Wednesday, March 31, 2010

god påske

ja nå starter påsken på skikkelig,handle inn mat og kos i dag å så kan påskeroen senke seg i huset.
vi blir hjemme, jeg ble så glad i går,mester grønn hadde fått inn ranukler,en av mine favoritt blomster,kjøpte en bukett som gikk i rosa,
se så nydelige de er,

å de står veldig lenge,må bare huske å ta bort blader som kommer i vann,


her om dagen tittet jeg inn til frk.olsen.å dette stettfat ble med hjem,det er såå nydelig



se de detaljer,akkurat sånn jeg liker,ble så fint med glassklokka å kos inni,blir på bordet i påsken,
blir nok flyttet litt rundt etterhvert å med annen pynt inni,forandring fryder,




så må jeg takke for alle koselige hilsner til silje på dagen hennes, og meg,,hun vil takke alle sammen for hyggelig hilsner hos henne,ble kjempeglad for alle sammen,så mange gode ord hun fikk av dere.så nå er hun fjortis,kaken over viser det tydelig,
ikke mye igjen av den nå,den smakte nydelig...





her sitter hun sammen med sin Robert,vi var alle ,så det ble trangt rundt bordet,men så koselig vi hadde det,Silje var veldig fornøyd med dagen,mye fint fikk hun å masse penger,som sikkert går til fotoutstyr,den jenta blir nok fotograf og forfatter,
da vil jeg ønske dere alle en flott start på påsken,
kos dere masse hvor enn dere er..
vi blogges






49 comments:

Beth said...
This comment has been removed by the author.
Beth said...
This comment has been removed by the author.
Beth said...

Vakre påskeblomster
og en lekker bløtkake til fjortisen!

Klem Beth`s småting...

Minka said...

Ranunkler er og en av mine favoritter, de er såå flotte.. Så ut som dere koste dere rundt bordet med masse godsaker, klems...

sologbolig said...

Hei! Så nydelige ranukler. Og så kjekt at det gikk fint med bursdagsselskapet. Kaka såg deilig ut. Kos deg vidare i påsken. Klem fra Sigfrid

MajorogMeg said...

Ranunkler er vakkert Sylvia:)
Bra Silje ble fornøyd med dagen sin:)
Ha deilige dager, kos dere, klemmer fra meg:)

Skogland said...

Så nydelig ranukler, Sylvia!
Ønsker deg en riktig fin påske :)

klem fra meg

Hjertedamas blogg said...

God påske til deg og din familie!!! Klemz

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Ah!!!! Nyyyydelige blomster!!! ♥♥ Utrulig flotte!!!

Så stilig med bokstaver inni det glasset da ♥ Du er flink!!

God påske en gang til Sylvia ♥

Du må delta på min Give Away ♥

Klem ♥

Anita S Home and Wine said...

Så nydelige blomster.
og gratulerer med fjortisen igår - ser ut som dere koste dere.
klem anita s

CaramellePastelle said...

Ja, så vackert det är med ranunkler. Blommor tröttnar jag ALDRIG på. Förundras alltid över deras skönhet.

Glad påsk, kram Camilla

Joy said...

Så vackra blommor och vilken läcker kake... Massor med grattis till din fina dotter i efterskott!

Önskar dig och familjen en mysig påsk. Vi får hålla tummarna på att det blir fint väder här!
KRAM JOY

atinybitofheaven said...

Så vakkert!

Ville bare øsnke deg og dine en god påske :-) gode klemmer fra Wien

KIRSTIS VERDEN said...

Mmmmmmmmmmm det lukter Ranunkler...nydelig farge..
Vil bare ønske deg en god Påske...
Klem fra Kirsti...

Ruths datter said...

Ranukler er koselige. Ikke lett å komme over.Så deilig ut den kaken mmm.Ønsker deg en fin påske der hjemme i fred og ro.
Klem

Romantisk Vintage said...

Nydelig innlegg hos deg,Sylvia...du har det så vakkert rundt deg:)) Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Vil ønske deg og dine en riktig god påske,kos deg masse:)
Klem

It's me said...

Happy easter for you and your familly... my sweet Sylvia.....

Enjoy ! hugs from me......

Fånga dagen said...

Oj oj oj vilken fin bukett blommor, otroligt vackra färger.
Och ett nytt fat alldles bedårande tycker jag.
Såg ut som om ni hade en trevlig födelsedag. Hade du gjort tårtan själv eller? Den var ju bara så vacker.
Norrmännen beter sig oftast minst lika bra som svenskarna med några undantag naturligtvis och det är oftast kul när de är här.
Ha en fin påsk nu Sylvia fast troligtvis hörs vi innan det.

Kramar Lena

My home is my Castle - by Kari said...

Nyyydelieg blomster !!!!
En stor favoritt her og ;)

Ønsker deg og dine en God Påske :)

Klem,Kari

Nostalgia said...

Grattis med fjortisen ! så nydelige bilder hos deg :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

Rosor och Spetsar said...

Oj oj oj vilken bukett, urläcker. Stenfatet är också så fint.
Ha en skön påskhelg
Kram
Annelie

lisje astrid's husblogg said...

Kjempe lekre ranukler!Har ein bukett eg og,men det var blanda fargar(påske)Det er absolutt favoritt med denne herlege duse rosafargen♥
Det stettfatet hadde nok ikkje eg helder klart å gå forbi..Det var nyyydeleg♥
Den kaka var både fin og såg veldig god ut...
Ønskar deg ei herleg påske,du gode♥
KLem frå lisje meg♥

Emmas utsikt said...

