said...

Ja, vilken jättesöt ängel. Håller med dig om ansiktet. Hur näpet som helst. Och vad fint att plantera pärlhyacinter i snäckan.

kram Lisa

Huset vid ån said...

Åhhhh! Jag bara älskar vita pärlhyacinter! Såå vackert! Önskar dig en skööön söndag vännen! Kram Therese

yesheimen said...

Hei. Nydelig engel må jeg si. Og Perleblomster er jo så vakre. Den gjør seg nok fint i hagen etter hvert ja. Fint innlegg under her også, jeg har vært litt vårslapp de siste dagene, tom for ideer og tom for energi, men det kommer seg nok etter hvert. Men nå snør det faktisk "lillejulaftensnø" her, og fysj-åfysj, det vil vi ikke ha NÅ! Nei nå er det vår som gjelder.

Fikk du til prinsessekrona til Stine da? he-he, bare litt nysgjerrig.

Ha en topp søndag Sylvia.
Klem Ann<3

bodil said...

Hei.Kjempe nydelig engel.Ja i dag skinner sola på Frei og det er vår i lufta.Deilig.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil..

Hanna said...

Jätte fin ängel.
Kram
HAnna

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei i vårlige Arendal!
Takk for mail - hyggelig at du tenker på meg! Det er godt å vite, så det setter jeg pris på! Gleder meg til å få det overstått nå, og kanskje jeg får nyte påsken?

Så nydelig denne engelen var, så den forstår jeg godt at du falt for!

Ønsker deg og dine en god søndag, og en super bursdagsfeiring!

Klem Cahtrine :-)

LykkeLise said...

Åh, den engelen var helt nydelig da:) Skjønner at du falt for den vennen ♥
Flotte bilder du tyar altså, du er såå flink:)

Søndagsklemmer:)

Louise said...

Så söt!!

Lilla Kullan ♥ said...

Jag tycker att de där små blommorna är underbara. :-) Kram Stina

Beate said...

så skjønn!

ønsker deg en fin kveld

klem beate

asbjørg said...

Aldeles nydelig var engelen!Har mange engler jeg,og det er vel fare for at det blir enda fler..hehe

Skogland said...

Den engelen var helt nydelig, Sylvia! Også med hvite perleblomster da! ♥
Ha en fortsatt fin kveld :) klem fra Fru K

Sjarmerende-Gjenbruk said...

Den er like søt som deg. Du er liksom vår "blogg-engel" som kommer på besøk og gir oss gode ord for dagen -alltid positiv og vennlig!
Jeg ønsker deg en fin før-påske-uke!
klem fra Hanna

Emmas utsikt said...

Virkelig bedårende. Man kan aldri få for mange engler mener jeg...

Gleder meg til snøen forsvinner så jeg får se om min har fortsatt står der. Kanskje den dro søderut? hihi

Klem

Thelma Louise said...

nydelig engel.:-)

ja syliva hage er morro...ikke alltid det koster så mye å gjøre noen forandringer heller.:-) jeg har kjøpt en del busker og små trær når det er 70% om høsten..da blir det billig.:-) men jeg kjøper aldri for å kjøpe, det er kun om det jeg er på jakt etter er på salg.:-)

huset ved elva-elin said...

Å den engelen er så skjønn, den ble så fin med blomster i.
Ha det fint.
Klem Elin