Så nyyyydelige blomster! Og for en flott datter du har. Herlig å se hvordan morskjærligheten skinner igjennom.

Riktig god påske!

Violetta said...

Riktig god påske til deg også Sylvia! Håper det blir masse kos og masse god mat :) Ranunklene er bare helskjønne! De er så vakre at man blir helt salig av å se på dem, det samme gjelder det nye stettefatet ditt! Du finner alltid så mye fint, men så har du vel en egen "nese" for slikt også ;-)

Påskeklem fra meg

Ellinor Forsblom said...

Så Vackra Blommor. Färgerna är helt bedårande på dom.
Tårtan ville jag gärna ta en bit av.
Önskar Dej o Din Familj en fin Påsk
Kram/Ellinors Hus

ralfefarfars paradis said...

Nydelige blomster- og herlig kake. Det ser så koselig ut å sitte rundt ditt kjøkkenbord! Marsipankake er min favoritt også;) Så fint at du blir med på gi-vekken min;) Ønsker deg en fin påske. Klem fra meg;)

Atelje Skärvan said...

Så vackra blommor,önskar dig en glad påsk.
Kram Agneta

Landlige Hjem said...

Så vakre blomster og ett nydelig stettfat - herlig dekorert! :)
GRATTIS med din datter!! :) Herlig kake!
Titter forbi for å ønske en fantastisk påske :)
Klem Anki

Lykkehjemmet said...

Ser ut som dere hadde det veldig koselig med bursdags selskap da!!
Grattis med det:)
Ranunkler har jeg blitt veldig glad i idet siste jeg også:)Flotte farger på dem:)
Ønsker deg en flott påske og kos deg masse!
Klem Mona

pysseltanten said...

Vilka fina ranunkler!...
Grattis till fjortisen din, hihi...
O en riiiiktigt GLAD PÅSK!
Kraaamizar Git

Besta said...

Nydelige ranunkler:)
Ha en flott påske.
Klem fra marilyn

hemma hos lilla mej said...

Vad underbara ranunkle.Bara så himla fina.Grattis till din fjortis,hihi.Önskar dej en härlig Glad Påsk vännen Påskkram Rita ♥

Linda said...

kjempe lekker blomster. Det stettfatet var nydelig, og så fint det var med de bokstavene i:)
ønsker deg en god påske!
Klem

The Secret Garden said...

Kikar in och önskar dig en Glad Påsk! :)
Vilka vackra ranunklar, så vacker rosafärg. Och tårtan ser så smarrig ut!

Ha det gott!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken fin tårta, och det syns att ni har det mysigt. Du är bra på och ordna till det så bra, en härlig dag för din dotter. Jättefina ranunkler, en underbar blomma.
Önskar dig och din familj en fin och Glad Påsk.
Stora kramen
AnnaMaria

På landet said...

Heisann, du har vunnet give awayen min =)

frøken olsens drømmer said...

Hei på deg ,God påske til dere !!!!
Du,Nib har en påske konkurranse,send inn det bilde som du har fra spisebordet,der bokstavene PÅSKE ligger på bordet,det er jo sååå fint;))
jeg skal ned i butikken i kveld..fikk litt varer fra Chic Antique i går så det ble bare lempet inn..så ikke helt fri på meg;))

Romantiska Hem said...

Hej Du Rara!
Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

Ulla-Kristiina said...

How beautiful flowers!

I wish you a happy Easter!!

Hugs from Ulla-Kristiina

Änglarnas hus said...

Härliga bilder och tårtan såg så smarrig ut!!

Ha en underbar påsk vännen, tillsammans med din familj!!

Kramis Sanne!!

Louise said...

En glad påskhelg till dig och din familj Sylvia! Kram

sylvia said...

Oj, du får så många fina kommentarer så min känns alldeles överflödig. Så fina blomster du har, har aldrig tänkt att de går att köpa som lösblommor att ha i vasen. Ha en god påsk vännen.
klem från Sylvia

Alven said...

Hei :-)

Så flott kake :-) Og nydelige blomster :-)
Så bra at dere hadde en fin feiring :-)

God påskeklem ifra meg :-)

Nanni said...

Hei du,
goood påske til deg og dine!
Herlig å se bilder av ranunkler, det er noe av det vakreste jeg vet... vil ha det i brudebuketten min...
Klem

Hanna said...

Glad påsk!
Kram
Hanna

No.47 Mia said...

Oooo.. Sylvia! Vilka vackra blommor! Vilken Färg! Aldrig sett förr..
Hahaha.. Så du har en fjortis hemma nu.. Dom kan vara ganska envisa dom ibland..

God Påske!
Kram Mia

Härlig fågelsång det är inne hos dig ; ) Love it..

Cosmos said...

Ranukler er nydelig, men de varer ikke så lenge hos meg.. får prøve å fjerne blader som du nevnte

Ha ei fortsatt god påske.

salige lavendel said...

Bildet av ranunklene var SÅ lekkert! Jeg har også vanskelig for å gå forbi en bukett ranunkler hvis de har den hos blomsterhandleren, de er bare vakre!!

Silje said...

Utrolig mange flotte detaljer! Legger meg til som følger. Må gjere ta en titt innom meg også ;)